Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αγαπητοί αναγνώστες / φανς των RPG παιχνιδιών, 

Είμαι προγράμματιστης (indie για όποιον αναρωτιέται/ ξέρει) και δουλεύω πάνω σε ένα RPG Project. Έχω φτάσει σε ένα σημείο που έχω ένα inventory, quests,items και όλα αυτά αλλά έχω ξεμείνει από ιδέες(σαν νέα αντικείμενα, main story, side quests, και όλα αυτά) οπότε αν κάποιος έχει κάποια ιδέα, χαζή ή έξυπνη ας την γράψει κάτω στα σχόλια ή να μου την αποστείλει εδώ ==>[email protected]. Το RPG που φτιάχνω είναι cartoonist. Ορίστε και ένα preview λίγο παλιό βέβαια γιατί οι ενημερώσεις στο συγκεκριμένο preview είναι πολύ παλιές αλλά νομίζω θα σας βοηθήσει να καταλάβετε πως μοιάζει το παιχνίδι. 

Link ==> https://gamejolt.com/games/NameLessKingDom/314687

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας,

Βασίλης

Δημοσ.

Πολύ γενική ερώτηση, δεδομένου πως είναι σε πολυ πρώιμο σταδιο όποια ιδεα και να πεταξω θα είναι απο κάποιο ήδη υπάρχον παιχνίδι. Είναι όμως ωραία προσπάθεια και εύχομαι να την συνεχίσεις.

Out of my head

interactable objects (by the avatar)

--------->  non-living objects

---------------------> pickable objects (πραγματα που πανε στο inventory) / usable objects (weapons?)

---------------------> informational objects (signposts, trails etc)

---------------------> usable objects (levers, knobs, buttons etc)

 --------> living objects

---------------------> commoners (humans, animals)

---------------------> NPCs quest givers

---------------------> enemies (monsters, bandits etc)

Τα εβαλα σε μια ιεραρχια για να τονίσω οτι έχουν κοινα στοιχεία (τα οποια θα βρεις βασει των "κανονων" του παιχνιδιου σου).

Όσο πιο συντομα υπαρξει κατι τετοιο, τοσο πιο συντομα θα αρχίσει να υπαρχει "ζωη" στο παιχνιδι (ακομα και πριν μπει το A.I.)

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, georgemarios είπε

Πολύ γενική ερώτηση, δεδομένου πως είναι σε πολυ πρώιμο σταδιο όποια ιδεα και να πεταξω θα είναι απο κάποιο ήδη υπάρχον παιχνίδι. Είναι όμως ωραία προσπάθεια και εύχομαι να την συνεχίσεις.

Out of my head

interactable objects (by the avatar)

--------->  non-living objects

---------------------> pickable objects (πραγματα που πανε στο inventory) / usable objects (weapons?)

---------------------> informational objects (signposts, trails etc)

---------------------> usable objects (levers, knobs, buttons etc)

 --------> living objects

---------------------> commoners (humans, animals)

---------------------> NPCs quest givers

---------------------> enemies (monsters, bandits etc)

Τα εβαλα σε μια ιεραρχια για να τονίσω οτι έχουν κοινα στοιχεία (τα οποια θα βρεις βασει των "κανονων" του παιχνιδιου σου).

Όσο πιο συντομα υπαρξει κατι τετοιο, τοσο πιο συντομα θα αρχίσει να υπαρχει "ζωη" στο παιχνιδι (ακομα και πριν μπει το A.I.)

Καλημέρα, 

Όσα ανέφερες υπάρχουν ήδη μες στο παιχνίδι, περισσότερο ενδιαφέρομαι για main story και side quests, οποιαδήποτε ιδέα μπορεί να βοηθήσει

 

Ευχαριστώ.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, georgemarios είπε

A, storylines θελεις; Για δοκιμασε και στο game section του insomnia, μπορει να βρεις αρκετες ιδεες απο gamers εκει.....

Να ξανακάνω post αυτό το post?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...