Προς το περιεχόμενο

Πρώτος θάνατος πεζού εξαιτίας αυτόνομου οχήματος


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

Αν κρίνουμε απο το αποτέλεσμα, αυτό ακριβώς έγινε

Εξακολουθώ να μην το πιστεύω.

Θα περίμενα μια απ τις πιο βασικές εντολές θα ήταν "αν υπάρχει πιθανότητα σύγκρουσης με οτιδήποτε, τουλάχιστον φρέναρε".

Πιθανότερο θα θεωρούσα την αστοχία κάποιου αισθητήρα οπότε δεν εντοπίστηκε ποτέ το άτομο.

Περιμένω το πόρισμα με πολύ ενδιαφέρον αλλά και περιέργεια.

Επεξ/σία από liakjim
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 357
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Μια απορια εχω.Τι κανεις σε τεχνολογικο site?Δεν εχει εσπερινο σήμερα?

αν και λυπηρο..  

Οδηγώ πάνω απο 20 χρόνια. Αν ήταν να μή σταματάω όταν ένας πεζός βρίσκεται στο δρόμο σε σημείο που δέν πρέπει, τότε θα είχα στείλει στον άλλο κόσμο πάνω απο 1000 άτομα. Δέν είναι δικαιολογία το οτι ο

Δημοσιευμένες Εικόνες

Το αν ήταν άστεγη ή υπο την επήρεια ναρκωτικών την κάνει λιγότερο άνθρωπο? Όλα αυτά που ειπα πριν λίγο δεν μπορεί να ισχύουν? 

Και να με συγχωρείς κιόλας διάβασα μέχρι την σελίδα 10 δεν είδα κάπου να λεει οτι είναι άστεγη. 49-year-old Elaine Herzberg (Η γυναίκα που τοσο πολυ θελουμε να δικασουμε)

 

  • Sad 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 λεπτά πριν, vanquisherwv είπε

Το αν ήταν άστεγη ή υπο την επήρεια ναρκωτικών την κάνει λιγότερο άνθρωπο? Όλα αυτά που ειπα πριν λίγο δεν μπορεί να ισχύουν? 

Και να με συγχωρείς κιόλας διάβασα μέχρι την σελίδα 10 δεν είδα κάπου να λεει οτι είναι άστεγη. 49-year-old Elaine Herzberg (Η γυναίκα που τοσο πολυ θελουμε να δικασουμε)

Μάλλον παρεξήγησες.

Απλά λέω ότι πρέπει σταθούμε στην αστοχία του συστήματος.

Το ανθρώπινο δράμα είναι δεδομένο. Ορθά το αναφέρεις και σε προβληματίζει αλλά μάλλον κατεβαίνεις ότι δεν υπάρχει λόγος να το αναφέρουμε τόσο πολύ.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το οτι υπάρχει θέμα στο σύστημα του αυτοκινήτου ειναι δεδομένο δεν χρειάζεται να πούμε κάτι γι'αυτο . 

Εγώ το κάνω θέμα γιατί πραγματικά δεν βλέπω κανέναν σκοπό να υπάρχουν τέτοια αυτοκίνητα.. Εκτός απο το να χάσουν κάποιοι άνθρωποι τις δουλείες τους.

Κάθε άνεση που μας δίνεται δεν είναι τσάμπα , όχι ότι είναι σκόπιμο κάτι τέτοιο αλλά τυχαίνει να είναι έτσι .. βλέπε Google , Facebook ..

Ωραία τα εργαλεία αυτά και τα χρησιμοποιώ και εγώ , αλλά έρχονται με κόστος . Αυτό προσπαθώ να καταλάβω.. τι προσφέρει αυτή η τεχνολογία και με ποιο κόστος..

  • Haha 1
  • Confused 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
16 λεπτά πριν, vanquisherwv είπε

Το οτι υπάρχει θέμα στο σύστημα του αυτοκινήτου ειναι δεδομένο δεν χρειάζεται να πούμε κάτι γι'αυτο . 

Εγώ το κάνω θέμα γιατί πραγματικά δεν βλέπω κανέναν σκοπό να υπάρχουν τέτοια αυτοκίνητα.. Εκτός απο το να χάσουν κάποιοι άνθρωποι τις δουλείες τους.

Κάθε άνεση που μας δίνεται δεν είναι τσάμπα , όχι ότι είναι σκόπιμο κάτι τέτοιο αλλά τυχαίνει να είναι έτσι .. βλέπε Google , Facebook ..

Ωραία τα εργαλεία αυτά και τα χρησιμοποιώ και εγώ , αλλά έρχονται με κόστος . Αυτό προσπαθώ να καταλάβω.. τι προσφέρει αυτή η τεχνολογία και με ποιο κόστος..

Δες το αλλιώς, ωραία η άνεση και η ευκολία που μας δίνουν τα αυτοκίνητα, αλλά έρχονται με κόστος 1.3 εκατομμύρια νεκρούς το χρόνο. Μόνο από το γεγονός ότι ένα αυτόνομο όχημα δεν πίνει, δεν κουράζεται και δεν κάνει καγκουριές, αυτό το νούμερο θα έπεφτε τουλάχιστον κατά 2/3 αν είχαμε μόνο αυτόνομα στους δρόμους.

Είναι δυνατόν να δεχόμαστε εκατομμύρια νεκρούς ως αναγκαίο κακό, και να μη δεχόμαστε ότι η λύση στο παραπάνω πρόβλημα μπορεί να περιλαμβάνει και μερικούς θανάτους μέχρι να τελειοποιηθεί?

Ο θάνατος της γυναίκας είναι τραγικός, αλλά όχι λιγότερο από τους άλλους 3500 θανάτους εκείνης της μέρας.

Το πρόβλημα στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι ότι φαίνεται να απέτυχε το όχημα σε κάτι πολύ βασικό, που υποτίθεται ότι το κάνουν πολύ καλά τα αυτόνομα εδώ και χρόνια (αποφυγή ορατού εμποδίου σε τροχιά σύγκρουσης). Μένει να μάθουμε τις λεπτομέρειες.

Επίσης κάτι που σκεφτόμουν με αφορμή αυτό το περιστατικό: σε ένα μέλλον όπου κυκλοφορει σημαντικός αριθμός αυτόνομων στους δρόμους, είναι trivial και σχεδόν δεδομένο ότι θα επικοινωνούν και μεταξύ τους, ανταλλάσοντας πληροφορίες για θέση/ταχύτητα/προβλεπόμενη πορεία για να μην συγκρούονται (πλέον των αισθητήρων δηλαδή).

Σ'αυτή την περίπτωση, θα ήταν επίσης trivial να κουβαλάει κάθε πεζός και ποδηλάτης ένα μαραφέτι που θα λειτουργεί σαν beacon και θα ειδοποιεί τα αυτόνομα για την παρουσία του, για να μη βασίζεται μόνο στην ικανότητα των αισθητήρων των οχημάτων να τον δουν.

 

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
18 ώρες πριν, Yeroplatanos είπε

Ποιον προσέβαλα και με ποιον τροπο φιλε μου?Εκτος αν για σενα το να ειναι καποιος θρησκευόμενος θεωρειται προσβολη!

Προσβολή δεν είναι να τον θεωρείς άσχετο και να τον προτρέπεις ειρωνικά να πάει σε κάνα εσπερινό; Τέλος πάντων δεν με αφορά προσωπικά το θέμα, αλλά μπορούμε και καλύτερα νομίζω. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
25 λεπτά πριν, ixthy είπε

Προσβολή δεν είναι να τον θεωρείς άσχετο και να τον προτρέπεις ειρωνικά να πάει σε κάνα εσπερινό; Τέλος πάντων δεν με αφορά προσωπικά το θέμα, αλλά μπορούμε και καλύτερα νομίζω. 

Δεν θεωρησα κανεναν ασχετο.Αλλα το να εισαι μηδενιστης παντού ακομη και στον τομεα των αυτοοδηγουμενων οχηματων που ειναι μια τεραστια εξελιξη και θα σωσει μελλοντικα χιλιαδες ζωες ετησιως,οχι μονο επειδη καποιος δεν θα πεθανει αλλα και επειδη δεν θα μεινει αναπηρος.Επειδη δεν θα πεθανει το παιδι του.Ακομη και επειδη θα πεσει το κοστος στη υγεια.Ακομη και επειδη χωρις ατυχηματα θα πεσουν τα ασφαλιστρα του μέσου πολιτη.Σε μια τεχνολογια που θα βελτιωσει τοσο τη ζωη μας και θα σωσει τη ζωη τοσων πεταγεται ενας και λεει δεν μας χεζετε με τα πειραματα σας.Δεν θέλω να μαι ειρωνικος αλλα ειλικρινα αυτο με ξεπερνα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το να λες σε κάποιον να πάει στον εσπερινό επειδή είναι σκεπτικός με κάποιες τεχνολογικές εξελίξεις και κυρίως με τον ανεύθυνο τρόπο που διεξάγονται κάποιες διαδικασίες (γιατί αυτό είναι το ουσιαστικό πρόβλημα όχι τα αυτοοδηγούμενα που προφανώς θα υπάρξουν και από πολλές απόψεις πρέπει να υπάρξουν) , είναι σαν να πεις σε κάποιον που κατά βάθος είναι ενεγκέφαλος οπαδός της όποιας τεχνολογίας χωρίς πραγματική κριτική ικανότητα να πάει να πηδήξει το λάπτοπ του να ξεχαρμανιάσει

 

το επίπεδο που μπορεί να φτάσει κανείς δεν έχει πάτο 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συγγνώμη εγώ απο τα βίντεο είδα πως ο φωτισμός δεν ηταν επαρκής και η κυρία εμφανίστηκε τελευταία στιγμη μπροστά στο αυτοκίνητο. Εκει κι ο Ιαβέρης δε νομίζω να προλάβαινε να σταματήσει..,.

Επεξ/σία από margaritagr
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγκρίνεται την "ασφάλεια" των αυτο-οδηγούμενων με απαρχαιωμένα αυτοκίνητα και στατιστικές. Υπάρχει κάτι που να δείχνει ότι το UBER ΧC90 είναι πιο ασφαλές από το XC90 με τα συστήματα ασφαλείας της Volvo? Υπάρχει κάτι που να δείχνει ότι ένα αυτο-οδηγούμενο είναι πιο ασφαλές από ένα σύγχρονο όχημα με συστήματα αποφυγής συγκρούσεων, αναγνώρισης λωρίδων. αναγνώρισης πεζών?  Ακόμα και χωρίς αυτά τα στυστήματα, τα αυτοκίνητα έχουν γίνει πολύ πιο ασφαλές σε μια δεκαετία+.

Από τα στατιστικά του IIHS

  • The overall driver death rate for all 2002 and equivalent models during 2000-03 was 87 deaths per million registered vehicle years. The Mercedes E-Class luxury car had the lowest rate at 10
  • The overall driver death rate for all 2004 and equivalent models during 2002-05 was 79 deaths per million registered vehicle years. The Chevrolet Astro minivan had the lowest rate at 7
  • The overall driver death rate for all 2008 and equivalent models during 2006-09 was 48 deaths per million registered vehicle years. Seven models had driver death rates of zero
  • The overall driver death rate for all 2011 and equivalent models during 2009-12 was 28 deaths per million registered vehicle years. Nine models had driver death rates of zero.
  • The overall driver death rate for all 2014 and equivalent models during 2012-15 was 30 deaths per million registered vehicle years. Eleven models had driver death rates of zero

 

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
54 λεπτά πριν, michael92 είπε

Το σημείο του δυστυχήματος είναι στο 0:33 - 0:34 στο παραπάνω βίντεο.

Εδώ που είναι καλύτερη η κάμερα φαίνεται οτι ο φωτισμός είναι επαρκέστατος και δέν υπάρχει η σκιά, που φαίνεται στο βίντεο του ατυχήματος.

Ένας οδηγός που πρόσεχε στο δρόμο θα την είχε δεί απο πολύ μεγάλη απόσταση και όχι μόνο θα την είχε αποφύγει, αλλά το μόνο που θα χρειαζόταν θα ήταν ένα εντελώς χαλαρό φρενάρισμα.

  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
16 ώρες πριν, Whargoul είπε

Η εξέλιξη των αεροπλάνων είναι ατυχές παράδειγμα. Εξελίχτηκαν με βάση στρατιωτικών προδιαγραφών και δοκιμάστηκαν εκτεταμένα σε 2 παγκόσμιους πολέμους πριν γίνουν ασφαλές και χρησιμοποιηθούν μαζικά από το κοινό. Μεταξύ των πολέμων τα αεροπλάνα που κατασκευάστηκαν για πολιτική χρήση ήταν στην καλύτερη μερικές εκατοντάδες, λιγότερα από τα μισά αυτόνομα που αλωνίζουν σαν δοκιμαστικά στους δρόμους της Αριζόνας σήμερα (η μέχρι προχθές πριν τα σταματήσουν). 

Στην προκειμένη περίπτωση, ο πληθυσμός και η καθημερινότητα του χρησιμοποιείται σαν πειραματόζωο για να "μάθουν" τα αυτοκίνητα να οδηγούν

Βάλε το Μακεδονία tv και κοίτα την σειρά disaster για το αν γινόντουσαν δοκιμές σε πολιτικά αεροσκάφη. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.