Προς το περιεχόμενο

Google analytics - Google page ranking


mindreader

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • 4 μήνες μετά...
  • Απαντ. 116
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ή εγω κανω κατι λαθος ή εχουν καποιο προβλημα...

Δοκιμαζω τα νεα analytics, τα εχω εγκαταστησει στο site, αλλα δεν φαινεται στη homepage των analytics, να υπαρχει αμεση realtime αποκριση οπως γινονταν με την παλιοτερη/υπαρχουσα εκδοση analytics...

Τωρα πρεπει να κανω refresh τη σελιδα, και δεν ξερω και αν απλα δειχνει 'κολημενα' νουμερα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Επιπλεον, στην κανονικη σελιδα των νεων analytics, στην homepage, ναι μεν δειχνει realtime visitors, αλλα δεν δειχνει 'συνολικα' ημερησια στατιστικα, μεχρι εκεινη την ωρα που κοιταζω! Ολα στο 0! Μονο αφου αλλαξει η μερα, την επομενη, μου δειχνει για την προηγουμενη, τους αριθμους που επιασε!

Τι ειναι αυτο; Μισολειτουργει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...

Ενω εχω κανει ενα setup εδω και κατι μηνες, οσον αφορα την νεα εκδοση των analytics που θα ισχυει απο το καλοκαιρι και επειτα, 

τωρα 'θυμηθηκε' να μου πεταξει μηνυμα-κοκκινη γραμμη στη σελιδα τους.

spacer.png

Γνωριζει κανεις, αν δεν κανω καποια προσθετη ενεργεια setup, αν θα σταματησει να λειτουργει;

Πολλες φορες, γενικοτερα μιλαω σαν εταιρικες πρακτικες, προκειμενου να προμοταρουν κατι, πιεζουν για διαφορα engagements, χωρις ομως ο τελικος χρηστης να χανει κατι (περα απο το...χρονο του), αν δεν ενεργησει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

H 'σχετικοτητα' των οποιων μετρησεων...

Σεταρα, αναγκαστηκα, τα νεα google analytics. Δεν ασχοληθηκα πολυ, κυριως, αρχικα τουλαχιστον, με τις default ρυθμισεις παιζουν.

Λοιπον, πως γινεται, στο ιδιο site, το bounce rate, με την προηγουμενη εκδοση analytics, να ηταν 85%, ενω με την νεα εκδοση πλεον να ειναι...45%; Ή τα προηγουμενα στατιστικα ηταν μουφα, ή τα τωρινα ειναι μουφα! Δεν παιζει κατι αλλο!

Κατι τετοια βλεπω, και λεω δεν αξιζει να πολυασχοληθει κανεις....τα βασικα, και πολυ (τους) ειναι....Καλλιο κλασικο webalizer του hosting server, παρα google που κανει αλλεπαλληλες αλλαγες, και πρεπει να πας να σπουδασεις για να ασχοληθεις με τα settings τους...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι συχνό φαινόμενο το Bounce Rate να καταγράφεται λάθος (στα παλιά Analytics), εφόσον ο κώδικας έχει περαστεί δύο φορές. Το έχω συναντήσει πολλές φορές. Εάν λοιπόν υπήρχε (ή υπάρχει) λάθος στην υλοποίηση, σίγουρα δεν φταίει η Google.

Στα καινούρια υπάρχει το Engagement Rate, που δεν είναι ακριβώς αντίστροφο του Bounce Rate.

Γενικά, αν περαστούν σωστά καταγράφουν σωστά και έχουν εξαιρετικά χρήσιμες πληροφορίες, που σε καμία περίπτωση δεν συγκρίνονται με εργαλεία Analytics των servers.

Επίσης, στα Google Analytics (σε αντίθεση με όλα τα άλλα εργαλεία) δεν υπάρχουν αλλεπάλληλες αλλαγές. Τα παλιά Analytics ήταν σχεδόν ολόιδια εδώ και περίπου 15 χρόνια.

Κάθε αλλαγή σίγουρα θέλει χρόνο προσαρμογής και κάποιο ψάξιμο, αλλά σίγουρα υπάρχουν πολύ πιο περίπλοκα εργαλεία στον χώρο του digital.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λες δηλαδη, να πιστεψω το νεο bounce rate;

wordpress site εχω, απο οσα θυμαμαι, η μονη δηλωση-του κωδικου των analytics  που εχω κανει, ειναι με το πασιγνωστο plugin, monsterinsights. Λες τοσα χρονια, να εκανε αυτο, κατι λαθος; Εκει το ειχα δηλωση παλια, εκει το ξαναδηλωσα τωρα, για να μπορει και η google να μαζευει τα στατιστικα, και να τα βλεπω και απο τη σελιδα των analytics.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορώ να ξέρω ποιο να πιστέψεις και ποιο όχι.

Απλά να σου πω ότι στα καινούρια Analytics είναι λίγο διαφορετικό το Bounce Rate ως έννοια σε σχέση με τα Universal, οπότε κάποια λογική διαφορά είναι ανεκτή.

Ψάξτο λίγο παραπάνω για να καταλάβεις τις έννοιες και τις διαφορές, και σιγά σιγά θα προσαρμοστείς όπως όλοι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

Αφορά τα attribution models που δεν γίνεται να αναλυθούν σε μια απάντηση.
 

Δες εδω
https://support.google.com/google-ads/answer/6259715?hl=en#:~:text=Attribution models let you choose,use them in Google Ads

Γενικότερα όλα αυτά θέλουν αναζήτηση και χρόνο για να τα κατανοήσει κανείς.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Σαν adsense μου ακουγεται. Εγω θελω μονο να βλεπω στατιστικα. Μια προχειρη αναγνωση, γιατι η google θελει να κανουμε διατριβη με τοσα και τοσα, μαλλον εστιαζει σε διαφημισεις. Ομως δεν με ενδιαφερουν οι διαφημισεις. Καταλαβα λαθος;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς, που κολλάει το adsense εδώ;

Στατιστικά σου δείχνει, αλλά το attibution model επηρεάζει το πως παρουσιάζονται τα στατιστικά.

Μην κάνεις πρόχειρη ανάγνωση, κάνε μια σε βάθος ανάγνωση και ψάξε να βρεις και σχετικά videos και tutorials, γιατί προφανώς δεν γίνεται να μάθεις τα Google Analytics ρωτώντας σε ένα forum, ούτε να τα μάθεις σε 5 λεπτά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...