Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα. Παραγγέλνω πρώτη φορά t-shirt imageproxy.php?img=&key=2f3e8a0ffdb7258fimageproxy.php?img=&key=2f3e8a0ffdb7258fαπο την superdry. Όλα καλά έρχεται τη δοκιμαζω έκοψα και το χαρτάκι και την επόμενη μέρα παρατηρώ ότι δεν είναι η ίδια. Τους στέλνω ότι στη φωτό έδειχνε κίτρινη ενώ μου ήρθε πορτοκάλι και μου έγραψαν αυτό: 

Hi Stefanos,

Thank you for contacting Superdry Customer Services. Yes you are indeed correct, we will have to ask the product team about this which may take a few days, would you like to keep the T shirt? Many thanks.
 

Please let me know if you need any further assistance.

Kind regards,

 

Τους έστειλα ότι παίζει να την κρατήσω αλλά αν γίνεται να μου στείλουν μια κίτρινη αν έχουν ή refund. Κανονικά τι υποχρεουμε να ζητήσω? Ευχαριστώ εκ τον προτέρων.

Screenshot_2018-03-25-16-28-21-956_com.android.chrome.png

IMG_20180325_163625.jpg

Μόλις μου έστειλαν ότι μου προσφέρουν 15% έκπτωση στην επόμενη αγορά και με ρωτάνε αν είμαι σύμφωνος

Δημοσ.

Αρχικα, βγαινει σε 2 χρωματα (πορτοκαλι και κιτρινο), η μονο ενα (κιτρινο) και απλα εγινε αποτυχια (απο την μερια τους) κατα την παρασκευη; 
(αυτο το ρωταω γιατι λενε για product team, που σημαινει οτι ολη η παρτιδα θα ειναι ετσι)

Για μενα, δες κοστος μεταφορικων για πηγαινε - ελα (1. εαν εχει, και 2. εαν σε χρεωσουν γιατι κανονικα ειναι δικο τους λαθος) αν σε συμφερει. 

Αλλιως, μικρο το κακο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

45 λεπτά πριν, Ρεkλα είπε

Αρχικα, βγαινει σε 2 χρωματα (πορτοκαλι και κιτρινο), η μονο ενα (κιτρινο) και απλα εγινε αποτυχια (απο την μερια τους) κατα την παρασκευη; 
(αυτο το ρωταω γιατι λενε για product team, που σημαινει οτι ολη η παρτιδα θα ειναι ετσι)

Για μενα, δες κοστος μεταφορικων για πηγαινε - ελα (1. εαν εχει, και 2. εαν σε χρεωσουν γιατι κανονικα ειναι δικο τους λαθος) αν σε συμφερει. 

Αλλιως, μικρο το κακο.

Όλα έγιναν σε πορτοκαλί από ότι ενημερώθηκα. Οπότε η φωτογραφίες είναι λάθος ή από το edit ή δεν ξέρω κι εγώ τι. Τα μεταφορικα είναι DHL ήταν δωρεάν και έχω δωρεάν επιστροφή αλλά το ρούχο της εικόνας σε κιτρινο δεν το έχουν οποτε κρατάω αυτο που μου έστειλαν Για Refund μου λένε 15% έκπτωση στην επόμενη αγορά. Να προσπαθήσω για παραπάνω?

Επεξ/σία από stevengreeceGR
Δημοσ.
4 ώρες πριν, stevengreeceGR είπε

Όλα έγιναν σε πορτοκαλί από ότι ενημερώθηκα. Οπότε η φωτογραφίες είναι λάθος ή από το edit ή δεν ξέρω κι εγώ τι. Τα μεταφορικα είναι DHL ήταν δωρεάν και έχω δωρεάν επιστροφή αλλά το ρούχο της εικόνας σε κιτρινο δεν το έχουν οποτε κρατάω αυτο που μου έστειλαν Για Refund μου λένε 15% έκπτωση στην επόμενη αγορά. Να προσπαθήσω για παραπάνω?

Το κρατάς, δεν είναι μεγάλη αλλαγή και δεν χανεις κάτι πρακτικά. Εγώ αυτό θα έκανα.

Μην ζορίζεις για κάτι παραπάνω, είναι γαϊδούρια ΙΜΗΟ. Το 15% είναι τίμιο.

Τωρα αν είχε όντως πρόβλημα και δεν ήταν Απλα αλλαγή σε τόσο κοντινό χρωμα, θα είχες δίκιο.

  • Like 1
Δημοσ.

Αν το λάθος ήταν κάτι το οποίο θα σε πείραζε πραγματικά θα το έβλεπες αμέσως και οχι μετά απο μια μέρα. 

  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ.

Καλησπερα.

Αγορασα απο σελιδα στο φβ κατι μπλουζες και ενα παντελονι.

Η σελιδα είχε πολλα σχολια θετικα κατω απο καθε ρουχα και πολλα like.

Στις φωτογραφιες τα ρουχα φαινοταν πολυ ωραια.

Παραγγειλα τρεις μπλουζες και ενα παντελονι, μου εστειλε μυνημα οτι κατα την παραλαβη θα μπορω να το δω, αν δεν μου αρεσουν επιστροφη χρηματων, αν δςν μου κανουν μια δωρεάν αλλαγη.

Παιρνω το δεμα, να το δω δεν με αφησανε κλασσικα. Τα ρουχα καμια σχεση με τις φωτογραφίες, εντελως αλλα μονο χρωματα περιπου ιδια, ουτε το κοψιμο ιδιο. Του στέλνω μυνημα μου πως τ; ρουχα δεν εχουν καμια σχεση με τις φωτογραφίες που ειδα, λεει θα σου στειλω αλλα, περασε πανω απο μια εβδομαδα που ειμαι στο περιμενε τίποτα, σημερα του ειπα για επιστροφη χρηματων και γω να στειλω τα ρουχα. 

Εκανε οτι το δέμα δεν ήξερε που ηταν και αν θελω επιστροφη χρηματων θα πρεπει να στειλω τα ρουχα με αλλη κουριερ απο αυτη που συνεργάζεται και αν ειναι στην αρχικη κατασταση τους θα μου βαλει τα λεφτα μεσα σε ενα μηνα.

Απο τι καταλαβαινω δεν βλεπω να βγαίνει ακρη, πως το αντιμετωπιζω απο δω και περα. Σκεφτηκα να βγαλω φωτο τα ρούχα που μου εστειλε και τις φωτο που εχει στο φβ και να του κανω ενα ωραιο ποστ στην σελιδα του, μαζι με την συνομιλια, τουλαχιστον να μην την πατήσει αλλος.

Τις φωτο απο τι καταλαβα τις παιρνει απο το ίντερνετ ή απο αλλες σελιδες στο φβ. Απο την λαικη εχω ψωνισει πολυ καλυτερης ποιοτητας ρουχα

 

  • Confused 1
Δημοσ.
Στις 25/3/2018 στις 4:40 ΜΜ, stevengreeceGR είπε

Κ

Τους έστειλα ότι παίζει να την κρατήσω αλλά αν γίνεται να μου στείλουν μια κίτρινη αν έχουν ή refund. 

 

ΕΛΛΗΝΑΣ. 

7 λεπτά πριν, Liverpool89 είπε

...

Δεν ξερω γιατι εχει μπει σε μερικους η ιδεα οτι τα κουριερ αφηνουν το "sneak peek". Οπως και να εχει, αγορα απο διαφημιση fb? Σοβαρα?

  • Like 2
Δημοσ.
6 ώρες πριν, overpower είπε

ΕΛΛΗΝΑΣ. 

Δεν ξερω γιατι εχει μπει σε μερικους η ιδεα οτι τα κουριερ αφηνουν το "sneak peek". Οπως και να εχει, αγορα απο διαφημιση fb? Σοβαρα?

Κι όμως υπάρχει αυτό. Ο αποστολέας δίνει εντολή ελέγχου (νομίζω έτσι λέγεται) στην κούριερ, και μπορείς να ανοίξεις κανονικά το πακέτο. Στην acs γίνεται σίγουρα.

  • Like 1
Δημοσ.
15 ώρες πριν, overpower είπε

ΕΛΛΗΝΑΣ. 

Δεν ξερω γιατι εχει μπει σε μερικους η ιδεα οτι τα κουριερ αφηνουν το "sneak peek". Οπως και να εχει, αγορα απο διαφημιση fb? Σοβαρα?

Απο σελιδα στο φβ, οχι απο καποια διαφημιση.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...