Προς το περιεχόμενο

Athenacard πρόβλημα


B0mbas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το αναφέρει αυτό πουθενά στο σάιτ; 

Τόσα χρόνια που δεν υπήρχαν μπάρες δεν χρεωνομασταν για να βγούμε.τις μπάρες τις έβαλαν για να αποτρέψουν την λαθρεπιβιβαση ή για να πολλαπλασιαστούν τα κέρδη τους;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 209
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

φαντάζομαι θα το αναφέρει στους κανονισμούς το οασα. btw αυτός ο κανόνας ισχύει αρκετό καιρό, πριν καν αρχίσει το ηλεκτρονικό εισιτήριο.

και σου εξήγησαν ήδη ότι δεν πληρώνεις για να βγεις αλλά πληρώνεις για την υπηρεσία που χρησιμοποίησες.

πλέρωσες 90 λεπτά, βγαίνεις στα 120 λεπτά, σημαίνει οτι ξόδεψες 30 λεπτά περισσότερα. άρα λογικό είναι να πρέπει να πληρώσεις για αυτά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα ήταν απολύτως δεκτό αν εγώ που το παίρνω μόνο για μια στάση μετρό δηλαδή για 5 λεπτά να μην πλήρωνα 1,40 

γιατί 2 μέτρα 2 σταθμά προς το κέρδος τους μόνο? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, μπιπ μπιπ είπε

Το αναφέρει αυτό πουθενά στο σάιτ; 

Τόσα χρόνια που δεν υπήρχαν μπάρες δεν χρεωνομασταν για να βγούμε.τις μπάρες τις έβαλαν για να αποτρέψουν την λαθρεπιβιβαση ή για να πολλαπλασιαστούν τα κέρδη τους;

 Τι πρέπει να κάνω όταν λήξει η χρονική ισχύς του εισιτηρίου μου και δεν ολοκλήρωσα την διαδρομή μου;

Αυτό το ερώτημα είναι σημαντικό. Αν ταξιδεύετε με τις γραμμές  1, 2 και 3 ο αναγνώστης στην πύλη εξόδου θα αναγνωρίσει ότι το εισιτήριο έχει λήξει και δεν θα ανοίξει για να εξέλθετε.
Στην περίπτωση που υπάρχει επαρκής αποθηκευμένη χρηματική αξία, οι πύλες θα ανοίξουν επικυρώνοντας νέο κόμιστρο.
Σε κάθε άλλη περίπτωση,  ζητάτε την συνδρομή του Υπεύθυνου Σταθμού πιέζοντας το κομβίο που βρίσκεται στην πύλη.

Αν ταξιδεύετε με λεωφορείο, τρόλλεϋ ή τραμ, η λήξη του εισιτηρίου σας θα γίνει αντιληπτή στην περίπτωση ελέγχου, οπότε θα σας επιβληθεί πρόστιμο. Θα πρέπει να επικυρώσετε νέο εισιτήριο.

Πηγή: https://www.athenacard.gr/smartafc/general/customers/FAQ.dev

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βασικά όντως, τώρα που το ξανασκέφτομαι, έχει ένα point ο @μπιπ μπιπ... με το παλιό σύστημα, με το χάρτινο εισιτήριο, το ενιαίο είχε διάρκεια 90 λεπτών, αλλά είχες δικαίωμα να ξεπεράσεις το 90λεπτο, αν η τελευταία σου επιβίβαση στο εκάστοτε μέσο είχε ξεκινήσει πριν τη λήξη του χρόνου. Απαραίτητη προϋπόθεση ήταν να ξαναχτύπησεις το εισιτήριο σου πριν τη λήξη του 90λεπτου.

πχ: χτυπάω για πρώτη φορά το εισιτηριο μου στο μετρο στις 10:00, το εισιτηριο λήγει στις 11:30 αλλα αν εγώ έμπαινα σε ενα λεωφορείο και ακύρωνα ξανα το εισιτήριο στις 11:29, τότε θα ήταν έγκυρο μέχρι να αποβιβαστώ.

τώρα με το νέο σύστημα, δεν ξέρω πως μπορεί να εφαρμοστεί πρακτικά κάτι τέτοιο....

Επεξ/σία από kon1to
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, chsam είπε

υπαρχουν μπαρες πια και πρεπει να χτυπησεις για να ανοιξουν(δεν ξερω αν ειναι σε ολους τους σταθμους ακομα).Εκτος κ αν εχει διπλα για ΑΜΕΑ που νομιζω δεν εχει μπαρες.

Σωστά. Κάθε σταθμός έχει μια ανοιχτή πύλη για τα ΑΜΕΑ δίπλα από τις κλειστές μπάρες. Και εκεί χτυπάς εισητηριο αλλά είναι ανοιχτά μόνιμα. 

 

Επεξ/σία από lek88
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 hours ago, kon1to said:

Βασικά όντως, τώρα που το ξανασκέφτομαι, έχει ένα point ο @μπιπ μπιπ... με το παλιό σύστημα, με το χάρτινο εισιτήριο, το ενιαίο είχε διάρκεια 90 λεπτών, αλλά είχες δικαίωμα να ξεπεράσεις το 90λεπτο, αν η τελευταία σου επιβίβαση στο εκάστοτε μέσο είχε ξεκινήσει πριν τη λήξη του χρόνου. Απαραίτητη προϋπόθεση ήταν να ξαναχτύπησεις το εισιτήριο σου πριν τη λήξη του 90λεπτου.

πχ: χτυπάω για πρώτη φορά το εισιτηριο μου στο μετρο στις 10:00, το εισιτηριο λήγει στις 11:30 αλλα αν εγώ έμπαινα σε ενα λεωφορείο και ακύρωνα ξανα το εισιτήριο στις 11:29, τότε θα ήταν έγκυρο μέχρι να αποβιβαστώ.

τώρα με το νέο σύστημα, δεν ξέρω πως μπορεί να εφαρμοστεί πρακτικά κάτι τέτοιο....

Μάλλον δεν το έγραψα κατανοητά. Αυτό που περιγράφεις, ας το πούμε για χάριν συντομίας διπλή επικύρωση, είχε απαγορευτεί πριν την εφαρμογή του ηλ. εισιτηρίου.

Δεν άλλαξε δηλαδή αυτός ο κανόνας με την εφαρμογή του ηλ. εισιτηρίου.  Αυτό προσπαθώ να εξηγήσω στον μπιπ μπιπ. Άρα το να γκρινιάζει για την κατάργηση της διπλής επικύρωσης ως αποτέλεσμα της εφαρμογής του ηλ. εισιτηρίου δεν έχει κανένα νόημα.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δηλαδή εγώ που βγήκα στα 95 λεπτά αν δεν είχα άλλο εισιτήριο θα εγκλωβιζομουν μέσα;

Επεξ/σία από μπιπ μπιπ
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, μπιπ μπιπ είπε

Δηλαδή εγώ που βγήκα στα 95 λεπτά αν δεν είχα άλλο εισιτήριο θα εγκλωβιζομουν μέσα;

θα μιλούσες με τον υπεύθυνο του σταθμού.. φαντάζομαι (γιατί δεν μου έχει τύχει), αν είναι μικρό το χρονικό διάστημα θα περάσεις χωρίς πρόβλημα... αν από την άλλη στα 88 λεπτά χτυπάς εισιτήριο στην Κηφισιά και  κατεβαίνεις Πειραιά, τότε ίσως έχεις θεματάκια (στην καλύτερη πληρώνεις ένα έξτρα εισιτήριο, στην χειρότερη πληρώνεις πρόστιμο) 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 25/11/2018 στις 10:03 ΠΜ, orck είπε

Ναι θα κανουμε μετακινησεις με το χρονομετρο στο χερι, ρε δεν παμε καλα σε αυτη την χωρα, καθολου καλα.

κάθε φορά που περνάς το εισιτήριο στο μηχάνημα σου λέει πόση ώρα έχεις ακόμα... 

το κακό είναι τα λεωφορεία, που δεν έχουν στάνταρ δρομολόγια ή δεν τηρούν τα στάνταρ δρομολόγια και έτσι μπορεί να χάσεις  ώρα από το 90λεπτο χωρίς να φταις.. μετρό και ηλεκτρικός που έχουν σταθερά δρομολόγια και τηρούνται είναι αρκετά εύκολο να υπολογίσεις πόσο χρόνο θα κάνεις.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...