Προς το περιεχόμενο

ΠΡΟΣΟΧΗ στους μεταχειρισμένους δίσκους απο τις αγγελίες


Ardov

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είναι αλήθεια πως σχεδόν πάντα αγόραζα δίσκους απο αγγελίες εδώ στο insomnia. Απο τη μια είναι η τιμή και απο την άλλη ξέρεις οτι ο δίσκος έχει δουλέψει κι έχει δοκιμαστεί.

Σαφώς δεν μιλάμε για πολυχρησιμοποιημένους δίσκους με άπειρες εκκινήσεις/τερματισμούς, αν και πάλι δεν είναι απαραίτητα ενδεικτικό.

Το παρόν νήμα έχει σκοπό προειδοποίησης σχετικά με σκληρούς δίσκους που πωλούνται σε αγγελίες κυρίως στο Insomnia.

 

Πρόσφατα προμηθεύτηκα εξωτερικό σκληρό δίσκο Toshiba Canvio Basics 1TB απο μέλος με μηδενικές αξιολογήσεις. Η τιμή στα 30 ΕΥΡΩ θεωρείται λογική αν σκεφτεί κανείς πως έχουν πέσει οι τιμές. Ζήτησα HD Sentinel Screenshot και έλαβα ενα ωραιότατο πράσινο report:Screenshot.jpg.e4881ea34e88f406422c36a25251a1e0.jpg

 

 

Παραλαμβάνω λοιπόν το δίσκο και μετά απο λίγες ώρες που επέστρεψα σπίτι, τον συνδέω και βλέπω αυτό:

 

 

toshiba.png.2ccace89f0bd9db68f58cefb78075a82.png

 

Ο πωλητής φυσικά εγκατέλειψε τη συζήτηση και δεν απάντησε στα μηνύματά μου. Συνεπώς αυτό το συμβάν αυτομάτως πρέπει να μας προϊδεάζει σχετικά με τα HD Sentinel Screenshots και την πονηριά ίσως και ανηθικότητα ορισμένων οι οποίοι δεν λογαριάζουν τίποτε, ούτε καν την προσωπική τους τιμή, μπροστά στην απατεωνιά τους.

Συνεπώς το να ζητάμε αναφορές απο HD Sentinel καθώς και η δημοσίευσή τους στις αντίστοιχες αγγελίες δεν σημαίνει αναγκαστικά πως ο δίσκος που θα πάρει κανείς στα χέρια του θα είναι ο ίδιος ή πως το screenshot που βλέπουμε ανταποκρίνεται σε αυτό τον δίσκο καθώς και δεν ξέρουμε εαν και αυτό έχει παραποιηθεί μέσω Photoshop κλπ.

Προφανώς δίσκους ειδικά αγοράζουμε αποκλειστικά απο φερέγγυα μέλη. Επίσης, επισημαίνω την αναγκαιότητα της δοκιμής σε ο,τιδήποτε! Ας δυσκολεύει την όποια συναλλαγή! Η επιτόπια δοκιμή ελαχιστοποιεί της πιθανότητες ανεπιτυχούς αγοράς.

Καλή συνέχεια σε όλα τα μέλη!

Επεξ/σία από Ardov
  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Με πολλές αξιολογήσεις κερδίζεις μια σιγουρία, αλλά κυρίως να ψάχνετε την συμμετοχή στο φόρουμ.

Πχ εγώ, (για να μην αναφέρω κάποιον άλλον), αν κάνω παγαποντιά στις αγγελίες, δεν θα μπορώ να "κυκλοφορίσω" εδώ μετά. Γνωριζόμαστε μεταξύ μας, και δεν αξίζει να χαθεί η όποια φήμη, για λίγα ευρώ.

Για αυτό λέμε, να εμπιστεύεστε τα μηνύματα στο φόρουμ, ακόμα και περισσότερο απο τις αξιολογήσεις!

  • Like 9
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, Sheogorath είπε

Με πολλές αξιολογήσεις κερδίζεις μια σιγουρία, αλλά κυρίως να ψάχνετε την συμμετοχή στο φόρουμ.

Πχ εγώ, (για να μην αναφέρω κάποιον άλλον), αν κάνω παγαποντιά στις αγγελίες, δεν θα μπορώ να "κυκλοφορίσω" εδώ μετά. Γνωριζόμαστε μεταξύ μας, και δεν αξίζει να χαθεί η όποια φήμη, για λίγα ευρώ.

Για αυτό λέμε, να εμπιστεύεστε τα μηνύματα στο φόρουμ, ακόμα και περισσότερο απο τις αξιολογήσεις!

ετσι ακριβως! συμμετοχή στην κοινότητα και αξιολογησεις ο μονος τρόπος να εισαι διασφαλισμένος...

τωρα, πατατες συμβαινουν σε όλους, και εγω την εχω πατησει απο πωλητές σε 1-2 συναλλαγες μου εδω μεσα...δε βαριεσαι, εχασα σύνολο 20-30€ στα 10 χρόνια και εβαλα μυαλό...

υπαρχουν ωστόσο και αλλα ατομα-σπαθια, φιλος εδω που πουλουσε δισκο μου εστειλε καταλάθος χαλασμένο κατόπιν καταθεσης που του ειχα κανει, μιλησαμε και σε 2 μερες ειχα τον σωστό δισκο χωρις κιχ! :)

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν καταλαβαίνω γιατί κάνουμε τις ίδιες και τις ίδιες συζητήσεις… «περίεργα» γίνονται και από την πλευρά του πωλητή και από του αγοραστή, επίσης πολλοί με 20+ αξιολογήσεις έχουν 2 και 3 λογαριασμούς με μηδενική παρουσία αλλά βάζουν αγγελίες και από αυτούς, δεν υπάρχει εξασφάλιση είτε από κοντά είτε με αποστολή, αγοράζεις μεταχειρισμένο που αυτό είναι ρίσκο από μόνο του, έστω ότι σου έστελνε σωστό δίσκο (δεν μιλάω τώρα που έπεσε “photoshop”) και στο ταχυδρομείο έπαιζαν μπάλα με το δέμα πάλι τα ίδια θα έλεγες.

 

Το θέμα είναι αν μπορείς να απευθύνεις κάπου (αστυνομία ή κάπου αλλού) ώστε να αποζημιωθείς η στο ελάχιστο να τιμωρηθεί αυτός, από την στιγμή που έχεις τα στοιχεία του και τα pm και από το παραποιημένο screen φαίνεται η λαμογιά, εξάλλου αν πεις 30€ είναι δεν πειράζει αυτός θα το ξανακάνει στον επόμενο και ούτω καθεξής.

Επεξ/σία από Havik
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

προφανως αλλον δισκο σου εδειξε και αλλον σου εστειλε αν κρινω απο τις  ημερες λειτουργια του !!!:o

εγω προσωπικα  εχω και την ταση να μιλω στο τηλ πριν την αγορα  !!  και κραταω καποια στοιχεια !! ευτυχως δεν ειχα θεμα εως τωρα !!

 αν δεν απανταει στα μυνηματα απατη καθαρα !! ενα report πιστευω το κανες !! και καλο ειναι να αναφερεις και το ονομα αυτου !! 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Diskimpex είπε

Οποιος θελει να στην φερει ,θα πει τον χαλασες και εσυ .Δεν βγαζεις ευκολα ακρη.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση δείχνει και  μέρες λειτουργίας του έδειξε έναν με λίγες ώρες πριν την πωληση !

Επεξ/σία από ultraex2003
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πέρα από το θέμα της κοροϊδίας πάντως ο δίσκος εμφανίζεται να έχει λιγότερο από χρόνο λειτουργίας, μπορεί βέβαια να τον είχε π.χ. άλλον ένα χρόνο εκτός αλλά τέλωςπάντων εκείνο που θέλω να πώ είναι να ψάξει ο αγοραστής μήπως και είναι ακόμα εντός εγγύησης οπότε μπορεί να τον αντικαταστήσει με άλλον.

Αν δεν υπάρχει απόδειξη αγοράς κάνε έλεγχο με το s/n του απευθείας στην Toshiba.
Μπορεί και να παίξει κάνα RMA.

https://support.toshiba.com/warranty

 

 

Επεξ/σία από dpolal
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ θερμά τους αναγνώστες του νήματος. Ο σκοπός μου είναι να ενημερώσω μελλοντικούς αγοραστές διότι πλέον βλέπω ερωταπαντήσεις σε αγγελίες δίσκων όπου ζητούνται  τα HD Sentinel screenshots. Τελικά ΔΕΝ είναι απαραίτητο πως ο αγοραστής θα πάρει αυτό που βλέπει στο screenshot. Κυρίως το λέω για να προϊδεάσω τους νέους χρήστες του Insomnia. 

Προσωπικά μετά από τόσα χρόνια δεν περίμενα να την "πατήσω" έτσι. Είμαι και χρήστης με 130+ αξιολογήσεις.

@dpolal

Δυστυχώς δεν βρίσκεται σε εγγύηση ο συγκεκριμένος δίσκος.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κρίμα για την ταλαιπωρία... Βέβαια υπάρχουν και άτομα που δεν πουλάνε συχνά (και μιλάω για εμένα τώρα) αλλά αυτά τα οποία δίνουν είναι προσεγμένα. Η συμμετοχή όμως πρέπει να είναι 1-2 κριτήριο επιλογής και μετά οι θετικές ψήφοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κρίμα είναι η ανηθικότητα του συγκεκριμένου πωλητή.

Και η απατηλή του αίσθηση της προσωπικής επιτυχίας. Και όπως του έγραψα και στο τελικό μου μήνυμα, η ζωή τα φέρνει στον καθένα όπως του αξίζει.

Από εκεί και πέρα, δεν θα στενοχωρηθώ για έναν δίσκο. Απλώς για κάποιον άλλο μπορεί να ήταν οικονομίες ενός μήνα για παράδειγμα και είναι κρίμα να πέσει θύμα ενός τέτοιου ανθρώπου.

 

Εδώ γίνονται απάτες με αντικείμενα πολύ μεγαλύτερης αξίας, κινητά, αυτοκίνητα κλπ. Δυστυχώς είναι στη φύση ορισμένων ανθρώπων η απάτη. Κανείς δεν μπορεί να ξέρει τι τους οδηγεί σε κάτι τέτοιο, ποια βιώματα και ποιες συνθήκες διαβίωσης. Το σημαντικό της υπόθεσης είναι να εξαντλείται όσο αυτό είναι δυνατό το περιθώριο δοκιμής από τον αγοραστή στα αντικείμενα που αγοράζει, εκτός κι αν - όπως γράφτηκε προηγουμένως - ο πωλητής έχει ενεργό ρόλο στο φόρουμ με δημοσιεύσεις και φυσικά έχει και τις αντίστοιχες θετικές αξιολογήσεις.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 3/27/2018 στις 10:10 ΜΜ, Ardov είπε

Ευχαριστώ θερμά τους αναγνώστες του νήματος. Ο σκοπός μου είναι να ενημερώσω μελλοντικούς αγοραστές διότι πλέον βλέπω ερωταπαντήσεις σε αγγελίες δίσκων όπου ζητούνται  τα HD Sentinel screenshots. Τελικά ΔΕΝ είναι απαραίτητο πως ο αγοραστής θα πάρει αυτό που βλέπει στο screenshot. Κυρίως το λέω για να προϊδεάσω τους νέους χρήστες του Insomnia. 

Προσωπικά μετά από τόσα χρόνια δεν περίμενα να την "πατήσω" έτσι. Είμαι και χρήστης με 130+ αξιολογήσεις.

@dpolal

Δυστυχώς δεν βρίσκεται σε εγγύηση ο συγκεκριμένος δίσκος.

Ο σκοπός που άνοιξες το νήμα ποιο είναι? Μάλλον ήθελες να αναφέρεις την απάτη που σου έγινε. Δεκτός αλλά έχουν γίνει τόσες πολλές απάτες που αν ο καθένας άνοιγε θέμα θα είχε γεμίσει το φόρουμ από τέτοια θέματα. Καταλαβαίνω την πικρία σου με 136 αξιολογήσεις (όλες θετικές) αλλά δεν διαφέρει καθόλου με όλες τις προηγούμενες και τις επόμενες.

Τα screenshots που κολλάνε? Το πρόβλημα δεν ήταν τα screenshots ή οποιαδήποτε φωτό αλλά το ότι ο πωλητής είχε μηδενικές αξιολογήσεις.

Άρα λοιπόν έχουμε άλλη μια απάτη από πωλητή με 0 ή με λίγες αξιολογήσεις. Να αναφέρω εδώ ότι η 1η μου πώληση(που εν τέλει έγινε) ήταν επεισοδιακή. Πωλητής εγώ και αγοραστής ένα @@@@@. Αυτό το @@@@@ λοιπόν αυτή τη στιγμή έχει σχεδόν 40 αξιολογήσεις. Συμπέρασμα? Ότι ειπώθηκε παραπάνω ότι εγγύηση είναι μόνον η συμμετοχή στο φόρουμ. Γιατί κατά τα άλλα έχουν γίνει λένε προσπάθειες για αξιοπιστία. Το έχω ξανά πει και άλλες φορές. Αξιοπιστία σημαίνει να κάνεις εγγραφή στο insoimnia και να σου ζητά υποχρεωτικά Ονοματεπώνυμο, Αρ. ταυτότητας, ΑΜΚΑ, ΑΦΜ, Δ/νση Κατοικίας, Τηλέφωνο. Παράλληλα να υπάρχει και δωρεά νομική υπηρεσία για αυτούς που έχουν εξαπατηθεί. Όλα τα άλλα είναι τρίχες.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο σκοπός που άνοιξα το νήμα είναι για να ενημερώσω πως στη συγκεκριμένη κατηγορία δεν έχει απαραίτητα ισχύ εγγύησης αξιοπιστίας το όποιο screenshot. Συνομιλώντας με φίλους και γνωστούς, μέλη του Insomnia, συμπεραίνω πως όλοι ζητούν HD Sentinel screenshots προτού αγοράσουν δίσκο. 

Τα screenshots που ανάρτησα εδώ "κολλάνε" στο να ενημερώσω πως ΔΕΝ είναι απαραίτητα ενδεικτικό στοιχείο της πραγματικής κατάστασης του δίσκου. 

Ούτε να παραθέσω την πικρία μου ούτε τίποτε σχετικό ούτε και να αναφέρω κάτι ή κάποιον. Ενημερωτικό χαρακτήρα έχει το παρόν νήμα όπως έχω ήδη γράψει και προηγουμένως. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, BlueBlood7 είπε

Ο σκοπός που άνοιξες το νήμα ποιο είναι? Μάλλον ήθελες να αναφέρεις την απάτη που σου έγινε. Δεκτός αλλά έχουν γίνει τόσες πολλές απάτες που αν ο καθένας άνοιγε θέμα θα είχε γεμίσει το φόρουμ από τέτοια θέματα. Καταλαβαίνω την πικρία σου με 136 αξιολογήσεις (όλες θετικές) αλλά δεν διαφέρει καθόλου με όλες τις προηγούμενες και τις επόμενες.

Τα screenshots που κολλάνε? Το πρόβλημα δεν ήταν τα screenshots ή οποιαδήποτε φωτό αλλά το ότι ο πωλητής είχε μηδενικές αξιολογήσεις.

Άρα λοιπόν έχουμε άλλη μια απάτη από πωλητή με 0 ή με λίγες αξιολογήσεις. Να αναφέρω εδώ ότι η 1η μου πώληση(που εν τέλει έγινε) ήταν επεισοδιακή. Πωλητής εγώ και αγοραστής ένα @@@@@. Αυτό το @@@@@ λοιπόν αυτή τη στιγμή έχει σχεδόν 40 αξιολογήσεις. Συμπέρασμα? Ότι ειπώθηκε παραπάνω ότι εγγύηση είναι μόνον η συμμετοχή στο φόρουμ. Γιατί κατά τα άλλα έχουν γίνει λένε προσπάθειες για αξιοπιστία. Το έχω ξανά πει και άλλες φορές. Αξιοπιστία σημαίνει να κάνεις εγγραφή στο insoimnia και να σου ζητά υποχρεωτικά Ονοματεπώνυμο, Αρ. ταυτότητας, ΑΜΚΑ, ΑΦΜ, Δ/νση Κατοικίας, Τηλέφωνο. Παράλληλα να υπάρχει και δωρεά νομική υπηρεσία για αυτούς που έχουν εξαπατηθεί. Όλα τα άλλα είναι τρίχες.

Συμφωνώ, αλλά έχω πετύχει παιδιά μάλαμα με 0 αξιολογήσεις, σε σημείο να κρατάμε επαφή, να να τους δίνω 2-3 συμβουλές μετά. Όλοι εξάλλου απο το 0 ξεκινήσαμε. Και άτομα με 100+ που ήταν εμποράκοι του κερατά, με υφάκι νταλικέρη και αξιοπιστία/μνήμη χρυσόψαρου με alzheimer.

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...