Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
14 ώρες πριν, Pandelas είπε

Καλά κρασιά με τη Gigabyte. Γνωστός μου είχε θέμα με καρτα γραφικών απο αγορά σε σκρουτζ. Ο προμηθευτής ''έκλεισε'' ρολά και μπήκαν σε ενα τριγωνάκι επικοινωνίας μαγαζί, gigabyte και ο φίλος. Με τα πολλά πολλά δέχτηκαν την κάρτα (με εξοδα αποστολής και παραλαβής του μαγαζιού γιατί είχε αγοραστεί απο Γερμανία) έγινε επισκευή της, reflow η reball δεν είμαι σίγουρος, και όλη η διαδικασία κράτησε περι τον ένα χρόνο. Απαράδεκτη εταιρία.

Δεν φταιει η Gigabyte και η καθε gigabyte αν ο πωλητης ειναι καραγκιοζης.Η διαδικασια του rma ειναι παρα πολυ απλη στην πραξη.

Αλλα βλεπεις τα μαγαζακια μας στην Ελλαδα(και αντιστοιχα στο εξωτερικο)κοιταζουν μονο να πουλησουν και στα δυσκολα κανουν τα στραβα ματια. Ισα ισα που επειδη πουλανε περισσοτερο λογω χαμηλοτερων τιμων,επρεπε να ειχαν και ενα τμημα ειδικο για τα rma ειδικα οταν μιλαμε για καταστημα που ειναι χρονια στον χωρο οπως το visionstudio.

Ουτε καν στο κραξιμο που τρωνε απο το skroutz δεν μπαινουν καν στον κοπο να απαντησουν

https://www.skroutz.gr/m/54/Visionstudio#shop-reviews

Γιαυτο και ειπα πιο πανω,ελπιζω το παθημα να εγινε μαθημα και οτι το φθηνοτερο καταστημα δεν σημαινει οτι παντα ειναι και το καλυτερο.

  • Απαντ. 50
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Δέχτηκα τηλεφώνημα πριν λίγο και θα προχωρήσει η επιστροφή χρημάτων κανονικά. Ευχαριστώ όλους για τη βοήθεια :)

  • Like 7
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

3 βδομάδες και ακόμη δεν έλαβα ούτε ευρώ επιστροφή. Τους παίρνω κάθε βδομάδα τηλέφωνο. Στην αρχή μου είπαν την δικαιολογία ότι δεν έλαβαν ποτέ το mail με το iban. Μου είπαν να στείλω σε 3 διαφορετικά mails που έχουν και μια βδομάδα μετά μου είπαν ακριβώς το ίδιο πράγμα. Μου είπαν να στείλω σε ένα προσωπικό mail τη προηγούμενη παρασκευή και αφού διπλοτσέκαρα ότι το έλαβαν με κατευθείαν τηλεφώνημα, έχει έρθει Πέμπτη και ακόμα τα χρήματα δεν επιστράφηκαν. Πόσες μέρες θεωρείται φυσιολογικό να κρατάει η διαδικασία από τη στιγμή που δόθηκε εντολή στο λογιστήριο (έτσι τουλάχιστον με είπαν) μέχρι να δω τα χρήματα στο τραπεζικό λογαριασμό μου;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ειχα και εγω με αυτους προβλημα σε εναν υπολογιστη που χα κανει, ναι μεν με διευκολυνε ως προς την πληρωμη αλλα κατα τη συναρμολογηση ο τεχνικος τους εσπασε την ψυκτρα northbridge νομιζω και μετα οταν η μητρικη εβγαλε προβλημα εντος εγγυησης , τους την πηγα και μου ειπαν οτι λογο αυτου δεν περναει η εγγυηση 
τους εξηγω οτι εφταιγε ο τεχνικος τους τιποτα, τελικα πληρωσα για καινουργια μητρικη

 

υ.γ.
θυμηθηκα ηταν η asus deluxe για core 2 duo 300 κατι ευρω μητρικη

Επεξ/σία από Runner25
  • Like 1
Δημοσ.
Στις 3/28/2018 στις 2:14 ΜΜ, Fulgore είπε

Δεν φταιει η Gigabyte και η καθε gigabyte αν ο πωλητης ειναι καραγκιοζης.Η διαδικασια του rma ειναι παρα πολυ απλη στην πραξη.

Αλλα βλεπεις τα μαγαζακια μας στην Ελλαδα(και αντιστοιχα στο εξωτερικο)κοιταζουν μονο να πουλησουν και στα δυσκολα κανουν τα στραβα ματια. Ισα ισα που επειδη πουλανε περισσοτερο λογω χαμηλοτερων τιμων,επρεπε να ειχαν και ενα τμημα ειδικο για τα rma ειδικα οταν μιλαμε για καταστημα που ειναι χρονια στον χωρο οπως το visionstudio.

Ουτε καν στο κραξιμο που τρωνε απο το skroutz δεν μπαινουν καν στον κοπο να απαντησουν

https://www.skroutz.gr/m/54/Visionstudio#shop-reviews

Γιαυτο και ειπα πιο πανω,ελπιζω το παθημα να εγινε μαθημα και οτι το φθηνοτερο καταστημα δεν σημαινει οτι παντα ειναι και το καλυτερο.

Ξέρουμε πότε η μητρική εστάλη από το Vision Studio στην Gigabyte? Όχι είναι η απάντηση. Ο ts αναφέρει ότι την έστειλαν κατευθείαν στην gigabyte. Ότι και να σημαίνει αυτό. Άρα δεν γνωρίζουμε αν φταίει το κατάστημα ή η Gigabyte. Μόνο ο ts μπορεί να μάθει ρωτώντας είτε το κατάστημα είτε στέλνοντας μεηλ στην Gigabyte αφού πάρει φυσικά στοιχεία της μητρικής.

Όπως και να έχει ο μόνος που δεν φταίει και που ενήργησε έγκαιρα είναι ο ts και όπως σωστά είπες πρέπει να πάρει τα χρήματά του πίσω.

Είχα και εγώ δικιά μου περίπτωση με ένα εξωτερικό σκληρό δίσκο που είχε αργήσει πολύ η απάντηση. Τελικά όπως αποδείχτηκε έπρεπε εγώ να πάρω τηλ. μπας και ξυπνήσουν.

Στις 4/19/2018 στις 2:57 ΜΜ, naruto14 είπε

3 βδομάδες και ακόμη δεν έλαβα ούτε ευρώ επιστροφή. Τους παίρνω κάθε βδομάδα τηλέφωνο. Στην αρχή μου είπαν την δικαιολογία ότι δεν έλαβαν ποτέ το mail με το iban. Μου είπαν να στείλω σε 3 διαφορετικά mails που έχουν και μια βδομάδα μετά μου είπαν ακριβώς το ίδιο πράγμα. Μου είπαν να στείλω σε ένα προσωπικό mail τη προηγούμενη παρασκευή και αφού διπλοτσέκαρα ότι το έλαβαν με κατευθείαν τηλεφώνημα, έχει έρθει Πέμπτη και ακόμα τα χρήματα δεν επιστράφηκαν. Πόσες μέρες θεωρείται φυσιολογικό να κρατάει η διαδικασία από τη στιγμή που δόθηκε εντολή στο λογιστήριο (έτσι τουλάχιστον με είπαν) μέχρι να δω τα χρήματα στο τραπεζικό λογαριασμό μου;

2-3 μέρες παίρνει. Άντε 4-5 στην χειρότερη.Δεν είναι κάποια εξειδικευμένη περίπτωση. Το έχουν κάνει άπειρες φορές.  Έπρεπε ήδη να τα είχες πάρει μέρες τώρα. Πάρτους κάθε μέρα τηλ. και ρώτα τους. Δώσατε εντολή για επιστροφή? 2-3 μέρες κάνει αυτό ρε παιδιά. Έχει καταντήσει εκνευριστικό πια. Όλα αυτά με λίγο έντονο τόνο αλλά όχι υπερβολές.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Από τη προηγούμενη Παρασκευή έχει δοθεί επίσημα υποτίθεται η εντολή για την επιστροφή. Μου λέγανε χθες και σήμερα που τους πήρα 3 τηλέφωνα ότι παρασκευές γίνονται οι επιστροφές αλλα εγώ ακόμα χρήματα στο λογαριασμό δεν ειδα. Αύριο θαπ πιέσω αρκετά με τηλεφωνήματα. Δεν πάει άλλο. Ξεφτίλα καταντήσε η κατάσταση. 

Επεξ/σία από naruto14
Δημοσ.
8 ώρες πριν, BlueBlood7 είπε

Ξέρουμε πότε η μητρική εστάλη από το Vision Studio στην Gigabyte? Όχι είναι η απάντηση. Ο ts αναφέρει ότι την έστειλαν κατευθείαν στην gigabyte. Ότι και να σημαίνει αυτό. Άρα δεν γνωρίζουμε αν φταίει το κατάστημα ή η Gigabyte. Μόνο ο ts μπορεί να μάθει ρωτώντας είτε το κατάστημα είτε στέλνοντας μεηλ στην Gigabyte αφού πάρει φυσικά στοιχεία της μητρικής.

Το βλεπεις απο την κατασταση του σημερα που καθυστερουν την επιστροφη χρηματων.

Δημοσ.
Στις 19/4/2018 στις 2:57 ΜΜ, naruto14 είπε

3 βδομάδες και ακόμη δεν έλαβα ούτε ευρώ επιστροφή. Τους παίρνω κάθε βδομάδα τηλέφωνο. Στην αρχή μου είπαν την δικαιολογία ότι δεν έλαβαν ποτέ το mail με το iban. Μου είπαν να στείλω σε 3 διαφορετικά mails που έχουν και μια βδομάδα μετά μου είπαν ακριβώς το ίδιο πράγμα. Μου είπαν να στείλω σε ένα προσωπικό mail τη προηγούμενη παρασκευή και αφού διπλοτσέκαρα ότι το έλαβαν με κατευθείαν τηλεφώνημα, έχει έρθει Πέμπτη και ακόμα τα χρήματα δεν επιστράφηκαν. Πόσες μέρες θεωρείται φυσιολογικό να κρατάει η διαδικασία από τη στιγμή που δόθηκε εντολή στο λογιστήριο (έτσι τουλάχιστον με είπαν) μέχρι να δω τα χρήματα στο τραπεζικό λογαριασμό μου;

Εαν εχεις καπου γραπτα οτι θα σου πιστωσουν τα χρηματα, απειλησε και παλι με προσφυγη στο 1520. Εαν οχι και προκειται μονον για προφορικη διαβεβαιωση, ζητα καποιον υπευθυνο, οποιον τελος παντων βρεις ή σου δωσουν και ενημερωσε οτι θα κανεις εκ νεου καταγγελια ή εστω για πρωτη φορα και πως επιφυλασσεσαι και νομικα. Σοβαρα, χωρις να εκνευριζεσαι αλλα οπωσδηποτε ρητα. Εαν δεν εχεις κατι θετικο εως και την Δευτερα Τριτη, προχωρα με τις καταγγελιες.

Δημοσ.

Από τη στιγμή που γίνει η διαδικασία στο λογιστήριο, εγώ βλέπω την ίδια μέρα τα χρήματα μου στη τράπεζα; ή παίρνει 1-2 μέρες για να εμφανιστούν; Να ξέρω και με τι εχω να κάνω σήμερα που θα τους πάρω τηλέφωνο σε περίπτωση που μου πουν ότι έγινε χθες η επιστροφή και τα χρήματα θα τα δω Δευτέρα Τρίτη στο τραπεζικό λογαριασμό. 

Δημοσ.

αναλογος την τραπεζα.αν πχ η δικη σου ειναι εθνικη και τα λεφτα στα βαλουν απο alphabank και η μεταφορα γινει παρακευει αργα το μεσημερι τα λεφτα θα τα δεις δευτερα που θα ανοιξουν τα οι τραπεζες.αν γινει απο εθνικη σε εθνικη τα λεφτα πρεπει να τα δεις αμεσως.

δεν ξερω αν παιζει κατι αλλο.εμενα οποτε βαζουν λεφτα απο ιδια τραπεζα τα βλεπω με την μια.

Δημοσ.

Ε συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις δεν πρέπει να έχουν αρκετούς λογαριασμούς για να γίνει η μεταφορά από την ίδια τράπεζα; Το λογικό τουλάχιστον αυτό μου φαίνεται. 

Δημοσ.

Δεν ειναι υποχρεωτικο κι ουτε και καποιος μπορει να τους ελεγξει για τον τροπο και το μεσο  με το οποιο θα πληρωσουν. Το βασικο ειναι παντως το οτι υποσχεθηκαν πριν μια εβδοιμαδα, η εβδομαδα περασε και τα χρηματα δεν μπηκαν. Ετσι το μονο που μενει, θα ειναι μια επικοινωνια και ενα οριο που θα θεσεις ως υπομονη κι ανοχη.

Δημοσ.

Μίλησα μόλις, με διαβεβαίωσαν ότι οι κινήσεις από το λογιστήριο έχουν ολοκληρωθεί και πιθανόν να υπάρξει μια καθυστέρηση 1-2 ημερών λόγω τράπεζας. Άρα φαντάζομαι το αργότερο Τρίτη. Ελπίζω να είναι όντως έτσι τα πράγματα και αυτή να ήταν η τελευταία φορά που χρειάστηκε να καλέσω.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...