KilliK Δημοσ. 4 Απριλίου 2018 Δημοσ. 4 Απριλίου 2018 να κανω λιγο τον δικηγορο του διαβολου. ο Kojima ειναι ενας απο τους καλυτερους σχεδιαστες παιχνιδων στην gaming ιστορια. και το MGS ειναι το δικο του απολυτκο πνευματικο δημιουργημα. κανεις δεν το αμφισβητει αυτο. αλλα. ο Kojima ειναι υπαλληλος σε μια εταιρεια. και το MGS δεν του ανηκει. και εδω γεννηθηκε το προβλημα. εχεις εναν υπαλληλο ο οποιος λογω της επιτυχιας και αναγνωρισης εχει υψηλες απαιτησεις απο τον εργοδοτη του. θελει πληρη ελευθερια στην δημιουργικοτητα του, το χρημα να ρεει αφθονο για να την υλοποιησει και να μην εχει το αγχος μιας συγκεκριμενης ημερομηνιας κυκλοφοριας. ομως αυτο οικονομικα μακροπροθεσμα δεν συμφερει μια υγιη επιχειρηση. διοτι το MGS oσο μεγαλο ΙP και να ειναι, αν για καθε τιτλο το τελικο κοστος παραγωγης αυξανεται κατακορυφα εξαιτιας των αμετρητων καθυστερησεων και τον προσθετων εξοδων για να ικανοποιησουν τις υπερφιλοδοξες ιδεες και την ματαιοδοξια του δημιουργου, τοτε το καθαρο κερδος θα μειωνεται αναλογως. με απλα λογια, η εταιρεια επενδυει πολλα για να εισπραξει λιγα. γιαυτο και το, κατα αλλα μετριοτατο, MGS5 βγηκε σε δυο μερη ενω το finale του δευτερου παιχνιδιου ηταν αποτομο. ο τιτλος δεν ηταν ποτε ετοιμος για κανονικη κυκλοφορια και θα καθυστερουσε πολυ περισσοτερο, αν το αφεντικο της Konami δεν ειχε χασει την υπομονη του για τα καπριτσια του rock star υπαλληλου του. γιαυτο και τσακωθηκαν οι δυο αντρες σε meeting που ειχαν για να συζητησουν το προβλημα και γιαυτο ο χωρισμος τους εγινε με τοσο ασχημο τροπο. και αυτο ηταν το ουσιαστικο λαθος της Konami. η προσωπικη εχθροτητα αναμεσα στο αφεντικο και τον Kojima δεν εμεινε εντος των κλειστων θυρων, αλλα βγηκε προς τα εξω με μια εταιρεια να τον εχει κηρυξει εχθρο της και να τον πολεμαει αβυσσαλεα. ο κοσμος οπως ηταν φυσικο σταθηκε στο πλευρο του ειδωλου τους ενω η Konami εγινε η μεγαλη η κακια της υποθεσης. και αυτο εντελει εκανε ζημια και στο δημοσιο προσωπο της αλλα και στο brand του MGS. βεβαια αυτη τωρα θα το ξεζουμισει οσο μπορει, με τα φρουτακια, τα zombie παιχνιδια και με οτι αλλο τροπο νομιζε οτι μπορει να βγαλει κερδος απο αυτο. ισως δουμε και καμια MGS pizza. οσο αφορα τον Kojima, ο τυπος ειναι μεγαλη diva. δικαιως να ειναι αλλα δεν μπορεις να παιζεις με τα λεφτα των αλλων. και γιαυτο τωρα περιμενω να δω τι θα γινει με το μεγαλο του project που ετοιμαζει, ενω εχει τα λεφτα της Sony και την υποστηριξη των φανς του. διοτι κατι μου λεει οτι θα βγαλει παιχνιδι με style over substance, μια φουσκα που θα φερει απογοητευση και θα αμαυρωσει την εικονα του "μεγαλου θεου", δικαιωνοντας ετσι την Κοναμι. ιδωμεν. 2
x.ristos1980 Δημοσ. 4 Απριλίου 2018 Δημοσ. 4 Απριλίου 2018 1 ώρα πριν, KilliK είπε να κανω λιγο τον δικηγορο του διαβολου. ο Kojima ειναι ενας απο τους καλυτερους σχεδιαστες παιχνιδων στην gaming ιστορια. και το MGS ειναι το δικο του απολυτκο πνευματικο δημιουργημα. κανεις δεν το αμφισβητει αυτο. αλλα. ο Kojima ειναι υπαλληλος σε μια εταιρεια. και το MGS δεν του ανηκει. και εδω γεννηθηκε το προβλημα. εχεις εναν υπαλληλο ο οποιος λογω της επιτυχιας και αναγνωρισης εχει υψηλες απαιτησεις απο τον εργοδοτη του. θελει πληρη ελευθερια στην δημιουργικοτητα του, το χρημα να ρεει αφθονο για να την υλοποιησει και να μην εχει το αγχος μιας συγκεκριμενης ημερομηνιας κυκλοφοριας. ομως αυτο οικονομικα μακροπροθεσμα δεν συμφερει μια υγιη επιχειρηση. διοτι το MGS oσο μεγαλο ΙP και να ειναι, αν για καθε τιτλο το τελικο κοστος παραγωγης αυξανεται κατακορυφα εξαιτιας των αμετρητων καθυστερησεων και τον προσθετων εξοδων για να ικανοποιησουν τις υπερφιλοδοξες ιδεες και την ματαιοδοξια του δημιουργου, τοτε το καθαρο κερδος θα μειωνεται αναλογως. με απλα λογια, η εταιρεια επενδυει πολλα για να εισπραξει λιγα. γιαυτο και το, κατα αλλα μετριοτατο, MGS5 βγηκε σε δυο μερη ενω το finale του δευτερου παιχνιδιου ηταν αποτομο. ο τιτλος δεν ηταν ποτε ετοιμος για κανονικη κυκλοφορια και θα καθυστερουσε πολυ περισσοτερο, αν το αφεντικο της Konami δεν ειχε χασει την υπομονη του για τα καπριτσια του rock star υπαλληλου του. γιαυτο και τσακωθηκαν οι δυο αντρες σε meeting που ειχαν για να συζητησουν το προβλημα και γιαυτο ο χωρισμος τους εγινε με τοσο ασχημο τροπο. και αυτο ηταν το ουσιαστικο λαθος της Konami. η προσωπικη εχθροτητα αναμεσα στο αφεντικο και τον Kojima δεν εμεινε εντος των κλειστων θυρων, αλλα βγηκε προς τα εξω με μια εταιρεια να τον εχει κηρυξει εχθρο της και να τον πολεμαει αβυσσαλεα. ο κοσμος οπως ηταν φυσικο σταθηκε στο πλευρο του ειδωλου τους ενω η Konami εγινε η μεγαλη η κακια της υποθεσης. και αυτο εντελει εκανε ζημια και στο δημοσιο προσωπο της αλλα και στο brand του MGS. βεβαια αυτη τωρα θα το ξεζουμισει οσο μπορει, με τα φρουτακια, τα zombie παιχνιδια και με οτι αλλο τροπο νομιζε οτι μπορει να βγαλει κερδος απο αυτο. ισως δουμε και καμια MGS pizza. οσο αφορα τον Kojima, ο τυπος ειναι μεγαλη diva. δικαιως να ειναι αλλα δεν μπορεις να παιζεις με τα λεφτα των αλλων. και γιαυτο τωρα περιμενω να δω τι θα γινει με το μεγαλο του project που ετοιμαζει, ενω εχει τα λεφτα της Sony και την υποστηριξη των φανς του. διοτι κατι μου λεει οτι θα βγαλει παιχνιδι με style over substance, μια φουσκα που θα φερει απογοητευση και θα αμαυρωσει την εικονα του "μεγαλου θεου", δικαιωνοντας ετσι την Κοναμι. ιδωμεν. Σωστός σε ολα 1
logistoulis Δημοσ. 4 Απριλίου 2018 Δημοσ. 4 Απριλίου 2018 οι συνολικές πωλήσεις της σειράς https://www.metalgearinformer.com/?p=29990
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα