yolobot Δημοσ. 4 Απριλίου 2018 Δημοσ. 4 Απριλίου 2018 θα τρεχουν ακομα λογαριασμοι μου τι πρεπει να κανω ? πρεπει να κανω διακοπη θα πληρωσω τιποτα?
isay Δημοσ. 4 Απριλίου 2018 Δημοσ. 4 Απριλίου 2018 Το συμβόλαιο, δε λήγει, αλλά μετατρέπεται σε αορίστου με τιμή και παροχές καταλόγου, οχι της συμφωνίας πακέτου-τιμής που ειχες συμφωνήσει. Θα συνεχίσεις να εχεις τηλεφωνο-internet, θα ερχονται κανονικά λογαριασμοί (με αλλες τιμές) και θα ειναι έτσι οσο δε ζητήσεις διακοπή ή νέο συμβόλαιο στον ίδιο ή αλλο πάροχο. Τώρα μπορείς να κάνεις έρευνα αγοράς με βάση τις αναγκες σου, να μαζέψεις προσφορες για νεο συμβόλαιο ή αν επιθυμείς να προχωρήσεις σε διακοπή. Για τη διαδικασία, τους χρόνους και τα τελικά κόστη πρεπει να μιλήσεις με τον πάροχο σου που θα σου πει ακριβώς τι ισχύει. Μια συμβουλή. Αν θελεις να συνεχίσεις να εχεις παροχες απο τον ίδιο πάροχο, σε συμφερει πρώτον να ζητήσεις τηλεφωνική προσφορα (ώστε να καταγραφεί στην καρτελα σου), μετα να ζητήσεις προσφορά απο εναλλακτικό πάροχο και να ξεκινησεις τη διαδικασία φορητοτητας. Εντός 2 ημερών θα σε καλέσουν απο τον πάροχο σου για αντιπροσφορα που σιγουρα θα ειναι καλύτερη απο την αρχική τους προσφορα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα