valantis8 Δημοσ. 27 Μαΐου 2018 Δημοσ. 27 Μαΐου 2018 Αν εχεις χρονο κ λιγο χρημα στειλε ενα εξωδικο κ απαιτησε οτι λεει ο νομος. Κ κοινοποιηση με φαξ κ στην μαμα εταιρια, θα την ακουσουν κ θα το κανουν μπαμ μπαμ.
billdepo Δημοσ. 28 Μαΐου 2018 Μέλος Δημοσ. 28 Μαΐου 2018 16 hours ago, valantis8 said: Αν εχεις χρονο κ λιγο χρημα στειλε ενα εξωδικο κ απαιτησε οτι λεει ο νομος. Κ κοινοποιηση με φαξ κ στην μαμα εταιρια, θα την ακουσουν κ θα το κανουν μπαμ μπαμ. Και η ταλαιπωρία συνεχίζεται. Το κινητό δόθηκε 25 Απριλίου στον Κωτσόβολο και 5 Μαίου το είχε ήδη η InfoQuest. Με πήρε σήμερα (28 Μαίου) ο Κωτσόβολος και μου ανακοίνωσε ότι λόγω φθορών στο frame της οθόνης δεν μπορεί να γίνει η επισκευή εντός εγγύησης. Το πρόβλημα που είχα είτε είναι hardware είτε software στον ήχο και προφανώς το είχαν σημειώσει κατά την παράδοση της συσκευής (δεν είχα ήχο από το κανονικό ηχείο παρά μόνο με ανοιχτή ακρόσαση) και ουσιαστικά αυτό που μου είπαν είναι ότι λόγω φθορών στο frame (ούτε καν στην οθόνη γιατί είχα tempered glass και θήκη οπότε δεν έχει πάθει κάτι) δεν μπορεί να γίνει η επισκευή. Με ρώτησαν μάλιστα αν θέλω να μου φτιάξουν την οθόνη με 130€ ενώ η οθόνη είναι μια χαρά. Ένας απίστευτος παραλογισμός και μια αδικαιολόγητη καθυστέρηση για να μου πουν αυτό το πράγμα. Έχω εντυπωσιαστεί και από Κωτσόβολο και από InfoQuest. Spoiler επισυνάπτω επίσης το εξής σχετικά με την προσωρινή αντικατάσταση εντός 15 ημερών (για όποιον ενδιαφέρεται): ΝΟΜΟΣ 2251/1994 (ΦΕΚ 191 Α΄/ 16 Νοεμβρίου 1994) http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs_ecc/law/gr/N2251-1994-enc2007-el.pdf Αντιγράφω από το έγγραφο: σελ 3/43: "β) Προμηθευτής, κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο το οποίο, κατά την άσκηση της επαγγελματικής ή επιχειρηματικής δραστηριότητάς του, προμηθεύει προϊόντα ή παρέχει υπηρεσίες στον καταναλωτή. Προμηθευτής νοείται και ο διαφημιζόμενος" σελ 14/43: "Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή."
Moderators Inuyasha Δημοσ. 28 Μαΐου 2018 Moderators Δημοσ. 28 Μαΐου 2018 44 λεπτά πριν, billdepo είπε Και η ταλαιπωρία συνεχίζεται. Το κινητό δόθηκε 25 Απριλίου στον Κωτσόβολο και 5 Μαίου το είχε ήδη η InfoQuest. Με πήρε σήμερα (28 Μαίου) ο Κωτσόβολος και μου ανακοίνωσε ότι λόγω φθορών στο frame της οθόνης δεν μπορεί να γίνει η επισκευή εντός εγγύησης. Το πρόβλημα που είχα είτε είναι hardware είτε software στον ήχο και προφανώς το είχαν σημειώσει κατά την παράδοση της συσκευής (δεν είχα ήχο από το κανονικό ηχείο παρά μόνο με ανοιχτή ακρόσαση) και ουσιαστικά αυτό που μου είπαν είναι ότι λόγω φθορών στο frame (ούτε καν στην οθόνη γιατί είχα tempered glass και θήκη οπότε δεν έχει πάθει κάτι) δεν μπορεί να γίνει η επισκευή. Με ρώτησαν μάλιστα αν θέλω να μου φτιάξουν την οθόνη με 130€ ενώ η οθόνη είναι μια χαρά. Ένας απίστευτος παραλογισμός και μια αδικαιολόγητη καθυστέρηση για να μου πουν αυτό το πράγμα. Έχω εντυπωσιαστεί και από Κωτσόβολο και από InfoQuest. Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου επισυνάπτω επίσης το εξής σχετικά με την προσωρινή αντικατάσταση εντός 15 ημερών (για όποιον ενδιαφέρεται): ΝΟΜΟΣ 2251/1994 (ΦΕΚ 191 Α΄/ 16 Νοεμβρίου 1994) http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs_ecc/law/gr/N2251-1994-enc2007-el.pdf Αντιγράφω από το έγγραφο: σελ 3/43: "β) Προμηθευτής, κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο το οποίο, κατά την άσκηση της επαγγελματικής ή επιχειρηματικής δραστηριότητάς του, προμηθεύει προϊόντα ή παρέχει υπηρεσίες στον καταναλωτή. Προμηθευτής νοείται και ο διαφημιζόμενος" σελ 14/43: "Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή." Αυτό είναι δεδομένο σε όλες της εταιρίες, αν η συσκευή έχει εξωτερικές φθορές ρίχνουν την ευθύνη εκεί και σου λέει ότι πρόβλημα δημιουργήθηκε από την πτώση που δημιούργησε την φθορά, άρα κακή χρήση, άρα εκτός εγγύησης
SeNNinhA Δημοσ. 28 Μαΐου 2018 Δημοσ. 28 Μαΐου 2018 Οταν λεω εγω οτι προτιμω την εγγυηση συγκεκριμενων Skroutzομαγαζων απο την εγγυηση της Infoquest (και αλλων)... Παρεμπιπτωντως δεν εχουν δικαιωμα να σου αρνηθουν καλυψη απο εγγυηση με ΙΚΑΣΙΕΣ οτι αυτο συνεβει απο κακή χρήση. Ο νόμος προβλεπει να ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ο υπόχρεος της εγγυησης οτι κατι συνεβει και οχι να αποδειξει ο δικαιουχος της εγγυησης οτι τιποτε δεν συνεβει και δεν δεχεται ο νομος φυσικα τα μπορει και τα ισως. Αλλα αυτο πια παει σε κανονικη καταγγελια, χασιμο χρονου και χρηματος και σε αυτο πονταρουν. 2
billdepo Δημοσ. 28 Μαΐου 2018 Μέλος Δημοσ. 28 Μαΐου 2018 2 hours ago, Inuyasha said: Αυτό είναι δεδομένο σε όλες της εταιρίες, αν η συσκευή έχει εξωτερικές φθορές ρίχνουν την ευθύνη εκεί και σου λέει ότι πρόβλημα δημιουργήθηκε από την πτώση που δημιούργησε την φθορά, άρα κακή χρήση, άρα εκτός εγγύησης Δε μου φαίνεται τόσο λογικό να συσχετίζονται δύο ετερόκλητα πράγματα όπως οθόνη και ήχος όσο και αν καταλαβαίνω αυτό που λες. Το κινητό είναι σε πολύ καλή κατάσταση και το πρόβλημα είναι documented online από πολύ κόσμο. 18 minutes ago, SeNNinhA said: Οταν λεω εγω οτι προτιμω την εγγυηση συγκεκριμενων Skroutzομαγαζων απο την εγγυηση της Infoquest (και αλλων)... Παρεμπιπτωντως δεν εχουν δικαιωμα να σου αρνηθουν καλυψη απο εγγυηση με ΙΚΑΣΙΕΣ οτι αυτο συνεβει απο κακή χρήση. Ο νόμος προβλεπει να ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ο υπόχρεος της εγγυησης οτι κατι συνεβει και οχι να αποδειξει ο δικαιουχος της εγγυησης οτι τιποτε δεν συνεβει και δεν δεχεται ο νομος φυσικα τα μπορει και τα ισως. Αλλα αυτο πια παει σε κανονικη καταγγελια, χασιμο χρονου και χρηματος και σε αυτο πονταρουν. Δε νομίζω να βγάζω άκρη αλλιώς, αλλά για κανονική καταγγελία αυτή τη στιγμή δεν το βλέπω. Απλά δεν ξαναπαίρνω από Κωτσόβολους, Infoquest. Καλύτερα από Gearbest χωρίς ευκολίες εγγύησης και όσο κρατήσει αν είναι να ναι κάλπικη η εγγύηση.
@topos Δημοσ. 28 Μαΐου 2018 Δημοσ. 28 Μαΐου 2018 5 ώρες πριν, billdepo είπε Δε μου φαίνεται τόσο λογικό να συσχετίζονται δύο ετερόκλητα πράγματα όπως οθόνη και ήχος όσο και αν καταλαβαίνω αυτό που λες. Το κινητό είναι σε πολύ καλή κατάσταση και το πρόβλημα είναι documented online από πολύ κόσμο. Δε νομίζω να βγάζω άκρη αλλιώς, αλλά για κανονική καταγγελία αυτή τη στιγμή δεν το βλέπω. Απλά δεν ξαναπαίρνω από Κωτσόβολους, Infoquest. Καλύτερα από Gearbest χωρίς ευκολίες εγγύησης και όσο κρατήσει αν είναι να ναι κάλπικη η εγγύηση. Εάν πιάνουν τα χέρια σου παράγγειλε την πλακέτα φορτισης που χει απάνω και το μικρόφωνο με κανένα 5αρη από eBay και άλλαξε το μόνος σου..
billdepo Δημοσ. 29 Μαΐου 2018 Μέλος Δημοσ. 29 Μαΐου 2018 13 hours ago, @topos said: Εάν πιάνουν τα χέρια σου παράγγειλε την πλακέτα φορτισης που χει απάνω και το μικρόφωνο με κανένα 5αρη από eBay και άλλαξε το μόνος σου.. Ναι έχω αλλάξει components και παλιότερα (πχ οθόνες κινητών). Φαντάζομαι λες αυτό: Microphone Dock Conector Flex Μήπως να πάρω και τα Loud Speaker και Audio Jack καλού κακού διότι δεν είμαι σίγουρος πού ακριβώς είναι το πρόβλημα. Δούλευε κανονικά σε ανοιχτή ακρόαση και μέσω earphones (δε δούλευε η κανονική έξοδος ήχου) αλλά μετά σταμάτησε να βγάζει ήχο και από earphones (έβγαζε αλλά ήταν παραμορφωμένος και πολύ χαμηλής έντασης κατά τη διάρκεια κλήσης, ενώ σε λειτουργία ραδιοφώνου λειτουργούσε κανονικά).
Fotia Δημοσ. 29 Μαΐου 2018 Δημοσ. 29 Μαΐου 2018 Η Infoquest έχει πολλές αντιπροσωπείες και service γίνεται χαμός.Μηπως όμως ότι ειναι και ανάλογα τις συνεργασίες με αυτους που πουλάνε λιανική .Τι έχουν συμφωνήσει μεταξύ τους και τι παρτίδες πουλάνε.
chsam Δημοσ. 30 Μαΐου 2018 Δημοσ. 30 Μαΐου 2018 Παιδια δυστυχως υπαρχει η ταση να κατηγορουνται σε θεματα εγγυησης τα καταστηματα λιανικης.Δεν ειναι υπευθυνα αυτα σε κανενα θεμα εγγυησης, περα απο καποιες μαρκες ¨δικες τους"(παλια πχ technostar των media). ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ υπευθυνοι ειναι οι εισαγωγεις ή οποιος εχει το επισημο σερβις του εκαστοτε κατασκευαστη.Αυτο φυσικα ισχυει σε ολα τα προιοντα.
billdepo Δημοσ. 30 Μαΐου 2018 Μέλος Δημοσ. 30 Μαΐου 2018 30 minutes ago, chsam said: Παιδια δυστυχως υπαρχει η ταση να κατηγορουνται σε θεματα εγγυησης τα καταστηματα λιανικης.Δεν ειναι υπευθυνα αυτα σε κανενα θεμα εγγυησης, περα απο καποιες μαρκες ¨δικες τους"(παλια πχ technostar των media). ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ υπευθυνοι ειναι οι εισαγωγεις ή οποιος εχει το επισημο σερβις του εκαστοτε κατασκευαστη.Αυτο φυσικα ισχυει σε ολα τα προιοντα. Μαζί σου αλλά να πω ότι στον Κωτσόβολο το customer support ήταν επιεικώς απαράδεκτο καθ'όλη τη διάρκεια της επιστροφής του προϊόντος, αρχής γενομένης από το γεγονός ότι αρνούνταν να παραλάβουν το προϊόν για επιστροφή λέγοντας ότι δήθεν πρέπει να το πάω απευθείας στον κατασκευαστή/αντιπρόσωπο.
SeNNinhA Δημοσ. 30 Μαΐου 2018 Δημοσ. 30 Μαΐου 2018 35 λεπτά πριν, chsam είπε Παιδια δυστυχως υπαρχει η ταση να κατηγορουνται σε θεματα εγγυησης τα καταστηματα λιανικης.Δεν ειναι υπευθυνα αυτα σε κανενα θεμα εγγυησης, περα απο καποιες μαρκες ¨δικες τους"(παλια πχ technostar των media). ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ υπευθυνοι ειναι οι εισαγωγεις ή οποιος εχει το επισημο σερβις του εκαστοτε κατασκευαστη.Αυτο φυσικα ισχυει σε ολα τα προιοντα. Συμφωνα με την Ευρωπαικη και Ελληνικη νομοθεσια υπευθυνος για την καλυψη της εγγυηση ειναι ο τελευταιος πωλητης. Τωρα εαν αυτος θελει να καλυψει τις υποχρεωσεις του μεσω της επισημης αντιπροσωπειας ή με αλλο τροπο ειναι δικαιωμα του. Υποχρεωση του παραμενει η παροχη εγγυησης στον πελατη του. Να τα λεμε σωστα και οχι οπως τα νομιζουμε. 1
chsam Δημοσ. 30 Μαΐου 2018 Δημοσ. 30 Μαΐου 2018 5 λεπτά πριν, SeNNinhA είπε Συμφωνα με την Ευρωπαικη και Ελληνικη νομοθεσια υπευθυνος για την καλυψη της εγγυηση ειναι ο τελευταιος πωλητης. Τωρα εαν αυτος θελει να καλυψει τις υποχρεωσεις του μεσω της επισημης αντιπροσωπειας ή με αλλο τροπο ειναι δικαιωμα του. Υποχρεωση του παραμενει η παροχη εγγυησης στον πελατη του. Να τα λεμε σωστα και οχι οπως τα νομιζουμε. Συγνωμη αλλα αυτο που το ειδες;;;;Εχεις διαβασει τα εγχειριδια εγγυησης οποιουδηποτε προιοντος εχεις αγορασει;;;Η εγγυηση ειναι ΠΑΝΤΑ του κατασκευαστη. Με τα λογια σου δηλαδη αν χαλασει μια samsung τηλεοραση (και εχει παρει τα λεφτα της η samsung) θα την αλλαξει ή επισκευασει στα δυο χρονια εγγυησης πχ ο Κωτσο και θα επωμιστει αυτος το κοστος;;;;;;Θα μας τρελανεις... Δες ενα παραδειγμα: http://www.samsung.com/gr/support/warranty/ 15 λεπτά πριν, billdepo είπε Μαζί σου αλλά να πω ότι στον Κωτσόβολο το customer support ήταν επιεικώς απαράδεκτο καθ'όλη τη διάρκεια της επιστροφής του προϊόντος, αρχής γενομένης από το γεγονός ότι αρνούνταν να παραλάβουν το προϊόν για επιστροφή λέγοντας ότι δήθεν πρέπει να το πάω απευθείας στον κατασκευαστή/αντιπρόσωπο. Αλλο το customer support, εκει ειναι θεμα διευθυντη καταστηματος και πολιτικη ισως της εταιρειας να γλυτωνει εξοδα.Εγω φαντασου δουλευα σε αλυσιδα που ειχαμε οδηγια να στελνουμε για σερβις (φυσικα με κοστος δικο μας) προιοντα που ουτε καν ειχαν αγοραστει απο το καταστημα....
SeNNinhA Δημοσ. 30 Μαΐου 2018 Δημοσ. 30 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 19 λεπτά πριν, chsam είπε Συγνωμη αλλα αυτο που το ειδες;;;;Εχεις διαβασει τα εγχειριδια εγγυησης οποιουδηποτε προιοντος εχεις αγορασει;;;Η εγγυηση ειναι ΠΑΝΤΑ του κατασκευαστη. Με τα λογια σου δηλαδη αν χαλασει μια samsung τηλεοραση (και εχει παρει τα λεφτα της η samsung) θα την αλλαξει ή επισκευασει στα δυο χρονια εγγυησης πχ ο Κωτσο και θα επωμιστει αυτος το κοστος;;;;;;Θα μας τρελανεις... Δες ενα παραδειγμα: http://www.samsung.com/gr/support/warranty/ Η νομοθεσια περι εγγυησεων ειναι εκει και εχει υποδειχθει πολλακις και απο εμενα και απο αλλους εδω μεσα. Κανε τον κοπο να την διαβασεις επιμελως. Η απαντηση στο ερωτημα σου ειναι ΝΑΙ. Θα την επισκευασει ο καθε Κωτσο και το ποιος θα επωμισθει το κοστος δεν ενδιαφερει τον τελικο αγοραστη. Παρακαλω να διαβαζετε την νομοθεσια πριν. Η νομοθεσια δεν ειναι λαστιχο. Ειναι συγκεκριμενη. Επεξ/σία 30 Μαΐου 2018 από SeNNinhA
Fulgore Δημοσ. 31 Μαΐου 2018 Δημοσ. 31 Μαΐου 2018 Για να ισχυει η εγγυηση μονο του κατασκευαστη πρεπει το προιον να το εχεις αγορασει κατευθειαν απο αυτον οπως για παραδειγμα στην περιπτωση της Oneplus.
billdepo Δημοσ. 31 Μαΐου 2018 Μέλος Δημοσ. 31 Μαΐου 2018 Ευχαριστώ για τις υποδείξεις σχετικά με την ευθύνη του πωλητή. Απ' ό,τι φαίνεται έχετε δίκιο και θα μου φανεί ιδιαίτερα χρήσιμο όταν παραλάβω τη συσκευή πίσω χωρίς να έχει γίνει επισκευή μιας και ο Κωτσόβολος ρίχνει εξ ολοκλήρου την ευθύνη στην infoQuest. Ομολογώ ότι δεν ήξερα πως είναι υποχρεωμένος ο Κωτσόβολος να το επισκευάσει ανεξαρτήτως infoQuest.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα