Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα σε όλους.

Πρόσφατα χάλασε ένα προϊόν(εντός εγγύησης) που είχα αγοράσει από amazon, επικοινώνησα μαζί τους και μου το αντικαθιστούν (δωρεάν obviously).
Μου έκαναν έγκριση και την επιστροφή αυτού που χάλασε και μου έδωσαν το return label.

Οι ερώτηση μου είναι η εξής:

τί πρέπει να κάνω;

Στέλνω συστημένο (ώστε να πάρω tracking number) με ΕΛΤΑ στο γερμανικό amazon?

Εκτυπώνω το label το κολλάω πάνω-έξω στο κουτί που θα στείλω;
Το άλλο κομμάτι το δίνω στο ταχυδρομείο μας(ΕΛΤΑ);
Και το 3ο κομμάτι το κολλάω και αυτό απέξω
Και το 4ο κομμάτι με το Barcode το βάζω μέσα στο κουτί με το προϊόν που στέλνω πίσω;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Δημοσ.

Ειλικρινά περίμενες απάντηση στο post σου;

Όταν αναφέρεις:

Στις 4/15/2018 στις 12:43 ΜΜ, xtrmsnpr είπε

Το άλλο κομμάτι το δίνω στο ταχυδρομείο μας(ΕΛΤΑ);
Και το 3ο κομμάτι το κολλάω και αυτό απέξω
Και το 4ο κομμάτι με το Barcode το βάζω μέσα στο κουτί με το προϊόν που στέλνω πίσω;

δεν θα έπρεπε να έχεις βάλει μια εικόνα ώστε να καταλάβει κάποιος τι είναι αυτά τα κομμάτια που λες;

 

Σε μια επιστροφή στο amazon.uk, μου είχαν στείλει ένα μειλ με αναλυτικότατες οδηγίες για το ποια ταχυδρομική υπηρεσία θα χρησιμοποιήσω και τι να κάνω με τα ¨κομμάτια" που μου είχαν στείλει.

Επίσης υπήρχαν 2 barcodes.

Το ένα έμπαινε μέσα στο κουτί να ταυτοποίηση της παραγγελίας και το άλλο απέξω για την ταχυδρομική.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...