Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερίζω.

Για να μην λέμε μόνο τα κακά, αναφέρω και την εμπειρία μου για το support της HyperX.
Έχασα το μικρόφωνο των HyperX cloud μου. Όντας πολύ ευχαριστημένος από το headset δεν ήθελα να αγοράσω άλλα και μη μπορώντας να το βρω να πωλείται μεμονωμένα το μικρόφωνο, έστειλα e-mail στο support της HyperX για να ρωτήσω αν υπάρχει κατάστημα που πουλάει μεμονωμένα τα μικρόφωνα ή και στην τελική ήμουν έτοιμος να πληρώσω αν χρειαστεί για να μου στείλουν οι ίδιοι.
Σε 2 ώρες είχα απάντηση, με ρώτησαν πότε αγοράστηκε, πόσο χρησιμοποιήθηκε και στοιχεία μου όπως το ονοματεπώνυμο μου και τη διεύθυνση μου.

Τους απάντησα ότι τα αγόρασα 15/3/2015 δηλαδή πριν από περισσότερο από 3 χρόνια.
Στο επόμενο mail μου ήρθε απάντηση από το τμήμα RMA ότι μου στέλνουν δωρεάν μόνο το μικρόφωνο χωρίς υποχρέωση να τους στείλω τίποτα.

Ε, μετά από αυτό, όταν έρθει η ώρα να αλλάξω headset ή να διαλέξω περιφερειακά κτλ, θα λάβω πολύ σοβαρά υπόψιν αυτήν μου την εμπειρία.

Επεξ/σία από petran91
  • Like 7

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...