Προς το περιεχόμενο

Μου σπάνε την οθόνη και δεν μου αλλάζουν το λάπτοπ


manic

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Συνεχίζεις να γράφει πράγματα από το κεφάλι σου ενώ εγώ συνεχώς βάζω παραγράφους, άρθρα κλπ από τα επίσημα ΦΕΚ του κράτους. Εσύ καλύτερα να διαβάζεις τους νόμους και και κυρίως να παρακολουθείς την εξέλιξη αυτών για τροποποιούνται συνεχώς. Εδώ μέσα με έχουν διορθώσει 2-3 φορές γιατί είχα μείνει μόνο στον αρχικό νόμο του 1994 αλλά δεν είχα δει τις διάφορες τροποποιήσεις.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 31
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

παρε τηλέφωνο ή στειλε μήνυμα στο facebook στα κεντρικά τους να δεις για ποτε θα στο αλλάξουν. Ειδικά αν τους γράψεις στον τοίχο οτι το έσπασαν και κάνουν τα κουνελια, το πιο πιθανό είναι οτι πάς για

Απαραδεκτοι στα public οπως παντα. Κανε μια καταγγελια στην eett και θα στο αντικαταστησουν σε χρονο dt. 4 μηνων laptop. Θρασος κοιτα με τους μαλακες.

Ρε αδερφέ πάλι τα ίδια τα ίδια? Δεν βαρέθηκες? ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΠΛΕΟΝ  ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ Ν.2251/1994 ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 5. Αυτή η παράγραφος καταργήθηκε-τροποποιήθηκε-συγχωνεύθηκε στις αρχές του έτους. 17 Ιανουαρί

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Υπαρχει η περιπτωση, του να απαλειφθηκε η φραση ( αντικατασταση με ιδιο ή καλυτερο ) απο την προσφατη αναθεωρηση του νομου του 1994, επειδη ισως - επαναλαμβανω πως ΔΕΝ ειμαι νομικος αλλα χρησιμοποιω την κοινη λογικη οπως και την σχετικη εμπειρια μου - θεωρηθηκε πως θα πρεπει να εναρμονιστει καλυτερα με τις οδηγιες της ΕΕ.

Αντιγραφοντας λοιπον απο την σελιδα της ΕΕ, βλεπουμε την παρακατω φραση - διευκρινιση:

Εάν προϊόντα που αγοράσατε οπουδήποτε στην ΕΕ αποδειχτούν ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά, ο πωλητής οφείλει να τα επισκευάσει ή να τα αντικαταστήσει δωρεάν ή να σας μειώσει την τιμή ή να σας επιστρέψει όλα τα χρήματα που πληρώσατε.

Ετσι, απο ολα οσα περιεγραφε η προηγουμενη διατυπωση του νομου, παραμενει η υποχρεωση επισκευης, παραμενει η υποχρεωση αντικαταστασης ( προφανως με το ιδιο προιον ) οπως και παραμενει και η υποχρεωση επιστροφης του αρχικου τιμηματος εαν ολα τα υπολοιπα αποτυχουν ή ειναι αδυνατα. Προστιθεται ομως η μειωση της τιμης η οποια και αντικαθιστα το "ή με καλυτερο-ανωτερο".

Διαβαζοντας λοιπον τις κυριοτερες αλλαγες, ενα απο τα σημεια ειναι το

Ρυθμίζονται, τα ζητήματα της παροχής οδηγιών χρήσης και της τεχνικής υποστήριξης μετά την πώληση ενός προϊόντος, δηλαδή την συνεχή παροχή τεχνικών υπηρεσιών για τη συντήρηση και επισκευή του προϊόντος, καθώς και την ευχερή προμήθεια ανταλλακτικών και άλλων τυχόν αγαθών, που απαιτούνται για τη χρήση του. .

το οποιο σε συνδυασμο με το

Παρέχεται στις πολύ μικρές επιχειρήσεις, φυσικά ή νομικά πρόσωπα, στο πεδίο των Γενικών Όρων Συναλλαγών, προστασία αντίστοιχη με εκείνη του φυσικού προσώπου.

κατα πρωτο προστατευει τις μικρες επιχειρησεις απο τα εξοδα στοκ σε ανταλλακτικα οπως και τεχνικης υποστηριξης, αλλα κατα δευτερο, λυνει το προβλημα της φρασης "ή και καλυτερο" που δημιουργουσε αοριστιες και συγχυσεις ( πχ "χαλασε η καρτα sd των 8gb και μου προτεινουν προς αντικατασταση μια των 16gb η οποια ομως ειναι χειροτερων χαρακτηριστικων" ), ακριβως με την εναλλακτικη της αντικαταστασης με ταυτοχρονη μειωση και της τιμης.

Βεβαια και παλι η αοριστια παραμενει, αν και σε αλλο επιπεδο, αλλα υποτιθεται πως και τα δυο μερη συμπεριφερονται εχοντας "καλη τη πιστη", ενω σε περιπτωσεις τελικης ασυνενοησιας, υπαρχει παντοτε και η διαιτησια ( βλεπε δικαστηρια ).

Επεξ/σία από 29gk
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε άνθρωπε του Θεού με διαβάζεις καθόλου? Πόσες φορές το έγραψα ρε γαμωτ? Ρε τι τραβάμε. Τι κάνεις Γιάννη? Κουκιά σπέρνω.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα στενοχωριοσουν λιγοτερο μαλλον, εαν απο εδω και περα φροντιζες να εξηγεις την θεση σου αντι να παραθετεις στεγνα νομους και διαταξεις τις οποιες ομως τελικα και δεν κατανοεις. Οπως για παραδειγμα η επιμονη σου σου στο αλλο νημα, οτι ο καταναλωτης εχει δικαιωμα επιστροφης του προιοντος εντος 14 ημερων ακομα κι αν εχουν περασει 6 μηνες απο την αγορα ή κι αν το αγορασε εντος του καταστηματος κι οχι απομακρυσμενα. Ή και στο αλλο νημα αλλα και εδω πως η κατασταση ειναι δυσμενεστερη για τον καταναλωτη με την νεα τροποιοποιηση καθως ο πωλητης θα μπορει να αντικαταστησει το προιον με οτιναναι ή του βρισκεται αντι για κατι ισαξιο.

Σε οτι αφορα τα ψυχολογικα σου "τραυματα" απο διορθωσεις συμφορουμιτων, δεν ειμαι αρμοδιος.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 4/26/2018 στις 11:05 ΜΜ, boombastik είπε

Προφανως εχει χασει την εγγυηση. Γιατι καi οθονη να του αλλαξει το public , αμα αυριο μεθαυριο βγαλει προβλημα η motherboard πως θα το αλλαξει η αντιπρωσοπεια? με μια οθονη third party.

Καμμία εγγύηση δεν χάνει γι αυτό, αν διαβάσεις καλά το αρχικό μήνυμα θα καταλάβεις το γιατί...

19 ώρες πριν, Heybro είπε

Απαραδεκτοι στα public οπως παντα. Κανε μια καταγγελια στην eett και θα στο αντικαταστησουν σε χρονο dt. 4 μηνων laptop. Θρασος κοιτα με τους μαλακες.

Θράσος θα είχαν αν δεν αναλάμβαναν τη ζημιά. Απο τη στιγμή που το αναλαμβάνουν και μπορεί να επιδιορθωθεί καλά απάντησαν.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, kormos είπε

Καμμία εγγύηση δεν χάνει γι αυτό, αν διαβάσεις καλά το αρχικό μήνυμα θα καταλάβεις το γιατί...

Θράσος θα είχαν αν δεν αναλάμβαναν τη ζημιά. Απο τη στιγμή που το αναλαμβάνουν και μπορεί να επιδιορθωθεί καλά απάντησαν.

Απλα γιατι να ειναι υποχρεωμενος ο αλλος να περιμενει παλι κανα μηνα για λαθος που εκαναν αυτοι. Ειναι λιγο παραλογο. Αντικατασταση με καινουργιο και τελος.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, Heybro είπε

Απλα γιατι να ειναι υποχρεωμενος ο αλλος να περιμενει παλι κανα μηνα για λαθος που εκαναν αυτοι. Ειναι λιγο παραλογο. Αντικατασταση με καινουργιο και τελος.

Η αναμονή αντιλαμβάνομαι πως προκύπτει επειδή πρέπει να παει αντιπροσωπεία. Βέβαια θεωρώ υπερβολικό να έχουν αναφέρει τόσες ημέρες (το αναφέρω επι βάσεων). 

Σε max εβδομάδα μπορεί να λυθεί το πρόβλημα...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, kormos είπε

Η αναμονή αντιλαμβάνομαι πως προκύπτει επειδή πρέπει να παει αντιπροσωπεία. Βέβαια θεωρώ υπερβολικό να έχουν αναφέρει τόσες ημέρες (το αναφέρω επι βάσεων). 

Σε max εβδομάδα μπορεί να λυθεί το πρόβλημα...

Η επισκευή κράτησε 22 μέρες και οι ίδιοι μου είχαν πει οτι μπορεί να πάρει μέχρι και 25.

 

2 ώρες πριν, kormos είπε

Καμμία εγγύηση δεν χάνει γι αυτό, αν διαβάσεις καλά το αρχικό μήνυμα θα καταλάβεις το γιατί...

Θράσος θα είχαν αν δεν αναλάμβαναν τη ζημιά. Απο τη στιγμή που το αναλαμβάνουν και μπορεί να επιδιορθωθεί καλά απάντησαν.

 

Συγγνώμη αλλα δεν έπρεπε να μου το δώσουν έτσι ΕΤΥΧΕ να δω το λαπτοπ επι τόπου εάν το είχα πάρει σπίτι μ και το άνοιγα μετά δεν θα αναλάμβαναν τίποτε... επισης άρχισαν να με βγάζουν τρελό οτι έτσι ήταν μεχρι να βρώ το υπάλληλο που το είχα δώσει αρχικα και να πει οτι όντως δεν ήταν έτσι. Οπότε εάν δεν είχα βρει τον υπάλληλο ή δεν είχα ανοιξει μπροστά τους το laptop τίποτα δεν θα αναλάμβαναν

Επίσης το πρόβλημα είναι οτι για να έσπασε η οθόνη και ολόκληρο το frame μαζι σημαίνει οτι το laptop έπεσε με δύναμη κάτω ή έπεσε κάτι πάνω του, πως θα ξέρω εγώ μετα τι άλλο θα χαλάσει?

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
10 λεπτά πριν, manic είπε

Η επισκευή κράτησε 22 μέρες και οι ίδιοι μου είχαν πει οτι μπορεί να πάρει μέχρι και 25.

Συγγνώμη αλλα δεν έπρεπε να μου το δώσουν έτσι ΕΤΥΧΕ να δω το λαπτοπ επι τόπου εάν το είχα πάρει σπίτι μ και το άνοιγα μετά δεν θα αναλάμβαναν τίποτε... επισης άρχισαν να με βγάζουν τρελό οτι έτσι ήταν μεχρι να βρώ το υπάλληλο που το είχα δώσει αρχικα και να πει οτι όντως δεν ήταν έτσι. Οπότε εάν δεν είχα βρει τον υπάλληλο ή δεν είχα ανοιξει μπροστά τους το laptop τίποτα δεν θα αναλάμβαναν

Επίσης το πρόβλημα είναι οτι για να έσπασε η οθόνη και ολόκληρο το frame μαζι σημαίνει οτι το laptop έπεσε με δύναμη κάτω ή έπεσε κάτι πάνω του, πως θα ξέρω εγώ μετα τι άλλο θα χαλάσει?

Νομίζω πως ο χρόνος που ανέφερες αφορούσε την πρώτη επισκευή. Και όχι για την μετέπειτα με το σπάσιμο της οθόνης. (διόρθωσέ με αν έχω καταλάβει κάτι λάθος).

Θεωρώ λάθος αν είναι όντως έτσι το θέμα πως δεν στο γνωμάτευσε ο υπάλληλος εξ αρχής αν και το έντυπο παραλαβής που λαμβάνεις όταν παραδίδεις το προιόν αναφέρει τυχόν χτυπήματα, σπασίματα, κλπ.

Στην περίπτωση που δεν είχαν αναφερθεί είναι λάθος δικό τους και οφείλουν να τα επισκευάσουν όσα έχουν προκύψει.

Συνήθως πριν παραλάβουμε κάτι το ελέγχουμε ακόμα και αν είναι απο service απ ευθείας... Το σωστό είναι όντως πριν φύγεις από το service γιατί μετά δεν σε καλύπτει.

Αν είχε πέσει με δύναμη κάτω όπως εικάζεις το σίγουρο είναι να πρέπει να αντικατασταθεί και ο σκληρός δίσκος, όπως επίσης θα υπήρχαν σπασίματα στο πλαίσιο. 

.

Σε ποιό κατάστημα (περιοχή) συνέβη το περιστατικό;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Update: Μετα απο 2 βδομάδες και αρκετά τηλεφωνήματα πήρα πιστωτικό. Το υποκατάστημα ήταν το Public γλυφάδας.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
51 λεπτά πριν, manic είπε

Update: Μετα απο 2 βδομάδες και αρκετά τηλεφωνήματα πήρα πιστωτικό. Το υποκατάστημα ήταν το Public γλυφάδας.

Πληροφοριακά πιστωτικό δεν προβλέπεται από τον νόμο. Αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων ναι.                                                                                                                          

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
10 ώρες πριν, manic είπε

Update: Μετα απο 2 βδομάδες και αρκετά τηλεφωνήματα πήρα πιστωτικό. Το υποκατάστημα ήταν το Public γλυφάδας.

Ωραία, οπότε κοίτα πλέον σε κάτι καλύτερο (αν μπορείς) σε Dell..

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, BlueBlood7 είπε

Πληροφοριακά πιστωτικό δεν προβλέπεται από τον νόμο. Αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων ναι.                                                                                                                          

Αν το πιστρωτικό είναι στην αρχική τιμή αγοράς και όχι τίποτα μειωμένο κλπ λαμογιές που κάνουν τα περισσότερα καταστήματα τότε μικρό το κακό.
Το πολύ πολύ να βάλει και κάτι παραπάνω να πάρει κάποιο καλύτερο φορητό o TS.
Και ευτυχώς το εν λόγο μαγαζί έχει πολύ μεγάλη ποικιλία, δεν θα δυσκολευτεί. :)

Επεξ/σία από dpolal
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 13/5/2018 στις 8:30 ΜΜ, BlueBlood7 είπε

Πληροφοριακά πιστωτικό δεν προβλέπεται από τον νόμο. Αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων ναι.                                                                                                                          

απο ποιο νομο? για πεστο μου σε παρακαλω.

Στις 28/4/2018 στις 2:20 ΠΜ, BlueBlood7 είπε

Ρε άνθρωπε του Θεού με διαβάζεις καθόλου? Πόσες φορές το έγραψα ρε γαμωτ? Ρε τι τραβάμε. Τι κάνεις Γιάννη? Κουκιά σπέρνω.

προς τι η απογνωση σου  ειλικρινα δεν την καταλαβαινω εισαι μετοχος στα public? 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.