Προς το περιεχόμενο

Shadow of the Tomb Raider [PC]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Πρέπει να βγάλει από το OS DTS/Dolby νομίζω, αλλιώς δεν γίνεται..Το θέμα είναι πως θα το βγάλει στο OS..

Δεν γνωριζω και εγω παντα linear pcm μου δινει ο ενισχυτης. Οχι οτι ειναι ασχημο αλλα αλλιως ειναι το dts/dd. Αν καποιος γνωριζει ας γραψει. Τα windows περνανε κανονικα πολυκαναλο dts/dd στις ταινιες.

Επεξ/σία από Arkin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 675
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

7 ώρες πριν, Arkin είπε

Κοιτα το motion blur το απενεργοποιω σε ολα τα παιχνιδια ισως κατι να φταιει εκει.

Και εγώ το απενεργοποιώ πάντα, δεν φταίει αυτό. Κάποιο bug παίζει. Έπαιζαν περισσότερα bugs αρχικά, αν είναι μόνο αυτό τώρα, ας είναι :P 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, Arkin είπε

Δεν γνωριζω και εγω παντα linear pcm μου δινει ο ενισχυτης. Οχι οτι ειναι ασχημο αλλα αλλιως ειναι το dts/dd. Αν καποιος γνωριζει ας γραψει. Τα windows περνανε κανονικα πολυκαναλο dts/dd στις ταινιες.

Για δες λίγο εδώ https://puresoftapps.blogspot.com/2018/04/realtek-apo-driver.html 

Βασικά χρειάζεται να γίνει enable το encoding σε DD/DTS οπως είπε ο psycho, μετά θα μπορείς να έχεις πολυκάναλο ήχο στα games. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κυκλοφορησε drivers οι nvidia και διορθωνουν το παρακατω

 

  • Shadow of the Tomb Raider: Fixes occasional application crash in DirectX 12 mode

 

Οποτε οσοι εχετε θεμα περαστε το λογικα θα διορθωθει. 

 

https://www.guru3d.com/files-details/geforce-417-58-hotfix-driver-download.html

Επεξ/σία από Arkin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Arkin είπε

Κυκλοφορησε drivers οι nvidia και διορθωνουν το παρακατω

  • Shadow of the Tomb Raider: Fixes occasional application crash in DirectX 12 mode

Οποτε οσοι εχετε θεμα περαστε το λογικα θα διορθωθει. 

https://www.guru3d.com/files-details/geforce-417-58-hotfix-driver-download.html

crush έκανε όταν δεν ήταν σταθερή η GPU σε OC. Θα έχει γούστο τώρα να μην κρασάρει...

Είχαμε βρει το απόλυτο stress για τις gpu. πάει και αυτό;

:P

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Acmilangr2 είπε

crush έκανε όταν δεν ήταν σταθερή η GPU σε OC. Θα έχει γούστο τώρα να μην κρασάρει...

Είχαμε βρει το απόλυτο stress για τις gpu. πάει και αυτό;

:P

Χαχαχα όχι ρε συ το παιχνίδι έφταιγε οχι το oc. Δοκίμασε το και πες μας αν βλέπεις crash με oc που πριν κρασερνε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Arkin είπε

Χαχαχα όχι ρε συ το παιχνίδι έφταιγε οχι το oc. Δοκίμασε το και πες μας αν βλέπεις crash με oc που πριν κρασερνε. 

Δεν νομίζω να έφταιγε το παιχνίδι. εφόσον όταν βάζαμε ελαφρώς πιο κάτω το clock δεν κράσαρε.

 

Αλλά θα το δοκιμάσω 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Acmilangr2 είπε

Δεν νομίζω να έφταιγε το παιχνίδι. εφόσον όταν βάζαμε ελαφρώς πιο κάτω το clock δεν κράσαρε.

Αλλά θα το δοκιμάσω 

Δοκίμασε με τέρμα oc να δεις αν σε πετάει. Λογικά θα το έφτιαξαν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

DX11 εδω σε 4K (ολα ultra, εκτος απο PURE HAIR στο LOW και DOF στο OFF) + SFX

Το game στον οπτικο τομεα δινει ρεστα. Αλλα και στους αλλους τομεις, gameplay, story, ηχος...

Σε  native 4Κ μιλαμε για απογειωση των details. Εχει πολυ πραγμα να δειξει....Ισως το πρωτο game που θα ηθελα να το δω σε ακομα μεγαλυτερη αναλυση απο 4Κ. 

Dual κλικ για fullscreen 4K. Το game ειναι αλλου....

Spoiler

SOTTR-2019-01-01-10-32-44.jpgSOTTR-2018-12-31-11-12-07.jpgSOTTR-2019-01-01-10-25-50.jpgSOTTR-2019-01-01-10-27-10.jpgSOTTR-2018-12-31-11-11-39.jpgSOTTR-2018-12-31-11-14-56.jpgSOTTR-2018-12-31-16-59-23.jpgSOTTR-2018-12-31-17-05-14.jpg
SOTTR-2018-12-31-17-05-42.jpgSOTTR-2018-12-31-17-09-56.jpgSOTTR-2018-12-31-22-31-59.jpgSOTTR-2019-01-01-09-58-29.jpg
SOTTR-2019-01-01-09-48-17.jpgSOTTR-2018-12-31-22-19-27.jpgSOTTR-2019-01-01-09-58-41.jpgSOTTR-2018-12-31-22-19-44.jpg

Μερικες ακομα...

Spoiler

SOTTR-2019-01-01-10-45-58.jpgSOTTR-2019-01-01-10-46-07.jpgSOTTR-2019-01-01-14-37-50.jpgSOTTR-2019-01-01-14-56-13.jpg
SOTTR-2019-01-01-14-56-23.jpgSOTTR-2019-01-01-15-00-21.jpg

Πραγματικα δεν παιζουν λογια για την δουλεια που εχουν κανει...

Spoiler

SOTTR-2019-01-01-15-37-04.jpgSOTTR-2019-01-01-17-03-27.jpgSOTTR-2019-01-01-18-51-22.jpgSOTTR-2019-01-01-18-54-28.jpg
SOTTR-2019-01-01-19-00-49.jpgSOTTR-2019-01-01-19-01-05.jpgSOTTR-2019-01-01-19-01-21.jpgSOTTR-2019-01-01-19-08-27.jpg
SOTTR-2019-01-01-19-13-22.jpgSOTTR-2019-01-01-19-13-34.jpgSOTTR-2019-01-01-19-34-29.jpgSOTTR-2019-01-01-19-36-50.jpg
SOTTR-2019-01-01-19-37-20.jpgSOTTR-2019-01-01-19-37-46.jpg

Επεξ/σία από ROG-X
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το παιχνιδι εχει απο τα καλυτερα textures εκει εξω με απιστευτη λεπτομερεια. Παντα με AA off μιας και το taa smaa θολωνουν τα παντα. Με dx11 ομως υπαρχει μεγαλο drops στα fps ενω με dx12 παει τραινο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ετσι ειναι απλα θελει No AA απο την αρχη ετσι το εχω και καθομαι και χαζευω τα textures. Τα μαλλια της λαρας φαινονται χαλια χωρις φιλτρο αλλα δεν πειραζει. Παντως βαλε dx12 δεν χρειαζεται dx11 εκτος αν παιζεις με reshade. Kαι το rise ειχε παρομοια textures πολυ αληθινα.

Επεξ/σία από Arkin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...