locos63 Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 Εδώ και λίγο καιρό παρήγγειλα απ το Banggood ενα συναγερμό.Μετά απο 15 περίπου μέρες έφτασε ενα δέμα που είχε μέσα άλλο αντικείμενο μισής και ποιό κάτω αξίας απ αυτό που είχα παραγγείλει.Σε επικοινωνία μου με τον πωλητή και αφού επέμενε να του στείλω το λάθος πακέτο πίσω με δικά μου έξοδα αποστολής και τρακινκ ναμπερ,άνοιξα υπόθεση στο paypal που κατέληξε σε αξίωση. Στό τελος λοιπόν έβγαλε απόφαση το paypal που οπως αναφέρει με δικαιώνει αρκεί να επιστρέψω την λάθος παραγγελεία με δικά μου έξοδα αποστολής και τρακινκ ναμπερ.Δέν ξέρω αν όλες οι αποφάσεις αυτού΄του τύπου θεωρούνται δικαίωση του αγοραστή αλλά εμένα προσωπικά καθόλου δεν με καλύπτει αυτή η απόφαση του paypal.Βέβαια εδω να πω πως φερνει ευθύνη και το paypal σαν μεσολαβητής.Απο που θα πάρω τα εξοδα αποστολής;και γιατί στην τελική να μπω σ αυτήν την ταλαιπωρία;Αν σε κάθε λάθος του Banggood καλείτε ο αγοραστής να πληρώνει τα σπασμένα να μας λείπει το βύσινο.Προσωπικά απο αυτή τους την αντιμετώπιση δεν πρόκειτε να ξανααγοράσω τίποτα απ το Banggood.
dkmaster Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 Ήταν όντως λάθος του Banggood; Δηλαδή το SKU του αντικειμένου που αγόρασες με το SKU αυτού που παρέλαβες είναι διαφορετικό;
stelios18120 Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 Όταν έλαβες το δέμα,έπρεπε να κάνεις unboxing video και όλα αυτά τώρα θα ήταν παρελθόν. Συνέχεια το λέω παιδιά. Όταν περιμενετε αντικείμενα κάποιας αξίας,να κάνετε unboxing video,οπότε μετά να είστε 100% σίγουροι ότι θα κερδίσετε τις υποθέσεις σας
locos63 Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 Μέλος Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 Τους έστειλα τα απαραίτητα βίντεο με ξεπακετάρισμα και τα σχετικά αλλά παρ ολα αυτά το paypal μου απάντησε πως για να πάρω πίσω τα χρήματα μου θά πρέπει να στειίλω το λάθος πακέτο πίσω με δικά μου έξοδα.Απαράδεκτοι παιδιά.Δεν ψωνίζω πρώτη φορά απο Κίνα. 1 ώρα πριν, dkmaster είπε Ήταν όντως λάθος του Banggood; Δηλαδή το SKU του αντικειμένου που αγόρασες με το SKU αυτού που παρέλαβες είναι διαφορετικό; Ναί ενοείται.
stelios18120 Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 Έχω κάνει χιλιάδες παραγγελίες και αγοράσει πράγματα αξίας χιλιάδων €€€ από banggood (είμαι μέλος vip5 αρκετό καιρο) Ομολογώ ότι ουδέποτε έχω ξανακουσει ιστορία,εφόσον έχεις κάνει και στείλει unboxing να σου πει στείλε το πίσω με δικά σου έξοδα. Τεσπά..καλό ξεμπερδεμα...
locos63 Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 Μέλος Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 Παραθέτω και μέρος του μηνύματος απο paypal,μήπως και διαβάζω εγώ κάτι λάθος... Dear G After reviewing your case, we've determined that you are eligible for a refund of $120.09 USD. To receive your refund, you need to: Return the item(s) to the seller at the address we provide. If you purchased multiple items with this one transaction, you may only be required to return specific items. Please return the specific items listed below as instructed. If no specific items are listed in this email, then all items from this purchase must be returned in order to receive your refund. Provide online shipment tracking information in the Resolution Center before 7 May 2018. The returned merchandise must be in the same condition as when you received it and you are responsible for any costs associated with the return. Clearly label or indicate your package as returned goods in order to avoid unnecessary customs fees or duties. Return address: Banggood Technology Co., Limited Attn:Huang Tingting,Tel:020-31237434,Mobile: 18122361627, Fengrun Commercial Plaza,7th floor, Jinzhong Heng Road, 318,Baiyun District, Guangzhou, Guangdong Province 510400 China Transaction details: Case ID number: PP-006-783-989-371 Seller's name: Banggood Technology Co., Limited Seller's email: [email protected] Seller's transaction ID: 98L00997YH5543354 Transaction date: 12 March 2018 Transaction amount: -120,09 USD 50 λεπτά πριν, stelios18120 είπε Έχω κάνει χιλιάδες παραγγελίες και αγοράσει πράγματα αξίας χιλιάδων €€€ από banggood (είμαι μέλος vip5 αρκετό καιρο) Ομολογώ ότι ουδέποτε έχω ξανακουσει ιστορία,εφόσον έχεις κάνει και στείλει unboxing να σου πει στείλε το πίσω με δικά σου έξοδα. Τεσπά..καλό ξεμπερδεμα... Ευχαριστώ πολύ.
dompred Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 Υπάρχει υπηρεσία του PayPal η οποία σου επιστρέφει τα έξοδα επιστροφής σε τέτοιες περιπτώσεις. Υπάρχουν κάποιοι όροι αλλά αν τους καλύπτεις σου τα επιστρέφουν χωρίς πρόβλημα, την έχω χρησιμοποιήσει λίγες φορές και πραγματικά βοηθάει.
dkmaster Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 2 ώρες πριν, locos63 είπε Τους έστειλα τα απαραίτητα βίντεο με ξεπακετάρισμα και τα σχετικά αλλά παρ ολα αυτά το paypal μου απάντησε πως για να πάρω πίσω τα χρήματα μου θά πρέπει να στειίλω το λάθος πακέτο πίσω με δικά μου έξοδα.Απαράδεκτοι παιδιά.Δεν ψωνίζω πρώτη φορά απο Κίνα. Ναί ενοείται. Περίεργο μου φαίνεται να μη σου πληρώνουν τα έξοδα, ενώ είναι δικό τους λάθος. Υπομονή και εύχομαι να ξεμπερδέψεις γρήγορα.
locos63 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Τελικά παιδιά υπάρχει όρος στο paypal που αναφέρει σχετικά ότι σε περίπτωση λάθους αποστολής του πωλητή τα έξοδα επιστροφής του δέματος επιβαρύνουν τον αγοραστή.Αυτό μου το επιβεβαίωσε και φίλος που έχει μαγαζί στο ebay και εδώ στην Ελλάδα και Αγγλία.Αυτό βέβαια δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό και συμφέρει τον αγοραστή, αφού τα έξοδα αποστολής για την Κίνα δεν είναι και λίγα. Επεξ/σία 11 Ιανουαρίου 2019 από locos63
SpirPan Δημοσ. 14 Απριλίου 2020 Δημοσ. 14 Απριλίου 2020 Σήμερα έλαβα από PAYPALL ένα ηλεκτρονικό μήνυμα που αναφέρει: Στείλτε όλες τις πληροφορίες που ζητήσαμε σε 3 ημέρες. Αν δεν λάβουμε απάντηση μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα, ενδέχεται να κρίνουμε την υπόθεση υπέρ του πωλητή. Έχουμε λάβει έγκυρο αποδεικτικό αποστολής από τον προμηθευτή Banggood Technology Co., Limited, με την ένδειξη ότι το στοιχείο σας σφραγίστηκε από το ταχυδρομείο στις 16 Απριλίου 2020 Ενημερώστε μας αν έχετε λάβει το εμπόρευμα. Αν δεν λάβουμε απάντηση μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα, ενδέχεται να κρίνουμε την υπόθεση υπέρ του πωλητή. Επειδή η χρονομηχανή μου δεν δουλεύει θα μπορούσε κάποιος να μου πει τι πρέπει να τους απαντήσω; Το θέμα έχει ξεκινήσει γιατί βαρέθηκα την BG να μου λέει περίμενε τρεις μέρες, μετά μία βδομάδα κτλ για να δω το tracking νούμερο που μου έδωσαν να γράφει "δεν βρέθηκε".
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα