copyright Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 Μέλος Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 5 λεπτά πριν, spyros007 είπε Newbie εισαι και Newbie θα παραμεινεις με αυτα που λες................................. https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm
spyros007 Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 Οπως βλέπεις trolloNewbie πρώτα λέει ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΕΙ και μετα για αντικατάσταση η λεφτά εκτός αν νομίζεις οτι η σειρά εινα τυχαια.
kormos Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 35 λεπτά πριν, copyright είπε οκ και στο κεφαλακι σου τοτε. Ακουσα οτι υπαρχουν στρατιωτακια των μαγαζιων που σχολιαζουν για να θολωνουν τα νερα στις νομιμες απαιτησεις αληθεύει? Δεν θελετε να ξυπνησουν τα προβατα ετσι?να αλωνίζετε αφοβα. https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm Αν καταλαβαίνεις Ελληνικα αφιέρωσε λίγα λεπτα για να το διαβασεις. Μάθε τι σημαίνει η ορολογία αντικατάσταση και πότε γίνεται και για να μην ξεχάσω, πάρε το λινκ και καν το και μια εκτύπωση και άντε απαίτηση νέα συσκευή. Η αμάθεια δεν είναι κακό. Μάθε να διαβάζεις από όρους εταιρειών και μετά να έχεις τέτοια άποψη... 1 λεπτό πριν, spyros007 είπε Οπως βλέπεις trolloNewbie πρώτα λέει ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΕΙ και μετα για αντικατάσταση η λεφτά εκτός αν νομίζεις οτι η σειρά εινα τυχαια. Προφανώς δεν μπορεί να κατανοήσει το τι γράφει το λινκ που κάνει συνεχώς copy-paste
copyright Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 Μέλος Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 8 λεπτά πριν, spyros007 είπε Οπως βλέπεις trolloNewbie πρώτα λέει ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΕΙ και μετα για αντικατάσταση η λεφτά εκτός αν νομίζεις οτι η σειρά εινα τυχαια. Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του: 1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες· 2. να μειώσει το τίμημα· 3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή. ΑΡΘΡΟ 540 ΑΣΤΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ 9 λεπτά πριν, kormos είπε Μάθε τι σημαίνει η ορολογία αντικατάσταση και πότε γίνεται και για να μην ξεχάσω, πάρε το λινκ και καν το και μια εκτύπωση και άντε απαίτηση νέα συσκευή. Η αμάθεια δεν είναι κακό. Μάθε να διαβάζεις από όρους εταιρειών και μετά να έχεις τέτοια άποψη... Προφανώς δεν μπορεί να κατανοήσει το τι γράφει το λινκ που κάνει συνεχώς copy-paste Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του: 1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες· 2. να μειώσει το τίμημα· 3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή. AΡΘΡΟ 540 ΑΣΤΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΑ ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ΤΡΟΛΛΑΚΙΑ ΟΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ
men in black Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) Ποιο χαζος πεθαίνεις...................η σειρα των λεξεων δεν ειναι τυχαια λεμεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε 12 λεπτά πριν, copyright είπε Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του: 1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες· 2. να μειώσει το τίμημα· 3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. μετα απο 2 η 3 (δεν θυμαμε καλα) αποτυχημένες προσπάθειες επιδιόρθωσης του ιδιου προβληματος δικαιουσε αντικατάσταση. Επεξ/σία 13 Μαΐου 2018 από men in black
kormos Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 20 λεπτά πριν, copyright είπε Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του: 1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες· 2. να μειώσει το τίμημα· 3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή. ΑΡΘΡΟ 540 ΑΣΤΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του: 1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες· 2. να μειώσει το τίμημα· 3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή. AΡΘΡΟ 540 ΑΣΤΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΑ ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ΤΡΟΛΛΑΚΙΑ ΟΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ Εκτύπωσε τα όλα αυτά και πήγαινε τα . Στα δύσκολα πάντα κρατάμε ότι μας βολεύει... Επεξ/σία 13 Μαΐου 2018 από kormos
ziaba Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 Την δεύτερη φορά να το πας θα σ το φτιάξουν "και καλά" και την τρίτη για να μην γίνει επιστροφή χρημάτων παίζει να σε βγάλουν και εκτός εγγύησης πλέον έτσι κάνουν.... Γιαυτό ψωνίζω μόοοοονο απ έξω ... Την τελευταία καινούρια συσκευή που αγόρασα από δω ήταν πριν από 4 χρόνια... πηγαινοερχόταν στα σέρβις με το ίδιο πρόβλημα μέχρι που το έσπασα στον τοίχο και ησύχασα... από τότε είπα ποτέ ξανά από δω 4
akeraios Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) Θυμήθηκα ηρωικές εποχές alpha copy. Οι γνώστες θα καταλάβουν! Η ταλαιπωρία του ανθρώπου που έδωσε ένα σκασμό χρήματα για ένα νέο επώνυμο μηχάνημα πως κοστολογείται; Άλλη δουλειά δεν έχουμε να κάνουμε, παρά να τρέχουμε 3 φορές στο κατάστημα και να χαλάμε την ζαχαρένια μας μέχρι ΟΤΑΝ αποφασίσει το κατάστημα να μας δώσει κάτι που να δουλεύει... ...η μόνη λύση που βλέπω σε όλο αυτό τον χαμό είναι να μην πηγαίνω πρώτος πρώτος να αγοράζω συσκευές που ακόμα δεν έχουν reviews από χρήστες... Ερώτηση: Τουλάχιστον δίνουν κάποιο κινητό αντικατάστασης για το διάστημα που είσαι στο σέρβις; Επεξ/σία 13 Μαΐου 2018 από akeraios
kormos Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 25 λεπτά πριν, akeraios είπε Θυμήθηκα ηρωικές εποχές alpha copy. Οι γνώστες θα καταλάβουν! Η ταλαιπωρία του ανθρώπου που έδωσε ένα σκασμό χρήματα για ένα νέο επώνυμο μηχάνημα πως κοστολογείται; Άλλη δουλειά δεν έχουμε να κάνουμε, παρά να τρέχουμε 3 φορές στο κατάστημα και να χαλάμε την ζαχαρένια μας μέχρι ΟΤΑΝ αποφασίσει το κατάστημα να μας δώσει κάτι που να δουλεύει... ...η μόνη λύση που βλέπω σε όλο αυτό τον χαμό είναι να μην πηγαίνω πρώτος πρώτος να αγοράζω συσκευές που ακόμα δεν έχουν reviews από χρήστες... Ερώτηση: Τουλάχιστον δίνουν κάποιο κινητό αντικατάστασης για το διάστημα που είσαι στο σέρβις; Δεν υπάρχει κανένας κανόνας, όρος που το κάνει αυτό. Εφεδρική συσκευή για ποιό λόγο να σου δώσει ακριβώς;
akeraios Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 19 λεπτά πριν, kormos είπε Εφεδρική συσκευή για ποιό λόγο να σου δώσει ακριβώς; Για να ξέρω εάν θα ξαναπατήσω ποτέ το πόδι μου στο Πλαίσιο. 1
kormos Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 3 λεπτά πριν, akeraios είπε Για να ξέρω εάν θα ξαναπατήσω ποτέ το πόδι μου στο Πλαίσιο. Καμμία εταιρία δεν είναι υποχρεωμένη να σου δώσει συσκευή προσωρινή. Μην ξεχνάμε πως είναι (όλοι) μεταπωλητές. Το αν πχ χάλασε η δική σου Samsung συσκευή δεν είναι υποχρεωμένος να σε καλύπτει με συσκευή, για λογαριασμό της Samsung
dpolal Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 Μόλις τώρα, kormos είπε Καμμία εταιρία δεν είναι υποχρεωμένη να σου δώσει συσκευή προσωρινή. Μην ξεχνάμε πως είναι (όλοι) μεταπωλητές. Το αν πχ χάλασε η δική σου Samsung συσκευή δεν είναι υποχρεωμένος να σε καλύπτει με συσκευή, για λογαριασμό της Samsung Το Πλαίσιο μου είχε δώσει συσκευή αντικατάστασης πριν από πολλά χρόνια που είχα επιστρέψει ένα LG για έλεγχο. Το ίδιο έκανε και το Public πριν από 1,5 χρόνο για παρόμοια περίπτωση. Οι περισσότερες μεγάλες αλυσίδες δεν είναι μεν υποχρεωμένες αλλά διαθέτουν συσκευές αντικατάστασης αν τους το ζητήσει ο πελάτης στα πλαίσια της καλύτερης εξυπηρέτησης του. 1
kormos Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 1 λεπτό πριν, dpolal είπε Το Πλαίσιο μου είχε δώσει συσκευή αντικατάστασης πριν από πολλά χρόνια που είχα επιστρέψει ένα LG για έλεγχο. Το ίδιο έκανε και το Public πριν από 1,5 χρόνο για παρόμοια περίπτωση. Οι περισσότερες μεγάλες αλυσίδες δεν είναι μεν υποχρεωμένες αλλά διαθέτουν συσκευές αντικατάστασης αν τους το ζητήσει ο πελάτης στα πλαίσια της καλύτερης εξυπηρέτησης του. Σου διαφεύγει κάτι βασικό όμως σε αυτά που αναφέρεις. Π.χ. στη 2η εταιρία που αναφέρεις σου έδωσαν εφεδρική συσκευή γιατί είχες πληρώσει το Safety...(μόνο έτσι έχεις το δικαίωμα να πάρεις)
akeraios Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 Μόλις τώρα, kormos είπε Καμμία εταιρία δεν είναι υποχρεωμένη να σου δώσει συσκευή προσωρινή. Μην ξεχνάμε πως είναι (όλοι) μεταπωλητές. Το αν πχ χάλασε η δική σου Samsung συσκευή δεν είναι υποχρεωμένος να σε καλύπτει με συσκευή, για λογαριασμό της Samsung Λυπάμαι αλλά θα διαφωνήσουμε. Υπάρχουν πολλά κανάλια που παρέχουν αυτήν την υπηρεσία (με το ανάλογο κόστος ανά περίπτωση). Εγώ θα προτιμούσα να επιλέξω το πλαίσιο για αγορά συσκευής, επειδή έχει οργανωμένη πανελλαδική παρουσία και υπεύθυνα (υποτίθεται) σέρβις σέντερς σε όλη την Ελλάδα. Ο υπεύθυνος τρόπος λοιπόν που με αντιμετωπίζει όταν έχω πρόβλημα σε μια συσκευή που μου πούλησε και δεν την χάλασα εγώ, έχει τεράστια σημασία στην αξιολόγηση μου για επόμενες αγορές. Αν θέλω να αγοράσω από έναν ανεύθυνο πωλητή σε ότι αφορά το after sales service, μπορώ να πάω και στα ebay, alibaba, σκρουντζ κλπ κλπ κλπ.
kormos Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 1 λεπτό πριν, akeraios είπε Λυπάμαι αλλά θα διαφωνήσουμε. Υπάρχουν πολλά κανάλια που παρέχουν αυτήν την υπηρεσία (με το ανάλογο κόστος ανά περίπτωση). Εγώ θα προτιμούσα να επιλέξω το πλαίσιο για αγορά συσκευής, επειδή έχει οργανωμένη πανελλαδική παρουσία και υπεύθυνα (υποτίθεται) σέρβις σέντερς σε όλη την Ελλάδα. Ο υπεύθυνος τρόπος λοιπόν που με αντιμετωπίζει όταν έχω πρόβλημα σε μια συσκευή που μου πούλησε και δεν την χάλασα εγώ, έχει τεράστια σημασία στην αξιολόγηση μου για επόμενες αγορές. Αν θέλω να αγοράσω από έναν ανεύθυνο πωλητή σε ότι αφορά το after sales service, μπορώ να πάω και στα ebay, alibaba, σκρουντζ κλπ κλπ κλπ. Δε νομίζω πως διαφωνούμε κάπου. Απλά με επιπρόσθετο κόστος στην αλυσίδα ή παραμάγαζο που θα αγοράσεις έχεις το δικαίωμα να ζητήσεις συσκευή. Η αρχική αναφορά έγινε αν μπορείς να έχεις συσκευή χωρίς επιπρόσθετο κόστος.
Προτεινόμενες αναρτήσεις