sellman15 Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) Ποια είναι τα δικαιώματα του αγοραστή στις παραπάνω περιπτώσεις; Ορίζονται ξεκάθαρα και άνευ ουδεμίας αμφιβολίας στο άρθρο 540 ΑΚ: «Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του: 1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες 2. να μειώσει το τίμημα 3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή». Στα ελληνικά το ή ειναι "διαζευκτικός σύνδεσμος" τι ειπα τωρα...αμα δεν εχεις τελειωσει πανεπιστημειο και δεν εχεις κανει κα 4 master πως να το καταλαβεις ολο αυτο? Οποιος μπορει το καταλαβαινει οποιος δε μπορει.... επιμενει στις ..λιστες προτεραιοτητας . 1 ώρα πριν, kormos είπε . Στα δύσκολα πάντα κρατάμε ότι μας βολεύει... 11 λεπτά πριν, akeraios είπε Λυπάμαι αλλά θα διαφωνήσουμε. Υπάρχουν πολλά κανάλια που παρέχουν αυτήν την υπηρεσία (με το ανάλογο κόστος ανά περίπτωση). Εγώ θα προτιμούσα να επιλέξω το πλαίσιο για αγορά συσκευής, επειδή έχει οργανωμένη πανελλαδική παρουσία και υπεύθυνα (υποτίθεται) σέρβις σέντερς σε όλη την Ελλάδα. Ο υπεύθυνος τρόπος λοιπόν που με αντιμετωπίζει όταν έχω πρόβλημα σε μια συσκευή που μου πούλησε και δεν την χάλασα εγώ, έχει τεράστια σημασία στην αξιολόγηση μου για επόμενες αγορές. Αν θέλω να αγοράσω από έναν ανεύθυνο πωλητή σε ότι αφορά το after sales service, μπορώ να πάω και στα ebay, alibaba, σκρουντζ κλπ κλπ κλπ. αγοραζω απο το ebay to ali vickmall και αλλους "ανεύθυνους" τετοιου ειδους πωλητες πολλα χρονια. Σε πληροφορω οτι ειναι πολυ πιο υπεύθυνου απο τους ταλιμπαν της ελλαδας σε βλαβες απο κατι σαντο eshop kai to plasio. Το ελάττωμα τους ειναι οτι ειναι πιο αργοι λογο αποστασης, Αν πρόκειται για τηλεφωνα αλλά πολυ πιο γρήγοροι αν πρόκειται για ψιλοπράγματα. Και το βασικοτερο ολων ΔΕ ΣΤΟ ΧΡΕΩΝΟΥΝ ΔΙΠΛΑΣΙΑ ΤΙΜΗ. Επεξ/σία 13 Μαΐου 2018 από sellman15 3 1
akeraios Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 1 λεπτό πριν, kormos είπε Δε νομίζω πως διαφωνούμε κάπου. Απλά με επιπρόσθετο κόστος στην αλυσίδα ή παραμάγαζο που θα αγοράσεις έχεις το δικαίωμα να ζητήσεις συσκευή. Η αρχική αναφορά έγινε αν μπορείς να έχεις συσκευή χωρίς επιπρόσθετο κόστος. Εγώ μια ερώτηση έκανα για να δω τον τρόπο που αντιμετωπίστηκε ο φίλος με το πρόβλημα. Ούτε χωρίς έγραψα ούτε με. Γενικά πάμε στα επώνυμα καταστήματα όταν τύχει το δυσάρεστο και στα περισσότερα, αντιμετωπίζουμε παγωμένους καρεκλοκένταυρους οχυρωμένους πίσω από τις "πολιτικές της εταιρίας" τους και πίσω από διάφορες νομοθεσίες και επιπρόσθετα κόστη. Μόνο όταν θέλουν να μας πουλήσουν είναι όλοι γλυκούληδες και λένε ένα κάρο ψέμματα για να βάλουν την πώληση στο ταμείο. Τώρα εάν χρειάζεται να καθήσει η ταπεινότητά μου να εξηγήσει σε μια εταιρία σαν το πλαίσιο, πως ένα κινητό (που μπορεί να μάζευα 2 χρόνια τα χρήματα για να το πάρω και μου το στερεί ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ επί 3-4 μέρες για σέρβις και πάλι παίζεται αν θα μου το δώσει πίσω σωστά φτιαγμένο) είναι ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ εργαλείο και αναγκαιότητα και δεν είναι μια καρέκλα γραφείου που μπορώ να την αναπληρώσω και να κάνω υπομονή μέχρι να επισκευαστεί... συγνώμη αλλά δεν θα εξηγήσω το αυτονόητο. Απλώς δεν ξαναπατάω. 15 λεπτά πριν, sellman15 είπε Ποια είναι τα δικαιώματα του αγοραστή στις παραπάνω περιπτώσεις; Ορίζονται ξεκάθαρα και άνευ ουδεμίας αμφιβολίας στο άρθρο 540 ΑΚ: «Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του: 1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες 2. να μειώσει το τίμημα 3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή». Στα ελληνικά το ή ειναι "διαζευκτικός σύνδεσμος" τι ειπα τωρα...αμα δεν εχεις τελειωσει πανεπιστημειο και δεν εχεις κανει κα 4 master πως να το καταλαβεις ολο αυτο? Οποιος μπορει το καταλαβαινει οποιος δε μπορει.... επιμενει στις ..λιστες προτεραιοτητας . αγοραζω απο το ebay to ali vickmall και αλλους "ανεύθυνους" τετοιου ειδους πωλητες πολλα χρονια. Σε πληροφορω οτι ειναι πολυ πιο υπεύθυνου απο τους ταλιμπαν της ελλαδας σε βλαβες απο κατι σαντο eshop kai to plasio. Το ελάττωμα τους ειναι οτι ειναι πιο αργοι λογο αποστασης, Αν πρόκειται για τηλεφωνα αλλά πολυ πιο γρήγοροι αν πρόκειται για ψιλοπράγματα. Και το βασικοτερο ολων ΔΕ ΣΤΟ ΧΡΕΩΝΟΥΝ ΔΙΠΛΑΣΙΑ ΤΙΜΗ. Συμφωνώ 10000000% 3
kormos Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 18 λεπτά πριν, sellman15 είπε Ποια είναι τα δικαιώματα του αγοραστή στις παραπάνω περιπτώσεις; Ορίζονται ξεκάθαρα και άνευ ουδεμίας αμφιβολίας στο άρθρο 540 ΑΚ: «Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του: 1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες 2. να μειώσει το τίμημα 3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή». Στα ελληνικά το ή ειναι "διαζευκτικός σύνδεσμος" τι ειπα τωρα...αμα δεν εχεις τελειωσει πανεπιστημειο και δεν εχεις κανει κα 4 master πως να το καταλαβεις ολο αυτο? Οποιος μπορει το καταλαβαινει οποιος δε μπορει.... επιμενει στις ..λιστες προτεραιοτητας . αγοραζω απο το ebay to ali vickmall και αλλους "ανεύθυνους" τετοιου ειδους πωλητες πολλα χρονια. Σε πληροφορω οτι ειναι πολυ πιο υπεύθυνου απο τους ταλιμπαν της ελλαδας σε βλαβες απο κατι σαντο eshop kai to plasio. Το ελάττωμα τους ειναι οτι ειναι πιο αργοι λογο αποστασης, Αν πρόκειται για τηλεφωνα αλλά πολυ πιο γρήγοροι αν πρόκειται για ψιλοπράγματα. Και το βασικοτερο ολων ΔΕ ΣΤΟ ΧΡΕΩΝΟΥΝ ΔΙΠΛΑΣΙΑ ΤΙΜΗ. Δεν μπορείς να συγκρίνεις ένα "μπακάλικο" με ένα μεγάλο "μαρκετ". Το παράδειγμα απέχει βασικά. Ο πωλητής από το eBay τα κάνει για να μην "φάει" οριστική διαγραφή και δεν μπορεί να ξαναπουλήσει ποτέ. Στην Ελλάδα υπάρχει η πόρτα που την περνάς μόνος σου και ψωνίζεις χωρίς κάποιος να σε πιέσει απο όποια αλυσίδα θες. Η διαφορά στην τιμή είναι ξεκάθαρη χρόνια τώρα. Στην Ελλάδα πληρώνουν δασμούς και οι eBay πλευράς στα στέλνουν αφορολόγητα. Όπως και να έχει γιατί έχουμε ξεφύγει τα πράγματα είναι απλά: Ένα ελαττωματικό προιόν έχει σειρά στη διαδικασία του σερβις. 1. Επισκευή αν μπορεί να γίνει 2. Αντικατάσταση αν δεν μπορεί να γίνει το πρώτο. 3. Πίστωση αν δεν μπορεί να γίνει το δεύτερο. 4. Πρόταση για κάτι αντίστοιχο καλύτερο αν δεν μπορεί να γίνει κάτι από τα παραπάνω. 5. επιστροφή χρημάτων αν δεν μπορεί να καλύψει τις ανάγκες σου. Επεξ/σία 13 Μαΐου 2018 από kormos
Επισκέπτης Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 Ελάττωμα ή έλλειψη συνομολογημενης ιδιότητας σημαίνει ότι την στιγμη της πώλησης το προϊόν είχε πχ 4gb ram αντι για 8gb που σου ειπε ο πωλητής ή ειχε σπασμενο πλαστικό. Τότε υποχρεούται να κανει το διαζευτικο 'ή' σε ότι του ζητήσεις ακόμα και αν το ανακαλύψεις μετά από 6 μηνες. Σε περιπτωση βλαβης υποχρεούται απλά να στο επισκευάσει και μονο αν δεν γινεται αυτο δίνει καινουργιο ή πιστωτικό.
kormos Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 3 λεπτά πριν, Tui112 είπε Ελάττωμα ή έλλειψη συνομολογημενης ιδιότητας σημαίνει ότι την στιγμη της πώλησης το προϊόν είχε πχ 4gb ram αντι για 8gb που σου ειπε ο πωλητής ή ειχε σπασμενο πλαστικό. Τότε υποχρεούται να κανει το διαζευτικο 'ή' σε ότι του ζητήσεις ακόμα και αν το ανακαλύψεις μετά από 6 μηνες. Σε περιπτωση βλαβης υποχρεούται απλά να στο επισκευάσει και μονο αν δεν γινεται αυτο δίνει καινουργιο ή πιστωτικό. Σωστά Να προσθέσω επίσης (για το ν TS κυρίως, γιατί θεωρεί πως ανήκω σε κάποια αλυσίδα), Κατανοώ την αγανάκτηση του για την ελαττωματική συσκευή που έχει αλλά θα πρέπει να κάνει υπομονή και καλό θα ήταν να ζητήσει αντίγραφο της αντιπροσωπεία σχετικά με τις επισκευές που έχει υποστεί η συσκευή.
sellman15 Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 46 λεπτά πριν, kormos είπε Δεν μπορείς να συγκρίνεις ένα "μπακάλικο" με ένα μεγάλο "μαρκετ". Το παράδειγμα απέχει βασικά. Ο πωλητής από το eBay τα κάνει για να μην "φάει" οριστική διαγραφή και δεν μπορεί να ξαναπουλήσει ποτέ. Στην Ελλάδα υπάρχει η πόρτα που την περνάς μόνος σου και ψωνίζεις χωρίς κάποιος να σε πιέσει απο όποια αλυσίδα θες. Η διαφορά στην τιμή είναι ξεκάθαρη χρόνια τώρα. Στην Ελλάδα πληρώνουν δασμούς και οι eBay πλευράς στα στέλνουν αφορολόγητα. Όπως και να έχει γιατί έχουμε ξεφύγει τα πράγματα είναι απλά: Ένα ελαττωματικό προιόν έχει σειρά στη διαδικασία του σερβις. 1. Επισκευή αν μπορεί να γίνει 2. Αντικατάσταση αν δεν μπορεί να γίνει το πρώτο. 3. Πίστωση αν δεν μπορεί να γίνει το δεύτερο. 4. Πρόταση για κάτι αντίστοιχο καλύτερο αν δεν μπορεί να γίνει κάτι από τα παραπάνω. 5. επιστροφή χρημάτων αν δεν μπορεί να καλύψει τις ανάγκες σου. Το τι δασμους πληρωνουν και το τι χρεωνουν ειναι μεγαλη κουβεντα ας μην την ανοιξουμε εδω. Ενα πραγμα μονο θα σου πω. Λουρακι για ρολοι το πληρωσα 15€ πέρυσι στον Πειραια γιατι βιαζομουν να παω διακοπες και δεν προλάβαινα και αγορασα απο τους ανευθινους του ebay το ίδιο ακριβώς!! 1,2€. Αυτο για την ιστορια. Τωρα οσο αφορα την σειρα που λες στο σερβις οντως υσχυει, γιατι ετσι την εχουν καθιερωσει κατι εταιρειες τυπου πλαισιο κλπ. Δεν εχει να κανει αυτο ομως με το νομο!! Το νομιμο ειναι αυτο που γραφει για αντικατασταση ή επισκευη. Δεν οριζει πουθενα ποιο ειναι πρωτο και ποιο δευτερο. Κατι αναλογο ειχε γινει και πριν χρονια, με τα χρονια εγγυησης, Οταν στην ευρωπη ηταν 2 ή τρια (χωρις σειρα) και στο Ελλαδισταν ηταν ενα. Οταν φαγανε μυνησεις και υποχρεωθηκαν να πληρωσουν τοτε το αλλαξανε. Και σε προσωπικο επιπεδο δε μου αλλαζαν δισκο seagate πριν καποια χρονια, γιατι ειχε περασει ο χρονος. Οταν εστειλα ομως mail στη μαμα εταιρεια μαζι με τη αποδειξη τους στειλανε εντολη και πηγα και το πηρα απο τον "υπεύθυνο" τοτε πωλητη το ΠΛΑΙΣΙΟ. Η εντολη αυτη ειχε κοινοποιηθει και σε μενα. Και αν θες μπορωνα σου δοσω και αλλο παραδειγμα εκ πειρας και οχι απο ακουσμα που 10 μερες πριν λήξει η εγγυηση μου άλλαξαν (αντικατασταση) στο πλαισιο gps turbox. Αφου εγινε ενας χαμος βεβαια στο καταστημα του Πειραια. Η εγγυηση ηταν 2 χρονια και το gps το εχω ακομα. Αυτο οντως θα μπορουσε να μην τοαλλαξουν, αλλα οπως βλεπεις οτι ζητας παιρνεις.... Και για να το κλεισω. Προσωπικα οτι χαλασει στο 6 μηνο απαιτω αλλαγη. Αυτο ομως ειναι δικη μου επιλογη. Καποιος αλλος μπορει να παει και να τους παρακαλεσει κιολας για να του το φτιαξουν. Περι ορεξεως κολοκυθόπιτα οπως λεμε στο χωριο μου. Επεξ/σία 13 Μαΐου 2018 από sellman15 2
akeraios Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 7 λεπτά πριν, sellman15 είπε Το τι δασμους πληρωνουν και το τι χρεωνουν ειναι μεγαλη κουβεντα ας μην την ανοιξουμε εδω. Ενα πραγμα μονο θα σου πω. Λουρακι για ρολοι το πληρωσα 15€ πέρυσι στον Πειραια γιατι βιαζομουν να παω διακοπες και δεν προλάβαινα και αγορασα απο τους ανευθινους του ebay το ίδιο ακριβώς!! 1,2€. Αυτο για την ιστορια. Τωρα οσο αφορα την σειρα που λες στο σερβις οντως υσχυει, γιατι ετσι την εχουν καθιερωσει κατι εταιρειες τυπου πλαισιο κλπ. Δεν εχει να κανει αυτο ομως με το νομο!! Το νομιμο ειναι αυτο που γραφει για αντικατασταση ή επισκευη. Δεν οριζει πουθενα ποιο ειναι πρωτο και ποιο δευτερο. Κατι αναλογο ειχε γινει και πριν χρονια, με τα χρονια εγγυησης, Οταν στην ευρωπη ηταν 2 ή τρια (χωρις σειρα) και στο Ελλαδισταν ηταν ενα. Οταν φαγανε μυνησεις και υποχρεωθηκαν να πληρωσουν τοτε το αλλαξανε. Και σε προσωπικο επιπεδο δε μου αλλαζαν δισκο seagate πριν καποια χρονια, γιατι ειχε περασει ο χρονος. Οταν εστειλα ομως mail στη μαμα εταιρεια μαζι με τη αποδειξη τους στειλανε εντολη και πηγα και το πηρα απο τον "υπεύθυνο" τοτε πωλητη το ΠΛΑΙΣΙΟ. Η εντολη αυτη ειχε κοινοποιηθει και σε μενα. Φίλε ενώ συμφωνούμε σκάλωσες στην λέξη "ανεύθυνος". Να το ξεκαθαρίσουμε λοιπόν: Μέσω ίντερνετ υπάρχουν πολλοί πωλητές σημαντικά φθηνότεροι που στο λένε ξεκάθαρα ότι δεν αναλαμβάνουν κανένα τύπο σέρβις ή βλάβης. Επίσης μερικές φορές έχουν γίνει κομπίνες όπου ο ιντερνετικός πωλητής είναι απατεώνας και μετά μπλέκεις. Ήθελα λοιπόν να δείξω ότι πολλοί αγοραστές - μεγαλύτερης ηλικίας συνήθως - που δεν εμπιστεύονται για τον ένα ή τον άλλο λόγο τις ιντερνετικές αγορές, καταφεύγουν στην σιγουριά των μεγάλων αλυσίδων με την (λανθασμένη συνήθως) πεποίθηση ότι θα αντιμετωπιστούν σωστότερα στο after sales service. Με άλλα λόγια συμφωνώ απολύτως μαζί σου και δεν χρειάζεται να ειρωνεύεσαι την λέξη που χρησιμοποίησα! 1
dpolal Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, kormos είπε Σου διαφεύγει κάτι βασικό όμως σε αυτά που αναφέρεις. Π.χ. στη 2η εταιρία που αναφέρεις σου έδωσαν εφεδρική συσκευή γιατί είχες πληρώσει το Safety...(μόνο έτσι έχεις το δικαίωμα να πάρεις) Όχι, δεν είχα πληρώσει τίποτα, μόνο την συσκευή είχα αγοράσει. Ο πωλητής στην αρχή έκανε νερά αλλά μίλησα μα τον υπεύθυνο και πήρα άλλη συσκευή, μεταχειρισμένη, μέχρι να επισκευταστεί το δικό μου. Επεξ/σία 13 Μαΐου 2018 από dpolal
theof28 Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 Οταν ο κατασκευαστης αναφερει να γινει πιστωση στο καταστημα αγορας διοτι δεν μπορει να το επισκευασει, το ποσο που λαμβανεις ειναι η αρχικη τιμη αγορας που μπορει να ειναι 4 χρονια πισω?????
kormos Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 41 λεπτά πριν, sellman15 είπε Το τι δασμους πληρωνουν και το τι χρεωνουν ειναι μεγαλη κουβεντα ας μην την ανοιξουμε εδω. Ενα πραγμα μονο θα σου πω. Λουρακι για ρολοι το πληρωσα 15€ πέρυσι στον Πειραια γιατι βιαζομουν να παω διακοπες και δεν προλάβαινα και αγορασα απο τους ανευθινους του ebay το ίδιο ακριβώς!! 1,2€. Αυτο για την ιστορια. Τωρα οσο αφορα την σειρα που λες στο σερβις οντως υσχυει, γιατι ετσι την εχουν καθιερωσει κατι εταιρειες τυπου πλαισιο κλπ. Δεν εχει να κανει αυτο ομως με το νομο!! Το νομιμο ειναι αυτο που γραφει για αντικατασταση ή επισκευη. Δεν οριζει πουθενα ποιο ειναι πρωτο και ποιο δευτερο. Κατι αναλογο ειχε γινει και πριν χρονια, με τα χρονια εγγυησης, Οταν στην ευρωπη ηταν 2 ή τρια (χωρις σειρα) και στο Ελλαδισταν ηταν ενα. Οταν φαγανε μυνησεις και υποχρεωθηκαν να πληρωσουν τοτε το αλλαξανε. Και σε προσωπικο επιπεδο δε μου αλλαζαν δισκο seagate πριν καποια χρονια, γιατι ειχε περασει ο χρονος. Οταν εστειλα ομως mail στη μαμα εταιρεια μαζι με τη αποδειξη τους στειλανε εντολη και πηγα και το πηρα απο τον "υπεύθυνο" τοτε πωλητη το ΠΛΑΙΣΙΟ. Η εντολη αυτη ειχε κοινοποιηθει και σε μενα. Και αν θες μπορωνα σου δοσω και αλλο παραδειγμα εκ πειρας και οχι απο ακουσμα που 10 μερες πριν λήξει η εγγυηση μου άλλαξαν (αντικατασταση) στο πλαισιο gps turbox. Αφου εγινε ενας χαμος βεβαια στο καταστημα του Πειραια. Η εγγυηση ηταν 2 χρονια και το gps το εχω ακομα. Αυτο οντως θα μπορουσε να μην τοαλλαξουν, αλλα οπως βλεπεις οτι ζητας παιρνεις.... Και για να το κλεισω. Προσωπικα οτι χαλασει στο 6 μηνο απαιτω αλλαγη. Αυτο ομως ειναι δικη μου επιλογη. Καποιος αλλος μπορει να παει και να τους παρακαλεσει κιολας για να του το φτιαξουν. Περι ορεξεως κολοκυθόπιτα οπως λεμε στο χωριο μου. Αυτονόητο είναι οπότε δεν το αναλύουμε άλλο. Μια συσκευή που δεν μπορεί να επισκευαστεί γίνεται αντικατάσταση. Απλή λογική. Ήταν "δικό τους" γι αυτό και στο άλλαξαν... 13 λεπτά πριν, dpolal είπε Όχι, δεν είχα πληρώσει τίποτα, μόνο την συσκευή είχα αγοράσει. Ο πωλητής στην αρχή έκανε νερά αλλά μίλησα μα τον υπεύθυνο και πήρα άλλη συσκευή, μεταχειρισμένη, μέχρι να επισκευταστεί το δικό μου. Θα μου επιτρέψεις να έχω άλλη άποψη. Δε θα μπω σε λεπτομέριες. Αν 1 στις 100 συμβεί αυτό που λες απο την εν λόγω εταιρία θα γίνει υπο προυποθέσεις κλπ (δεν το αναλύουμε άλλο)
dpolal Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 1 ώρα πριν, kormos είπε Θα μου επιτρέψεις να έχω άλλη άποψη. Δε θα μπω σε λεπτομέριες. Αν 1 στις 100 συμβεί αυτό που λες απο την εν λόγω εταιρία θα γίνει υπο προυποθέσεις κλπ (δεν το αναλύουμε άλλο) Καλύτερα να μην το αναλύσουμε άλλο όπως λες, εξάλλου καταλαβαίνω ότι σου είναι δύσκολο να παραδεχτείς το λάθος σου.
kormos Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 1 ώρα πριν, dpolal είπε Καλύτερα να μην το αναλύσουμε άλλο όπως λες, εξάλλου καταλαβαίνω ότι σου είναι δύσκολο να παραδεχτείς το λάθος σου. Κανένα λάθος. Απλά αυθαίρετα κάνεις δεν μοιράζει συσκευή για εξυπηρέτηση. Αυτό ανέφερα. Μόν αν υπήρχε κατ' εξαίρεση ιδιαίτερος λόγος. 1 ώρα πριν, copyright είπε η ταλαιπωρια που υφισταται ο καθενας μας βλεπεις εδω φιλε μου περναει απαρατήρητη εντελως απο τα ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ των καταστηματων. Και βεβαια δεν εδωσαν ουτε καν το ανεφεραν, ειμαι στην τριτη εβδομαδα χωρις κινητο αλλα σημασια εχει να εξυπηρετηθει το καταστημα και το σερβις που μας εκαναν την χαρη και πηρανε τα λεφτά μας. κορμε ποσα παιρνεις πες αληθεια τωρα ενδιαφερομαι θελω το ακριβες ποσο ομως μην ντραπεις 1500? Καλησπέρα φίλε. Κατέχεις την Ελληνική γλώσσα και παιδεία βλέπω έτσι?χαχαχαχα το ή αποκλειεται να το καταλαβαινουν. 2000? α δηλαδη αν έχει όλα τα εξαρτήματα το κινητό αλλα δεν δουλεύουν δεν αποτελεί έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ετσι? 2100? Η αντιπροσωπεια μου εδωσε χαρτι οτι αλλαξε μητρικη πλακετα. αλλα και η καινουρια πλακετα φαινεται να χαλασε. Δεν υπαρχει ουτε μια στο εκατομμυριο να εκανε τιποτα παραπανω απο ενα hard reset. Το προβλημα οπως και το καθε χαζο παιδι μπορει να καταλαβει ειναι στην οθονη lcd Που δες πως αλλαζει στο youtube να γελασεις. ΣΕ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝΕ και εσυ το γουσταρεις γιατι απλα πληρώνεσαι. Ο θεος ειναι μεγάλος υπάρχουν λογικοί άνθρωποι. απο πιο μαγαζί είσαστε εσείς? Τα πήγα ζήτα τα κάποια στιγμή να τα δεις και εσυ για να μην λες παραμυθια στον κοσμο. Ο Νόμος είναι, αυτός που ορίζει την λειτουργία του κράτους αν ξέρεις. Καταλαβαίνεις ότι ο χαζός της υπόθεσης είσαι εσύ με αυτά που αναφέρεις και δεν έχουν ουσία. Θεωρείς πως το YouTube σε κάνει γνωστή σε βλάβες από κάποιον που σου πιστοποιεί με χαρτί όπως ανέφερες για το πρόβλημα ότι βρισκόταν στην πλακέτα. 15 εργάσιμες έχουν όλα τα σέρβις την κάλυψη να τις έχουν στην κατοχή τους. Απ ότι δείχνει ένα ένα τα ξεφουρνιζεις... Για τα υπόλοιπα στο γέλιο στυλ σου δε θα μπω να απαντήσω μιας και φαίνεται ο τρόπος σου ότι αρμόζει τελικά στην αντιμετωπίσει που έχει και το σέρβις που έχεις απευθυνθεί. Πάρε το "νόμο που μας αναφέρεις" και δώσε τη λύση.... αν μπορείς και θεωρείς πως ισχύουν ξεκάθαρα τα όσα λες. ΜΦΧ 1
sellman15 Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, kormos είπε Κανένα λάθος. Απλά αυθαίρετα κάνεις δεν μοιράζει συσκευή για εξυπηρέτηση. Αυτό ανέφερα. Μόν αν υπήρχε κατ' εξαίρεση ιδιαίτερος λόγος. Προστασία συσκευής - Vodafone.gr www.vodafone.gr/portal/client/cms/viewCmsPage.action?pageId=11595Η υπηρεσία Προστασία Συσκευής προσφέρεται αποκλειστικά στους συνδρομητές Vodafone RED και είναι εντελώς δωρεάν! Έτσι σε περίπτωση τυχαίας ... επισης και ο γερμανος απο οτι ειδα εχτες σε διαφήμιση στη tv o kotsovolos αν θυμαμε καλα μετα απο προγραμμα τα pyblic το ιδιο. Επεξ/σία 13 Μαΐου 2018 από sellman15
kormos Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 1 λεπτό πριν, sellman15 είπε Προστασία συσκευής - Vodafone.gr www.vodafone.gr/portal/client/cms/viewCmsPage.action?pageId=11595Η υπηρεσία Προστασία Συσκευής προσφέρεται αποκλειστικά στους συνδρομητές Vodafone RED και είναι εντελώς δωρεάν! Έτσι σε περίπτωση τυχαίας ... επισης και ο γερμανος απο οτι ειδα εχτες σε διαφήμιση στη tv o kotsovolos αν θυμαμε καλα μετα απο προγραμμα τα pyblic το ιδιο. Η Vodafone είναι άλλη επιχείρηση και δεν έχει κάποια σχέση με το Πλαίσιο. Αντιλαμβάνεσαι πως η κάθε επιχείρηση έχει δικούς τους όρους... Το δε public επειδή πάλι το κάνεις αναφορά δες παρακάτω... http://www.public.gr/cat/corporate/ypiresies/safety-net/
sellman15 Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 2 λεπτά πριν, kormos είπε Η Vodafone είναι άλλη επιχείρηση και δεν έχει κάποια σχέση με το Πλαίσιο. Αντιλαμβάνεσαι πως η κάθε επιχείρηση έχει δικούς τους όρους... Το δε public επειδή πάλι το κάνεις αναφορά δες παρακάτω... http://www.public.gr/cat/corporate/ypiresies/safety-net/ το ποστ ειναι για το"Απλά αυθαίρετα κάνεις δεν μοιράζει συσκευή για εξυπηρέτηση" που γραφεις. Μην εισαι λοιπον απολυτος, οπως βλεπεις υπαρχουν καποιοι που μοιράζουν. εγραψα κατι διαφορετικο για το public? γραφω ο κοτσοβολος μετα απο προγραμμα το public το ιδιο. εσυ τι καταλαβαινεις απο αυτο?
Προτεινόμενες αναρτήσεις