michalis_a Δημοσ. 15 Μαΐου 2018 Δημοσ. 15 Μαΐου 2018 Γεια σας! Έχω μια τηλεόραση samsung και συγκεκριμένα το μοντέλο UE46F6500. Είναι παλιό μοντέλο, την είχα αγοράσει το καλοκαίρι του 2013 και μάλιστα τότε την είχα ακριβοπληρώσει, έκανε 1000 Ευρώ. Ήμουνα όμως απόλυτα ευχαριστημένος, μέχρι την στιγμή που πήρε την τελευταία αναβάθμιση 2126. Από τότε σταμάτησε να συνεργάζεται με τα στικάκια μου και με τον εξωτερικό σκληρό δίσκο, στον οποίο έχω γραμμένες αρκετές ταινίες, δηλαδή σταμάτησε να λειτουργεί το ενσωματωμένο της media player. Συγκεκριμένα μόλις της συνδέσεις κάποιο στικάκι ή σκληρό, σου λέει αμέσως ότι συνδέθηκε νέα συσκευή, πατάς το ο.κ., αλλά στην συνέχεια καθυστερεί αρκετά και μετά σου βγάζει μήνυμα: (Δεν είναι δυνατή η εκτέλεση της ενέργειας. Θα γίνει επιστροφή του MEDIA PLAY στην κύρια οθόνη). Το παράξενο είναι το εξής. Συνδέεις ένα στικάκι, την βάζεις και το μορφοποιεί και μετά κάνεις μια εγγραφή τηλεοπτικού προγράμματος. Μόλις την σταματήσεις την εγγραφή, σου δίνει την δυνατότητα να κάνεις αναπαραγωγή. Τότε το δείχνει κανονικότατα το εγγεγραμμένο πρόγραμμα. Αν όμως πας να το δεις άλλη στιγμή, αναγνωρίζει μεν ότι είναι δικό της στικάκι και σου λέει ότι υπάρχουν εγγεγραμμένα προγράμματα, πατάς το ο.κ. και μετά πάλι καθυστερεί και τελικά σου βγάζει το μήνυμα που έγραψα παραπάνω. Εγώ δεν είμαι τεχνικός, αλλά το όλο θέμα μοιάζει σα να είναι πρόβλημα στο software και όχι στο hardware, εξάλλου τo παρουσίασε μετά την αναβάθμιση. Έκανα επαναφορά εργοστ. δεδομένων, αλλά τίποτα. Επικοινώνησα φυσικά με την samsung, μέσω της απομακρυσμένης διαχείρισης μπήκαν στο service menu, έκαναν ότι έπρεπε να κάνουν, αλλά δεν διορθώθηκε το θέμα. Μου είπαν να την στείλω για service και φυσικά να πληρώσω, φτιάξει δεν φτιάξει, για κάτι που χάλασαν αυτοί. Είμαι απόλυτα απογοητευμένος με την samsung.... Μιχάλης
kostasbm Δημοσ. 15 Μαΐου 2018 Δημοσ. 15 Μαΐου 2018 δεν κανουμε αναβαθμιση αν δεν περασει αρκετος καιρος να ακουσεις σχολια απο αλλους κατοχους ειναι κανονας να μην πειραζουμε κατι που δουλευει κανονικα πιθανολογω πρεπει να υπαρχει τροπος να πας στη προηγουμενη κατασταση 1
michalis_a Δημοσ. 15 Μαΐου 2018 Μέλος Δημοσ. 15 Μαΐου 2018 Έχεις δίκιο όσον αφορά την αναβάθμιση...Στην προηγούμενη κατάσταση πάντως δεν πήγε ούτε από εμένα με επαναφορά, αλλά ούτε με την επαναφορά που έκαναν αυτοί μέσω της απομακρυσμένης διαχείρισης. Δοκίμασα και να ξαναπεράσω το λογισμικό με στικάκι, που το κατέβασα από το επίσημο site, αλλά δεν το δέχεται προφανώς επειδή έχει το ίδιο νούμερο η αναβάθμιση με αυτή που έχει περασμένη τώρα. Ίσως αν έρθει νέα αναβάθμιση....Πάντως περίμενα καλύτερη συμπεριφορά από την samsung...Αν δεν φτιάξει τελικά θα πρέπει ή να αγοράσω καινούργια tv (όμως ποτέ ξανά samsung), ή θα πρέπει να αγοράσω κάποιο εξωτερικό media player. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα