Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έχω ανοίγει ticket στο support τους και στο facebook και αναμένω..

πάντως μιλάμε για απάτη αν ισχύει..

ούτε στο site του πωλητή αναφέρεται η πολιτική της εταιρείας..ούτε καν στο site  της gigabyte δεν το βρίσκω.

 

Δηλαδή πριν αγοράσω την κάρτα, πώς γίνεται να γνωρίζω την ημερομηνία κατασκευής. Τραγικά πράγματα.

Βασικά περιμένω απάντηση..γιατι δεν αποκλείεται με την παραεισαγωγή κτλ στο σκρούτζ να φαίνεται η αγορά του καταστήματος απο τον προμηθευτή τους σαν πώληση..να έχουν περάσει η ημερομηνίες και να λένε παπάτζες.

  • Like 1
  • Απαντ. 140
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Φιλαρακι ελπιζω να βρεις λυση.

Αν η Gigabyte εχει και καμια εδρα-αντιπροσωπεια σε ευρωπη να ξερεις μπορεις να απευθυνθεις εκτος απο το συνηγορο του καταναλωτη(Ελλαδα) και με το Ευρωπαικο κεντρο καταναλωτη και πιστευω μπορει και να βγαλεις καποια ακρη.

http://www.synigoroskatanaloti.gr/

Πιστευω επειδη ολες οι εγγυησεις νομικα ισχυουν απο την ημερομηνια αγορας να εχεις νομικο πατημα και να δικαιωθεις.Περιμενε απαντηση της Gigabyte παρε sceenshot ολα τα στοιχεια για να εχεις αποδειξεις και απο το καταστημα και απο gigabyte.Εσυ θα κινηθεις πρωτα προς το καταστημα αν στειλεις στο συνηγορο.

 

Παρενθεση....

Φιλε sheogorath επειδη κοιταω για ΑΤΙ 560 4gb καλα μετα απο αυτο που διαβασα gigabyte NO way,σε asus,saphire,Msi κτλ εχεις ακουσει κατι αντιστοιχο?

Δημοσ.

Πάντως όταν έκανα registration την κάρτα στο site της gigabyte για τον 1 χρόνο έξτρα που δίνει στην extreme edition (3+1) , μου έδειξε ημερομηνία έναρξης την ημέρα της αγοράς .

Τα δύο χρόνια πάντως δεν προκύπτει από κάπου να ισχύουν. Παντού τρία αναφέρονται στις gb

  • Like 2
Δημοσ.

Το κατάστημα digital-master.gr ,

έχει αυτήν τη θέση.

Η gigabyte στο site γραφει 3 χρόνια για κάρτες γραφικών, σε κανένα σημείο δεν βρήκα και εγώ αναφορά σε ημ/νια κατασκευής.

Όλοι οι resellers στην Ελλαδα γράφουν 3 χρόνια και δεν διευκρινίζουν τίποτα.

Απάντηση δεν έχω πάρει ακόμα απο την  gigabyte..αλλά δεν βλέπω να βγάζω άκρη..

Αν με γειώσουν απο εδώ και πέρα μόνο ASUS.

Όταν πάρω απάντηση θα ενημερώσω.

Δημοσ.

Φίλε μην το αφήσεις έτσι   . Στον συνήγορο του καταναλωτή οπωσδήποτε  . 

Όσο βρίσκουν τα κάνουν τα μαγαζάκια. Εκεί ποντάρουν,στο ότι πολλοί από εμάς δεν έχουμε χρόνο και διάθεση να ασχοληθούμε. 

Μακάρι να μπορέσεις να ασχοληθείς και να βρεις το δίκιο σου. 

Μην τους χαρίσεις τα λεφτά σου. 

Δημοσ.

Εννοείται θα το κυνηγήσω και ας είναι και χαμένος χρόνος.

Αν αυτή είναι πολιτική της εταιρείας, οπου παίζει forum, απο Αμερική ώς Πακισταν θα το κοινοποιήσω.

Το κατάστημα λέει έγω καλύβω 2 χρόνια σύμφωνα με Ευρωπαική ένωση και ο τρίτος ότι λέει ο κατασκευαστής.

Παρόλα αυτά θα κάνω καταγγελία και στον συνήγορο, γιατί αυτό δεν το αναφέρει κανένας και στην ουσία σε εξαπατούν.

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, mcrae13 είπε

Το να λέει η gigabyte ότι η εγγύηση ισχύει από την ημερομηνία κατασκευής,είναι χοντρή κοροϊδία. 

Είναι το γνωστό παιχνίδι με τα "ψιλά γράμματα " που δεν διαβάζουμε. Δυσκολεύομαι βέβαια να το πιστέψω,μιας που μιλάμε για μια εταιρεία που είναι στις πρώτες σε πωλήσεις gpu. Πώς δεν έχει μαθευτεί,πως και δεν την κράζουν από το πρωί ως το βράδυ σε ξένα φορα;

Το να ισχύουν τα 2 χρόνια εγγύηση ενώ στο site της giga και σε όλα τα site των μεταπωλητών αναφέρονται 3 χρόνια το θεωρώ απίθανο και αστείο να ισχύει. Λέγεται απάτη και δεν πιστεύω ότι θα είχε μείνει απαρατήρητο. 

Εγώ γιατί πιστεύω ότι το "μαγαζί" πάει να την κάνει;;

Είμαι καχύποπτος;Γιατί κύριοι του μαγαζιού είπατε στον πελάτη αρχικά να μιλήσει με giga?? 

ΓΙΑΤΊ τον αφήσατε 2 μήνες και μετά τον ενημερώσετε?Δεν τα ξέρατε αυτά από πριν? Τι κάνατε 2 μήνες με την κάρτα του? Δεν γνωρίζατε ότι έχει 2 χρόνια εγγύηση και όχι 3 όπως ισχυριστηκατε μετά? Δεν ξέρετε τι πουλάτε? 

ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ???? ΤΙ ΛΈΤΕ ΡΕ??

Όταν πήρατε τα λεφτακια όμως δεν τα πήρατε μετά από δύο μήνες. Κασέρι τα πήρατε.  Λαμόγια. 

Λοιπόν και αλήθεια να λέει το μαγαζί για την giga,που αμφιβάλλω,με τρόπο τους το μόνο σίγουρο είναι πως τον πελάτη τον γράφουν στα π@π@ρια τους αφού πουλήσουν. 

Μόνο amazon guys.

Και στην τελική χίλιες φορές πλαίσιο αν όχι Amazon. Μπορεί να σε πρήζουν λίγο αλλά ξεκρεμαστο δεν θα σε αφήσουνε. 

Με αυτά τα μικροσκρουτζομαγαζα είναι λες και ψωνίζεις από  μικροπωλητή στο παζάρι ρου Βοτανικού. Μετά την απομάκρυνση από το ταμείο,άπαξ και χρειαστείς κάτι πήρες μπουλο 

Εγώ παντός που είχα θέμα με την gigabyte r9 390 μια χαρά με κάλυψε η gigabyte και το eshop. Κι ας είχαν περάσει 2 χρόνια απο τα 3 τις εγγύησης 

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, gorilas13 είπε

Εννοείται θα το κυνηγήσω και ας είναι και χαμένος χρόνος.

Αν αυτή είναι πολιτική της εταιρείας, οπου παίζει forum, απο Αμερική ώς Πακισταν θα το κοινοποιήσω.

Το κατάστημα λέει έγω καλύβω 2 χρόνια σύμφωνα με Ευρωπαική ένωση και ο τρίτος ότι λέει ο κατασκευαστής.

Παρόλα αυτά θα κάνω καταγγελία και στον συνήγορο, γιατί αυτό δεν το αναφέρει κανένας και στην ουσία σε εξαπατούν.

Αυτό δεν ξέρω κατά πόσο είναι νόμιμο για το καταστημα,αλλά ας σε καλύψει έστω η gb. 

Φασκει και αντιφάσκει πάντως το μαγαζί. Γιατί δεν στο είπε και αυτό από την αρχή,και σου κράτησε την κάρτα 2 ολόκληρους μήνες; ;;; 

 

 

 

 

  • Like 1
Δημοσ.

Απάντηση gigabyte :

Because we do not have global warranty, if your supplier cannot help, you may contact our Europe service center for the alternative solution. However, the case can only proceed if you agree to the following terms:

1. you are responsible for to-and-from freight charge to our Europe service center

2. the item will only be repaired if there is no customer induced damage and repairable. 

3. if the damage is not covered by warranty or not repairable, service center will return the device as it is (without repair). 

If you agree, you can contact our service center via this email address: [email protected]

Within the email, kindly describe the situation briefly; also attach your invoice along with product serial number. Our engineer will get back to you how we might be able to assist. 

Regards,
GIGABYTE

Με λίγα λόγια..

Δεν υπάρχει global εγγύηση..

Να την στείλω στο ευρωπαικό service με δικά μου έξοδα κτλ..και αν δεν δυσκολευτούν, αυτό καταλαβαίνω, να την φτιάξουν..αλλιώς πίσω και μια τρύπα στο νερό..ούτε αντικατάσταση ούτε τίποτα.

Δημοσ.

ε νταξ απο τα ολοτελα που λενε...

θα δωσεις κανα ψιλο για τα μεταφορικα αλλα τουλαχιστον αν φτιαχτει αξιζει τον κοπο...

Δημοσ.

Λοιπον για να τελειωνει το θεμα αυτο δεν φταιει κανενας αλλος περαν του ιδιου του πωλητη στην περιπτωση αυτη που ειναι το Digital master.

Αφου καθεσαι και ψαχνεις τι παιζει με την Gigabyte,καθησε πρωτα να ψαξεις τι εχει γραφτει για το εν λογω καταστημα.

Δεν ειναι τυχαιο πως τις περισσοτερες φορες στο θεμα εγγυησεων ειναι που κανει τα στραβα ματια.

Η εγγυηση ειναι μια και οφειλει το καταστημα να την αναφερει αναλυτικα στο site του.

Τα μα,μου,σου,ξου να τα ξεχασουν.

Μιλησε με ΓΓΚ και συνηγορο(γιατι εκει πανε ολες οι περιπτωσεις αγορας απο αυτους)για να βρεις ακρη.

Αυτα τα''εγγυηση ισχυει μονο απο την ημερομηνια κατασκευης''ειναι προφανως αρλουμπες γιατι ο καταναλωτης/πελατης δεν εχει καμια τετοια δυνατοτητα να γνωριζει απο πριν ποτε φτιαχτηκε η καθε καρτα.

Επειδη τους ειχαν ριξει μαυρο στο σκρουτζ απο τις αρνητικες,δημιουργησαν νεα σελιδα/profile οπως βλεπετε(γιαυτο εχει λιγοτερες αξιολογησεις οι οποιες ειναι ολες πιο προσφατες)

Κανε οτι ειναι να κανεις με τη καρτα και το καταστημα αυτο και μην τους ξαναπλησιασεις ποτε.

  • Like 8
Δημοσ.

οτι ειπε ο fulgore + γιαυτο δε προτεινω ποτε κατι ιντερνετομαγαζα ακυρα για να γλυτωσεις 10 και 20ε μπλεκεις σε κατι τετοια ωρες ωρες...

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, gorilas13 είπε

Να την στείλω στο ευρωπαικό service με δικά μου έξοδα κτλ..και αν δεν δυσκολευτούν, αυτό καταλαβαίνω, να την φτιάξουν..αλλιώς πίσω και μια τρύπα στο νερό..ούτε αντικατάσταση ούτε τίποτα.

Η Gigabyte και οι περισσοτερες εταιρειες ο λογος που δεν δεχονται οι ιδιοι την παραγγελια σου ειναι γιατι δεν εχεις αγορασει κατευθειαν απο το δικο τους καταστημα οπως της evga https://eu.evga.com/

Γιαυτο εχουν τους μεταπωλητες/ενδιαμεσους,προς εξυπηρετιση του κοσμου.Ο λογος που σου προσφερουν το παραπανω ειναι γιατι μπορει για χ,ψ λογους οπως σου λενε ο πωλητης να μην μπορει να σε εξυπηρετισει(πχ να εχει κλεισει το καταστημα του)και εχουν ενα Ευρωπαικο service για αυτη ακριβως την περιπτωση.

Μιλησε πρωτα με συνηγορο και ΓΓΚ και ανεφερε τους αναλυτικα τι ακυρα σου ειπε το καταστημα και μονο αν δεν βγαλεις ακρη απο αυτους να κοιταξεις το παραπανω.

Αλλα δεν νομιζω να μην βγαλεις ακρη γιατι το Digital Master λεει

http://www.digital-master.gr/el-gr/FormTemplate.aspx?ElementName=Help

Μερικές φορές οι εγγυήσεις δεν αναγράφονται στην περιγραφή του προϊόντος οπότε αυτόματα λαμβάνεται υπόψη η εγγύηση που προσφέρει ο ίδιος ο κατασκευαστής και αναφέρεται στην επίσημη ιστοσελίδα του.

3χρονια εγγυηση δεν λεει η Gigabyte?3 χρονια εγγυηση εχεις.

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα στείλω την κάρτα στο Ευρωπαικό Service και ελπίζω να μην γίνει καμιά πατάτα και πάει τσάμπα και αυτό. Γιατί δεν βλέπω να προβλέπετε αντικατάσταση κτλ αν δεν φτιάχνεται.

Το κατάστημα θα φάει καταγγελία γιατί είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!

Σε αφήνει ακάλυπτο να βγάζεις εσύ άκρη με την εταιρεία και λέει αρλούμπες.Όταν είχα αγοράσει έλεγε καθαρά 3 χρόνια εγγύηση, μετά έγραψε το ποίημα για το δίνουμε οτι δινει ο κατασκευαστής.

Πάλι καλά πού έχω κάποιες ελπίδες.

 

Επεξ/σία από gorilas13

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...