Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα σε όλους,

Δεν συνηθίζω να γράφω σε forum, άλλα με αυτό το thread ελπίζω να βγάλω κάποια άκρη με ένα τεχνικό ζήτημα του laptop μου, το έχω στείλει στο service της Toshiba 2 φορές μέσα σε ένα εξάμηνο και έχει ξαναχαλάσει και τις 2, και κυρίως να προειδοποιήσω σχετικά με το ανύπαρκτο service και την απαράδεκτη εξυπηρέτηση της Toshiba στην Ελλάδα.

Τον Νοέμβριο του 2016 αγόρασα ένα laptop Toshiba Satellite Radius 12 P20W-C-103, παρά το γεγονός ότι με είχαν προειδοποιήσει ότι η εταιρία στην Ελλάδα είναι ανύπαρκτη και πως καλύτερα να πάρω Dell. Λιγότερο από έναν χρόνο από την αγορά (τον Σεπτέμβριο του 2017) και χωρίς να έχει βγάλει κανένα πρόβλημα πιο πριν, η συσκευή σταμάτησε να ανοίγει και γενικώς δεν ανταποκρινόταν καθόλου με εξαίρεση ένα μικρό λαμπάκι δίπλα στην τροφοδοσία. Φυσικά, αφού η συσκευή ήταν ακόμα εντός εγγύησης, επιχείρησα να έρθω σε επικοινωνία με την εταιρία και κάπου εκεί ξεκίνησε ο Γολγοθάς. Η εταιρία αυτή στην Ελλάδα, ισχυρίζεται ότι παρέχει εγγύηση, το τι ισχύει πραγματικά όμως θα το συνειδητοποιήσετε μόλις την χρειαστείτε. (αν θέλετε να κάνετε skip στα τεχνικά ζητήματα, περάστε την επόμενη παράγραφο)

Το πρώτο τηλέφωνο (210 5193-900) που βρίσκω στο site τους παίζει ηχογραφημένο μήνυμα το οποίο λέει πως δεν παρέχεται τηλ. υποστήριξη και πως πρέπει να απευθυνθώ στα καταστήματα Γερμανός, Cosmote και OTEshop.
Πάω σε υποκατάστημα Γερμανός, δεν έχουν ιδέα ότι παίζει συμφωνία με την Toshiba. 
Δοκιμάζω διαφορετικά τηλέφωνα, μου απαντάν είτε για service τηλεοράσεων Toshiba, είτε η γραμμή δεν λειτουργεί. Συμπληρώνω μια online φόρμα για τεχνική υποστήριξη, δεν μου απαντάν ποτέ. (κάπου εκεί, μαθαίνω από γνωστό μου σχετικό με υπολογιστές πως φαίνεται να έχει πρόβλημα η μητρική)
Δοκιμάζω σε δεύτερο υποκατάστημα Γερμανός. Αυτοί γνωρίζουν για την συμφωνία, αλλά λεν πως πρέπει να επικοινωνήσω τηλεφωνικά με την εταιρία πρώτα. Μου δίνουν έναν νέο αριθμό για να καλέσω (211 1981-543), τον οποίον δοκιμάζω να καλέσω πολλές φορές, διαφορετικές μέρες και ώρες, αλλά το μόνο που κάνει είναι να πέφτει αμέσως η γραμμή.
Αφού μου έχουν αναφέρει πως η "εταιρία" που έχει την Toshiba στην Ελλάδα λέγεται Ideal, βρίσκω το site τους. Στα περί τεχνικής εξυπηρέτησης, βρίσκω τον αριθμό 80011400000, ο οποίος συμπεριφέρεται όπως αυτός που μου έδωσαν από τον Γερμανό - κλείνει αμέσως. Εν τέλει, αποφασίζω να επικοινωνήσω μαζί τους μέσω μιας φόρμας που δεν απευθύνεται σε πελάτες, αλλά σε συνεργάτες και πωλητές λιανικής, το οποίο είναι μένα λίγο αστείο, αλλά ήταν η μόνη επιλογή που μου άφησαν. Φυσικά, για τις πωλήσεις τους νοιάζονται, για τους πελάτες τους πάλι έχω κάθε λόγο να αμφιβάλλω, οπότε μου απαντάν την επόμενη μέρα κιόλας, με ένα κοφτό mail που μου λεν απλά να παραδώσω την συσκευή μου σε ένα κατάστημα Γερμανός.

Κι αφού μετά από βδομάδες ψαξίματος παραδίδω την συσκευή μου στον Γερμανό ώστε να τη στείλουν στα κεντρικά της Toshiba, κι αφού την παραλαμβάνω περίπου ένα μήνα αργότερα, νομίζω πως επιτέλους έχω ξεμπερδέψει... Όμως σύντομα αρχίζουν άλλα προβλήματα: όλο και πιο συχνά η οθόνη κολλάει και γεμίζει χιόνι και μαύρα τετράγωνα (όχι pixels, μεγαλύτερα), όπως βλέπετε στην εικόνα.

32926262_10208442517820162_1158256712981938176_n.jpg?_nc_cat=0&oh=f54058d1f51a1781dbb90b2c8790ae45&oe=5B87FA7B

Ξανά, η συσκευή αρνείται να ενεργοποιηθεί, με διαφορετικά συμπτώματα αυτή την φορά, αφού η οθόνη ανάβει και φτάνει μέχρι το σημείο που φορτώνουν τα windows, αλλά από κει και μετά μαυρίζει και δεν προχωράει τίποτα. Εν τέλει το θέμα προκύπτει 3-4 φορές και διορθώνεται με reboot μέχρι που 3 μήνες μετά περίπου, ξανασυμβαίνει ακριβώς ότι είχε συμβεί και στην αρχή: το λάπτοπ δεν ανταποκρίνεται καθόλου, η οθόνη δεν ανάβει. Ξαναπάω λοιπόν στον Γερμανό, ώστε να ξαναστείλουν το laptop στα κεντρικά, και ζητάω να αντικατασταθεί η μητρική, γιατί από ότι φαίνεται την πρώτη φορά έγινε προχειροδουλειά στην επισκευή. Το παραλαμβάνω δύο εβδομάδες μετά, κι από ότι μου είπαν έγινε όντως αντικατάσταση. Άρα τέλος; Όχι φυσικά, ΤΟ ΛΑΠΤΟΠ ΞΑΝΑΧΑΛΑΣΕ ΤΡΙΤΗ ΦΟΡΑ. Αυτή την φορά, το μόνο λογικό είναι να ζητήσω αντικατάσταση συσκευής (ευτυχώς είναι ακόμα εντός εγγύησης) και φυσικά δεν υπάρχει ούτε ένας άνθρωπος διαθέσιμος σε αυτή την εταιρία-παρωδία για να μιλήσω σχετικά με το τι θα απογίνουν τα δεδομένα μου, αφού το back up είναι αδύνατο όσο ο υπολογιστής δεν λειτουργεί. Χθες, ξαναδοκίμασα καλώντας το τηλέφωνο των κεντρικών της Ideal (210 519-3950), το οποίο μου δώσαν από τα κεντρικά των καταστημάτων Γερμανός. Το εσωτερικό νούμερο για το service παίζει το γνωστό πλέον ηχογραφημένο μήνυμα που κοντεύω να αποστηθίσω, ενώ το εσωτερικό για "άλλες ερωτήσεις" σε παραπέμπει στο τμήμα οικιακών συσκευών, το οποίο φυσικά δεν βγάζει κανένα νόημα, αφού σίγουρα δεν είναι αρμόδιο το τμήμα αυτό να απαντήσει σε ερωτήματα γενικής φύσεως.

Και μετά από αυτό το τεράστιο post, θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος από εσάς είχε παρόμοιο πρόβλημα με την Toshiba και πως το έλυσε, εάν το έλυσε. Πιστεύετε ότι αξίζει να το πάω νομικά; Για μένα το σημαντικότερο θέμα δεν είναι ότι χαλάει το laptop, το να προκύψει ελαττωματικό προϊόν είναι μέσα στο πρόγραμμα. Το απαράδεκτο είναι ότι μια εταιρία αυτού του μεγέθους αδιαφορεί πλήρως και ισχυρίζεται ότι παρέχει υποστήριξη, service και εγγύηση, ενώ αυτό ισχύει στην θεωρία και μόνο.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, markella.mor είπε

τι θα απογίνουν τα δεδομένα μου, αφού το back up είναι αδύνατο όσο ο υπολογιστής δεν λειτουργεί.

Οσο ο δισκος λειτουργει -και μπορεις να εχεις προσβαση σε αυτον = βγαλεις!-
τοτε μπορεις και να παρεις ο,τι χρειαζεσαι -> υπο κανονικες συνθηκες παντα
:)

Δημοσ.

Απαιτησε αλλαγη συσκευης,αλλιως ζητα τα λεφτα σου πισω.Αν αρνηθουν κινησου νομικα και στειλε γραπτη επιστολη απο δικηγορο στον καταλληλο αρμοδιο.Δεν νομιζω να βγαλεις κατι,αλλα εστω προσπαθησε....

  • Like 1
Δημοσ.

Μην παιδεύεσαι άλλο. Μίλησε με την ΓΓΚ αλλά και τον συνήγορο του καταναλωτή. Τώρα κιόλας που είσαι εντός εγγύησης.

Δημοσ.

Πολύ κακώς στα καταστήματα που σου είπαν ότι δεν παραλαμβάνουν toshiba και δε γνωρίζουν τη συμφωνία, και που σου είπαν επίσης να καλέσεις στην ideal.

Απαράδεκτοι.

Ναι το σέρβις τους είναι τραγικό, έχει τύχει να σταλεί λάπτοπ και να κάνει 1μιση μήνα να γυρίσει λόγω έλλειψης ανταλλακτικού.

Από κει και πέρα ο Γερμανός δε διαθέτει δανεικές συσκευές λάπτοπ, το μόνο που κάνει είναι η αποστολή του μηχανήματος στην ideal και επικοινωνία μαζί τους.

Πολύ σωστά αναφέρθηκε πιο πάνω για το backup του δίσκου, όπως και για την προστασία του καταναλωτή.

 

Δημοσ.

Φοιτητής πίσω στο 2000 κάνω το σφάλμα και δίνω ένα σεβαστό ποσό για τα δεδομένα της εποχής για αγορά Satellite laptop...Μέσα σε 6 μήνες χαλάει ο σκληρός και το πάω σε ΕΠΙΣΗΜΟ service της εταιρείας...Το παραλαμβάνω σε 2 εργάσιμες και μέσα σε 2 ώρες το μηχάνημα  πέταγε μπλε οθόνες error...ξανά στο service και ξανά μέσα στο μήνα τα γνωστά προβλήματα...αποτέλεσμα πακετάρισμα και αγορά ενός IBM Thinkpad που το είχα λιώσει για τα επόμενα 9 χρόνια...Κλαίω βέβαια εκείνα τα χρήματα αλλά ποτέ ξανά Toshiba...

  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Και εδώ αρνητική στο σέρβις,πήγε ήρθε το λάπτοπ χωρίς να λυθεί το πρόβλημα.

Δημοσ.

Υπαρχουν toshiba laptops ακομα; Αυτα δεν ειχαν προβλημα με τα nec tokins και ηταν κακιστης ποιοτητας; Θυμαμαι δε οτι τα πουλουσαν σε premium τιμη....

 

Δεν εχεις πολλες επιλογες. Καταγγελια και απαιτηση να σου κανουν αντικατασταση συσκευης.

 

 

Τωρα για troubleshooting.

 

δοκιμασε με hdmi καλωδιο να δεις τι γινεται. αν δουλευει κανονικα η εξωτερικη οθονη, φταιει η οθονη του laptop η καποιο καλωδιο εσωτερικο που παει στην οθονη.

μετα δοκιμαζεις με αλλο φορτιστη, αλλες ram, αλλο σκληρο και παει λεγοντας.

 

  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.

Απ οτι βλεπω ειμαστε τοσοι πολλοι οι παθοντες απ την TOSHIBA που κανουμε σωματειο και ριχνουμε κυβερνηση. Ειμαι καιεγω ενααπ τα θυματα εχοντας μουρλαθει κυριολεκτικα (εγω που ειμουνα ερωτευμενος με την DELL) και αγορασα το SATELLITE L655-1GN απ το PUBLIC. Ακριβως μολις εληξε η εγγυηση, αρχισε να πεταει μπλε οθονη και να κανει επανεκινηση. Το πηγα κατευθειαν στο PUBLIC που το πηρα, το αφησα δηθεν για καποιες ωρες να το ελεγξουν και μετα απο μερικες μερες με ειδοποιησαν οτι δεν μπορουν να κανουν τιποτα, οτι πρεπει να σταλει στην αντιπροσωπεια και οτι το κοστος επισκευης θα ειναι απο 110 μεχρι 180 ευρω και χωρις εγγυηση. Τα πηρα στο κρανιο, τα ακουσε ο μαστορας που δεν εφταιγε (αν και ηταν μαλλον η απροσεχτος η λωποδητακος- θα σας εξηγησω γιατι τον στολιζω), πηρα το μηχανακι και εφυγα και το εριξα στη ντουλαπα. Ειχα και ενα Dell να κανω τη δουλεια μου. Μετα απο καιρο, μπηκαν διαρρηκτες και μεταξυ των αλλων ζημιων μου σπασανε το Dell, οποτε ξαναβγηκε στην επιφανεια το TOSHIBA. Το πηγα σε ενα μαστορακο της γειτονιας, το ανοιξε μπροστα μου, πιστευε οτι φταιγουν οι μνημες και μου ανακοινωσε οτι οποιος το ανοιξε τελευταια (πιθανον κατα λαθος) αλλαξε την μια μνημη (η οποια ετρεχε σε χαμηλοτερη συχνοτητα). Αλλαξε κι αυτος μνημες , αλλαξε σκληρο, τιποτα. Οταν επαιζε βιντεο μετα απο λιγο μπλε οθονη. Μου ανακοινωσε οτι με τα μεσα και τις γνωσεις που εχει αδυνατει να το κανει και το πηγα σε εναν "ανωτερου επιπεδου" μαστορα ο οποιος το παιδεψε κανα δυο εβδομαδες και τελικα το (κουτσο)εφτιαξε με αρκετα προβληματα.Βλεπω τις εικονες πεπλατισμενες, δεν μπορω να ανεβασω αναλυση με αποτελεσμα οθονες μεγαλες κλπ. Εδω τωρα ξαναμπαινει στο παιχνιδι η TOSHIBA ελλαδας και το σερβισ της. ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΙ. αμετρητες προσπαθειες να επικοινωνησω μαζι τους. Κρυψαν (?) μεχρι και τους drivers. Καποτε στο σαιτ τους εβρησκες αρκετα βοηθηματα. Τωρα φτωχεια. Θα το πεταξω απ το μπαλκονι θαρω το μηχανακι για να γλυτωσω τα νευρα μου. Δεν ξερω αν ακομα κυκλοφορουν στην ελληνικη αγορα μηχανακια TOSHIBA, αλλα αν υπαρχουν ασχετοι που τα επιλεγουν, με γεια τους και χαρα τους. Δεν ξερω τι γινεται με αλλους, αλλα αν ξανααγορασω μηχανακι, DELL και πασης ελλαδος. Ο ορισμος του after  sales sypport.

Δημοσ.

Α καλά μου χαν ζητήσει 600€για αλλαγή οθόνης σε λαπτοπ που το χα πάρει 2 μήνες πριν (650€) την κοπανησα και το έφτιαξα μόνος με μία που είχα βρει από εδώ (40€)

Δημοσ.

Κάποτε πριν από 15 χρόνια η Toshiba ήταν ψηλά.

Πριν από 7 χρόνια, μέσα σε εγγύηση laptop Toshiba άρχισε να ανεβάζει θερμοκρασίες και να τουμπανιάζει μονίμως ο ανεμιστήρας, και το έστειλα μέσω του Πλαισίου (που το είχα πάρει) για εγγύηση. Άρχισαν κάτι ανεπανάληπτα ερασιτεχνικές δικαιολογίες, χωρίς engineering τεκμηριώσεις. Η Toshiba αρνούνταν να το επισκευάσει ή αντικαταστήσει, λέγοντας ότι οι θερμοκρασίες είναι κανονικές. Έστειλα παντού καταγγελίες, και το Πλαίσιο επέλεξε να μού δώσει πιστωτικό, χωρίς την παρέμβαση της Toshiba.

Φυσικά χαιρέτησα την Toshiba για πάντα, πήγα σε ThinkPad και βρήκα την υγειά μου. Όσο για το Πλαίσιο, αν δεν είχα κάνει τη γραπτή τεκμηρίωση με όρους engineering λόγω γνώσης του αντικειμένου, ήταν άκρως απαράδεκτη η τεκμηρίωσή τους και ασπάζονταν στην αρχή τα ανεκδιήγητα της Toshiba.

Όσοι είστε σε Toshiba ακόμα, πρώτα σκίστε τους αλύπητα, γιατί είναι απατεώνες και στη συνέχεια σκίστε και την αλυσίδα που το εμπορεύεται και δεν σάς καλύπτει. Δεν λυπόμαστε να σκίσουμε απατεώνες αντιπροσωπείες και εμπόρους.

Καταγγελίες παντού, αλύπητα. Μην παιδεύεστε άδικα να εξηγήσετε με λογική την πραγματικότητα της αστοχίας ενός υλικού. Οι απατεώνες θα κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν και εσείς θα χάσετε χρόνο και φαιά ουσία.

Τέλος μεταβείτε σε ThinkPad ή και Lenovo πιο φθηνές σειρές, αν δεν υπάρχει μπάτζετ. Δεν υπάρχει νόημα να ασχοληθεί κανείς με κάτι άλλο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...