Προς το περιεχόμενο

Η λύση του Musk στο κυκλοφοριακό του LA μέσω δρομολογίων από την Boring Company με εισιτήριο 1 δολ.


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 57
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ξερω τι λέτε εδώ μέσα. Εγώ πιστεύω ότι μια χαρά θα τα καταφέρει όλα αυτά. Και ο εννοώ δεν κάνω πλάκα. Να το θυμάστε. 

Επεξ/σία από Hatsos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, parlapipas25 είπε

Άντε πάλι με τα παραμύθια του elon.

Ψεύτικο Paypal, ψεύτικα αυτοκίνητα, ψεύτικοι πύραυλοι ψεύτικα τούνελ....ολα παραμύθια.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιλάει για 100 πράγματα, επενδυει στα 10 και πετυχαίνει στα 1,5 (αντε 2).

Ακομα και έτσι όμως, νομίζω οτι αποτελει τυπικο δείγμα αυτου που λεμε εφευρέτης (νεας κοπής βεβαια)..

Κατι σαν τον Τομας Εντισον ή τον Graham Bell...

Γι' αυτο και μονο, 12 points απο εμένα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, Skylined είπε

Το μόνο εγχείρημά του που δε με έχει πείσει, γιατί δεν υπάρχει καμία απόδειξη ότι λειτουργεί είναι το hyperloop. O thunderf00t είναι Musk hater BTW. Όπως και να'χει, όσον αφορά τον Musk, το μεγάλο στοίχημα αυτή τη στιγμή είναι το model 3. Το hyperloop έχει δευτεροτριτοτέταρτη προτεραιότητα. 

 

Ο Thunderfoot είναι bullshit hater, έχει κάνει debunk πολλές ακόμα απάτες, όπως Solar Roadways, Triton gills κτλ.

Αν νομίζεις οτι το μόνο προβληματικό είναι το Hyperloop, τότε δέν παρακολουθείς απο κοντά τις αρλούμπες του Musk.

- Full Self Driving σε τρείς, το πολύ 6 μήνες (το 2016 αυτό)

- "Προσιτό" Model 3 των $35000. Χθές δήλωσε οτι δέν μπορεί να φτιαχτεί σε αυτή την τιμή γιατι θα χρεοκοπήσει η εταιρία, αντί αυτού φτιάχνει εκδόσεις των $80000+

- Τα ρομπότ που θα παράγουν το Model 3 θα κινούνται τόσο γρήγορα που χρειάζεται strobe light για να τα δείς.

- Solar tiles τα οποία θα είναι πιό φτηνά απο απλή σκεπή. Τα solar tiles εχουν δοκιμαστεί απο άλλες εταιρίες στο παρελθόν (Dow Chemicals) αλλά καταργήθηκαν λόγω του υψηλού κόστους. Ήταν απλά ένα vaporware για να δικαιολογήσουν στους επενδυτές τη συγχώνευση της SolarCity (άλλη τεράστια απάτη αυτή)

και άλλα πολλά.

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, bilya είπε

Προφανώς το γνωρίζω αλλά παραμένει αστείο όνομα...

Επεξ/σία από mordred
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, aris1986 είπε

Tι λέμε γι αυτό; Καλό, κακό;

Ο Musk ο απατεώνας ή Ο Μεσσίας;

you decide

86f30f2ddff6bd34cab234ab4091864a8055006a

85611c147e56c7f83a64fd04dcb993bad585af2c

gYfyJxr.jpg

26f7f3888bb458ba3f3aa71ae518f280fe034a61

AMKwfkJ.jpg

 

TNwHLir.jpg502ba0ac43313f4370def9b57705ac84b07ff8b3yE1OhFZ.jpg

Επεξ/σία από KilliK
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, mordred είπε

Boring Company? Boring ρε φίλε;

 

Αναφορά σε κείμενο

Boring is drilling a hole, tunnel, or well in the earth.

 

Αναφορά σε κείμενο

In machining, boring is the process of enlarging a hole that has already been drilled (or cast) by means of a single-point cutting tool (or of a boring head containing several such tools), such as in boring a gun barrel or an engine cylinder.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιλάμε λοιπόν για τούνελ 2 μιλίων δηλαδή 4,3 χλμ περίπου, προφανώς υπόγειο προκειμένου να μειωθούν οι διαρροές-εισροές αερίων, στεγανή σήραγγα με ίδιο μήκος με μεγάλες μηχανικές αντοχές που θα λειτουργεί σε περιβάλλον είτε κενού αέρος είτε ελεγχόμενης πίεσης, συρμούς των 16 ατόμων που θα λειτουργούν με υποστήριξη ζωής και στεγανότητας παρόμοιας των διαστημοπλοίων δεδομένου ότι η σήραγγα θα βρίσκεται σε κενό αέρος είτε υπό πίεση κάποιου προωθητικού αερίου, συστήματα ασφάλειας και ελέγχου για όλα αυτά, μηχανοστάσια ρύθμισης πιέσεως και κενού για την σύραγγα, τερματικούς σταθμούς και εγκαταστάσεις συντήρησης και ένα σωρό άλλα που δεν μπορώ να σκεφτώ. Το ελάχιστο κόστος διάνοιξης σύραγγας είναι σήμερα 50 εκ. ευρώ το χιλιόμετρο και μάλιστα σε εύκολο υπέδαφος. Στην Αθήνα κόστισε κάπου 150 εκ. ευρώ το χιλιόμετρο του μετρό, μόνο διάνοιξη και μπετά. Δηλαδή μόνο η διάνοιξη του τούνελ θα κοστίσει 215 εκατομμύρια ευρώ με τους πλέον αισιόδοξους υπολογισμούς. Τα υπόλοιπα δεν μπαίνω καν στον κόπο να τα υπολογίσω.

Και η επένδυση αυτή θα αποσβεστεί από συρμούς των 16 ατόμων που θα πληρώνουν 1 δολάριο εισιτήριο!  Θέλω τον λογιστή του Μασκ να μου κάνει την φορολογική δήλωση!  Ο άνθρωπος πρέπει να είναι Ο ΜΑΓΟΣ των αριθμών! 

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, BabyRage είπε

Την λυση δεν θα την βρειτε σκαβωντας στο χωμα, αλλα κοιταζοντας ψηλα στον ουρανο, στον Δημιουργο.

Α κατάλαβα. Ιπτάμενες συγκοινωνίες είναι η λύση δηλαδή. Σωστά? 

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, TOMVLACH είπε

το 10% απο τα προτζεκτ μου εχει ξεκινησει αν καταφερει να κανει πραξη ο ανθρωπος θα μεινει στην ιστορια παρεα με μεγαλα ονοματα της επιστημης και της τεχνολογιας. οψομεθα....

Κι εγω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...