Προς το περιεχόμενο
Malthador

Backlight clouding και εγγύηση

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχω μία Sony W55 805c την οποία αγόρασα τον Ιούνιο του 2016 και από τότε είχε θέμα με το black uniformity. Σε μαύρο φόντο παρουσιάζει λευκές κηλίδες στο κέντρο και προς το κάτω μέρος. Τελοσπάντων, το είχα αφήσει τόσο καιρό και τώρα το ανακίνησα το θέμα που παίζω console games πιο εντατικά. Την έστειλα στο σέρβις του καταστήματος που την είχα αγοράσει, καθώς έχω extended πενταετή εγγύηση από το κατάστημα, ασχέτως που βρίσκεται και μέσα στη διετή της εγγύηση αντιπροσωπίας.

Στο internet διαβάζω ότι σε γενικές γραμμές το backlight clouding δεν θεωρείται «ελάττωμα» από τις εταιρείες και δεν το δέχονται ως πρόβλημα εντός εγγύησης, αλλά δεν ξέρω το κατάστημα τι σκοπούς έχει (σε πρώτη φάση το δέχτηκαν στο σέρβις χωρίς πολλά πολλά και μου έδωσαν και τηλεόραση αντικατάστασης). Αν μου πουν ότι δεν επισκευάζεται και ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι, προσωπικά θα το κυνηγήσω για να πάρω πιστωτικό or smth, αλλά έχει κάποιος άλλος σχετική εμπειρία να μου πει αν έχει στείλει για σέρβις τηλεόραση εντός εγγύηση με πρόβλημα στο black uniformity και τι αποτέλεσμα είχε;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
On 28/05/2018 at 19:15, greed said:

Τελικα εχεις νεα;

Μου την επέστρεψαν σήμερα τελικά. 

Ενώ στο σέρβις μου ανέφεραν ότι η αντιπροσωπία δεν εντόπισε πρόβλημα, ωστόσο η τηλεόραση μου έχει φτιάξει, δεν εμφανίζει ίχνος bleeding πλέον. 

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτσε δηλαδή δεν έγινε κάποια επισκευή?Έχει το ίδιο serial number?Χρεώθηκες κάτι?

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άκυρο, λάθος έκανα, @@ επισκευή κάνανε τελικά. Πάλι έχω πρόβλημα με bleeding. Τζάμπα οι 15 μέρες που έμεινα χωρίς τηλεόραση.

Έστειλα ένα mail στον πωλητή όπου τον ξεχέζω και μόλις έχω νέα θα ενημερώσω.

  • Haha 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ήρθαν από το σέρβις και την ξαναπήραν την τηλεόραση, αλλά αυτή τη φορά το έχω κάνει πιο οργανωμένα, τους έχω στείλει και φωτογραφίες που να φαίνεται το πρόβλημα ώστε να μην μου ξαναπούν ότι δεν είδαν τίποτα. 

Για να δούμε... 

Επεξ/σία από Malthador
  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεύτερη φορά που γύρισε από το service, χωρίς να έχει επισκευαστεί και χωρίς να έχω γραπτή απάντηση στα χέρια μου για ποιό λόγο δεν έχει επισκευαστεί. Το service μου είπε ότι δεν βρίσκουν κάτι, αλλά ούτε αυτό δεν μου δίνουν γραπτώς.

Δηλαδή μου κράτησαν μια τηλεόραση ένα μήνα κοντά και δεν μου λένε καν ότι δεν βρήκαν κάτι.

Δεν πειράζει θα περιμένω και σήμερα για απάντηση, και όταν στο τέλος της ημέρας δεν μου τη στείλουν θα το προχωρήσω διαφορετικά και όπου τραβήξει. Έχω τεράστια υπομονή.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θα βγαλεις άκρη αλλα θα ηταν ενδιαφέρον να το τραβήξεις οσο μπορείς ανέξοδα. Σε καθε περίπτωση κρατα μας ενήμερους.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 23/5/2018 στις 10:36 ΜΜ, Malthador είπε

Έχω μία Sony W55 805c την οποία αγόρασα τον Ιούνιο του 2016 και από τότε είχε θέμα με το black uniformity. Σε μαύρο φόντο παρουσιάζει λευκές κηλίδες στο κέντρο και προς το κάτω μέρος. Τελοσπάντων, το είχα αφήσει τόσο καιρό και τώρα το ανακίνησα το θέμα που παίζω console games πιο εντατικά. Την έστειλα στο σέρβις του καταστήματος που την είχα αγοράσει, καθώς έχω extended πενταετή εγγύηση από το κατάστημα, ασχέτως που βρίσκεται και μέσα στη διετή της εγγύηση αντιπροσωπίας.

Στο internet διαβάζω ότι σε γενικές γραμμές το backlight clouding δεν θεωρείται «ελάττωμα» από τις εταιρείες και δεν το δέχονται ως πρόβλημα εντός εγγύησης, αλλά δεν ξέρω το κατάστημα τι σκοπούς έχει (σε πρώτη φάση το δέχτηκαν στο σέρβις χωρίς πολλά πολλά και μου έδωσαν και τηλεόραση αντικατάστασης). Αν μου πουν ότι δεν επισκευάζεται και ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι, προσωπικά θα το κυνηγήσω για να πάρω πιστωτικό or smth, αλλά έχει κάποιος άλλος σχετική εμπειρία να μου πει αν έχει στείλει για σέρβις τηλεόραση εντός εγγύηση με πρόβλημα στο black uniformity και τι αποτέλεσμα είχε;

man ιδιο μοντελο ειχα παρει τοτε με την δικη σου και δες εδω 2 σελιδα

δεν επισκευασανε τπτ?

ειναι η καλη ποιοτητα που εχουν

 

Επεξ/σία από postfire

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπόν, ποστάρω εδώ τα e-mails που έστειλα στο helpdesk της αλυσίδας απ' όπου αγόρασα την τηλεόραση και τα οποία είναι αρκετά περιγραφικά. Έχω ετοιμάσει ήδη καταγγελία για το ΙΝΚΑ ή/και την ΓΓΚ, ενώ έχω μιλήσει και με τη δικηγόρο μου για την περίπτωση που χρειαστεί να κινηθούμε με εξώδικα και τα λοιπά. Για λόγους τακτ δεν αναφέρω το όνομα της αλυσίδας, ας πούμε ότι είναι πορτοκαλί το χρώμα της:

Πρώτο e-mail στις 07-06-2018:

«Καλησπέρα,

στις 11/06/2016 αγόρασα από το κατάστημα του The Mall Athens μία τηλεόραση μάρκας Sony, μοντέλο KDL-W805C. Από την πρώτη μέρα λειτουργίας η τηλεόραση παρουσίαζε σοβαρό πρόβλημα με backlight bleeding (clouding), δηλαδή σε μαύρο φόντο εμφανίζει λευκές «κηλίδες», στην περίπτωσή μου εμφανίζει μία κηλίδα σχεδόν στο κέντρο της οθόνης και δύο στο μέσο του κάτω μέρους, πάνω από το λογότυπο της Sony. Δυστυχώς, τους τελευταίους μήνες το πρόβλημα άρχισε να με ενοχλεί ιδιαιτέρως καθώς ξεκίνησα την ενασχόληση μου με console gaming (η οποία τηλεόραση γι' αυτό το λόγο είχε αγοραστεί εξαρχής καθώς έχει πολύ χαμηλό input lag πράγμα που την κάνει ιδανική για gaming).

Μαζί με την τηλεόραση αγόρασα και το Service Pack για τα επόμενα πέντε χρόνια από το κατάστημα της αλυσίδας σας.

Αρχικά επικοινώνησα με το helpdesk της εταιρείας σας, τους περιέγραψα αναλυτικότατα το πρόβλημα που αντιμετωπίζω και στις 22/05/2018 ήρθαν από το επισκευαστικό κέντρο του κου ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ, την περισυνέλεξαν και μου άφησαν μία τηλεόραση μάρκας LG ως αντικατάσταση της τηλεόρασής μου. Ενημερωτικά, αν και έχω αγοράσει επέκταση εγγύησης, η τηλεόρασή μου βρίσκεται εντός της διετούς εμπορικής εγγύησης της αντιπροσωπείας.

Σημείωση: η τηλεόραση αντικατάστασης δεν είχε απολύτως καμία σχέση με την τηλεόρασή μου. Η δική μου τηλεόραση είναι 50 ιντσών, η αντικατάστασης ήταν 42. Η δική μου τηλεόραση έχει Android, built-in Chromecast, Netflix κοκ, η αντικατάστασης δεν ήταν καν Smart. Δεν συζητάμε καν για περίεργα specs, input lag, refresh rates, γωνίες θέασης και τα λοιπά, γιατί δεν θα τελειώσω ποτέ. Κοινώς έχω μία gaming TV και ως αντικατάστασης μου δόθηκε μία τηλεόραση για να βλέπω... Power of Love, γιατί αυτός μάλλον είναι ο σκοπός των τηλεοράσεων αντικατάστασης, να δείχνουν απλά προγράμματα τηλεόρασης, όχι να αντικαθιστούν τις ανάγκες του εκάστοτε χρήστη. Τελοσπάντων, συμβιβάστηκα και επειδή έχω αρκετή υπομονη, ανέχθηκα να απέχω από τις αγαπημένες μου ασχολίες για κάποιο καιρό και να έχω μία τηλεόραση που απλά θα έπιανε χώρο στο σπίτι μου, αφού δεν θα είχα τι να την κάνω.

Στις 05/06/2018 ήρθαν από το επισκευαστικό κέντρο του κου ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ, επέστρεψαν την τηλεόρασή μου και πήραν πίσω την τηλεόραση αντικατάστασης. Θεώρησα αυτονόητο ότι για να επιστρέφεται η ίδια τηλεόραση (το S/N είναι το ίδιο) θα είχε έρθει επισκευασμένη, ως όφειλε.

Δια του παρόντος e-mail θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι το πρόβλημα παραμένει ακριβώς όπως είχε. Η τηλεόρασή μου παρουσιάζει ακριβώς το ίδιο απαράδεκτο πρόβλημα με το black uniformity, ενώ έμεινα 15 μέρες πρακτικά χωρίς τηλεόραση εκ του αποτελέσματος άνευ λόγου και αιτίας.

Παρακαλώ, καθώς είμαι τακτικός πελάτης της αλυσίδας σας, όπως με ενημερώσετε για τα εξής:

  1. Για ποιό λόγο η αντιπροσωπεία επέστρεψε μία τηλεόραση εντός εγγύησης χωρίς να την επισκευάσει; Με το αφελές μου μυαλό δεν θέλω να πιστεύω ότι το έκανε προκειμένου να παρέλθει ο χρόνος της διετούς εμπορικής εγγύησης (και της διετούς νόμιμης εγγύησης) έτσι ώστε να «τραβήξει την ουρά της απέξω».
  2. Πέραν της αντιπροσωπείας και δεδομένης της πενταετούς επέκτασης εγγύησης που έχω αγοράσει από το κατάστημά σας, θα ήθελα να με ενημερώσετε (ως σέρβις της ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ αυτή τη φορά) εάν ελέγξατε οι ίδιοι τη συσκευή μου πριν μου την παραδώσετε έτσι ώστε να διαπιστώσετε ότι όντως είχε επισκευαστεί. Αν όχι, γιατί δεν ελέγχθηκε;
  3. Η αντιπροσωπεία (εάν και εφόσον στείλατε τη συσκευή εκεί) σας ενημέρωσε ότι η τηλεόραση δεν επισκευάζεται; Εάν ενημερωθήκατε σχετικά γιατί δεν με ενημερώσατε με τη σειρά σας ώστε να ακολουθήσουμε κάποια άλλη οδό (πιστωτικό κλπ); Οι μεταφορείς πάντως δεν μου άφησαν κανένα χαρτί που να γράφει έαν επισκευάστηκε η τηλεόραση, έτσι ώστε να γνωρίζω την εγγύηση των ανταλλακτικών που αλλάχθηκαν. Γενικότερα, δεν έχω ενημέρωση τι συνέβη στις 15 μέρες που δεν είχα την τηλεόρασή μου, απλά πήρατε την τηλεόρασή μου και την επιστρέψατε ως είχε, πράγμα τουλάχιστον αντι-επαγγελματικό.
  4. Θα ήθελα να κάνω εκ νέου αίτημα επισκευής, αυτή τη φορά όμως θα με ενημερώσετε εκ των προτέρων σχετικά με το ποιά θα είναι η τηλεόραση αντικατάστασης πριν μου τη φέρετε για να σας ενημερώσω με τη σειρά μου αν δέχομαι το μοντέλο.
  5. Εάν έχετε ήδη γνώση ότι η τηλεόραση δεν επισκευάζεται, παρακάλω όπως με ενημερωσέτε για να βρούμε κάποια άλλη λύση.

Το ΣΑΠΥ της επέκτασης είναι το ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ.

Παρακαλώ όπως με ενημερώσετε γραπτώς στο παρόν e-mail μέχρι τις 11/06/2018 σχετικά με τη διαδικασία που θέλετε να ακολουθήσουμε, οπότε και λήγει τόσο η διετής εμπορική εγγύηση της αντιπροσωπείας όσο και η διετής νόμιμη εγγύηση.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την άμεση απάντησή σας,

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ»

-----------------------

Δεύτερο e-mail στις 13-06-2018:

«Καλημέρα,

επειδή σήμερα θα έρθουν να παραλάβουν για δεύτερη φορά την τηλεόρασή μου από το service του κου ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ, σας αποστέλω συνημένες τρεις φωτογραφίες όπου φαίνεται το ελάττωμα της τηλεόρασης, μία κανονικά τραβηγμένη, μία στην οποία έχω κυκλώσει τα σημεία που παρουσιάζουν clouding και μία ασπρόμαυρη όπου φαίνεται καλύτερα το ελάττωμα.

Επειδή από τον κο ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ μου ανάφεραν ότι την πρώτη φόρα δεν βρήκαν κάτι και γι' αυτό δεν μου άφησαν κάποιο έγγραφο σχετικά με την επισκευή, θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι το clouding και το bleeding εντοπίζονται καλύτερα σε συνθήκες όπου δεν υπάρχει άλλη πηγή φωτός τριγύρω με την τηλεόραση να απεικονίζει ολόμαυρη εικόνα και το μάτι να πέφτει κάθετα στο πάνελ.

Επίσης, παρακαλώ όπως μου αποστείλετε στο παρόν e-mail την απάντηση που σας έδωσε το service την πρώτη φορά (ότι δηλαδή δεν εντόπισαν το πρόβλημα) για να την έχω στο αρχείο μου.

Ευχαριστώ,

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ»

-----------------------

Τρίτο e-mail στις 18-06-2018:

«Καλησπέρα,

προς μεγάλη μου έκπληξη, σήμερα το μεσημέρι έλαβα μία κλήση στο σταθερό μου τηλέφωνο και μίλησα με έναν κύριο από το service της Sony. Με ενημέρωσε προφορικά ότι έκανε τα διαγνωστικά τεστ που προβλέπονται από τις οδηγίες της Sony και δεν προέκυψε απολύτως κανένα πρόβλημα, πράγμα που είναι απολύτως λογικό καθώς -όπως με πληροφόρησε- το διαγωνιστικό τεστ αφορά σε εναλλαγή εικόνων μπλε, κόκκινου και κίτρινου, ενώ το clouding (το πρόβλημα που παρουσιάζει η τηλεόρασή μου δηλαδή) εμφανίζεται και είναι διακριτό σε σκοτεινές εικόνες, όχι σε φωτεινές και μάλιστα υπό συνθήκες χαμηλού φωτισμού. Αφού του το εξήγησα μου επανέλαβε ότι έκαναν ότι προβλέπεται από το guideline της Sony και πως έχει τις φωτογραφίες που σας έχω στείλει στα χέρια του εκτυπωμένες και δεν βλέπει κάποιο πρόβλημα (για του λόγου το αληθές, επισυνάπτω και πάλι τις φωτογραφίες, οι οποίες είναι τραβηγμένες από κινητό και σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού κι όμως φαίνεται ξεκάθαρα το πρόβλημα), του πρότεινα μάλιστα να του τις ξαναστείλω με e-mail και μου ανάφερε πως κάτι τέτοιο δεν είναι απαραίτητο. Τον πληροφόρησα επίσης (χωρίς να έχω καμία υποχρέωση να το κάνω) πως πιθανότατα το clouding επιλύεται εύκολα, είτε χαλαρώνοντας, είτε σφίγγοντας τις βίδες που βρίσκονται όπισθεν του πάνελ στο σημείο που εμφανίζεται το πρόβλημα, για να λάβω την αποστομωτική απάντηση ότι «η Sony είναι μεγάλη εταιρεία και αντικαθιστά όποια τηλεόραση έχει πρόβλημα», υποννοώντας μάλλον ότι επισκευές κάνουν οι μπας κλας εταιρείες. Τελοσπάντων, κλείσαμε το τηλέφωνο, αφού τον ενημέρωσα ότι θέλω γραπτή οποιαδήποτε απάντηση δώσουν στην ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ, είτε επισκευαστεί, είτε όχι η τηλεόραση.

Με τα ανωτέρω δεδομένα, μερικές παρατηρήσεις:

  1. Αρχικά, μου είναι εντελώς ακατανόητο γιατί δέχθηκα κλήση από το σέρβις στο οποίο βρίσκεται η συσκευή μου. Δεν έχω κάνει κάποια συναλλαγή με το επισκευαστικό κέντρο, συναλλαγή έχω κάνει με την ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ και θα ήθελα να επικοινωνώ αποκλειστικά και μόνο μαζί σας. Ο τεχνικός μου είπε ότι η ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ τον ενημέρωσε να με καλέσει, ενώ το helpdesk σας μου είπε ότι ουδέποτε ανάφερε κάτι τέτοιο στον τεχνικό. Δεν είναι σοβαρή συμπεριφορά αυτή, να παίζουμε την κολοκυθιά.
  2. Απ' ότι αντιλαμβάνομαι το service της Sony θέλει να αποφύγει το πρόβλημα θεωρώντας το ως μη-υπαρκτό, αφού είναι πρόβλημα που δεν μπορεί να διαγνωσθεί με το default guideline που δίνει η Sony. Κάτι τέτοιο είναι τουλάχιστον φαιδρό. Νομίζω ότι στις φωτογραφίες που σας επισυνάπτω φαίνεται ξεκάθαρα ότι η τηλεόραση είναι ελαττωματική.
  3. Ουδέποτε ζήτησα αντικατάσταση, θα ήταν τουλάχιστον άκομψο από μέρους μου να ζητήσω κάτι τέτοιο για μοντέλο του 2015. Το μόνο που ζητάω είναι να επισκευαστεί το πάνελ και να λειτουργεί έτσι όπως οφείλει να λειτουργεί, χωρίς λευκές κηλίδες σε μαύρο φόντο. Φυσικά στην περίπτωση που η επισκευή δεν είναι συμφέρουσα ή δεν είναι δυνατή υπάρχει νόμος βασισμένος σε ευρωπαϊκή οδηγία που προβλέπει την περίπτωση.

Για ακόμα μία φορά, θα ήθελα την απάντησή σας γραπτώς σχετικά με το εάν γίνεται ή δεν γίνεται να επισκευαστεί η τηλεόραση.

Τέλος, θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι την περασμένη Παρασκευή αγόρασα από το κατάστημα του The Mall Athens δύο smartphones αξίας €300 έκαστο. Το αναφέρω αυτό ενημερωτικά, παρόλη την ταλαιπωρία που υφίσταμαι, εξακολουθώ να είμαι τακτικός πελάτης σας και να στηρίζω την εταιρεία σας.

Ευχαριστώ,

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ»

-----------------------

Τέταρτο e-mail στις 22-06-2018:

«Καλημέρα,

θα ήθελα να σας αναφέρω ότι χθες μου παραδόθηκε για δεύτερη φορά η τηλεόραση χωρίς να έχει επισκευαστεί και -το κυριότερο- χωρίς να έχω γραπτή απάντηση από μεριάς σας σχετικά με το γιατί δεν επισκευάζεται. Εν ολίγης μου κράτησε το service μια συσκευή για ένα μήνα περίπου χωρίς να την επισκευάσει και δίχως καν να με ενημερώσει για ποιό λόγο δεν επισκευάζεται.

Το παρόν e-mail είναι το τελευταίο που σας αποστέλω, η επικοινωνία μας θα γίνεται με διαφορετικό τρόπο από εδώ και στο εξής σε ότι αφορά τη συγκεκριμένη υπόθεση.

Ευχαριστώ,

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ»

-----------------------

Η μόνη γραπτή απάντηση που έχω λάβει από τον πωλητή είναι στο πρώτο e-mail για να μου πουν να μην ανησυχώ σχετικά με το αν λήγει η διετής εγγύηση, καθώς είμαι καλυμένος μέχρι το τέλος της πενταετίας αφού έχω αγοράσει επέκταση εγγύησης. Κατά τ' άλλα τίποτα, σιγή ιχθύος. Να και οι φωτογραφίες που τους έστειλα, όπου και φαίνεται ξεκάθαρα το πρόβλημα κατά την άποψή μου:

 

 

35286525_10155403867081921_6883856110378287104_n.jpg

asdfe.jpg

35199063_10155403867066921_2563984596836286464_n.jpg

Επεξ/σία από Malthador
  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωρε φίλε μου. Δεν υο θεωρούν ελαττωματικό αυτό οι εταιρίες. Είναι μέσα στα λογικά πλαίσια του πάνελ. Είναι πολύ σπαστικό να συμβαίνει αυτό και αν έχεις τον χρόνο και το χρήμα κυνήγησε το.

εννεοιται πως το κάθε σερβις δεν θέλει να φτιάξει η να κάνει αντικατάσταση. 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
8 hours ago, greed said:

Δεν θα βγαλεις άκρη αλλα θα ηταν ενδιαφέρον να το τραβήξεις οσο μπορείς ανέξοδα. Σε καθε περίπτωση κρατα μας ενήμερους.

Εννοείται ότι θα ενημερώνω. Δεν το αφήνω το θέμα, το εχω άχτι το σέρβις της Sony. 

7 hours ago, postfire said:

man ιδιο μοντελο ειχα παρει τοτε με την δικη σου και δες εδω 2 σελιδα

δεν επισκευασανε τπτ?

ειναι η καλη ποιοτητα που εχουν

Για gaming TV's οι Sony είναι μονόδρομος, τουλάχιστον έτσι ήταν τότε. Απ' ότι βλέπω εσένα λύση σου είχε βρει το κατάστημα, για την ώρα εμένα με αγνοεί επιδεικτικά, δεν μου έχει πει καν ότι δεν μπορεί να επισκευάσει την τηλεόραση. 

3 hours ago, alexakos89 said:

Ωρε φίλε μου. Δεν υο θεωρούν ελαττωματικό αυτό οι εταιρίες. Είναι μέσα στα λογικά πλαίσια του πάνελ. Είναι πολύ σπαστικό να συμβαίνει αυτό και αν έχεις τον χρόνο και το χρήμα κυνήγησε το.

εννεοιται πως το κάθε σερβις δεν θέλει να φτιάξει η να κάνει αντικατάσταση. 

Τι σημαίνει "είναι στα λογικά πλαίσια του πάνελ"; Ποιος το κρίνει αυτό;

Για μενα δεν ισχύει αυτό που τους έχω πληρώσει, αλλά ακόμα κι έτσι να είναι, μακάρι να μου δώσει αυτή την απάντηση το κατάστημα, είναι βούτυρο στο ψωμί μου: δεν με είχε ενημέρωσει ο υπάλληλος κατά την στιγμή της αγοράς ότι τα πάνελ μπορεί να παρουσιάσουν τέτοια συμπεριφορά, επομένως μιλάμε για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας (γιατί εγώ θεώρησα ότι το μαύρο θα φαίνεται μαύρο στην τηλεόραση μου) και άρα είναι περίπτωση που λαμβάνει υπόψιν του ο Αστικός Κώδικας. Άσε που αν ο πωλητής ήξερε εξαρχής ότι η τηλεόραση θα μπορούσε να εμφανίσει τέτοια συμπεριφορά και δεν με ενημέρωσε, τότε ενέχει και δόλο η μη ενημέρωση μου. 

  • Like 3
  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.