Προς το περιεχόμενο

Backlight clouding και εγγύηση


Malthador

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, aeljim είπε

Θα τους κάνει την μούρη κρέας. Θα τρέχουν και δεν θα ξέρουν που να κρυφτούν οι εταιρείες.... Σοβαροί άνθρωποι εν έτη 2018...

Το να διεκδικείς τα δικαιώματα σου εν έτη 2018 σου φαντάζει star trek να υποθέσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 72
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, greed είπε

Το να διεκδικείς τα δικαιώματα σου εν έτη 2018 σου φαντάζει star trek να υποθέσω.

οχι θα καθομαστε και θα τρωμε τα σαπακια τους που τα μας τα πλασαρουν

νοπ νοπ νοπ

Επεξ/σία από postfire
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν το "πρόβλημα" υπήρχε από την αρχή (αυτό κατάλαβα από τα γραφόμενα), τότε πολύ απλά ο νόμος δεν καλύπτει τον καταναλωτή ο οποίος δεν έκανε χρήση του δικαιώματος υπαναχώρησης που του παρέχεται και το οποίο είναι σε βάση "no questions asked". Το να επικαλεστείς ότι "δεν με ενδιέφερε τότε αλλά με ενδιαφέρει τώρα", παρά το ότι μπορεί να αποτελεί μια πραγματικότητα, δεν παύει να αποτελεί ΜΗ ΑΛΛΑΓΗ στη συμπεριφορά της συσκευής, και άρα ο καταγγελόμενος μπορεί να επικαλεστεί ότι "έτσι είναι η εν λόγω τεχνολογία, ή και το προιόν".

Δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα, αλλά μακάρι να βρει ο άνθρωπος μια άκρη γιατί είναι αμαρτία τα λεφτά που έδωσε αν πραγματικά δεν τον καλύπτει το προιόν του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
4 hours ago, yositosi said:

Αν το "πρόβλημα" υπήρχε από την αρχή (αυτό κατάλαβα από τα γραφόμενα), τότε πολύ απλά ο νόμος δεν καλύπτει τον καταναλωτή ο οποίος δεν έκανε χρήση του δικαιώματος υπαναχώρησης που του παρέχεται και το οποίο είναι σε βάση "no questions asked". Το να επικαλεστείς ότι "δεν με ενδιέφερε τότε αλλά με ενδιαφέρει τώρα", παρά το ότι μπορεί να αποτελεί μια πραγματικότητα, δεν παύει να αποτελεί ΜΗ ΑΛΛΑΓΗ στη συμπεριφορά της συσκευής, και άρα ο καταγγελόμενος μπορεί να επικαλεστεί ότι "έτσι είναι η εν λόγω τεχνολογία, ή και το προιόν".

Βάσει νόμου δεν είμαι υποχρεωμένος να στείλω ένα προϊόν προς επισκευή άμεσα από τη στιγμή που γνωρίζω το πρόβλημα, αλλά ο πωλητής είναι υποχρεωμένος να μου επισκευάσει το προϊόν μέσα στα πλαίσια της νόμιμης διετούς εγγυησης, εφόσον το πρόβλημα δεν είναι δικής μου υπαιτιότητας. Το "έτσι είναι η εν λόγω τεχνολογία" έχει βάση εφόσον είχα ενημερωθεί σχετικά πριν αγοράσω το προϊόν, το να μου το λένε κατόπιν εορτής αφότου έχει παρουσιαστεί η προβληματική συμπεριφορά είναι τουλάχιστον φαιδρό από μέρους του πωλητή. 

Σε κάθε περίπτωση δεν θα άλλαζε κάτι και νωρίτερα να είχα πάει στο σέρβις. Υπάρχουν πάμπολλες περιπτώσεις που δεν καλύπτουν ούτε τα βασικά οι πωλητές. Ο φίλος rovgio πιο πάνω είναι μέσα στο διάστημα του DOA και του πουλάνε τρέλα (για άλλο θέμα μεν, αλλά το point δεν αλλάζει). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Malthador είπε

Βάσει νόμου δεν είμαι υποχρεωμένος να στείλω ένα προϊόν προς επισκευή άμεσα από τη στιγμή που γνωρίζω το πρόβλημα, αλλά ο πωλητής είναι υποχρεωμένος να μου επισκευάσει το προϊόν μέσα στα πλαίσια της νόμιμης διετούς εγγυησης, εφόσον το πρόβλημα δεν είναι δικής μου υπαιτιότητας. Το "έτσι είναι η εν λόγω τεχνολογία" έχει βάση εφόσον είχα ενημερωθεί σχετικά πριν αγοράσω το προϊόν, το να μου το λένε κατόπιν εορτής αφότου έχει παρουσιαστεί η προβληματική συμπεριφορά είναι τουλάχιστον φαιδρό από μέρους του πωλητή. 

Σε κάθε περίπτωση δεν θα άλλαζε κάτι και νωρίτερα να είχα πάει στο σέρβις. Υπάρχουν πάμπολλες περιπτώσεις που δεν καλύπτουν ούτε τα βασικά οι πωλητές. Ο φίλος rovgio πιο πάνω είναι μέσα στο διάστημα του DOA και του πουλάνε τρέλα (για άλλο θέμα μεν, αλλά το point δεν αλλάζει). 

Εφόσον είναι κάτι που βλέπεις από την αρχή, τότε πολύ απλά ΟΤΙ και να λέει ο εκάστοτε έμπορος/αντιπρόσωπος μπορείς να κάνεις επιστροφή εφόσον έχεις τα υλικά συσκευασίας απλά λέγοντας ότι άλλαξες γνώμη, ότι δεν είσαι ικανοποιημένος από το προιόν ή οτιδήποτε άλλο (για κάποιες λίγες μέρες). Οπότε και στον άλλο άνθρωπο ότι και να λένε (που σιγά μην πουν έτσι εύκολα να κάνουν αντικατάσταση!!) αν το τραβήξει είναι 100% από παντού ξεκρέμαστοι.

Σου το ανέφερα αυτό γιατί εσύ αποκαλείς "βλάβη" κάτι το οποίο αυτοί δεν το αποκαλούν "βλάβη" και άρα έχετε μια ασυμφωνία ως προς τη βάση της όλης συζήτησης. Δηλώνοντας τώρα και δημοσίως, γραπτά (σημείο στο οποίο διαφωνώ για πρακτικούς λόγους) ότι "έτσι την πήρες αλλά τώρα το παρατήρησες έντονα και σε ενοχλεί", τους δίνεις ένα δυνατό πάτημα ΕΦΟΣΟΝ το δουν φυσικά, σε ένα δικαστήριο να επικαλεστούν ότι προσπαθείς να κάνεις "κακόβουλη χρήση όρων εγγύησης" προκειμένου να μπορέσεις να αντικαταστήσεις τη συσκευή σου με νεότερη και να ωφεληθείς από αυτό. Προσωπικά, θεωρώ ότι θα ήταν χίλιες φορές προτιμότερο να ξεκινήσεις με το ότι ΔΕΝ ήταν έτσι, και έγινε έτσι η συσκευή όπου και δημιουργείται μια βάση ότι "άλλαξε κάτι στις συνθήκες" από το διάστημα της αγοράς

Εντελώς φιλικά!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 hours ago, yositosi said:

Εφόσον είναι κάτι που βλέπεις από την αρχή, τότε πολύ απλά ΟΤΙ και να λέει ο εκάστοτε έμπορος/αντιπρόσωπος μπορείς να κάνεις επιστροφή εφόσον έχεις τα υλικά συσκευασίας απλά λέγοντας ότι άλλαξες γνώμη, ότι δεν είσαι ικανοποιημένος από το προιόν ή οτιδήποτε άλλο (για κάποιες λίγες μέρες). Οπότε και στον άλλο άνθρωπο ότι και να λένε (που σιγά μην πουν έτσι εύκολα να κάνουν αντικατάσταση!!) αν το τραβήξει είναι 100% από παντού ξεκρέμαστοι.

Σου το ανέφερα αυτό γιατί εσύ αποκαλείς "βλάβη" κάτι το οποίο αυτοί δεν το αποκαλούν "βλάβη" και άρα έχετε μια ασυμφωνία ως προς τη βάση της όλης συζήτησης. Δηλώνοντας τώρα και δημοσίως, γραπτά (σημείο στο οποίο διαφωνώ για πρακτικούς λόγους) ότι "έτσι την πήρες αλλά τώρα το παρατήρησες έντονα και σε ενοχλεί", τους δίνεις ένα δυνατό πάτημα ΕΦΟΣΟΝ το δουν φυσικά, σε ένα δικαστήριο να επικαλεστούν ότι προσπαθείς να κάνεις "κακόβουλη χρήση όρων εγγύησης" προκειμένου να μπορέσεις να αντικαταστήσεις τη συσκευή σου με νεότερη και να ωφεληθείς από αυτό. Προσωπικά, θεωρώ ότι θα ήταν χίλιες φορές προτιμότερο να ξεκινήσεις με το ότι ΔΕΝ ήταν έτσι, και έγινε έτσι η συσκευή όπου και δημιουργείται μια βάση ότι "άλλαξε κάτι στις συνθήκες" από το διάστημα της αγοράς

Εντελώς φιλικά!

Καταλαβαίνω τι θες να πεις, όμως δύο πράγματα θα σου επισημάνω:

α) Δεν θέλω να υποστηρίξω κάτι λιγότερο ή κάτι περισσότερο από αυτό που όντως ισχύει. Δεν θέλω να πω ψέματα προκειμένου να κάνω point υπέρ μου, θέλω να βγάλω άκρη με βάση τι πραγματικά ισχύει. Και αυτό που πραγματικά ισχύει είναι ότι εξαρχής η τηλεόραση είχε πρόβλημα με clouding. Σε κάθε περίπτωση το clouding δεν είναι κάτι που μπορεί να προέκυψε εκ των υστέρων, ούτε είναι κάτι που μπορεί να προκάλεσα εγώ με κακή χρήση.

β) Έχω ξεκαθαρίσει και στον πωλητή και στην ΓΓΚ ότι επ' ουδενί δεν ζητάω να αντικατασταθεί η συσκευή με νεότερη, αφού ειλικρινά δεν θεωρώ ηθικά σωστό να ζητήσω αντικατάσταση μοντέλου του 2015 με μοντέλο του 2018. Το μόνο που ζητάω είναι να επισκευαστεί το panel της ήδη υπάρχουσας τηλεόρασής μου, ώστε να μην παρουσιάζει clouding. Άμα στο επισκευαστικό της Sony είναι κουβαρντάδες και δεν κάνουν επισκευές, αλλά μόνο αντικαταστάσεις (όπως πολύ χονδροειδώς μου ξεφούρνισαν) είναι δική τους επιλογή, εγώ δεν ζητάω κάτι τέτοιο. Δεν βλέπω πως θα επικαλεστούν «κακόβουλη χρήση της εγγύησης» όταν δεν ζητάω κάτι τέτοιο.

Επεξ/σία από Malthador
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 μήνες μετά...
  • Moderators

Επειδή χρωστάω μια απάντηση στο νήμα, η ΓΓΚ μου έδωσε τελική απάντηση και μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι περαιτέρω. Το e-mail που έλαβα ήταν το εξής:

 

«Αναφορικά με την καταγγελία σας γνωρίζουμε ότι τα δικαιώματα του αγοραστή (επισκευή, αντικατάσταση, μείωση τιμήματος, υπαναχώρηση από σύμβαση) για πραγματικό ελάττωμα ή έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας του προϊόντος κατά την παράδοσή του στον αγοραστή, ρυθμίζονται στα άρθρα 534-554 του Αστικού Κώδικα .

Εφόσον συντρέχουν οι προϋποθέσεις του Α.Κ. για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας του προϊόντος κατά την παράδοσή του στον αγοραστή και ο προμηθευτής αμφισβητεί την ισχύ των δικαιωμάτων σας, μπορείτε να απευθυνθείτε στα αρμόδια πολιτικά δικαστήρια ή εξωδικαστικά στο Συνήγορο του Καταναλωτή (www.synigoroskatanaloti.gr).

 

Με εκτίμηση,

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ»

 

Για την ώρα δεν έχω απευθυνθεί στο ΣτΚ, γιατί δεν είχα ούτε τη διάθεση, ούτε το χρόνο. Ίσως κάποια στιγμή στο μέλλον να το κάνω, αλλά για την ώρα έχω κουραστεί αρκετά με το θέμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλορίζικη. Τζάμπα ο κόπος. Σκουπίδια μας πουλάνε αλλά τους δίνουμε τα μανεη μας. Εμείς φταίμε που δεν ενημερώνουμε τους συνκαταναλωτες μας για τα πραγματικά προβλήματα. Μπαίνει ο άλλος μέσα και διαβάζει για 0 προβλήματα κλπ και όταν το παίρνει σπίτι του το μοντέλο παθαίνει σοκ.

 

Γι'αυτό άποψη μου f&u tv και γενικά φθηνές τβ ανάλογα τη τσέπη του καθενός για να κλαίει λιγότερο με τη κάθε σαπιλα που θα πάρει σπίτι του.

 

Θα ήθελα όμως να το έτρεχες δικαστικά το θέμα εγκυκλοπαιδικά να ξέρουμε τι γίνεται.

Επεξ/σία από greed
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 9 μήνες μετά...

Φίλε μου ! προφανώς δεν έκανες καλή έρευνα αγοράς για το μοντέλο που πήρες ! από την στιγμή που αγόρασες LED και όχι OLED αυτό που σου κάνει είναι εντός προδιαγραφών 

βέβαια με το local dimming έχει μειωθεί πολύ το πρόβλημα αυτό αλλά δεν ξέρω αν έχει το μοντέλο σου τέτοια λειτουργία και σε τι βαθμό ! 

με λίγα λόγια έχεις ταλαιπωρήσει πόσο κόσμο κάνοντας καταγγελία ενώ στην τελική το φταίξιμο είναι δικό σου που δεν έκανες καλή έρευνα

Εύγε!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
35 minutes ago, PaneDi said:

Φίλε μου ! προφανώς δεν έκανες καλή έρευνα αγοράς για το μοντέλο που πήρες ! από την στιγμή που αγόρασες LED και όχι OLED αυτό που σου κάνει είναι εντός προδιαγραφών 

Ωραία. 

Για να υποστηρίζεις ότι είναι εντός των προδιαγραφών, τότε θα αναγράφεται κάτι αντίστοιχο στο site της Sony για τις LED τηλεοράσεις, μιας και στο manual της TV δεν αναγράφεται κάτι αντίστοιχο. Θες να μου το υποδείξεις; 

40 minutes ago, PaneDi said:

με λίγα λόγια έχεις ταλαιπωρήσει πόσο κόσμο κάνοντας καταγγελία ενώ στην τελική το φταίξιμο είναι δικό σου που δεν έκανες καλή έρευνα

Ποιόν ταλαιπώρησα; Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς η δουλειά τους είναι. 

Το αν έκανα καλή έρευνα αγοράς άσε να το κρίνω εγώ. Για να έδωσα 700 ευρώ για FHD TV το 2016 όταν όλοι αγόραζαν 4K της σειράς, κάτι άλλο θα με ενδιέφερε, ας πούμε το input lag ή το OS. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

από την στιγμή που αγοράζεις LED TV το clouding είναι εντός προδιαγραφών .δεν μπορεί ο κατασκευαστής να σου εξηγήσει γιατί να πάρεις LED και όχι OLED(όμως στα μοντέλα του λέει τι τύπο PANEL έχει η TV .IPS η VA , OLED η LED  ) και ούτε και ο πωλητής δεν θα σου το πεί αν δεν του ρωτήσεις τις διαφορές! 

Τέλος πάντων τελικά τι έγινε με το θέμα σου ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Just now, PaneDi said:

από την στιγμή που αγοράζεις LED TV το clouding είναι εντός προδιαγραφών .δεν μπορεί ο κατασκευαστής να σου εξηγήσει γιατί να πάρεις LED και όχι OLED(όμως στα μοντέλα του λέει τι τύπο PANEL έχει η TV .IPS η VA , OLED η LED  ) και ούτε και ο πωλητής δεν θα σου το πεί αν δεν του ρωτήσεις τις διαφορές! 

Τέλος πάντων τελικά τι έγινε με το θέμα σου ;

Όταν σου λέει η εταιρεία ότι σου καλύπτει από 5 pixels καμένα και πάνω, τότε σημαίνει ότι τα 4 είναι εντός προδιαγραφών. Οι προδιαγραφές είναι γραμμένες με σαφήνεια. 

Επομένως για να λες ότι είναι εντός των προδιαγραφών, θα ξέρεις κάτι που δεν ξέρω. Εκτός κι αν εννοείς κάτι άλλο. 

Δεν έγινε κάτι, δεν το κυνήγησα δικαστικώς. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...