Cosmonaut21 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Το γνωρίζω αλλά αύριο απόγευμα φεύγω και μέχρι να γυρίσω θα έχει τελειώσει η beta. 🙁 Θέλω να δω πως τρέχει πριν το αγοράσω αν είναι.
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Moderators Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, darkman είπε Εισαι killer!!!!! Έπρεπε να γράψω ότι δεν είναι δικό μου. Εγώ δεν παίζω sniper εδώ και χρόνια.
saxos55 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 5 λεπτά πριν, Cosmonaut21 είπε Μήπως έχει κάποιος κωδικό για early access; https://www.insomnia.gr/forums/topic/676955-battlefield-v-2018/?do=findComment&comment=56672294
whoever81 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Τα beta impressions στο https://www.reddit.com/r/BattlefieldV/ είναι ενθουσιώδη πάντως στην πλειοψηφία τους.
noFEARgr Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 2 threads αναμεσα σε αλλα 10 που τους απογοητευσε...
Πέτρος Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, 7nisiotis είπε @Psycho_Warhead Έφαγα πόση ώρα να ψάχν αυτό: (όσα λέει στο video, εννοείται), και την απάντησή μου, παρακάτω: Τί να πείς...εννοείται πως πλέον θέλουμε 2 μήνες, οπότε δουλειά σε οδηγούς κλπ θα γίνει (και στην ίδια τη μηχανή, ίσως), αλλά ο εννθουσιασμός του DF...τρομάρα του.
7nisiotis Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 2 λεπτά πριν, Πέτρος είπε Έφαγα πόση ώρα να ψάχν αυτό: (όσα λέει στο video, εννοείται), και την απάντησή μου, παρακάτω: Τί να πείς...εννοείται πως πλέον θέλουμε 2 μήνες, οπότε δουλειά σε οδηγούς κλπ θα γίνει (και στην ίδια τη μηχανή, ίσως), αλλά ο εννθουσιασμός του DF...τρομάρα του. Το DX12 θα εξακολουθεί να είναι broken as fuck ως τον αιώνα τον άπαντα. Μας επριξαν τώρα με το RTX, το 16 με το Dx12 χαχαχα
Πέτρος Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 15 λεπτά πριν, 7nisiotis είπε Το DX12 θα εξακολουθεί να είναι broken as fuck ως τον αιώνα τον άπαντα. Μας επριξαν τώρα με το RTX, το 16 με το Dx12 χαχαχα Μα το *** το RTX απαιτεί DX12 (ή κάνω λάθος?)... Άμα είναι να τρέχει με κανένα 30% μείον λόγω DX12 και πόσο ακόμα λόγω RTX...άστα να πάνε! Απείραχτη την έχουν τη FB τόσο καιρό, τρομάρα τους?
Psycho_Warhead Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Χάλια μαύρα το DX12 πάλι, στο DX11 τα min είναι πολύ πάνω..Όταν τα λέω εγώ ότι είναι marketing BS της Μ$ το DX12..Μόνο το RTX θα κάνει τη διαφορά, εφόσον γίνει σωστό implementation όμως. Εδώ δεν δουλεύει καλά ούτε το σκέτο DX12, γι' αυτό με RTX έχει με το ζόρι 1080P/60 η 2080Ti. Η μηχανή γραφικών θέλει αλλαγή, το in-game AF είναι πάλι broken και πρέπει να βάλεις 16xAF από τον driver για να δείχνει σωστά το έδαφος από μακριά.. Επεξ/σία 5 Σεπτεμβρίου 2018 από Psycho_Warhead 1
Πέτρος Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Υπόθεση "εργασίας": Διαφορετικό build του παιγνιδιού (αφού δεν "δίνει" RTX επιλογές) από το τελικό? Μήπως, λέμε...μήπως και έχουν στρώσει κάποια πράγματα εκεί?
Psycho_Warhead Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Βγάζουν νέο παιχνίδι 2 χρόνια μετά και έχει ξανά broken in-game texture filtering..Διορθώνεται με το 16xAF από driver, αλλά δεν παύει να 'ναι απαράδεκτο. Το DX12 χάλια μαύρα, ξανά. Δεν πιστεύω ότι θα αλλάξει κάτι στο final build, εκτός και αν ξαφνικά το DX12 δουλεύει πολύ καλύτερα στην RS5 που δεν πιστεύω ότι ισχύει κάτι τέτοιο. Εϊναι απλά κακό implementation στην Frostbite. Πρέπει να φτιάξουν νέα μηχανή γραφικών. Όσο για το AF, εδώ φαίνεται καθαρά τι εννοώ:
7nisiotis Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Το AFX16 τρώει αρκετά fps? Γενικά πειράζεις κάτι άλλο από nvidia settings;
saxos55 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Πολύ (πολύ) πρώτες εντυπώσεις με δυόμιση γύρους Rotterdam Conquest. Μου άρεσαν: Το παιχνίδι είναι πολύ πιο polished από την alpha. Τα revives είναι πόλυ πιο γρήγορα όταν γίνονται από medics, δεν σκαλώνουν αλλά δεν είναι και ακαριαία όπως στο BF1. Παίρνουν ακριβώς όση ώρα χρειάζεται. Από squad mates εννοείται είναι πιο αργά από ότι από medics αλλά και στις δύο περιπτώσεις και το animation είναι smooth και δεν κοκκαλώνεις για λίγο όπως γινόταν στην alpha. Ο ανεφοδιασμός είτε με ammo είτε με health από τα points επίσης πιο εύκολος/smooth αλλά και πάλι όχι τελείως bug free (δηλαδή κάποιες φορές πρέπει να κοιτάς ακριβώς το crate, άλλες πιάνει από παντού). Γενικά είναι πολύ κοντά στο bugfest που θα παραδώσουν και θα στρώσει σε κανά εξάμηνο. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως 150 χρόνια μετά, μπορείς να κάνεις vault πάνω από τοίχο 2 μέτρα με full gear σε μισό δευτερόλεπτο αλλά κάποιες φορές αν έχεις μπροστά σου ένα γαρμπίλι ή κάποιο καπάκι από μπύρα, ο χαρακτήρας σου σκαλώνει και πρέπει να κάνεις πίσω, να ξαναδοκιμάσεις, να κάνεις το γύρο κτλ. Η απουσία κάθε είδους μαλακίας που λέγεται random bullet deviation, suppresion, pellet cone, spread. Όπου ρίχνεις πάει. Έχεις να υπολογίσεις μόνο travel time σφαίρας και κίνηση αντιπάλου. Τα γραφικά. Είμαι από αυτούς που παρότι δεν παίζω competitive προτιμώ να έχω ψηλά FPS παρά visual candy. Όλα low δεν τα βάζω, αλλά δεν θα αγόραζα ποτέ ένα Battlefield για τα γραφικά του να το πω έτσι. Αλλά η δουλειά που έχει γίνει είναι απίστευτη. Μπαίνεις στο B πχ του Rotterdam και δε μπορείς να μην πάθεις πλάκα. Μαρμάρινα τραπεζάκια. Κάγκελα με επίχρυσες λεπτομέρειες, σκαλιστά ξύλα κτλ. Πρώτη μα πρώτη φορά στη ζωή μου σε BF, όταν ήμουν άνετος (πχ είμασταν 5-6 άτομα σε ένα flag), απλά χάζευα γύρω γύρω. Το παιχνίδι τρέχει καλά. ΑΛΛΑ: Το προηγούμενο ισχύει Μόνο για τα δύο παιχνίδια που έπαιξα. Σε άλλο server ή σε operations ή αύριο στον ίδιο server δεν ξέρω. Πάντως στα δύο παιχνίδια, το ένα με Rivatuner ανοιχτό και το άλλο με κλειστό, με ένα mix high - medium settings, δεν είδα ποτέ 100% CPU κολλημένο (ευτυχώς!) και δεν είχα frame drops φοβερά (είχα κανά δυό, αλλά πταίσματα). Το μέγεθος του χάρτη. Εκτός του ότι είναι αρκετά μεγάλος, το κάθε κτίριο στο οποίο μπορείς να μπεις είναι ένας λαβύρινθος από μόνο του. Μιλάμε για τριώροφα ή τετραώροφα με 2-3-4 δωμάτια σε κάθε όροφο. Αν προσθέσεις τα τετραγωνικά indoors πρέπει να βγαίνει άλλος μισός χάρτης από το outdoors. Όμως το ίδιο πράγμα δε μου άρεσε για άλλο λόγο, το εξηγώ παρακάτω. To ότι όλα τα classes έχουν πάνω ένα medic pack και κρατώντας πατημένο το 5 μπορείς να κάνεις heal τον εαυτό σου. Ακούγεται κάπως σαν cheat στην αρχή αλλά τελικά δεν είναι. Είναι τόσο πολύ το «ξύλο» που πέφτει στον χάρτη που χρειάζεται μία φορά έστω να μπορείς να κάνεις regenerate σε full health μόνος σου. Απλά πρέπει να το χρησιμοποιείς με σύνεση. Αν στην πρώτη σφαίρα που θα φας το χαραμίσεις, τότε είναι άχρηστο. To building του support. Πρώτος τα κορόιδευα (κι ακόμα τα κοροϊδεύω) αλλά αν χρησιμοποιηθούν σωστά και την κατάλληλη στιγμή μπορούν να κάνουν πολύ μεγάλη διαφορά. Αν και σπάνια παίζω support, μία από τις φορές που έπαιξα μου χρειάστηκε στο E ώστε να μπορέσω να αποκλείσω δύο εισόδους με σύρμα ώστε να μη χρειάζεται να ελέγχω έναν πολύ μεγάλο χώρο αλλά έναν σαφώς μικρότερο. Βέβαια με χτίσιμο χωρίς υλικά και τα greyed out σημεία που σου δείχνουν που μπορείς να χτίσεις, ένα από τα πιο αγαπημένα πράγματα στη σειρά, το immersion, το παίρνει ο διάολος. Εκεί που ακούς τις σφαίρες να σφυρίζουν πάνω από το κεφάλι τους και να εξοστρακίζονται στον τοίχο δίπλα σου, βγάζεις ένα σωλήνα και χτίζεις ένα μπλόκο με σύρμα και τάβλες και σακιά σε 3 δευτερόλεπτα. Ναι, οκ, παιχνίδι είναι, αλλά... Δε μου άρεσαν: Θεωρώ πως η πολυπλοκότητα του χάρτη (δρόμοι, στενάκια, πολλά δωμάτια, πολλά παράθυρα) σε συνδιασμό με το attrition (να μην έχεις πολύ ammo και απεριόριστο health) σκοπεύουν στο εξής: Να ενισχύσουν το teamplay. Πιστεύω στο Rotterdam και σε όποιον άλλο αντίστοιχο χάρτη έχει αυτή τη νοοτροπία, μόνος σου δεν την βγάζεις. Ακόμα και όταν πχ κάνεις cap μια σημαία, από εκεί που είχες μέχρι τώρα να προσέχεις 3 σημεία, τώρα έχεις 8 ξερω γω. Δε συζητάμε στο να διασχίσεις όλον τον χάρτη μόνος. Δεν παίζει. Από κάπου θα την φας και τέλος. Οπότε σου λένε: θες να επιβιώσεις; Μείνε με την ομάδα σου και κινηθείτε μαζί. HOWEVER αν είσαι noobas/camperας/lone wolf/άσχετος κτλ, σύντομα μπορεί να καταλήξεις είναι το εξής: Μόνος μου να τη βγάλω αποκλείεται. Ας πέσω prone στο στενάκι ως support ή ας καμπερωθώ σε ένα από τα 2 εκατομμύρια παράθυρα ως sniper και ό,τι φάμε κι ό,τι πιούμε. Φοβάμαι δηλαδή μην καταλήξουμε σε κάθε game 5-6 άτομα να τρέχουμε για τα objectives και οι υπόλοιποι να παίζουν με το ...οπλάκι τους. Θα μου πεις, σε όλα τα BF και ειδικά στο Conquest αυτό δε γίνεται; Ναι, απλά φοβάμαι μην γίνει σε υπερβολικό βαθμό στο συγκεκριμένο. Αυτό βέβαια θα φανεί σε βάθος χρόνου, δε μπορώ να το συμπεράνω οριστικά με δύο γύρους Conquest προφανώς. To grenade launcher του engineer. Για να σκοτώσεις κάποιον με αυτό, πρέπει να του ρίξεις και τις 3 βομβίδες, να πας να ξαναγεμίσεις άλλες τρεις, να του τις ρίξεις και αυτές και μετά να πας να του κάνεις melee χτυπώντας τον στο κεφάλι με αυτό. Είναι ίσως λίιιιιιιγο underpowered. Ο ήχος. Τι αίσχος ήταν αυτό; Το έχουμε ξανασυζητήσει. Πάντα το BF έπασχε σε αυτό. Βήματα που δεν άκουγες και μετά κάποιος να σε μαχαιρώνει από πίσω. Να ακούγονται ήχοι μάχης από δύο τετράγωνα δίπλα αλλά όχι οι πυροβολισμοί του διπλανού σου. Αλλά σε αυτό το BF, ξεπέρασαν τον εαυτό τους. Ούτε κρύο, ούτε ζέστη: Το gunplay. Ναι μεν δεν υπάρχει suppression αλλά θες ο ήχος; το recoil; η γενική αίσθηση; Τα όπλα μου φάνηκαν λίγο σαν ψεύτικα. Δε μου έβγαζαν ένα ωραίο feeling, δεν ξέρω πως να το περιγράψω. Ήταν λίγο arcade-ish. Δεν υπάρχει ούτε σπιθαμή αίσθησης WW2. Το οποίο δεν είναι απαραίτητα κακό, θα μπορούσε να είναι ένα shooter σε μία απροσδιόριστη εποχή ή σε μια εναλλακτική πραγματικότητα. Όταν όμως το διαφημίζεις ως WW2, υπάρχει ένα θεματάκι. Αυτά σαν πολύ πρώτες σκέψεις, sorry για το σεντόνι, θα επανέλθω με μεγαλύτερο. Α. Και για να απαντήσω στη million dollar question. Πριν την alpha, μόνο με trailer κτλ, δεν είχα καμία όρεξη να το πάρω. Με την alpha το σιγούρεψα. Τώρα με την beta έχω αρχίσει να το ψήνω. 8 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα