Προς το περιεχόμενο

Κάτοχοι oled και γενικότερες απορίες...


Tigio13

Προτεινόμενες αναρτήσεις

9 λεπτά πριν, panther_512 είπε

Αν έχεις κάποιο στοιχείο ότι η LG αλλάζει χωρίς πολλά πολλά τηλεοράσεις με μόνιμο Burn-in, με πιό καινούργια μοντέλα, μπορείς να το παραθέσεις, μιάς και θα παίξει σημαντικό ρόλο σε αυτούς που επιλέγουν νέα TV και πιθανώς να ενδιαφέρονται για OLED.

Εγώ προσωπικά που έκανα έρευνα αγοράς προ λίγων μηνών για αγορά TV, αυτά που παρέθεσα είδα. Πουθενά δεν είδα για εύκολη και ανώδυνη αλλαγή της TV από την LG. Το αντίθετο μάλιστα.

Αν από την άλλη έβλεπα ότι η LG θα μου άλλαζε την τηλεόραση χωρίς αν μου κάνει θέμα, όταν θα εμφάνιζε αναπόφευκτα burn-in, ίσως να αγόραζα OLED.

Μα το λέει πεντακάθαρα ο @lak10 οτι του την αλλαξανε και περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει και με τον topic starter.. Επίσης έχω δει με τα μάτια μου παιδιά από το av forum να λένε Επίσης ότι αλλάξανε τηλεορασεις με φετινα μοντέλα... Όχι περσινά όχι φτωχά φετινα πανάκριβα μοντέλα..

Τώρα δεν έχω να πω κάτι άλλο, έχεις την γνώμη σου για τις oled ότι με το που τη πήρες θα χαλάσει οπωσδήποτε  και ΔΕΝ θα στην αλλαξουν  κλπ κλπ..

Όσα παιδιά και να πουν ότι έχουν άψογο service και η τηλεόραση ΣΠΕΡΝΕΙ Εσύ θα πιστεύεις ότι δεν αξίζει.. μαγκιά σου! ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 756
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το κατά πόσο σπέρνει ή όχι η όποια Oled δεν με αφορά, και ούτε τοποθετηθηκα για αυτό. 

Μίλησα πολύ συγκεκριμένα για το φαινόμενο του burn in, μετά από προσωπικη έρευνα για αγορά τηλεόρασης. Παρέθεσα τα συγκεκριμένα links και είναι προσωπική υπόθεση του καθενός να τα αξιολογήσει, όπως έκανα και εγώ.

Δεν περιμένω κάποιον να αρκεστεί στο λόγο μου. 

Ο φίλος lak10 περιγράφει πρόβλημα στο πάνελ (κάθετη γραμμή) και όχι burn in. 

Επεξ/σία από panther_512
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, panther_512 είπε

Το κατά πόσο σπέρνει ή όχι η όποια Oled δεν με αφορά, και ούτε τοποθετηθηκα για αυτό. 

Μίλησα πολύ συγκεκριμένα για το φαινόμενο του burn in, μετά από προσωπικη έρευνα για αγορά τηλεόρασης. Παρέθεσα τα συγκεκριμένα links και είναι προσωπική υπόθεση του καθενός να τα αξιολογήσει, όπως έκανα και εγώ.

Δεν περιμένω κάποιον να αρκεστεί στο λόγο μου. 

Ο φίλος lak10 περιγράφει πρόβλημα στο πάνελ (κάθετη γραμμή) και όχι burn in. 

Καλώς.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για να το κλείσω, σε άρθρο του CNET 17 Απριλίου 2018, ήρθαν σε επικοινωνία τόσο με την LG, όσο και με την SONY για το κατα πόσο καλύπτεται από την εγγύηση το Burn in, οι απαντήσεις ήταν αυτό που έλεγα, ότι το burn-in το αποδίδουν στον χρήστη:

LG, από τον Διευθυντή Τμήματος Νέων Προϊόντων:

" There is generally no warranty coverage for image retention by TV companies and display manufacturers. Image retention may result when consumers are out of normal viewing conditions, and most manufacturers do not support warranty for such usage regardless of the type of display," said Tim Alessi, director of new products at LG.

Από την SONY:

"Our warranty covers product and manufacturing defects. Burn-in is not covered as it is caused by consumer usage and is not a product defect."

Αυτές είναι επίσημες τοποθετήσεις των εταιριών.

https://www.cnet.com/news/oled-screen-burn-in-what-you-need-to-know/

Το τί γίνεται σε κάθε μεμονωμένη περίπτωση που κάποιος θα πάει στο τοπικό κατάστημα/αντιπροσωπεία για burn in, είναι άλλο θέμα......

Επεξ/σία από panther_512
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, panther_512 είπε

Για να το κλείσω, σε άρθρο του CNET 17 Απριλίου 2018, ήρθαν σε επικοινωνία τόσο με την LG, όσο και με την SONY για το κατα πόσο καλύπτεται από την εγγύηση το Burn in, οι απαντήσεις ήταν αυτό που έλεγα, ότι το burn-in το αποδίδουν στον χρήστη:

LG, από τον Διευθυντή Τμήματος Νέων Προϊόντων:

" There is generally no warranty coverage for image retention by TV companies and display manufacturers. Image retention may result when consumers are out of normal viewing conditions, and most manufacturers do not support warranty for such usage regardless of the type of display," said Tim Alessi, director of new products at LG.

Από την SONY:

"Our warranty covers product and manufacturing defects. Burn-in is not covered as it is caused by consumer usage and is not a product defect."

Αυτές είναι επίσημες τοποθετήσεις των εταιριών.

https://www.cnet.com/news/oled-screen-burn-in-what-you-need-to-know/

Το τί γίνεται σε κάθε μεμονωμένη περίπτωση που κάποιος θα πάει στο τοπικό κατάστημα/αντιπροσωπεία για burn in, είναι άλλο θέμα......

Νομίζω , διόρθωσε με αν κάνω λάθος ότι άλλη λέξη είναι burn in και άλλη λέξη είναι το image retention.. Και νομίζω  ότι άλλο πράγμα το image retention και άλλο πράγμα το burn in...

Γενικά όπως έγραψες δεν σε ενδιαφέρει αν η τηλεόραση είναι καλή, Δεν την αγόρασες τελικά, και ντε και καλά η lg δεν καλύπτει τη τηλεόραση ενώ έχουμε αναφορές ότι όσοι είχαν πρόβλημα τους κάλυψε η εταιρία με καινούργια φετινή τηλεόραση! 

Τι φάση?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το image retention χωρίζεται σε temporary και σε permanent, το οποίο δεύτερο το λέμε και burn in.

Η φάση είναι ότι παρουσιάζω κάποια πολύ συγκεκριμένα στοιχεία για το συγκεκριμένο θέμα, κλείνοντας με τις επίσημες τοποθετήσεις των εταιριών περι του θέματος.

Αυτό και με αφορμή το παρών τόπικ, προς ενημέρωση των συμφορουμιτών που μπορεί να βρίσκονται στην φάση επιλογής TV.

Όπως είπα και πρίν, είναι θέμα του οποιουδήποτε ενδιαφέρεται, να δεί τα στοιχεία που παρέθεσα και να τα αξιολογήσει όπως θέλει ο ίδιος.

Επεξ/σία από panther_512
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο τάδε της lg πάντως λέει "regardless of the type of display" και ο τάδε της σονυ μιλάει για burn in ότι δεν καλύπτει.. Οπότε πάλι καλά που πήραμε oled της lg. Ο Θεός μας φύλαξε!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, gatakos είπε

Ο τάδε της lg πάντως λέει "regardless of the type of display" και ο τάδε της σονυ μιλάει για burn in ότι δεν καλύπτει.. Οπότε πάλι καλά που πήραμε oled της lg. Ο Θεός μας φύλαξε!

πανελ της LG φοραει και η SONY στις oled

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, alexakos89 είπε

πανελ της LG φοραει και η SONY στις oled

Σοβαρά τώρα?? Κάνεις τέτοιο σχόλιο? Άλλη πολιτική η μια  εταιρία και άλλη πολιτική η άλλη,  δεν πάει να τις παίρνει έτοιμες τις τηλεοράσεις!

Και δεύτερον όπως διαβάσαμε από αυτόν της lg λέει ελληνιστί ότι δεν καλύπτει το image retention από οποιοδήποτε πάνελ! (Oled,vs klp)  

Οπότε μην αγοράζετε τηλεοράσεις για να το κλείσουμε Το θέμα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, gatakos είπε

Σοβαρά τώρα?? Κάνεις τέτοιο σχόλιο? Άλλη πολιτική η μια  εταιρία και άλλη πολιτική η άλλη,  δεν πάει να τις παίρνει έτοιμες τις τηλεοράσεις!

Και δεύτερον όπως διαβάσαμε από αυτόν της lg λέει ελληνιστί ότι δεν καλύπτει το image retention από οποιοδήποτε πάνελ! (Oled,vs klp)  

Οπότε μην αγοράζετε τηλεοράσεις για να το κλείσουμε Το θέμα!

Όποτε δεν θα δώσουμε 2500 ευρώ για να μας πουν ας προσεχές 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, gatakos είπε

Ο τάδε της lg πάντως λέει "regardless of the type of display" και ο τάδε της σονυ μιλάει για burn in ότι δεν καλύπτει.. Οπότε πάλι καλά που πήραμε oled της lg. Ο Θεός μας φύλαξε!

 

Όλες οι τηλεοράσεις, ανεξαρτήτως τεχνολογίας, ενδέχεται να πάθουν burn in. Το θέμα είναι το πόσο εύκολα παρουσιάζεται το φαινόμενο στις διάφορες τεχνολογίες. Στις CRT και τις LCD, το burn in το βλέπεις μόνο σε αεροδρόμια για παράδειγμα, όπου οι οθόνες δουλεύουν συνέχεια με την ίδια εικόνα.

Οι OLED δυστυχώς εμφανίζουν burn in/permanent image retention πολύ εύκολα. Το τέστ στο rtings είναι χαρακτηριστικό, όπως και φωτογραφίες και σχόλια χρηστών στην ίδια σελίδα, τόσο για την εμφάνιση του προβλήματος όσο και για την αντιμετώπισή τους από την εταιρία.

Επίσης η τοποθέτηση των εταιριών για το προαναφερθέν φαινόμενο είναι ξεκάθαρη. Συνεπώς κανένας δεν μπορεί να σου εγγυηθεί το πώς θα αντιμετωπίσει η εκάστοτε τοπική αντιπροσωπεία την περίπτωσή σου. Μπορεί αν πάς στον πρώτο χρόνο να σου την αλλάξουν, ενώ στα 2 χρόνια να πούν "φυσιολογική φθορά εξ υπαιτιότητας του χρήστη". Βλέπεις ότι υπάρχουν περιπτώσεις όπου τους έγινε αντικατάσταση της TV, όπως και περιπτώσεις όπου αυτό δεν έγινε. Κανένας δεν μπορεί να σου εγγυηθεί τί θα γίνει στο μέλλον.

Όλα εξαρτώνται φυσικά από την χρήση που θα κάνεις. Αν βλέπεις ποικίλο οπτικό υλικό, πιθανώς να μήν σε απασχολήσει το θέμα. Αν όμως βλέπεις πιό πολύ το ίδιο κανάλι, ή χρησιμοποιείς τη TV για gaming ή για PC monitor, τότε οι OLED επι του παρόντος είναι no-go. Μακάρι η τεχνολογία να βελτιωθεί και να μειωθεί το συγκεκριμένο φαινόμενο.

Επεξ/σία από panther_512
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπον σημερα με πηραν απο την lg και εχω να πω πως  η αντιμετωπιση ηταν φοβερη.Κατ αρχας μου εδωσαν την επιλογη να πιστωθει ολο το ποσο στο πλαισιο που την ειχα παρει και να παρω οτι θελω και οταν λεω οτι θελω εννοω και προιοντα που δεν ειναι lg.H 2η εκδοχη ηταν να μου αντικατασταθει η tv με μια καινουρια ιδια.Επειδη στα δικα μου ματια η oled της lg ειναι οτι καλυτερο εχω δει της ειπα πως θα δεχτω αντικατασταση με την προυποθεση πως αν ξανασυμβει θα πραξουν το ιδιο.Η κοπελα μου ειπε πως θα ξαναγινει αλλαγη αν υπαρξει στο μελλον καποιο προβλημα αν και γενικοτερα δεν ειχαν πολλες αλλαγες και ειναι ενα μοντελο που ακομα πουλαει και παει πολυ καλα(μεταξυ μας εννοειται πως δε θα παραδεχοταν ποτε πως εχει ευπαθεια στο burn in).Ειναι η 1η φορα που ειχα προβλημα με καποια συσκευη της lg και θελω να πω πως εμεινα πολυ ικανοποιημενος απο την ολη ιστορια.Τωρα αν και η 2η παρουσιασει τα ιδια προβληματα με την 1η σιγουρα θα παρω επιστροφη χρηματων.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@panther_512 φίλε μου μια χαρά οι oled είναι GO τεχνολογία αρκεί να έχεις τα λεφτά! Απλά πράγματα... Όχι όπου μας συμφέρει ακούμε αυτόν της lg Και όπου δεν μας συμφέρει σφυρίζουμε αδιάφορα...

Έχεις τα λεφτά? Την παίρνεις! Δεν έχεις παίρνεις κάτι κοντά στο Βαλαντιο σου! 

53 λεπτά πριν, Tigio13 είπε

Λοιπον σημερα με πηραν απο την lg και εχω να πω πως  η αντιμετωπιση ηταν φοβερη.Κατ αρχας μου εδωσαν την επιλογη να πιστωθει ολο το ποσο στο πλαισιο που την ειχα παρει και να παρω οτι θελω και οταν λεω οτι θελω εννοω και προιοντα που δεν ειναι lg.H 2η εκδοχη ηταν να μου αντικατασταθει η tv με μια καινουρια ιδια.Επειδη στα δικα μου ματια η oled της lg ειναι οτι καλυτερο εχω δει της ειπα πως θα δεχτω αντικατασταση με την προυποθεση πως αν ξανασυμβει θα πραξουν το ιδιο.Η κοπελα μου ειπε πως θα ξαναγινει αλλαγη αν υπαρξει στο μελλον καποιο προβλημα αν και γενικοτερα δεν ειχαν πολλες αλλαγες και ειναι ενα μοντελο που ακομα πουλαει και παει πολυ καλα(μεταξυ μας εννοειται πως δε θα παραδεχοταν ποτε πως εχει ευπαθεια στο burn in).Ειναι η 1η φορα που ειχα προβλημα με καποια συσκευη της lg και θελω να πω πως εμεινα πολυ ικανοποιημενος απο την ολη ιστορια.Τωρα αν και η 2η παρουσιασει τα ιδια προβληματα με την 1η σιγουρα θα παρω επιστροφη χρηματων.

Εσένα περίμενα όλο το πρωί! :P

2/2 λοιπόν από την lg.. 

Για να τελειώνουμε λοιπόν  για τους πιθανούς αγοραστές και άλλους συνανθρώπους μας...

ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ είναι ότι αν έχεις τα λεφτά (γτ και οι καιροί είναι χαλεποι)τα δίνεις και πέρνεις ότι καλύτερο κυκλοφορεί (και οι qled βέβαια αξίζουν). Τη λιώνεις,τη γουστάρεις και άμα χαλάσει μέσα στην εγγύηση σαν όλα τα άλλα πραγματα που έχουν εγγύηση πας και την αλλάζεις! :)

Επεξ/σία από gatakos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, gatakos είπε

@panther_512 φίλε μου μια χαρά οι oled είναι GO τεχνολογία αρκεί να έχεις τα λεφτά! Απλά πράγματα... Όχι όπου μας συμφέρει ακούμε αυτόν της lg Και όπου δεν μας συμφέρει στηρίζουμε αδιάφορα...

Έχεις τα λεφτά? Την παίρνεις! Δεν έχεις παίρνεις κάτι κοντά στο Βαλαντιο σου! 

Εσένα περίμενα όλο το πρωί! :P

2/2 λοιπόν από την lg.. 

Για να τελειώνουμε λοιπόν  για τους πιθανούς αγοραστές και άλλους συνανθρώπους μας...

ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ είναι ότι αν έχεις τα λεφτά (γτ και οι καιροί είναι χαλεποι)τα δίνεις και πέρνεις ότι καλύτερο κυκλοφορεί (και οι qled βέβαια αξίζουν). Τη λιώνεις,τη γουστάρεις και άμα χαλάσει μέσα στην εγγύηση σαν όλα τα άλλα πραγματα που έχουν εγγύηση πας και την αλλάζεις! :)

Συγνωμη για την αναμονη :) ναι πραγματικα κανενα παραπονο απο lg εκτος απο το γεγονος του οτι εμεινα 1 βδομαδα χωρις tv (επεσα και στο αγιο πνευμα)...

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...