Προς το περιεχόμενο

Ποια Ταινία Μόλις Είδατε; [Part III]


billdanos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

18 λεπτά πριν, antbyron είπε

Ποια είναι η σειρά; Όλοι αυτήν την σειρά προτείνουν 4,5,6,1,2,3,7,8. Ρωτάω γιατί με ενδιαφέρει και εμένα να τα δω και θέλω να τα δω με την σειρά που διαδραματίζονται τα γεγονότα όπως λες και συ.

Εγώ θα ακολουθήσω την παρακάτω σειρά που βρήκα online:

  1. Star Wars: The Phantom Menace
  2. Star Wars: Attack of the Clones
  3. The Clone Wars animated movie
  4. The Clone Wars animated series
  5. Star Wars: Revenge of the Sith
  6. Solo: A Star Wars Story
  7. Star Wars: Rebels animated series
  8. Rogue One: A Star Wars Story
  9. Star Wars: A New Hope
  10. Star Wars: The Empire Strikes Back
  11. Star Wars: Return of the Jedi
  12. The Mandalorian
  13. Star Wars: Resistance season 1
  14. Star Wars: The Force Awakens
  15. Star Wars: The Last Jedi
  16. Star Wars: Resistance season 2
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 λεπτά πριν, antbyron είπε

Thanks θα την έχω υπόψιν. Για ποιο λόγο προτείνουν όμως την σειρά που έγραψα; Επειδή είναι η σειρά που δημιουργήθηκαν;

Είναι η σειρά με την οποία κυκλοφόρησαν οι ταινίες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

The Irishman

 

H πεμπτουσια της τεραστιας κινηματογραφικης καριερας του Scorsese παρελαυνει στο διαρκειας 3,5 ωρων τεχνικα αρτιο πονημα του .Τα σημαντικοτερα γεγονοτα της συγχρονης Αμερικανικης ιστοριας  που επηρεασαν  ολο τον κοσμο και  εξελισονται στο background του φιλμ παραλληλα με την ιστορια της Ιταλικης μαφιας  και τα πλοκαμια της ,που απλωνονται στον κοινωνικο και οικονομικο ιστο της εποχης .

Η επανοδος  των  Pacino ,De Niro    σε ταινια που αντιστοιχει στο  υποκριτικο τους διαμετρημα  διασωνει την υστεροφημια τους , κατι που ειναι ιδιαιτερα σημαντικο τωρα που πλησιαζουν την δυση της  μεγαλης σταδιοδρομια  τους και μας εχουν χαρισει ανεπαναληπτες κινηματογραφικες στιγμες .

Η ερμηνεια του Joe Pesci  ειναι σ υ γ κ λ ο ν ι σ τ ι κ η δειγμα ικανοτητας ενος ιδιαιτερου και εξαιρετικα ταλανταχου καρατεριστα .

Το κυκνειο ασμα του  βραβευμενου δημιουργου του Ταξιτζη   ολοκληρωνει  ιδανικα το μεγεθος και τον ογκο της φιλμογραφιας του με ενα  σκηνοθετικο ρεσιταλ τοποθετωντας τον για παντα στο πανθεον των κλασικων του Hollywood .

 

8,3/10

Επεξ/σία από Fotis13
  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Once upon a time in Holywood

Oκ, καλή κινηματογράφηση, τεχνικά πολύ καλό, ωραίες ερμηνείες αλλά ως εκεί. Η ταινία είναι αργόσυρτη, βαρετή σε σημεία και εκεί που περιμένεις οι ιστορίες να μπλεχτούν αριστοτεχνικά, δεν καταλήγουν πουθενά. Το τελικό αποτέλεσμα είναι meh.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Fotis13 είπε

Το κυκνειο ασμα του  βραβευμενου δημιουργου του Ταξιτζη   ολοκληρωνει  ιδανικα το μεγεθος και τον ογκο της φιλμογραφιας του

Δήλωσε ότι θα είναι η τελευταία του ταινία;! Αποσύρονται τέτοιοι άνθρωποι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Manuel είπε

Δήλωσε ότι θα είναι η τελευταία του ταινία;! Αποσύρονται τέτοιοι άνθρωποι;

Oχι αλλα  θα πρεπει να το κανει !Ειναι το μεγαλειωδες φιναλε που του ταιριαζει .

Επεξ/σία από Fotis13
  • Confused 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, Fotis13 είπε

Oχι αλλα  θα πρεπει να το κανει !Ειναι το μεγαλειωδες φιναλε που του ταιριαζει .

Άσε ρε Φώτη να υπάρχει μία ελπίδα ότι σε δύο τρία χρόνια θα βλέπουμε "κάτι" από αυτόν. Με ελάχιστες εξαιρέσεις έχουμε ένα μάτσο σαβούρες. Κάθε τρεις και λίγο ταινία με υπέρ - σούπερ - ντούπερ ήρωες σιχάθηκα. Εδώ βγήκε το Joker και τα πιτσιρίκια βαρέθηκαν γιατί δεν έχει μπουνιές - κλοτσιές - πορδές. 

Όταν έρθει το πλήρωμα του χρόνου για Scorsese, Lynch, Eastwood και μερικούς ακόμα τι θα έχουμε να προσδοκούμε; 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, liakinen είπε

Άσε ρε Φώτη να υπάρχει μία ελπίδα ότι σε δύο τρία χρόνια θα βλέπουμε "κάτι" από αυτόν. Με ελάχιστες εξαιρέσεις έχουμε ένα μάτσο σαβούρες. Κάθε τρεις και λίγο ταινία με υπέρ - σούπερ - ντούπερ ήρωες σιχάθηκα. Εδώ βγήκε το Joker και τα πιτσιρίκια βαρέθηκαν γιατί δεν έχει μπουνιές - κλοτσιές - πορδές. 

Όταν έρθει το πλήρωμα του χρόνου για Scorsese, Lynch, Eastwood και μερικούς ακόμα τι θα έχουμε να προσδοκούμε; 

Δεν σταματαει ποτε  η κινηματογραφικη ποιοτικη  παραγωγη και η καλλιτεχνικη δημιουργια .

Ειμαι της αποψης πως οι δημιουργοι και οχι μονο ,θα πρεπει να σταματανε στον κολοφωνα της δοξα τους .Δεν πρεπει να τους αγγιζει η φυσικη φθορα ,το αγχος της παραγωγης  και η  καλλιτεχνικη παρακμη .

Η υστεροφημια που εχουν να  προφυλαξουν  ειναι το πιο σημαντικο πραγμα  που  πρεπει να κανουν  οταν ερθει το  αναποφευκτο πληρωμα του χρονου  .Για αυτο και δυσανασχετω οταν τετοιοι ογκολιθοι  κανουν ατυχεις και κατωτερες του επιπεδου τους επιλογες βλ.De Niro ,Pacino  .

Επεξ/σία από Fotis13
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Fotis13 είπε

Δεν σταματαει ποτε  η κινηματογραφικη ποιοτικη  παραγωγη και η καλλιτεχνικη δημιουργια .

Ειμαι της αποψης πως οι δημιουργοι και οχι μονο ,θα πρεπει να σταματανε στον κολοφωνα της δοξα τους .Δεν πρεπει να τους αγγιζει η φυσικη φθορα ,το αγχος της παραγωγης  και η  καλλιτεχνικη παρακμη .

Η υστεροφημια που εχουν να  προφυλαξουν  ειναι το πιο σημαντικο πραγμα  που εχουν να κανουν  οταν ερθει το  αναποφευκτο πληρωμα του χρονου  .Για αυτο και δυσανασχετω οταν τετοιοι ογκολιθοι  κανουν ατυχεις και κατωτερες του επιπεδου τους επιλογες βλ.De Niro ,Pacino  .

Συμφωνώ εν μέρει γιατί έχουμε και παραδείγματα πχ του Λιντς που μετά από μεγάλη περίοδο ξηρασίας και ενώ πολλοί στο άκουσμα της είδησης ότι θα βγάλει νέο Twin Peaks άρχισαν τα αρνητικά σχόλια όταν τελείωσε ο τελευταίος (νέος) κύκλος φώναζαν θέλουμε και άλλο. Σκηνοθέτες (καλλιτέχνες) σαν και αυτούς δύσκολα κλείνουν κύκλους. Έχουν αρκετά σχέδια, πλάνα, απωθημένα στο μυαλό τους. 

Τέλος έχουμε και το παράδειγμα του Coppola. Έβγαλε 2-3 ίσως από τις καλύτερες ταινίες όλων των εποχών και τα επόμενα 25-30 χρόνια ξύνεται. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, Fotis13 είπε

Δεν σταματαει ποτε  η κινηματογραφικη ποιοτικη  παραγωγη και η καλλιτεχνικη δημιουργια .

Ειμαι της αποψης πως οι δημιουργοι και οχι μονο ,θα πρεπει να σταματανε στον κολοφωνα της δοξα τους .Δεν πρεπει να τους αγγιζει η φυσικη φθορα ,το αγχος της παραγωγης  και η  καλλιτεχνικη παρακμη .

Η υστεροφημια που εχουν να  προφυλαξουν  ειναι το πιο σημαντικο πραγμα  που  πρεπει να κανουν  οταν ερθει το  αναποφευκτο πληρωμα του χρονου  .Για αυτο και δυσανασχετω οταν τετοιοι ογκολιθοι  κανουν ατυχεις και κατωτερες του επιπεδου τους επιλογες βλ.De Niro ,Pacino  .

Κάτι που δε με βρίσκει σύμφωνο και αναφέρεσαι συχνά αφορά την υστεροφημία. Πρώτον, η υστεροφημία αν κάποιον θα έπρεπε να ενδιαφέρει και να αφορά είναι αυτός ο οποίος έχει τη φήμη. Σϊγουρα όχι εμάς. Δεύτερον, στη τέχνη, αντίθετα με τον αθλητισμό, δε θεωρώ ότι υπάρχει αυτό που λέμε "κολοφώνας της δόξας" που μπορούμε να το γνωρίσουμε στο παρόν, παρά μόνο αναδρομικά κοιτάζοντας τη συνολική εικόνα. Ο καλλιτέχνης συνεχώς εξελίσσεται και μεταμορφώνεται και μαζι με αυτόν και τα δημιουργήματα του. Η ηλικία δεν είναι αποτρεπτικός παράγοντας (με μοναδική προυποθεση το μυαλό να λειτουργεί κανονικά) όπως στον αθητισμό που το σώμα παίζει το πρωταρχικό ρόλο. Δεν υπάρχουν συγκεκριμένα όρια που για παράδειγμα αν τα πιάσει ο Σκορσέζε καλό είναι να σταματήσει. Συνεχώς μεταβάλλεται όπως όλοι μας εσωτερικά, και στο συγκεκριμένο παρόν μπορεί να εξωτερικεύσει πάντα κάτι διαφορετικό, που είναι λάθος να το συγκρίνουμε με αυτό που εξωτερίκευσε πριν 30 χρόνια γιατί η ουσία της δημιουργίας και κατεπέκταση του δημιουργού και του δημιουργήματος είναι τελείως διαφορετική. Άλλες εικόνες, άλλες ανησυχίες, άλλοι προβληματισμοί, άλλο περιβάλλον, όλα είναι διαφορετικά. Το λάθος δεν είναι να συνεχίζει κάποιος καλλιτέχνης μεγαλώνοντας, το λάθος είναι δικό μας περιμένοντας από αυτόν να επαναλάβει έναν εαυτό που στα μάτια μας θα έπρεπε να είναι σταθερός στο καιρό που εντυπωσιαστήκαμε πρωταρχικά από εκείνον.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, DeadOrganPlayer είπε

Κάτι που δε με βρίσκει σύμφωνο και αναφέρεσαι συχνά αφορά την υστεροφημία. Πρώτον, η υστεροφημία αν κάποιον θα έπρεπε να ενδιαφέρει και να αφορά είναι αυτός ο οποίος έχει τη φήμη. Σϊγουρα όχι εμάς. Δεύτερον, στη τέχνη, αντίθετα με τον αθλητισμό, δε θεωρώ ότι υπάρχει αυτό που λέμε "κολοφώνας της δόξας" που μπορούμε να το γνωρίσουμε στο παρόν, παρά μόνο αναδρομικά κοιτάζοντας τη συνολική εικόνα. Ο καλλιτέχνης συνεχώς εξελίσσεται και μεταμορφώνεται και μαζι με αυτόν και τα δημιουργήματα του. Η ηλικία δεν είναι αποτρεπτικός παράγοντας (με μοναδική προυποθεση το μυαλό να λειτουργεί κανονικά) όπως στον αθητισμό που το σώμα παίζει το πρωταρχικό ρόλο. Δεν υπάρχουν συγκεκριμένα όρια που για παράδειγμα αν τα πιάσει ο Σκορσέζε καλό είναι να σταματήσει. Συνεχώς μεταβάλλεται όπως όλοι μας εσωτερικά, και στο συγκεκριμένο παρόν μπορεί να εξωτερικεύσει πάντα κάτι διαφορετικό, που είναι λάθος να το συγκρίνουμε με αυτό που εξωτερίκευσε πριν 30 χρόνια γιατί η ουσία της δημιουργίας και κατεπέκταση του δημιουργού και του δημιουργήματος είναι τελείως διαφορετική. Άλλες εικόνες, άλλες ανησυχίες, άλλοι προβληματισμοί, άλλο περιβάλλον, όλα είναι διαφορετικά. Το λάθος δεν είναι να συνεχίζει κάποιος καλλιτέχνης μεγαλώνοντας, το λάθος είναι δικό μας περιμένοντας από αυτόν να επαναλάβει έναν εαυτό που στα μάτια μας θα έπρεπε να είναι σταθερός στο καιρό που εντυπωσιαστήκαμε πρωταρχικά από εκείνον.

Α, με έβγαλες από τον κόπο, ευχαριστώ.

Να προσθέσω κάτι σημαντικό:

Άνθρωποι σαν τον Σκορτσέζε κάνουν τέχνη για έναν βασικό (ίσως και μοναδικό) λόγο: έχουν κάτι να πούνε, τους πνίγει και πρέπει να το βγάλουν. Και αυτό ακριβώς θα κάνουν, γι' αυτό και σοκαρίστηκα όταν διάβασα ότι σταματάει να κάνει ταινίες, επειδή δεν το περίμενα. Όλα τα άλλα πάντως είναι λεπτομέρειες και ελάχιστης σημασίας. Δεν θα κάτσουν να ασχοληθούν ούτε με υστεροφημίες, ούτε καν με τις αντιδράσεις του κόσμου. Αν οι ταινίες του Σκορτσέζε δεν άρεσαν, αυτός θα συνέχιζε να τις κάνει, γιατί πρέπει να τις κάνει. Υπάρχουν πολλά παραδείγματα καλλιτεχνών (που γνωρίζουμε), που συνέχιζαν και έκαναν τεράστιας δυσκολίας και απαιτήσεων έργα, ακόμα και αν στην εποχή τους δεν "περνούσαν".

Και φυσικά, όπως σωστά έγραψε ο DeadOrganPlayer, δεν μπορούμε να γνωρίζουμε που βρίσκεται ο πήχης (αν υπάρχει τέτοιο πράγμα, που μάλλον δεν υπάρχει), όταν μας έχει αποδειχθεί τόσες φορές ότι πολλά έργα ανυψώνονται και βρίσκουν ανταπόκριση σε άλλη εποχή και άλλα μυαλά απ' ότι γράφτηκαν.

Ο Μπαχ έγραψε τα Κατά Ματθαίον Πάθη, ένα αδιανόητα μεγαλειώδες έργο, που σήμερα το ακούς και δεν μπορείς να καταλάβεις πως το συνέλαβε ανθρώπινο μυαλό, και είχε μείνει για 100 χρόνια στην αφάνεια. Έπρεπε να σταματήσει να γράφει μήπως;

Τέλος πάντων, όπως είπα και στην αρχή, δεν έχουν σημασία αυτά. Αυτοί οι καλλιτέχνες έχουν διαφορετικά κίνητρα που τους οδηγούν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η διαφορά για'μενα είναι όταν ο καλλιτέχνης σταματά να είναι καλλιτέχνης και γίνεται περισσότερο έμπορας. Εύκολο παράδειγμα: " Scorpions η τελευταία περιοδεία, γιατί δεν μας πιστεύετε καλέ;; Τώρα και στα Γιαννιτσά. ". Αλλιώς προφανώς είναι δύσκολο να σταματήσει. Είναι σαν να πεις σε έναν ζωγράφο να σταματήσει να ζωγραφίζει επειδή πλησιάζει το τέλος της ζωής του. Βέβαια αυτό που γράφω ταιριάζει με αυτά που γράφει ο Fotis13 περί Πατσίνο κλπ, δεν πιστεύω πως ο Πατσίνο έπαιξε σε όλες εκείνες τις βλακείες επειδή τον έπνιγε το μεράκι για την τέχνη του.

Επεξ/σία από Sanjuro
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Sanjuro είπε

Η διαφορά για'μενα είναι όταν ο καλλιτέχνης σταματά να είναι καλλιτέχνης και γίνεται περισσότερο έμπορας. Εύκολο παράδειγμα: " Scorpions η τελευταία περιοδεία, γιατί δεν μας πιστεύετε καλέ;; Τώρα και στα Γιαννιτσά. ". Αλλιώς προφανώς είναι δύσκολο να σταματήσει. Είναι σαν να πεις σε έναν ζωγράφο να σταματήσει να ζωγραφίζει επειδή πλησιάζει το τέλος της ζωής του. Βέβαια αυτό που γράφω ταιριάζει με αυτά που γράφει ο Fotis13 περί Πατσίνο κλπ, δεν πιστεύω πως ο Πατσίνο έπαιξε σε όλες εκείνες τις βλακείες επειδή τον έπνιγε το μεράκι για την τέχνη του.

Άρα το "πρόβλημα" είναι το κίνητρο... νομίζω τώρα συμφωνούμε όλοι.

όταν το κίνητρο παύει να είναι η δημιουργικότητα και παίρνει οποιαδήποτε άλλη μορφή (χρήματα, φήμη, κτλ) τότε παύει και ο καλλιτέχνης.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...