Προς το περιεχόμενο

Sekiro: Shadows Die Twice [PC]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κάποια πράματα μετά από 3 bosses (χωρίς το tutorial).

 

1) Αν δεν είστε στο τελευταίο ressurect, κάντε resurrect άφοβα αφού γεμίζουν μετά από rest (απλά περιμένετε τη σωστή στιγμή για να κάνετε deathblow καπάκι). Αν είστε στο τελευταίο resurrect, θα πρέπει να φάτε mobs για να κάνετε recharge. Νόμιζα ότι το resurrect κοστίζει σε dragonrot, αλλά τελικά δεν ισχύει (και τώρα βαριέμαι να κάνω restart). Υπάρχει later τρόπος να κάνετε reset το dragonrot μέχρι την επόμενη φορά που θα ψοφήσετε αλλά μη το βιαστείτε. Πχ φάτε ότι Boss έχετε αφήσει πρώτα και μετά κάντε το.

2) Κάντε αβέρτα free training στο αρχικό area. Τουλάχιστον θα μάθετε τα deflect timings στα τυπικά sword mobs και πότε να κάνετε mikiri/deflect σε thrust, jump σε swipes, side dodge σε grabs κλπ. Δε θα σας σώσει αμέσως γιατί υπάρχουν πολλά διαφορετικά movesets ειδικά στα mini bosses και τα bosses, αλλά θα σας βάλει στο πνεύμα. Ξοδεύεται συνέχεια ότι χρήματα έχετε πάνω σας ακόμα και για supply items. Θα χάσετε πάρα πολλά στη συνέχεια οπότε μη κλαίτε. 🤩Αν κοντεύετε να πάρετε skill point ομοίως σκοτώστε mobs μέχρι να το ξεκλειδώσετε πριν προχωρήσετε στα αγγούρια.

3) Υπάρχουν "secret" areas, όπως και ένας περίεργος vendor που δέχεται λέπια.😎

Σε γενικές γραμμές το παιχνίδι έχει 3 επίπεδα εχθρών/δυσκολίας:

1) Τα απλά mobs που σκοτώνονται όλα με 1 deathblow, ακόμα και αυτά που είναι 200 κιλά με τα σφυριά. Οπότε αν δυσκολεύεστε μπορείτε να κάνετε ανταρτοπόλεμο και να σκοτώνετε 1-2 και να φεύγετε κάθε φορά (ειδικά αν ξεμείνετε από estus το προτείνω σε συνδυασμό με το breath of light θα γεμίσετε ζωή). Κάντε συνήθεια να έχετε το τρέξιμο συνέχεια πατημένο. Δεν είμαστε σε souls και δε κοστίζει σε τίποτα, ενώ κάνει και τα mobs λιγότερο aggressive. Οι archers είναι της πλάκας και τρώνε deathblow μετά από 1-2 hit. Αν είναι ένα τσούρμο από εχθρούς πάντα κάντε target τους archers πρώτα, Ειδικά το charged running attack είναι op για να σπάει posture με την μία σε light armored enemies. Στους swordsmen προσπαθήστε για deflect, στους spear guys mikirι, στα πιο μεγάλα/αργά mobs side dodges και counter attacks, στους shield guys το axe tool κλπ. Αν μείνετε με λίγα hp είναι πιο ασφαλές να κάνετε grapple out και heal από το να κάνετε heal ανάμεσα στα mobs.

2) Τα mini bosses που θέλουν πολύ προσοχή και μελέτη του moveset. Πριν ξεκινήσετε mini boss fight φροντίστε να έχετε healing items και δοκιμάστε διάφορα prosthetic tools. Κάποια από αυτά κάνουν τρελή διαφορά και πιο εύκολο το fight συνήθως. Αφήστε στην αρχή κάποιο mini boss που συναντάται πρώτη φορά, να κάνει 5-10 attacks, ώστε να πάρετε μια γεύση του moveset. Αν ένα mini boss χρησιμοποιεί φωτιά, poison κλπ κάντε equip τα ανάλογα restore items just in case. Προσπαθήστε να είστε επιθετικοί, αλλά προσεκτικοί. Γενικά μη φεύγετε πολύ μακριά. Αν αρχίζει να σπαμάρει και να γίνεται πολύ επιθετικό χρησιμοποιήστε κάποιο tool/item πχ ashes να του κόψετε την φόρα. Αν είναι δύσκολα να κάνετε deflect αξιόπιστα μερικά attacks κάντε block, είναι προτιμότερο από το να φάτε hit. Αν το posture σας γεμίζει από τα συνεχόμενα block κάντε jump back για να το ανακτήσετε και re-engage. Όσοι έχουν πολύ posture όπως ο drunkard καλό είναι να φάνε counter  attacks στην αρχή. Στον συγκεκριμένο πχ χρησιμοποιήστε τον NPC σαν decoy και βαράτε από πίσω. Αν γυρίσει πρόσωπο χρησιμοποιήστε το fireworks tool και βάλτε τον πάλι ανάμεσα. Κάποια στιγμή θα έχει τόσο λίγο vitality που θα είναι πολύ εύκολο να του γεμίσετε το posture.

3) Τα bosses μέχρι στιγμής είναι λίγο insane και parry simulator. Έκανα και τη φάβα και πολέμησα πρώτα την butterfly οπότε καταλαβαίνετε. 🤩 Γενικά θα πάρουν αρκετά tries, σε αυτό τον τομέα του παιχνιδιού η δυσκολία είναι σε υψηλά επίπεδα όπως πχ old hunters DLC. Κάποιοι έχουν ήδη βγάλει το tutorial boss χωρίς να φάνε hit btw.

Επεξ/σία από ilos
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τελικά μπορείς να κανεις stealth blow τα mini-bosses. Με resurrection πως το κανεις Ilos? Με το που γυρίσει πλάτη? Δεν έχω πεθάνει ακόμα να το δοκιμάσω αλλα τον άλλο που έβλεπα χτες με το που σηκωνόταν το mini-bosses με την μια επιτιθόταν. Καλά ούτε το resurrection έχω καταλάβει ακριβώς γιατί πατούσε skip τα tutorials. Έχεις δυο η ένα?

Nvm got it ;)

Sekiro Mod Engine has been released

Επεξ/σία από {TDi}Dj2k..infc
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν πεθανεις τελειως χωρις resurrection και επιλεξεις να σε βγαλει παλι στο σημειο που πέθανες αυτος που σε σκοτωσε θα σε εχει για πεθαμενο? Ή μονο με resurrection ισχυει αυτο?

Επεξ/σία από giorgosmcmc
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα βρήκα εντελώς μπαστούνια. 😐 

Οι επιθέσεις είναι τόσο απότομες που τα αντανακλαστικά μου είναι πολύ αργά για να αντιδράσω σωστά και να κάνω deflect. 

Επαιξα χθες 5 ώρες και η αστεία πρόοδος που κατάφερα να κάνω ήταν πραγματικά θέμα τύχης! 

Τα mobs κάπως παλεύονται με λίγο stealth αλλά τα μίνι bosses με έχουν ξεκ....άσει. Ούτε σε bosses των souls δεν έχω χάσει τόσες φορές!

Παντως πιάνω τον εαυτό μου να ακολουθώ ενστικτωδώς τακτικές souls από συνήθεια και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μπλέκομαι σε μπελάδες. Πρέπει να ξεχάσω ο,τι έχω μάθει.

Κατά τ’αλλα το παιχνίδι ανταποκρίνεται πληρως στις υψηλές προσδοκίες που είχα θέσει για έναν τίτλο της From. Υπέροχα σκηνικά με ατμόσφαιρα, ενδιαφέρον εχθροί και τεράστιος κόσμος που με κάνει να θέλω να τον εξερευνήσω. 

Ακομα και τα γραφικά μου άρεσαν πολύ παρόλο που η From δεν φημίζεται γι αυτό τον τομέα. Ειδικά σε 4Κ το παιχνίδι δείχνει καταπληκτικό.

Λογικά στα δυο χρόνια που θα με πάρει για να το τερματίσω με αυτό το ρυθμό :P θα παίξω και το sequel στο καπάκι. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, xavier είπε

Ξεκίνησα να σταματώ dragonroot, καλά πάω;

Αν ξαναπεθάνεις μία από τα ίδια και θα πρέπει να αρχίζεις να αγοράζεις droplets...

31 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Τα βρήκα εντελώς μπαστούνια. 😐 

Οι επιθέσεις είναι τόσο απότομες που τα αντανακλαστικά μου είναι πολύ αργά για να αντιδράσω σωστά και να κάνω deflect. 

Επαιξα χθες 5 ώρες και η αστεία πρόοδος που κατάφερα να κάνω ήταν πραγματικά θέμα τύχης! 

Τα mobs κάπως παλεύονται με λίγο stealth αλλά τα μίνι bosses με έχουν ξεκ....άσει. Ούτε σε bosses των souls δεν έχω χάσει τόσες φορές!

Παντως πιάνω τον εαυτό μου να ακολουθώ ενστικτωδώς τακτικές souls από συνήθεια και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μπλέκομαι σε μπελάδες. Πρέπει να ξεχάσω ο,τι έχω μάθει.

Κατά τ’αλλα το παιχνίδι ανταποκρίνεται πληρως στις υψηλές προσδοκίες που είχα θέσει για έναν τίτλο της From. Υπέροχα σκηνικά με ατμόσφαιρα, ενδιαφέρον εχθροί και τεράστιος κόσμος που με κάνει να θέλω να τον εξερευνήσω. 

Ακομα και τα γραφικά μου άρεσαν πολύ παρόλο που η From δεν φημίζεται γι αυτό τον τομέα. Ειδικά σε 4Κ το παιχνίδι δείχνει καταπληκτικό.

Λογικά στα δυο χρόνια που θα με πάρει για να το τερματίσω με αυτό το ρυθμό :P θα παίξω και το sequel στο καπάκι. 

Πιστεύω το game είναι πιο εύκολο για κάποιον που έχει παίξει μόνο bloodborne παρά για souls veteran. Οι πρώτες 1-2 ώρες είναι σίγουρα πόνος στα mini bosses. Για αυτό είπα κάντε training στο temple. Τα mobs δεν είναι θέμα αν το κάνεις splinter cell simulator. Απλά είναι σπαστικά time consuming να καθαρίζεις areas έτσι. Στη συνέχεια που θα έχεις παραπάνω skills και health μπορείς να το παίξεις πιο γιούργια αφού θα παίρνεις πίσω ζωή από τα deathblows αν έχεις το breath of light.

 

Πχ στον druncard πρέπει να τα φας είναι too many και παίρνει αρκετή ώρα αν τα τρως ένα-δύο την φορά...

2 ώρες πριν, giorgosmcmc είπε

Αν πεθανεις τελειως χωρις resurrection και επιλεξεις να σε βγαλει παλι στο σημειο που πέθανες αυτος που σε σκοτωσε θα σε εχει για πεθαμενο? Ή μονο με resurrection ισχυει αυτο?

Αν πεθάνεις εντελώς τα πάντα κάνουν reset. Τα mini bosses δε ξανασπωνάρουν όταν τα φας (ευτυχώς γιατι θα χα κάνει rage uninstall).😁

2 ώρες πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Τελικά μπορείς να κανεις stealth blow τα mini-bosses. Με resurrection πως το κανεις Ilos? Με το που γυρίσει πλάτη? Δεν έχω πεθάνει ακόμα να το δοκιμάσω αλλα τον άλλο που έβλεπα χτες με το που σηκωνόταν το mini-bosses με την μια επιτιθόταν. Καλά ούτε το resurrection έχω καταλάβει ακριβώς γιατί πατούσε skip τα tutorials. Έχεις δυο η ένα?

Nvm got it ;)

Sekiro Mod Engine has been released

Νομίζω αν τους είχες κάνει καλό posture damage όταν πέθανες σε αφήνει πιο πολύ ωρα να περιμένεις το resurrect. Ε περιμένεις να γυρίσει πλάτη 5-10 μέτρα και gg. Στην αρχή έχεις 2.

 

Αρκετά later μπορείς να πάρεις άλλο ένα,

Επεξ/σία από ilos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Τα mobs κάπως παλεύονται με λίγο stealth αλλά τα μίνι bosses με έχουν ξεκ....άσει.

Αυτο παντως το θεωρω κακο σχεδιασμο εχθρων προσωπικα.

Απο την στιγμη που το παιχνιδι καλως ή κακως δεν εχει επιλογη για block(εστω στο αρχικο κομματι),με το να μου γεμιζεις mini bosses με επιθεσεις(και φουλ επιθετικα) που δεν μπορεις να κανεις αμυνα,καποια στιγμη μονο νευρα σπας στον αλλο.Ειπαμε mini boss ειναι να το κανεις λιγο πιο δυσκολο,αλλα οχι και ετσι.

Και δεν φταιει η Souls νοοτροπια(φαντασου δηλαδη και αυτοι που ουτε αυτα εχουν παιξει και το πιανουν σαν νεο ip),ειναι οτι υπαρχουν μερικα ζωα που καθονται και τους ζαλιζουν να κανουν τα παιχνιδια επιτηδες πιο δυσκολα και να τα αποτελεσματα.

Το παιχνιδι μαρεσει παρα πολυ,αλλα ο σχεδιασμος ορισμενων εχθρων(και κυριως των Mini bosses)ειναι απαραδεκτος.

 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα παιδιά,

Έχει παρατηρήσει κανείς στα cut-scenes του παιχνιδιού την στιγμή που αλλάζει η σκηνή να κολάει για λίγο η εικόνα (frame-drops, hick-ups κολλήματα); Δεν μου το κάνει μέσα στο κανονικό gameplay, αλλά μόνο στα cut-scenes και μόνο όταν αλλάζουν οι σκηνές.

Από specs είμαι καλά και το παιχνίδι τρέχει πολύ ομαλά με 60fps παντού (1080ti, i7-8700k).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Fulgore είπε

Αυτο παντως το θεωρω κακο σχεδιασμο εχθρων προσωπικα.

Απο την στιγμη που το παιχνιδι καλως ή κακως δεν εχει επιλογη για block(εστω στο αρχικο κομματι),με το να μου γεμιζεις mini bosses με επιθεσεις(και φουλ επιθετικα) που δεν μπορεις να κανεις αμυνα,καποια στιγμη μονο νευρα σπας στον αλλο.Ειπαμε mini boss ειναι να το κανεις λιγο πιο δυσκολο,αλλα οχι και ετσι.

Και δεν φταιει η Souls νοοτροπια(φαντασου δηλαδη και αυτοι που ουτε αυτα εχουν παιξει και το πιανουν σαν νεο ip),ειναι οτι υπαρχουν μερικα ζωα που καθονται και τους ζαλιζουν να κανουν τα παιχνιδια επιτηδες πιο δυσκολα και να τα αποτελεσματα.

Το παιχνιδι μαρεσει παρα πολυ,αλλα ο σχεδιασμος ορισμενων εχθρων(και κυριως των Mini bosses)ειναι απαραδεκτος.

Αυτό που μου χάλασε λίγο το immersion είναι ότι τα mini bosses μπαίνουν μόνιμα σε aggro μετά το πρώτο stealth deathblow και δεν μπορεις να τους κάνεις sneak δεύτερη φορά.

Βέβαια αν γινόταν αυτό τότε θα έβγαιναν πανεύκολα. Αλλά και πάλι, το stealth σε αυτή την περίπτωση υπάρχει μόνο για να αφαιρέσεις την πρώτη μπάρα. Την μάχη δεν την γλυτώνεις με τίποτα αν θες να τους φας. 

1 ώρα πριν, HellhammeR είπε

Καλησπέρα παιδιά,

Έχει παρατηρήσει κανείς στα cut-scenes του παιχνιδιού την στιγμή που αλλάζει η σκηνή να κολάει για λίγο η εικόνα (frame-drops, hick-ups κολλήματα); Δεν μου το κάνει μέσα στο κανονικό gameplay, αλλά μόνο στα cut-scenes και μόνο όταν αλλάζουν οι σκηνές.

Από specs είμαι καλά και το παιχνίδι τρέχει πολύ ομαλά με 60fps παντού (1080ti, i7-8700k).

Νομίζω ότι αυτό με τα cutscenes το κάνει σε όλους και δεν έχει σχέση με το performance του hardware. Λογικά θα βγει patch. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Fulgore είπε

Αυτο παντως το θεωρω κακο σχεδιασμο εχθρων προσωπικα.

Απο την στιγμη που το παιχνιδι καλως ή κακως δεν εχει επιλογη για block(εστω στο αρχικο κομματι),με το να μου γεμιζεις mini bosses με επιθεσεις(και φουλ επιθετικα) που δεν μπορεις να κανεις αμυνα,καποια στιγμη μονο νευρα σπας στον αλλο.Ειπαμε mini boss ειναι να το κανεις λιγο πιο δυσκολο,αλλα οχι και ετσι.

Και δεν φταιει η Souls νοοτροπια(φαντασου δηλαδη και αυτοι που ουτε αυτα εχουν παιξει και το πιανουν σαν νεο ip),ειναι οτι υπαρχουν μερικα ζωα που καθονται και τους ζαλιζουν να κανουν τα παιχνιδια επιτηδες πιο δυσκολα και να τα αποτελεσματα.

Το παιχνιδι μαρεσει παρα πολυ,αλλα ο σχεδιασμος ορισμενων εχθρων(και κυριως των Mini bosses)ειναι απαραδεκτος.

Τα mini bosses ειναι πιο brutal απο τα κανονικα τουλαχιστον στο σημειο που ειμαι εγω, ενας τυπος ειδικα με ενα spear παιζει να με σκοτωσε και 15 φορες μεχρι να καταλαβω τα counters, ηταν τοσο γρηγορος και εκανε απιστευτο dmg. Δεν θα το ελεγα κακο design σε καμια περιπτωση ομως.

21 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Αυτό που μου χάλασε λίγο το immersion είναι ότι τα mini bosses μπαίνουν μόνιμα σε aggro μετά το πρώτο stealth deathblow και δεν μπορεις να τους κάνεις sneak δεύτερη φορά.

Βέβαια αν γινόταν αυτό τότε θα έβγαιναν πανεύκολα. Αλλά και πάλι, το stealth σε αυτή την περίπτωση υπάρχει μόνο για να αφαιρέσεις την πρώτη μπάρα. Την μάχη δεν την γλυτώνεις με τίποτα αν θες να τους φας. 

Νομίζω ότι αυτό με τα cutscenes το κάνει σε όλους και δεν έχει σχέση με το performance του hardware. Λογικά θα βγει patch. 

Αν γινοταν αυτο θα τα εκανε εντελως trivial ειναι μια χαρα οπως ειναι, μιλαμε για optional bosses τα οποια δινουν καλο "loot" ας το πουμε ετσι. Επισης μπορεις να εισαι αρκετα creative σε μερικα. Πχ χτες κολλαω σε εναν ninja type σε ενα underground σημειο, δυστυχώς αντι να κανω backstab πηγα και του μιλησα επειδη εβγαλε "talk" prompt και εγινε broken το stealth, τωρα επρεπε να του φαω και τα 2 health bars.

Αυτο που εκανα ειναι να του ριχνω oil και με το fire prosthetic να του βαζω φωτια και να κανω πολυ dmg οταν ηταν stunned, retreat σε ενα ledge και repeat. Αναγκαστικα ομως επειδη τελειωσαν τα uses επρεπε να τον πολεμησω και κανονικα εκει αφου εφαγα αρκετους ψοφους κατεληξα οτι πρεπει να παιξω aggro γιατι απλα το moveset η ταχυτητα του και ο περιορισμενος χωρος που γινεται η μαχη δεν βοηθανε το deflect για wear down το posture το οποιο γινοταν πολυ αργα anyway. Οποτε πηγα guns blazin εκανα deflect μονο οταν εβλεπα obvious attack και μετα counterslash και τον περασα. :P

To point ειναι να μη φοβάστε να ειστε εσεις aggro πρωτα, μην περιμενετε παντα το deflect για το posture, ριξτε τους το hp και μετα κοιταξτε για posture break, το ιδιο εκανα και στην lady butterfly.

Best feeling ever οταν τους περνας ομως. :P

PS: Τον drunkard τον εβγαλα first try η ημουν τερμα lucky και κουβαλησε ο NPC η δεν ηταν τοσο δυσκολος οσο λενε στα forums.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάντως η Lady Butterfly μου φάνηκε «βατή». Περισσότερο από άλλα mini bosses :P

Εκεί ακολούθησα τακτικές Bloodborne κάνοντας evade και strafe γύρω της ρίχνοντας σιγά σιγά το health bar. 

Τον drunkard κι εγώ τον έβγαλα με την πρώτη με τη βοήθεια του npc. Παλικάρι ο τύπος! 

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Fulgore είπε

Αυτο παντως το θεωρω κακο σχεδιασμο εχθρων προσωπικα.

Απο την στιγμη που το παιχνιδι καλως ή κακως δεν εχει επιλογη για block(εστω στο αρχικο κομματι),με το να μου γεμιζεις mini bosses με επιθεσεις(και φουλ επιθετικα) που δεν μπορεις να κανεις αμυνα,καποια στιγμη μονο νευρα σπας στον αλλο.Ειπαμε mini boss ειναι να το κανεις λιγο πιο δυσκολο,αλλα οχι και ετσι.

Και δεν φταιει η Souls νοοτροπια(φαντασου δηλαδη και αυτοι που ουτε αυτα εχουν παιξει και το πιανουν σαν νεο ip),ειναι οτι υπαρχουν μερικα ζωα που καθονται και τους ζαλιζουν να κανουν τα παιχνιδια επιτηδες πιο δυσκολα και να τα αποτελεσματα.

Το παιχνιδι μαρεσει παρα πολυ,αλλα ο σχεδιασμος ορισμενων εχθρων(και κυριως των Mini bosses)ειναι απαραδεκτος.

Βασικα ο σχεδιασμος ειναι μια χαρα,αλλα θελει τεραστιο skill για να ανταποκριθεις. Ολες οι επιθεσεις μπορουν να απαντηθουν,αν απαντησεις με τον σωστο τροπο στην χορεογραφια. Ολες οι επιθεσεις η γινονται μπλοκ/parry η αποφευγονται.  Απλα θελει πολυ συγκεντρωση και καλα reflexes.

Πραγματικα τεραστιο respect στην FROM που παρολο που εχει γνωρισει τεραστια εμπορικη επιτυχια,εφτιαξε παιχνιδι καθαρα για τους οπαδους της και οχι watered down για να διευρυνει το player base

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ok πέθανα :D Και με την μια στο κενό, fucking Ogre. Μέχρι στιγμής δεν είχα κανένα θέμα, μου αρέσει που τα mini-bosses είναι δύσκολα γιατί όλα τα υπόλοιπα mobs είναι εύκολα. Επίσης Ilos Tenchu όχι Splinter Cell, come on! :D Επάνω σε αυτό το game δεν είναι DS ούτε BB, το έχουμε πει πόσες φορες και το είπε και ο Miyazaki, είναι Tenchu με DS/BB combat. Κακός σχεδιασμός ούτε για πλακα, just get gud. ;) Πατημένο L1 είναι άμυνα btw dude και πατημένο R1 είναι power. ;)

Τελειωσα με όλα τα mini-bosses και λέω να παω για πρώτο boss. Ilos προσπάθησα αυτό που είπες αλλα δεν γίνετε, πιο safe είναι να sneak για το πρώτο bar.  Πάντως μέχρι στιγμής ένα resurrection έχω, βλέπω και ένα δεύτερο κύκλο αλλα δεν μου επιτρέπει δεύτερο resurrection, idk, will see.

edit: I see now, πρέπει να deathblow boss η διαφορα mobs για να resurrect δεύτερη φορα ακόμα και να είναι γεμάτος ο κύκλος πριν πεθάνεις...ok now I get it. :)

p.s. Έχω ερωτευθεί με το jump kick counter και το finisher είναι πανέμορφο Rikimaru style, soo good. :)

Επεξ/σία από {TDi}Dj2k..infc
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
5 ώρες πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Τελικά μπορείς να κανεις stealth blow τα mini-bosses. Με resurrection πως το κανεις Ilos? Με το που γυρίσει πλάτη? Δεν έχω πεθάνει ακόμα να το δοκιμάσω αλλα τον άλλο που έβλεπα χτες με το που σηκωνόταν το mini-bosses με την μια επιτιθόταν.

Τα minibosses σε παίρνουν χαμπάρι κατευθείαν όταν σηκωθείς και ας έχουν απομακρυνθεί. Για ευνόητους λόγους. :P

27 λεπτά πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Ok πέθανα :D Και με την μια στο κενό, fucking Ogre.

Κι εμένα την πρώτη φορά που με έπιασε, με έριξε στον γκρεμό. :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Yap και εγώ αυτό κατάλαβα Ghost, επίσης επάνω στους κορμούς των δέντρων δεν μπορείς να πέσεις. ;) Δεν ξέρω άμα ισχύει γενικότερα αυτό στις άκρες. Πάντως μια φορα που έπεσα στο κενό με έβγαλε χωρίς death με το ίδιο hp ξανά στο ίδιο μέρος, bug? Επίσης κάντε λίγο farming και αγοράστε το stealth skill, είναι λίγο ακριβό αλλα αξίζει γιατί σου επιτρέπει χαλαρά να stealth mini-boss, χωρίς αυτό σε παίρνει πρέφα εύκολα. ;) Το grappling hook hit επίσης είναι παρα πολύ καλο και φτηνό για μεγάλα mobs, αφού κάνουν το grab βγάζει εικονίδιο για grappling, εάν δεν έχετε το skill τότε double jump για kick δίνει πολύ καλο posture. ;)

Επεξ/σία από {TDi}Dj2k..infc
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...