Προς το περιεχόμενο

Sekiro: Shadows Die Twice [PC]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

28 λεπτά πριν, ilos είπε

Είναι πολύ απλό το νόημα. Speedruns. 

Για speedruns OK. Απλώς απάντησες στον φίλο που παραπονιόταν για τη δυσκολία και τους πλάγιους τρόπους να περάσεις κάποια σημεία.

Πάντως αυτός δεν νομίζω να ενδιαφέρεται για speedrun :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 minutes ago, GhostRiderLSOV said:

Yeah yeah. Ενώ οι υπόλοιποι με το που το πιάσαμε, γίναμε master ninja. :P

Δεν ξέρω τι λες εσύ, εγώ πάντως κάπου στο 15ο death απο τον General Kawarada (πρώτο mini-boss στα Ashina Outskirts) το.... έπιασα καλά κατάλαβα τι εστί ninja mastery* (τύφλα να'χε ο Ryu Hayabusa να'ούμ) :P 

*Ειδικά σε κάποιο σημείο που έχει διάλογο με τον μικρό και σε ρωτάει πόσες φορές πέθανες, έπρεπε να δω YT replay για να πειστώ πως δεν το έλεγε ειρωνικά :P 

 

Spoiler

 

Πέρα απο την πλάκα, προσωπικά βρήκα πως το όλο "κόλπο" είναι στο να εκπαιδεύσεις τον εαυτό σου να διαβάζει τα enemy animations, μια και το παιχνίδι ευνοεί/επιβραβεύει το σωστό parrying πολύ περισσότερο απο άλλα παιχνίδια της From (και φαντάζομαι γι'αυτό αρκετοί fan της εταιρίας είχαν προβληματάκια με το Sekiro, ειδικά στις αρχές ήθελα να κάνω unbind το dodge button για να μην προσπαθώ μηχανικά να κάνω dodge attacks).


 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, GhostRiderLSOV said:

Σκέψου να είχε κάνει η FromSoftware να σε τρολλάρει ο μικρός ανάλογα με το πόσες φορές είχες πεθάνει. :D

Να πω την αλήθεια, μου πέρασε απο το μυαλό την πρώτη φορά που έφτασα εκεί...

Spoiler

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αδικούνται ολα τα παιχνιδια της from απο τη συνεχη συζητηση για τη δυσκολια imo,  ok αν καποιος εχει συνηθισει να παιζει μονο uncharted και last of us και να μην κολλαει πουθενα αλλα να απολαμβανει το story προφανως θα του φανει λιγο δυσκολο αλλα μεχρι εκει. Το λεω αυτο γιατι χανεται εντελως η κουβεντα της ουσιας για το gameplay, το lore  κλπ. Αυτο που βλεπω ειναι μια συνεχόμενη αναφορά στη δυσκολία με τεραστιες υπερβολες ιδιαίτερα απο τους game reviewers.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, seithan είπε

Εάν δεν αναβαθμίσει γραμμή, μόνο 320x240

🤣🤣🤣🤣

Streaμαρέ εσύ για μένα.😍

Και σου έχω ωραία πραγματάκια να διαλέξεις.

Ancient Leshen στο MHW ή mordhau που εντάξει ακόμα είμαι pubstar και δε βλέπω να του ρίχνω τις ώρες που έριξα στο chivalry.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ADHD είπε

Αυτο που βλεπω ειναι μια συνεχόμενη αναφορά στη δυσκολία με τεραστιες υπερβολες ιδιαίτερα απο τους game reviewers.

Μα ειναι απολυτως λογικο γιατι βλεπεις και στα σχολια στα forum οτι το Α και το Ω ολων  ειναι πανω στα της δυσκολιας :P

Επισης βλεπω οτι μολις το 22% οσων επαιξαν το παιχνιδι,καταφεραν να το βγαλουν με βαση το Severance achievement

https://steamcommunity.com/stats/814380/achievements

Και αν σκεφτουμε και το γεγονος οτι σε τοσο συντομο χρονικο διαστημα στο Pc,οι πωλησεις του παιχνιδιου ειναι και υψηλες,μαλλον δεν ειναι τοσο υπερβολικοι οι reviewers μιας και μην ξεχναμε οτι απευθυνονται στην μαζα κυριως :D

https://steamdb.info/app/814380/graphs/

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πω και γω τον πονο μου, εκει που με επρηξε η κωλομαιμου και τον εβγαλα, παω παρακατω και βλεπω οτι ξαναρχεται με παρεα... Ημαρτον ρε καβασακι, αγγουρια παλι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 17/05/2019 at 16:18, ADHD said:

Αδικούνται ολα τα παιχνιδια της from απο τη συνεχη συζητηση για τη δυσκολια imo

Κοίτα, θεωρώ πως σε κάποιο βαθμό φταίει και η From (και οι εκάστοτε publisher των παιχνιδιών της) για αυτό το κλισέ - όταν το Demons Souls έγινε sleeper hit και οι τότε fans/press έγραφαν περί "hardcore experience", δίνοντας έμφαση στην δυσκολία, η From/οι publisher αποφάσισαν να το χρησιμοποιήσουν ως marketing - γι'αυτό και είχαμε στο επόμενο τους παιχνίδι τον υπότιτλο "Prepare To Die" (και αν δεις στα διάφορα store description - PSN/XBL/Steam - αναφέρει συνεχώς τις λέξεις "unforgiving", "punishing difficulty" και πάει λέγοντας).

Στην πορεία φάνηκε πάντως πως ήθελαν να απομακρυνθούν απο το όλο image των ultra-hardcore παιχνιδιών (λογικό, καθώς με μεγαλύτερα budget στα μεταγενέστερα παιχνίδια δεν συμφέρει απο άποψη κέρδους πλέον να επικεντρώνουν το marketing μόνο στο - μικρό, αναλογικά - hardcore difficulty audience), κάτι που φαίνεται και πάλι απο το πως επιλέγουν να περιγράφουν τα παιχνίδια τους (δες συγκριτικά την περιγραφή της εταιρίας για το DS3 ή ακόμα καλύτερα, το Remastered DS1).

Δυστυχώς, το gaming community έχει αποδείξει επανειλημμένα πως έχει "θέμα" με τις αλλαγές (ειδικά σε niche τίτλους με πιο μικρά audience) οπότε και συνεχίζουμε να βλέπουμε μια τάση να επικεντρώνονται όλοι στην δυσκολία των παιχνιδιών της From παρά στα υπόλοιπα features.

Επεξ/σία από Greygore
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, Greygore είπε

Κοίτα, θεωρώ πως σε κάποιο βαθμό φταίει και η From (και οι εκάστοτε publisher των παιχνιδιών της) για αυτό το κλισέ - όταν το Demons Souls έγινε sleeper hit και οι τότε fans/press έγραφαν περί "hardcore experience", δίνοντας έμφαση στην δυσκολία, η From/οι publisher αποφάσισαν να το χρησιμοποιήσουν ως marketing - γι'αυτό και είχαμε στο επόμενο τους παιχνίδι τον υπότιτλο "Prepare To Die" (και αν δεις στα διάφορα store description - PSN/XBL/Steam - αναφέρει συνεχώς τις λέξεις "unforgiving", "punishing difficulty" και πάει λέγοντας).

Στην πορεία φάνηκε πάντως πως ήθελαν να απομακρυνθούν απο το όλο image των ultra-hardcore παιχνιδιών (λογικό, καθώς με μεγαλύτερα budget στα μεταγενέστερα παιχνίδια δεν συμφέρει απο άποψη κέρδους πλέον να επικεντρώνουν το marketing μόνο στο - μικρό, αναλογικά - hardcore difficulty audience), κάτι που φαίνεται και πάλι απο το πως επιλέγουν να περιγράφουν τα παιχνίδια τους (δες συγκριτικά την περιγραφή της εταιρίας για το DS3 ή ακόμα καλύτερα, το Remastered DS1).

Δυστυχώς, το gaming community έχει αποδείξει επανειλημμένα πως έχει "θέμα" με τις αλλαγές (ειδικά σε niche τίτλους με πιο μικρά audience) οπότε και συνεχίζουμε να βλέπουμε μια τάση να επικεντρώνονται όλοι στην δυσκολία των παιχνιδιών της From παρά στα υπόλοιπα features.

Συμφωνώ απόλυτα με όλα.

Απλα θεωρω οτι το fanbase το εχει παει σε αλλο επιπεδο, οκ το meme με το "git gud" κλπ αλλα αν δεις τι γραφουν σε forums/reddit θα φριξεις, το παρουσιαζουν μερικοι λες και ειναι η υπερτατη δυσκολια που εχει βγει ποτε σε Vgs ενω για παραδειγμα το Ninja Gaiden στο OG xbox το θεωρω πιο δυσκολο και απο τα soulsborne και απο το Sekiro. Δεν θυμαμαι να ειχε γινει και τρομερος ντορος για τη δυσκολια του, φυσικα ειχε αναφερθει αλλα δεν ειδαμε το φαινομενο των soulborne ποτε.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, ADHD είπε

Συμφωνώ απόλυτα με όλα.

Απλα θεωρω οτι το fanbase το εχει παει σε αλλο επιπεδο, οκ το meme με το "git gud" κλπ αλλα αν δεις τι γραφουν σε forums/reddit θα φριξεις, το παρουσιαζουν μερικοι λες και ειναι η υπερτατη δυσκολια που εχει βγει ποτε σε Vgs ενω για παραδειγμα το Ninja Gaiden στο OG xbox το θεωρω πιο δυσκολο και απο τα soulsborne και απο το Sekiro. Δεν θυμαμαι να ειχε γινει και τρομερος ντορος για τη δυσκολια του, φυσικα ειχε αναφερθει αλλα δεν ειδαμε το φαινομενο των soulborne ποτε.

Προσωπικά πάντως τα παιχνίδια της From με δυσκόλεψαν πολύ παραπάνω από το Ninja Gaiden... Σε καμία περίπτωση δεν λέω ότι ήταν εύκολο αλλά Sekiro και Souls είναι τουλάχιστον ένα σκαλί παραπάνω δυσκολίας για μένα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...