Kratos1979 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2018 Παίδες επειδή έχω ένα σπίτ περίπου τα 80τ.μ και βέβαια είναι παλιό το σπίτι και χωρίς μόνωση θέλω να μου προτείνετε ένα κλιματιστικό το οποίο να είναι και για ψύξη και για θέρμανση αλλά να είναι καλής ποιότητας και βέβαια να είναι και inverter. Πραγματικά επειδή είμαι άσχετος από κλιματιστικά έχω ακούσει διάφορα και έχω μπερδευτεί στην αγορά. Τι πόσο πρέπει να δώσω; Τι πρέπει να προσέξω; Περιμένω τις απόψεις σας. Σας ευχαριστώ πολύ.
Kratos1979 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2018 Μέλος Δημοσ. 11 Ιουνίου 2018 Καταρχάς με τον χώρο του κλιματισμού δεν έχω καμία σχέση. Ούτε ενεργειακές τιμές ούτε ενεργειακές κατηγορίες. Δεν έχω ιδέα. Με ενδιαφέρει να αγοράσω ένα κλιματιστικό αξιόπιστο και όσο το δυνατόν με τις πιό σύγχρονες προδιαγραφές για να μην έχω υψηλή κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος. Δυστυχώς όπως προανέφερα το σπίτι είναι παλιό και χωρίς ενεργειακά συστήματα (ξύλινα παλιά παράθυρα, χωρίς μόνωση). Στο υπνοδωμάτιο που είναι 20 τμ τι κλιματιστικό να αγοράσω; Μάρκα; Τύπος και με τι κόστος (όσο για την αγορά όσο και για την τοποθέτηση και την κατανάλωση του ηλεκτρικού ρεύματος;)? Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.
gia_nnis Δημοσ. 11 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2018 Ξεκαθαρα χωρις μονωση δεν θα εχεις χαμηλη καταναλωση...