Psycho_Warhead Δημοσ. 11 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Κατά τη διάρκεια της Ε3 2018, η Bethesda ανακοίνωσε το DOOM: Eternal. Είναι η συνέχεια του DOOM που βγήκε το 2016. Περισσότερα στην QuakeCon 2018 με gameplay reveal στις 10 Αυγούστου. Επεξ/σία 11 Ιουνίου 2018 από Psycho_Warhead 6 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 id Tech 7 λογικά το νέο DOOM: Eternal. "We're working on the next generation of idTech right now, and we're definitely gonna optimize fully for Ryzen. The new engine tech that we're working on is far more parallel than idTech 6 was. We plan to really consume all the CPU that Ryzen can offer." Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 We plan to really consume all the CPU that Ryzen can offer. Ποιο το νοημα απο την στιγμη που το παιχνιδι θα ειναι gpu bound οπως το προηγουμενο? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ilos Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 Marketing. Ειδικά το πρώτο doom σε vulkan είχε τόσο μικρό overhead σε cpu που δε τσίτωνε καν φουσκέξ, πόσο μάλλον intel και ryzen. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Aruil Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 Το προηγούμενο Doom είχε περιορισμούς στο gameplay του που πέρα από το ότι το κάναν μη-Doom, πιθανότατα δεν απαιτούσαν και πολλά πράγματα από τον επεξεργαστή. Ίσως αυτή η δήλωση κρύβει μια πιθανή στροφή στο design? Αν και δύσκολο το κόβω αν λάβεις υπόψιν τις κονσόλες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 Απο την στιγμη που και αυτο το Doom θα ειναι console port της αντιστοιχης εκδοσης των κονσολων και θα βγει για αυτες τις κονσολες,κλασσικες μπαρουφες για να δειξουν την στηριξη προς Amd. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Aruil Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 Ναι κάτι τέτοιο πιστεύω κι εγώ. Οι επεξεργαστές δεν κάνουν scale τόσο εύκολα και ανώδυνα όπως οι κάρτες γραφικών. Θέλει δουλειά για να εκμεταλλευτείς περισσότερα cores και GHz. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alastor192 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 17 Ιουνίου 2018 παντως το προηγουμενο γαμησε,για να δουμε το σικουελ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xtrmsnpr Δημοσ. 17 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 17 Ιουνίου 2018 Φαίνεται τελείως αδιάφορο παιχνίδι,τελείως!! Το trailer αυτό ήταν ΚΛΑΙΝ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KilliK Δημοσ. 18 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 18 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Eπρεπε να ειχαν και την Daisy σε παλουκι για τους παλιους 😂 Επεξ/σία 18 Ιουνίου 2018 από KilliK Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KilliK Δημοσ. 20 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 20 Ιουνίου 2018 ελπιζω παντως να δουμε πραγματι ανοιχτους, εξωτερικους χωρους στο καινουργιο παιχνιδι, υποτιθεται θα ειναι μεσα στις πολεις οπως στο κλασικο, και οχι κλειστους, σκοτεινους διαδρομους επειδη δεν θα σηκωνει τα γραφικα η engine.. για την ακριβεια αυτο που δειχνει το teaser, περιμενω να το δω και μεσα στο παιχνιδι.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Aruil Δημοσ. 21 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 21 Ιουνίου 2018 Να προσθέσω, πόσο καλύτερο θα ήταν αν μπορούσαν να έχουν πάνω από 12 τέρατα συγχρόνως spawned... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 11 Ιουλίου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 11 Ιουλίου 2018 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 11 Ιουλίου 2018 Moderators Share Δημοσ. 11 Ιουλίου 2018 Yessss. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JohnVani18 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2018 Share Δημοσ. 12 Ιουλίου 2018 Ελπίζω να είναι ο Mick Gordon υπεύθυνος και για αυτό το soundtrack. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα