Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χαζη ερωτηση αλλα υποστηριζει καμια απο αυτες τις εταιρειες call forwarding; Δλδ να αγορασω ενα νουμερο απο εκεινους και οταν θα με παιρνουν εκει να κανει forward στο κινητο μου; (με λιγα λογια να μην υπαρχει τηλεφωνο - συσκευη με αυτο τον αριθμο πχ).

Επεξ/σία από Salvation81
  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.
Στις 11/7/2018 στις 10:11 ΜΜ, andymcdougle είπε

Καλησπέρα στην παρέα. Νέος εδώ είδα το post σχετικά με την Yuboto και είπα να κάνω και εγώ ένα σχόλιο. Είμαι πελάτης τους από το 2014 με έξι αριθμούς που πληρώνω κάθε χρόνο επί 4 χρόνια 12 ευρώ.  Χωρίς καμία αύξηση όλα αυτά τα χρόνια, χωρίς καμία μειωση στην ποιότητα και στην υποστήριξη. Να τα λέμε και αυτά. Δεν μπορώ να πω ότι χάρηκα με τα 36 ευρώ, από την άλλη δεν μπορώ να πω ότι λυπήθηκα κιόλας. Παρόλα αυτά εγώ λόγω ανανέωσης κάποιων αριθμών μου μέσα στον Ιούλιο, έλαβα ενημέρωση μέσω email σχετικά. Η τοποθέτησή τους ήταν εξαιρετικά ευγενική αλλά και εξαιρετικά ξεκάθαρη: "Η Yuboto - μου είπαν - έχει αποφασίσει στρατηγικά για τους Β2Β πελάτες της, να μην είναι η φθηνότερη αλλά να είναι η καλύτερη". Και δεν μπορώ να πω ότι δεν είναι η καλύτερη. Αν μη τι άλλο, η τεχνική τους υποστήριξη είναι 24/7/365 ενώ κάθε πελάτης σε επίπεδο B2Β έχει τον δικό του σύμβουλο σε απόσταση... κινητού τηλεφώνου. Σάββατο και Κυριακή και πιστέψτε με... δεν έχει χρειαστεί ποτέ. Και αυτό είναι σημαντικό αν είσαι σοβαρός επαγγελματίας. Ξέρετε πολλές εταιρείες να το κάνουν αυτό με 12 ή με 36 ευρώ το χρόνο; Κάποια στιγμή στην Ελλάδα θα πρέπει το καλό να πληρώνεται και 36 ευρώ για εμπορική χρήση σε σχέση μόνο με τα άπαξ 60άρια των άλλων παρόχων.. εντάξει... μην τρελαθούμε κιόλας! Για εμένα αυτό είναι το πιο σημαντικό. Γιατί η ποιότητα στην φωνή όταν δουλεύω... δεν είναι προς διαβούλευση. Τώρα σε ότι δεν έστειλαν μαζική ενημέρωση, οκ ρε παιδιά, ποιος στέλνει μαζικά για τέτοια θέματα; Πάντως η Yuboto είναι η μόνη επιχείρηση που εκτός προσφορών, πάντα δίνει το κάτι παραπάνω στον πελάτη. Σπάνια στις αγορές χρόνου ομιλίας δεν δίνει κάτι σαν δώρο. Δεν είναι λίγο. Δείχνει ευθύνη, δείχνει σεβασμό. Πείτε μου έναν που δίνει δωρεάν χρόνο ομιλίας free σε πελάτες να παω και εγώ... Και δείχνει και στόφα ανθρώπων. Και εντάξει, μπορεί να μην είναι οι πιο φθηνοί – πλέον – (αν και δεν νομίζω ότι υπάρχουν φθηνότεροι και αξιόπιστοι) αλλά είναι οι καλύτεροι και σύμφωνα με την δική μου τετραετή εμπειρία... οι πλέον αξιόπιστοι.
ΜΦΧ στους φίλους του forum

A

Σχετικά με την ποιότητα της επικοινωνίας και με βάση την εμπειρία που έχω από χθες με το θέμα voip providers, δεν μιλάμε ουσιαστικά για 2-3 codecs;

Ρωτάω γιατί έτσι όπως το θέτεις φαίνεται πιο πολύπλοκο το θέμα!

Ευχαριστώ!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...