Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σας,ειμαι νέος εδω και ελπίζω να γραφω στο σωστό μέρος.Στις 7/6 εκανα αίτηση για νεα γραμμή στην αφυτο Χαλκιδικής γιατι δεν υπήρχε γραμμή στο σπιτι.Μου ήρθαν μηνυματα στο κινητο για να παρακολουθώ την εξέλιξη της η οποια ειναι: 07/06/18 12:00:26 ολοκληρώθηκε η διαδικασία δέσμευσης καλωδίωσης και το αίτημα σας προωθήθηκε για υλοποίηση .Χθες το βραδυ ηρθε μήνυμα στο κινητο να υπαρχουν αναγραφόμενα στοιχεία στον οικισμό και μπαίνοντας να δω και σε τι κατασταση βρίσκεται η αίτηση βλέπω καινουργιο μήνυμα 13/06/18 15:01:38 Η αίτηση σας επαναπροωθήθηκε στον ΟΤΕ .Εχω παρει απο τοτε 10 τηλέφωνα σε forthnet και ΟΤΕ και ο καθένας μου λεει κατι διαφορετικό (η forthnet να παρω στον ΟΤΕ της περιοχής ,ο ΟΤΕ να μιλησω με την forthnet ,αλλος μου λεει να Περιμενω,αλλος οτι θα ερθει σημερα ο τεχνικός ) εγω ομως μένω στο κιλκις και πρεπει να παω εκει οταν ερθει ο τεχνικός .Ειχε κανεις σας ανάλογη εμπειρία για να βοηθήσει ; Ευχαριστω εκ των προτέρων

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...