Προς το περιεχόμενο

Nintendo Switch Topic v2


Praetorian

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης

το Witcher 3 το χτυπησα στο switch καθαρα για υποστηριξη της cd project αλλα και απο περιεγια  για να δω πως τρέχει.

Έχω παίξει γύρω στο τρίωρο και γενικά αυτό που καταλαβαίνεις από την αρχή είναι ότι όντως το παιχνίδι έχει σεταριστει με το handheld mode στο νου. τα γραφικα ειναι περιπου σαν το low στο πισι αλλα λογω μικρης οθονης δειχνουν πολυ ωραια. Το framerate  επισης ειναι πολυ καλο σου δινει την εντυπωση οτι ειναι > 30 fps μονιμα. Δε ξερω τι γινεται αργοτερα στο παιχνιδι ειδικα στις μεγαλες πολεις αλλα οι πρωτες μου εντυπωσεις ηταν πολυ θετικες.  σε docked mode δε προσεξα σημαντικες αλλαγες στην αποδοση , αλλα το graphical downgrading ειναι εμφανες χωρις ομως και παλι να ενοχλει ιδιαιτερα. Σίγουρα το σουιτς δε είναι ο ιδανικός τρόπος να παίξεις το Witcher  αν σε ενδιαφερουν τα γραφικα, κατα τα αλλα ομως θα ελεγα οτι ειναι πολυ καλο πορτ, καμια σχεση πχ  με το outer worlds.

Μιας και ανεφερα το outer words ειλικρινα δε καταλαβαινω πωσ καποιοι δεχονται να παιζουν το παιχνιδι με τετοια αποδοση στα γραφικα και τους αρεσει και να σκανε και 60 ευρω .Χαλια frame rate , χαμηλης αναλυσης textures , draw distance για τα πανυγηρια. Ειμαι κατα βαση pc gamer και οταν τετοια παιχνιδια βγαιναν στο πισι , τρωγαν δικαιως θαψιμο. Το ιδιο ισχυει και για το xcom 2 . Γιατι να δωσεις τοσα λεφτα και να το παιξεις με χαλια αποδοση σε ultra low settings στο switch τι στιγμη που μπορεις να το βρεις για ψιχουλα στο πισι . Καλη η φορητοτητα που πλασαρει η νιτεντο αλλα υπαρχουν και καποια ορια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, Mistwalker είπε

Παιχνιδαρα και με νέο περιεχόμενο μπορώ να πω day one must buy.

Είναι το μόνο παιχνίδι που δεν έχω τερματίσει στο sega master system. Για να δούμε..

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Georgegr3 είπε

Είναι το μόνο παιχνίδι που δεν έχω τερματίσει στο sega master system. Για να δούμε..

Ήταν το μοναδικό game που είχα στο master system και αυτό επειδή ήταν στη μνήμη🤣.Είχε φάει τόσο λιώσιμο όπου είχα φτιάξει οδηγίες για τα bossakia ώστε ότι κίνηση και να κάνουν στο Πέτρα ψαλίδι χαρτί να ξέρω όλες τις επόμενες όπου μια μη προβλεπόμενη από το πρώτο boss άλλαζε και τον υπολοίπων.Μαλλον σε κάνα χρόνο που θα κυκλοφορηση θα ξεθαψω εκείνο το χαρτί,τόσο κοπο έριξα να το φτιάξω🤣

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, Mistwalker είπε

Ήταν το μοναδικό game που είχα στο master system και αυτό επειδή ήταν στη μνήμη🤣.Είχε φάει τόσο λιώσιμο όπου είχα φτιάξει οδηγίες για τα bossakia ώστε ότι κίνηση και να κάνουν στο Πέτρα ψαλίδι χαρτί να ξέρω όλες τις επόμενες όπου μια μη προβλεπόμενη από το πρώτο boss άλλαζε και τον υπολοίπων.Μαλλον σε κάνα χρόνο που θα κυκλοφορηση θα ξεθαψω εκείνο το χαρτί,τόσο κοπο έριξα να το φτιάξω🤣

Ω τι μου θυμησες!! Και γω ειχα παρομοιο χαρτακι, ισως οχι τοσο εξελιγμενο!! 😂😂 Αναμνήσεις!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπον, το Golf Story πολύ καλό. Έβαλα να παίξω 5 λεπτά να δω τι είναι και έχω φτάσει ήδη level 6. Ακόμα και να μην σου αρέσει το golf, σκαλώνεις με το παιχνίδι.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, nzeppos είπε

Λοιπον, το Golf Story πολύ καλό. Έβαλα να παίξω 5 λεπτά να δω τι είναι και έχω φτάσει ήδη level 6. Ακόμα και να μην σου αρέσει το golf, σκαλώνεις με το παιχνίδι.

Θα ηταν στο τοπ10 μου στο switch αλλα στο τελος δυσκολευει πολυ. Ή ειμαι εγω κουλος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
6 hours ago, Mistwalker said:

Αυτό το έχει δοκιμάσει κανείς στο joycon αν επιδιορθωνει το drift;Είχα δοκιμάσει μια φορά ένα παρόμοιο με σκέτο αέρα αλλά δεν έκανε τίποτα.

IMG_20200612_162409.jpg

Εγώ χρησιμοποίησα το σιλικονάτο και τώρα δουλεύει κομπλέ.

Λένε ότι δεν κάνει γιατί χαλάει το αναλογικό, αλλά who cares, ήδη είναι χαλασμένο αν driftάρει.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το Paper Mario: The Origami King δείχνει να έχει κάποιους παρόμοιους μηχανισμούς με το Color Splash. 
-Αντί για σφυρί για να γεμίζει με χρώμα τα κενά έχουν προσθέσει τα confetti.
-Αντί να γεμίζουν με χρώμα τους toad τώρα τους χτυπάς με το σφυρί.
-Πληθώρα mini-games, τουλάχιστον φαίνεται να χρησιμοποιούν gyro για την στόχευση.
-Ίδια μηχανή γραφικών και ίδια γραμματοσειρά στους διαλόγους

Το σύστημα μάχης φαίνεται χρονοβόρο, μπορεί σε βάθος χρόνου να γίνεται βαρετό και επαναλαμβανόμενο. Ένα αντίστοιχο click wheel (ipod) ως wheel pad θα βοηθούσε πολύ όπως και γενικότερα.

Θα προτιμούσα η Ν να αφήσει στην άκρη για πάντα τα Paper Mario και Mario & Luigi (αν δεν το έχει αφήσει ήδη το συγκεκριμένο μετά από το κλείσιμο της Aplha Dreams) και να επικεντρωθεί καθαρά σε Mario RPG παιχνίδια όπως του Super Nes.

Σίγουρα το ΤOG θα έχει καλύτερη πορεία εμπορικά από το CS λόγω την δυναμικής του NSW. Από την άλλη ο super mario ως brand name έχει έντονη παρουσία στο NSW με τα Odyssey, NSMBU D, MK8D, M vs Sonic, M+Rabbits, MTAces, κτλ. Οι επιπλέον τίτλοι βασιζόμενοι στον SM πιθανόν απλά να διατηρούν την υπάρχουσα δυναμική του brand name ως system seller παρά την αυξάνουν ιδιαίτερα. Το τελευταίο μπορεί να ισχύει και για τα remakes παλιότερων SM 3D τίτλων σύμφωνα με τις φήμες.

Ελπίζω για το υπόλοιπο του NSW να δούμε επιπλέον νέες προσπάθειες ή τουλάχιστον διαφορετικές σε σχέση με όσα έχουν ασχοληθεί στο παρελθόν από τις ομάδες της Ν όπως το Splatoon από την ομάδα του Animal Crossing και το ARMS από την ομάδα του Mario Kart. Θα έχει πολύ ενδιαφέρον να δούμε αντίστοιχες προσπάθειες και από την Monolith Soft, ND Cude, Tokyo Studios, κτλ.

Σε άλλα νέα προέκυψε μια ενδιαφέρουσα φήμη σχετικά με επερχόμενο NSW. Κάνω αναφορά στην φήμη όχι επειδή πιστεύω ότι θα επαληθευτεί, ούτε επειδή περιμένω να κυκλοφορήσει φέτος νέο NSW αλλά έχει λόγω του DSLL ΑΙ. Η Nvidia που είναι πίσω από αυτόν τον αλγόριθμο κυκλοφόρησε πρόσφατα την έκδοση 2.0 που παρουσιάζει κάποιες βελτιώσεις. Γενικώς μια τέτοια υλοποίηση είναι αρκετά κοντά σε μια αναβάθμιση που θα ενισχύει την υπάρχουσα βιβλιοθήκη τίτλων και θα καταργεί το dynamic resolution καθώς και τις χαμηλές αναλύσεις που στιγματίζουν αρκετά την ροή της εικόνας στο σύστημα. 

Τέλος σύμφωνα με τα δεδομένα της NPD στις USA η Ν έσπασε ρεκόρ πωλήσεων και για τον μήνα Μάϊο με βάση τα δεδομένα αυτής της γενιάς. Το σύστημα βρίσκεται σε περιορισμένη διαθεσιμότητα στην Αμερική και Ιαπωνία ενώ η κατάσταση διαφέρει στην Ευρώπη ανά χώρα. Το NSW έχει θέσει τους τροχούς για το καλύτερο Q1 και πλέον η τωρινή δυσκολία για την Ν δεν είναι αν θα πουλήσει συστήματα αλλά αν μπορέσει να καλύψει την ζήτηση λόγω των προβλημάτων στην κατασκευή.

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, mansa2k είπε

Το Paper Mario: The Origami King δείχνει να έχει κάποιους παρόμοιους μηχανισμούς με το Color Splash. 
-Αντί για σφυρί για να γεμίζει με χρώμα τα κενά έχουν προσθέσει τα confetti.
-Αντί να γεμίζουν με χρώμα τους toad τώρα τους χτυπάς με το σφυρί.
-Πληθώρα mini-games, τουλάχιστον φαίνεται να χρησιμοποιούν gyro για την στόχευση.
-Ίδια μηχανή γραφικών και ίδια γραμματοσειρά στους διαλόγους

Το σύστημα μάχης φαίνεται χρονοβόρο, μπορεί σε βάθος χρόνου να γίνεται βαρετό και επαναλαμβανόμενο. Ένα αντίστοιχο click wheel (ipod) ως wheel pad θα βοηθούσε πολύ όπως και γενικότερα.

Θα προτιμούσα η Ν να αφήσει στην άκρη για πάντα τα Paper Mario και Mario & Luigi (αν δεν το έχει αφήσει ήδη το συγκεκριμένο μετά από το κλείσιμο της Aplha Dreams) και να επικεντρωθεί καθαρά σε Mario RPG παιχνίδια όπως του Super Nes.

Σίγουρα το ΤOG θα έχει καλύτερη πορεία εμπορικά από το CS λόγω την δυναμικής του NSW. Από την άλλη ο super mario ως brand name έχει έντονη παρουσία στο NSW με τα Odyssey, NSMBU D, MK8D, M vs Sonic, M+Rabbits, MTAces, κτλ. Οι επιπλέον τίτλοι βασιζόμενοι στον SM πιθανόν απλά να διατηρούν την υπάρχουσα δυναμική του brand name ως system seller παρά την αυξάνουν ιδιαίτερα. Το τελευταίο μπορεί να ισχύει και για τα remakes παλιότερων SM 3D τίτλων σύμφωνα με τις φήμες.

Ελπίζω για το υπόλοιπο του NSW να δούμε επιπλέον νέες προσπάθειες ή τουλάχιστον διαφορετικές σε σχέση με όσα έχουν ασχοληθεί στο παρελθόν από τις ομάδες της Ν όπως το Splatoon από την ομάδα του Animal Crossing και το ARMS από την ομάδα του Mario Kart. Θα έχει πολύ ενδιαφέρον να δούμε αντίστοιχες προσπάθειες και από την Monolith Soft, ND Cude, Tokyo Studios, κτλ.

Σε άλλα νέα προέκυψε μια ενδιαφέρουσα φήμη σχετικά με επερχόμενο NSW. Κάνω αναφορά στην φήμη όχι επειδή πιστεύω ότι θα επαληθευτεί, ούτε επειδή περιμένω να κυκλοφορήσει φέτος νέο NSW αλλά έχει λόγω του DSLL ΑΙ. Η Nvidia που είναι πίσω από αυτόν τον αλγόριθμο κυκλοφόρησε πρόσφατα την έκδοση 2.0 που παρουσιάζει κάποιες βελτιώσεις. Γενικώς μια τέτοια υλοποίηση είναι αρκετά κοντά σε μια αναβάθμιση που θα ενισχύει την υπάρχουσα βιβλιοθήκη τίτλων και θα καταργεί το dynamic resolution καθώς και τις χαμηλές αναλύσεις που στιγματίζουν αρκετά την ροή της εικόνας στο σύστημα. 

Σε άλλα νέα σύμφωνα με τα δεδομένα της NPD στις USA η Ν έσπασε ρεκόρ πωλήσεων και για τον μήνα Μάϊο με βάση τα δεδομένα αυτής της γενιάς. Το σύστημα βρίσκεται σε περιορισμένη διαθεσιμότητα στην Αμερική και Ιαπωνία ενώ η κατάσταση διαφέρει στην Ευρώπη ανά χώρα. Το NSW έχει θέσει τους τροχούς για το καλύτερο Q1 και πλέον η τωρινή δυσκολία για την Ν δεν είναι αν θα πουλήσει συστήματα αλλά αν μπορέσει να καλύψει την ζήτηση λόγω των προβλημάτων στην κατασκευή.

*Deep Learning Super Sampling (DLSS)
Το θέμα είναι κατά πόσο μπορεί να εφαρμοστεί κάτι τέτοιο σε μια συσκευή με πολύ περιορισμένο thermal (και energy) envelope. Το θεωρώ βέβαια δεδομένο ότι θα πέσουν στα 7nm, αλλά ακόμα και έτσι μιλάμε για έξτρα boost στην γενική απόδοση + tensor cores για το DLSS (εκτός αν πάνε για shader based), που βλέποντας από τα τελευταία Jetson Xavier που βγάλανε, πάμε από 10w έως 30w (ανάθεμα αν μπουν στην διαδικασία για custom λύση). Σε σύγκριση με τώρα έχουμε 11-14W για το παλιό και 6-9W για το καινούριο μοντέλο. Βέβαια η χρήση του DLSS στο Switch παίζει να αλλάξει κατά πολύ το αποτέλεσμα που θα έχει στην τελική εικόνα, ενώ παράλληλα δεν θα κόψουν την αγορά στα δυο για το μηχάνημα, μιας και θα είναι σαν έξτρα (μονόδρομος κατά την άποψη μου αλλά οκ). Όπως και να έχει, η Ν χρειάζεται να δυναμώσει το μηχάνημα, γιατί με την έλευση και των νέων κονσολών είτε δεν θα βγάζουν τίποτα moulti platform στο Switch, είτε θα έχουμε αποτελέσματα όπως το OW, στην καλύτερη
Πολύ θετικό πάντως ότι στην UE4 πλέον υποστηρίζεται πλήρως το DLSS 2.0 και η χρήση του από τους developers θα είναι πιο εύκολη. Οψόμεθα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 hours ago, Malthador said:

Πάντα πίστευα ότι τα Moleskin είναι τραγικά υπερκοστολογημένα, αλλά τα συγκεκριμένα τα θέλω.

όχι απλά είναι τρελά υπερκοστολογημένα, αλλά έχουν και αρκετά κακής ποιότητας χαρτί, ίσως το χειρότερο στην premium κατηγορία... αν θες να γράψεις με πένα είναι απλά αδύνατο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενώ μέχρι πριν 2-3 μέρες ήταν όλα καλά, ξαφνικά το eShop δεν παίρνει τις κάρτες Revolut. Ούτε virtual, ούτε κανονική όταν με τις κάρτες αυτές είχα αγοράσει καμια 20αριά παιχνίδια μέχρι την περασμένη εβδομάδα. Κάτι έτυχε να ακούσω για θέματα με Revolut σε κάποιες στοιχηματικές μέσα στο Σαββατοκύριακο αλλά δεν ξέρω αν έχει σχέση ή αν είναι γενικό θέμα.

Πάντως ο συνδυασμός eShop -> Paypal -> Revolut φαίνεται να δουλεύει κανονικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...