Προς το περιεχόμενο

Nintendo Switch Topic v2


Praetorian

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 ώρες πριν, Malthador είπε

Τερμάτισα για δεύτερη φορά στη ζωή μου (η πρώτη ήταν δέκα χρόνια πριν στο Wii) το Xenoblade Chronicles και τις επόμενες μέρες θα προσπαθήσω να ολοκληρώσω και το Future Connected.

Ότι και να πω είναι λίγο για αυτό το game. Πραγματικά τικάρει όλα τα κουτάκια που έχω στο μυαλό μου για να κατατάξω ένα game στα αριστουργήματα. Gameplay; Τικ. Character development; Τικ. Artistic value; Τικ. Μουσικάρες; Τικ. Τεράστιος κόσμος για εξερεύνηση; Τικ. Τιτάνες, mechas και ημίγυμνες κοπέλες; Τικ, τικ και τικ.

Αλλά ο πυρήνας του συγκεκριμένου game είναι για μένα το σενάριό του, η ιστορία που διηγείται. Είναι αυτό το εντελώς διαστροφικό που κάνουν οι Ιάπωνες στα άνιμε, που είσαι όλη την ώρα «wtf είναι αυτό που παρακολουθώ 100 ώρες τώρα και γιατί γίνονται όλα αυτά, τίποτα δεν βγάζει νόημα» για να επέλθει η κάθαρση στο φινάλε και να σου πει -σαν άλλο End of Evangelion- «ορίστε βλάκα πάρε την εξήγηση στα μούτρα και νιώσε λίγο».

Τι να πω, μόνο δέος και τεράστιο respect στον Takahashi και στην Monolith γενικότερα που τουλάχιστον προσπαθούν να δώσουν εμπειρίες που όμοιες τους δύσκολα βρίσκει κανείς στην βιομηχανία πλέον.

Τέτοια post Μου δίνουν όρεξη να συνεχίσω να το παίζω......

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 19,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βασικά με το πρώτο Xenoblade Chronicles, ήταν η πρώτη φορά που ξαναένιωσα δέος για ένα παιχνίδι, όπως όταν ήμασταν μικροί τη δεκαετία του 90 και βλέπαμε πράγματα στα games για πρώτη φορά.

Προσωπικό μου Νο1 game of all time για πολύ καιρό, μέχρι που βγήκε το Witcher 3.

Για μέγιστη ευχαρίστηση μήν αναλώνεστε πολύ με τα generic, τύπου MMORPG quests και ακολουθείστε την ιστορία.

Επεξ/σία από panther_512
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Skywalker333 είπε

οσο λατρεψα το πρώτο το XB (λατρεια ομως!), τοσο μίσησα το 2ο. μου βγηκε η πιστη για να το τελειωσω γιατι το εβρισκα τοσο μα τοσο κουραστικο και γιατι ειχε τον χειροτερο map κ path finding που εχω δει. γενικα πρεπει η σειρα να ερθει στο 2020, ειναι πολλα generic στοιχεια που την κρατανε πισω.

Είχα το ίδιο feeling την πρώτη πρώτη φορά που το είχα αρχίσει. Μετά το XX μου είχαν ξινίσει το απίστευτα user unfriendly UI και το λίγο περίεργο mix ρεαλισμού και ζωγραφιάς art style. Ιδια φάση με το jump force που προσπάθησε να μπλέξει ρεαλισμό με ζωγραφιά. Οταν μιλάς για path finding φαντάζομαι αναφέρεσαι στην πολυπλοκότητα του χάρτη. Αυτό ρε συ είναι asset, το να σκεφτείς πως θα κάνεις traverse τον χάρτη και πως θα βρεις τον δρόμο σου για να πας από το ένα σημείο στο άλλο είναι πολύ δυνατό στοιχείο του X2. Το άρχισαν στο XX που έχει την ίδια λογική απλά σε πολύ μεγαλύτερη έκταση όμως χωρίς την διαφοροποίηση levels ανάλογα καιρικών συνθηκών. Τα καιρικά φαινόμενα στο XX έχουν συγκεκριμένα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα για την ομάδα σου και επηρεάζουν και τους εχθρούς τόσο στο τι αλλά όσο και στο ποιοι εμφανίζονται (αυτό το τελευταίο κομμάτι υπάρχει και στο 2). Στο Χ2 ανάλογα το επίπεδο της cloud sea αλλάζει και η πορεία που θα έχεις στον χάρτη για το που μπορείς να πας πλέον και που όχι. Φυσικά αυτό το κομμάτι μπορεί να το θεωρήσεις και εκνευριστικό όμως σίγουρα πρόκειται για δυνατό στοιχείο του τίτλου.  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω δει κ εχω δει open world games, απο τα σπαργανα των WRPGS & JRPGs οπότε δεν με εκπλήσει η εξερευνηση ή τα πολλαπλα επιπεδα.  Και στο XX,  αν κ δε τρελαθηκα, περασα καλα, εκει το προβλημα μου ηταν η μεγαλη επαναλληψη.

Στο X2 φρικαρα με τον σχεδιασμο των περιοχων σε ορισμενες πιστες. Σου εβγαζε στον χαρτη οτι πρεπει να πας στο Χ σημειο αλλα επειδη ηταν τοσο περιεργα σχεδιασμενα τα επιπεδα, εκανες παρα πολλους γύρους για να βρεις πως ακριβως πας που. Για καποιον που λιώνει 200ωρες σε τετοια παιχνιδια κ κανει map clean, αυτο δεν ειναι θεμα γιατι θα τα βρει. Ομως, επειδη το περισσότερο απο το side υλικο στο παιχνιδι ειναι κακιστο (mmo quest 3ης κατηγορίας), δεν εβρισκα κανενα λογο να ασχοληθω με τα εξτρα. Αποτέλεσμα; Να τρωω τα μουτρα μου σε κάποιες περιοχες προσπαθώντας να βρω που στο καλο θελει να με στείλει ο χαρτης γιατι τα markers ηταν τραγικα (πιο πολυ μπερδευαν βασικα αντι να βοηθάνε). Δλδ να ειμαι πολλες φορες πανω στο marker αλλα να μη μπορω με τιποτα να βγαλω ακρη που παω γιατι καααπου εχασα ενα κλαδι/μια τρυπα που θα με πηγαινε στο σωστο επιπεδο...

Γερασα ίσως; Δε ξέρω, αυτο που ξερω ειναι οτι αγορασα το Switch για αυτο στην ουσια (ερχομενος απο τρελη αγαπη στη σειρα) κ εδω δε μου εκατσε καθολου καλα.Ισως αν ειχα διαθεση για παααρα πολυ εξερευνηση και map clean να ηταν εντελως αλλιως τα πραγματα, αλλα πλεον δεν εχω χρονο για να κανω κακο filler υλικο. Γενικα αυτο ειναι το μεγαλο παραπονο μου στη σειρα, χρειαζεται επιτελους να φυγει απο το side quest τριτοκλασσάτου mmo και να βαζει σοβαρο υλικο, εχει μεινει πισω εδω.

Οποτε με πολυ χαρα ξαναειδα το X1 :) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
59 minutes ago, panther_512 said:

Βασικά με το πρώτο Xenoblade Chronicles, ήταν η πρώτη φορά που ξαναένιωσα δέος για ένα παιχνίδι, όπως όταν ήμασταν μικροί τη δεκαετία του 90 και βλέπαμε πράγματα στα games για πρώτη φορά.

Προσωπικό μου Νο1 game of all time για πολύ καιρό, μέχρι που βγήκε το Witcher 3.

Για μέγιστη ευχαρίστηση μήν αναλώνεστε πολύ με τα generic, τύπου MMORPG quests και ακολουθείστε την ιστορία.

Εντάξει, προσωπικό μου αγαπημένο θα είναι στο αιώνα των άπαντα το Planescape: Torment, μίλησε στην ψυχή μου το συγκεκριμένο game και ήταν το πρώτο ουσιαστικά που με έκανε να δω το μέσο ως κάτι περισσότερο από γραφικά, ήχο και σενάριο. Αλλά σε κάθε περίπτωση κάτι τέτοια αριστουργήματα μου 'ρχεται να τρίψω στην μούρη μερικών youtubers/reviewers που υποστηρίζουν ότι τα games δεν είναι τέχνη, είναι και παραείναι (όταν το θέλουν οι δημιουργοί τους).

Από και εκεί και πέρα, ναι το game βγάζει μια WoW-ίλα στα side-quests του, αλλά είτε θα πρέπει να κάνεις μερικά τέτοια, είτε θα πρέπει να το ρίξεις στο grinding πριν το προ-τελευταίο boss. Έκανα μια προσπάθεια στο lvl 70 και δεν έβγαινε με τίποτα, αναγκάστηκα να grindάρω κανά δίωρο-τρίωρο και να φτάσω lvl 78 πριν το τερματίσω.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, Malthador said:

Εντάξει προσωπικό μου αγαπημένο θα είναι στο αιώνα των άπαντα το Planescape: Torment, μίλησε στην ψυχή μου το συγκεκριμένο game και ήταν το πρώτο ουσιαστικά που με έκανε να δω το μέσο ως κάτι περισσότερο από γραφικά, ήχο και σενάριο. Αλλά σε κάθε περίπτωση κάτι τέτοια αριστουργήματα μου 'ρχεται να τρίψω στην μούρη μερικών youtubers/reviewers που υποστηρίζουν ότι τα games δεν είναι τέχνη, είναι και παραείναι (όταν το θέλουν οι δημιουργοί τους).

Disco Elysium έχεις παίξει;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Just now, sotirisl said:

Disco Elysium έχεις παίξει;

Όχι ακόμα, είναι στο πρόγραμμα κι αυτό.

Αν και περιμένω να βγει και στο Switch, ακόμα αγνοείται η τύχη του.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 minutes ago, Malthador said:

Όχι ακόμα, είναι στο πρόγραμμα κι αυτό.

Αν και περιμένω να βγει και στο Switch, ακόμα αγνοείται η τύχη του.

το αναφέρω απλά επειδή γράφεις ότι σου άρεσε το Planescape Torment, οπότε το συνιστώ... Εγώ παντως τα λάτρεψα και τα δύο...

Επεξ/σία από sotirisl
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Disco Elysium και Divinity Original Sin 1-2 ηταν τα RPG της γενιας για εμενα (ακομα κ χωρις μαχη το DE παραμενει αριστουργηματικο σε επιλογη και χτισιμο χαρακτηρα κ ρολου)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Choronzon είπε

Ευτυχώς στη δουλειά έχω και άτομα με τα οποία μπορώ να επικοινωνώ 😁

IMG_20201112_060223.jpg

Man of culture! 😄 Λατρεύω τα enamel pins, έχω πάρει 4, τα τρία τα έχω στην τσάντα μου. Αν ήταν πιο φτηνά θα έπαιρνα πιο συχνά. Μπορείτε να βρείτε τα δύο από τα παρακάτω στο Etsy.

mO2q4wJ.jpg

 

Επίσης αξίζει να αναφέρω πως έχω 185 ώρες στο Hollow Knight. 'Έχει τις περισσότερες ώρες απο κάθε άλλο παιχνίδι στο switch. Το έχω τερματίσει πολλές φορές και είναι σίγουρα το αγαπημένο μου indie game που έχω παίξει ποτέ και βρίσκεται άνετα στην λιστα των 5 αγαπημένων μου παιχνιδιών. Το lore του απλά συγκλονιστικό! 'Εχω λιώσει mossbag και αλλους δυο στο youtube. Ακόμα και για την Girlfriend Reviews είναι το μοναδικό παιχνίδι που δεν βρήκε τίποτα αρνητικό να πει, χεχε. Και το είχα αγοράσει 6.39  ευρώ πέρσι επειδη ηταν σε προσφορά χωρίς να  έχω ιδέα τι έπαιρνα πέρα απο τις βαθμολογίες των reviews του τριγύρω.

gElYY5T.png

XgricUX.jpg

'Έπειτα, κατά τον Απρίλη που αγόραζε ο αδερφός μου PS4 pro, του πήρα το παιχνίδι μαζί με ένα καταπληκτικό κουκλάκι που εχει και σπαθί με μαγνητάκι για να το βάζει ειτε στα χέρια είτε στην πλάτη. ❤️  Δεν είμαστε άτομα που ξοδεύουμε πολλά λεφτά σε παιχνίδια και αξεσουάρ, ποσο μάλλον σε limited edition κτλ, αλλά ένιωθα πως όφειλα να δώσω κάτι παραπάνω στην Team Cherry! ❤️ Περιμένω πως και πως το Silksong αλλα η Νιντεντο μας έχει βγάλει την Παναγία.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, Skywalker333 είπε

Στο X2 φρικαρα με τον σχεδιασμο των περιοχων σε ορισμενες πιστες. Σου εβγαζε στον χαρτη οτι πρεπει να πας στο Χ σημειο αλλα επειδη ηταν τοσο περιεργα σχεδιασμενα τα επιπεδα, εκανες παρα πολλους γύρους για να βρεις πως ακριβως πας που. Για καποιον που λιώνει 200ωρες σε τετοια παιχνιδια κ κανει map clean, αυτο δεν ειναι θεμα γιατι θα τα βρει. Ομως, επειδη το περισσότερο απο το side υλικο στο παιχνιδι ειναι κακιστο (mmo quest 3ης κατηγορίας), δεν εβρισκα κανενα λογο να ασχοληθω με τα εξτρα. Αποτέλεσμα; Να τρωω τα μουτρα μου σε κάποιες περιοχες προσπαθώντας να βρω που στο καλο θελει να με στείλει ο χαρτης γιατι τα markers ηταν τραγικα (πιο πολυ μπερδευαν βασικα αντι να βοηθάνε). Δλδ να ειμαι πολλες φορες πανω στο marker αλλα να μη μπορω με τιποτα να βγαλω ακρη που παω γιατι καααπου εχασα ενα κλαδι/μια τρυπα που θα με πηγαινε στο σωστο επιπεδο...

Κοίταξε σε αυτό με τα quest 3ης κατηγορίας δεν μπορώ να σε πω ότι έχεις άδικο όμως η αλήθεια είναι ότι απλά είναι η δικαιολογία για περισσότερη εξερεύνηση και περισσότερο ξεδίπλωμα το πόσο πολύ δομημένος είναι ο χάρτης και να πρέπει να βρεις τον δρόμο σου. Στο ΧΧ υπήρχε αυτή η GPS μπάλα που την είχες πάντα διαθέσιμη αν δεν ήθελες να ψαχτείς μόνος σου και απλά σε οδηγούσε μόνη της στον δρόμο σου και πάντα έμενες με το σαγόνι ανοιχτό στο πόσο δρόμο και από που έπρεπε να πας κανονικά (δεν υπήρχε περίπτωση να το βρεις μόνος σου) γιατί ο χάρτης είναι τόσο τεράστιος. Στο Χ2 το concept είναι το ίδιο αλλά επειδή δεν έχει ούτε κατά διάνοια τέτοιες εκτάσεις όσο το ΧΧ η απάντηση πάντα βρίσκεται εκεί μπροστά σου, απλά πρέπει να ανοίξεις λίγο τα μάτια σου και να κάνεις ορισμένα λογικά άλματα και γι αυτό δεν σου έχει και GPS μπάλα οδηγό. Το μόνο που σου προσφέρει είναι αν είσαι στο σωστό επίπεδο. Μεγάλος δάσκαλος είναι η πρώτη σου επαφή με την Gormot εκεί στο μεγάλο δέντρο που πραγματικά έχει τρομακτικά πολύπλοκο και πολυεπίπεδο σχεδιασμό. Σε ψήνει όμως από την αρχή ότι η κάθε σου νέα επαφή με νέο τιτάνα ότι έτσι θα είναι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγώ πάντως το Xenoblade Chronicles 2 το παράτησα λόγω δυσκολίας και το μίσησα. Δεν μπορούσα με τίποτα να βγάλω άκρη με τις μάχες, ενώ είχα δει αρκετά video στο Youtube και είχα διαβάσει κάποιους οδηγούς. Δεν μπορούσα με τίποτα να περάσω κάποιον boss.... Και ήμουν στο 6 ή 7 κεφάλαιο.... Για εμένα, η ιστορία του απείχε πολύ από το να την χαρακτηρίστεις "επική"....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε

Κοίταξε σε αυτό με τα quest 3ης κατηγορίας δεν μπορώ να σε πω ότι έχεις άδικο όμως η αλήθεια είναι ότι απλά είναι η δικαιολογία για περισσότερη εξερεύνηση και περισσότερο ξεδίπλωμα το πόσο πολύ δομημένος είναι ο χάρτης και να πρέπει να βρεις τον δρόμο σου. Στο ΧΧ υπήρχε αυτή η GPS μπάλα που την είχες πάντα διαθέσιμη αν δεν ήθελες να ψαχτείς μόνος σου και απλά σε οδηγούσε μόνη της στον δρόμο σου και πάντα έμενες με το σαγόνι ανοιχτό στο πόσο δρόμο και από που έπρεπε να πας κανονικά (δεν υπήρχε περίπτωση να το βρεις μόνος σου) γιατί ο χάρτης είναι τόσο τεράστιος. Στο Χ2 το concept είναι το ίδιο αλλά επειδή δεν έχει ούτε κατά διάνοια τέτοιες εκτάσεις όσο το ΧΧ η απάντηση πάντα βρίσκεται εκεί μπροστά σου, απλά πρέπει να ανοίξεις λίγο τα μάτια σου και να κάνεις ορισμένα λογικά άλματα και γι αυτό δεν σου έχει και GPS μπάλα οδηγό. Το μόνο που σου προσφέρει είναι αν είσαι στο σωστό επίπεδο. Μεγάλος δάσκαλος είναι η πρώτη σου επαφή με την Gormot εκεί στο μεγάλο δέντρο που πραγματικά έχει τρομακτικά πολύπλοκο και πολυεπίπεδο σχεδιασμό. Σε ψήνει όμως από την αρχή ότι η κάθε σου νέα επαφή με νέο τιτάνα ότι έτσι θα είναι. 

ε δε με "εψησε", με ξενέρωσε :P . Ειδικα εκεινο το μερος, τραγωδια! Βρε καλο μου κ χρυσο μου παιχνιδι, ΔΕ θελω να ξεψαχνισω τον χαρτη ως την τελευταια γωνιτσα, ελεος, δεν εχεις υλικο για να με πεισεις :P 

ξαναλεω, για οσους κανουν map clean τετοια παιχνιδια, αυτο δε θα ηταν προβλημα γιατι ολα τα εβρισκες. εγω που δε θελω πια να δινω χρόνο σε 3ο κλασσατα filler quests κ ηθελα λιγο πιο streamlined την εμπειρια, ε επεφτα σε τοιχους. Τελπαν, για εμενα ηταν μια στροφη στη σειρα που δε μου αρεσε καθολου. Αν το συνεχισουν ετσι, δε θα δω το επομενο. Δε πειραζει, παιχνιδια υπαρχουν πλέον με τις ντουζινες, γιαυτο κ σταματησα να "παιζω με το ζόρι" οτι με κουραζει :) 

Επεξ/σία από Skywalker333
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, sotirisl είπε

εγώ πάντως το Xenoblade Chronicles 2 το παράτησα λόγω δυσκολίας και το μίσησα. Δεν μπορούσα με τίποτα να βγάλω άκρη με τις μάχες, ενώ είχα δει αρκετά video στο Youtube και είχα διαβάσει κάποιους οδηγούς. Δεν μπορούσα με τίποτα να περάσω κάποιον boss.... Και ήμουν στο 6 ή 7 κεφάλαιο.... Για εμένα, η ιστορία του απείχε πολύ από το να την χαρακτηρίστεις "επική"....

Δεν είδες δυστυχώς τίποτα απο την Ιστορία, είναι όλη μαζεμένη στο τέλος.  Αυτό ειναι το μεγαλύτερο πρόβλημα του 2. Παίζεις 40 ώρες χωρίς σκοπό και μετά έχει ανηφόρα ανεπανάληπτη, και σε Gameplay και σε ιστορία.

1 λεπτό πριν, Skywalker333 είπε

επαφή με την Gormot εκεί στο μεγάλο δέντρο που πραγματικά έχει τρομακτικά πολύπλοκο και πολυεπίπεδο σχεδιασμό. Σε ψήνει όμως από την αρχή ότι η κάθε σου νέα επαφή με νέο τιτάνα ότι έτσι θα είναι

Τι μου το θυμησες. ΤΟ ΡΗΜΑΔΙ. 15 ώρες γύρω γύρω, εκεί κόντεψα να το παρατήσω.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα γράφω εν τάχει, βαθιά ανάσα.

Ni No Kuni White Witch ή πως το λένε αυτό το πράμα. Παίζω ένα τρίωρο, με τρώνε κάτι ποντίκια στο βόθρο γιατί τελείωσε το MP και παράλληλα ήθελα και fireball για να ανάψω κάτι βωμούς να προχωρήσω να βρω το γάτο. Χωρίς MP και χωρίς potions δεν έχει fireball. Το respawn των κακών να γίνεται κάθε έξι δευτερόλεπτα. Μέσα στους υπονόμους δεν έχει save. Βάζω νέα SD card 256GB που είχα αγοράσει από Amazon πριν μισό χρόνο αλλά είχα παρατήσει στο γραφείο αφού όταν έφτασε το δέμα είχε αρχίσει το ανοιξιάτικο lockdown και άρα τέρμα το γραφείο, με τα πολλά βρήκα συναδέλφους που έκαναν αλυσίδα και κατάφερε να φτάσει σε μένα η SD (μαζί και το υπέροχο Pro Controller). Το παιχνίδι ήταν σε standby και το save στην παλιά SD 128GB. Πάνω στη φόρα μου χωρίς να σβήσω το Switch βγάζω την παλιά, την κάνω clone στην καινούρια, βάζω την καινούρια. Πάει το τελευταίο save. Πάνω από 2 ώρες gameplay χαμένες, παίρνω κουράγιο, βάζω χθες βράδυ να ξανακάνω όλα τα quests 2+ ώρες πριν τα ποντίκια. Λέω θα παίξω μισή ώρα.

Το έκλεισα μετά από ένα τετράωρο. Καλό είναι.

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...