Προς το περιεχόμενο

Nintendo Switch Topic v2


Praetorian

Προτεινόμενες αναρτήσεις

13 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε

Δεν βλέπω τίποτα στο darksiders 3 που να μην μπορεί να τρέξει το switchακι.

Το hat in time ενα must buy indie που ερχεται στο switch συντομα τα ιδια λεγανε και εκει και ο κοσμος απορουσε πως ειναι δυνατον.Αν και εκει τους δικαιολογο για το λογο οτι η μηχανη που το εφτιαξαν ηταν για pc και δεν ηταν και πολυ συμβατη με κονσολες και ειδικα το switch.Στα twins το καταφεραν καπως αλλα για το switch ξεκινησαν ξανα σε αλλη μηχανη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Mistwalker είπε

Το hat in time ενα must buy indie που ερχεται στο switch συντομα τα ιδια λεγανε και εκει και ο κοσμος απορουσε πως ειναι δυνατον.Αν και εκει τους δικαιολογο για το λογο οτι η μηχανη που το εφτιαξαν ηταν για pc και δεν ηταν και πολυ συμβατη με κονσολες και ειδικα το switch.Στα twins το καταφεραν καπως αλλα για το switch ξεκινησαν ξανα σε αλλη μηχανη.

Δεν ξέρω τίποτα από κώδικα και μηχανές. Το οπτικό αποτέλεσμα που βλέπω όμως για το darksiders 3 δεν είναι τίποτα "βαρύ" που δεν τρέχει στο switch. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε

Δεν ξέρω τίποτα από κώδικα και μηχανές. Το οπτικό αποτέλεσμα που βλέπω όμως για το darksiders 3 δεν είναι τίποτα "βαρύ" που δεν τρέχει στο switch. 

Και για μενα πανω κατω αφου τρεχει το bayonetta στα 60fps σιγουρα θα το τρεξει.Μαυρα μεσανυχτα εχω και γω απο κωδικες/μηχανες αλλα σιγουρα αν ενα game φτιαχτει σε μηχανη που δεν ειναι και πολυ συμβατη δυσκολα θα παιξει.

Μια και λεμε για μηχανες το switch εχει πλεον support για τη frostbite της EA οπου μενει η επισημη ανακοινωση αλλα δεν πιστευω να νοιαζεται και κανεις γιατι δεν περιμενουμε κατι απο αυτους. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δυστυχώς το πόσο καλα γραφικά έχει ένα game δεν μας λέει πλέον πόσο καλα θα τρέξει σε κάποιο hardware. 

Πχ η σειρά souls ανέκαθεν είχε μέτρια γραφικά όμως στις κονσόλες έτρεχε σκατά επειδή ήταν unoptimised. Δείτε πως τρέχει το DS3 στα twins... Ενώ έχουμε δει και αντίθετα παραδείγματα με παιχνίδια που έτρεχαν πολύ καλύτερα με πολύ πιο εξελιγμένα γραφικά. Πχ Doom. 

Μπορεί λοιπόν το Darksiders 3 να έχει απλά γραφικά αλλά αυτό από μόνο του δεν λέει απολύτως τίποτα για την απόδοση του στο switch. Και ας βασίζεται και στην UE4. 

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Ε καλά μην κοροϊδευόμαστε τώρα, το Darksiders III επί της ουσίας έχει ίδια γραφικά με το Darksiders II. Θέλει προσπάθεια για να μην καταφέρουν να το τρέξουν στο NSw.

Πολύ καλά νέα το ότι έρχεται το πρώτο στο Switch, για μένα είναι το πιο Zelda-alike απ' όλα και μάλλον το καλύτερο της σειράς.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Malthador είπε

Ε καλά μην κοροϊδευόμαστε τώρα, το Darksiders III επί της ουσίας έχει ίδια γραφικά με το Darksiders II. Θέλει προσπάθεια για να μην καταφέρουν να το τρέξουν στο NSw.

Πολύ καλά νέα το ότι έρχεται το πρώτο στο Switch, για μένα είναι το πιο Zelda-alike απ' όλα και μάλλον το καλύτερο της σειράς.

Δεν λέω ότι δεν μπορεί να «τρέξει» στο Switch. Το ζήτημα είναι αν θα έχουμε σταθερή απόδοση ή πχ θα γίνονται σπαστικά drops στις μάχες. 

Δεν έχω μεγάλη εμπιστοσύνη στην ομάδα ανάπτυξης αυτών των παιχνιδιών. 

Μακαρι να κάνω λάθος, θα δούμε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θεμα του πως τρεχει ενα παιχνιδι σε μια κονσολα ειναι στο 99% των περιπτωσεων θεμα developer. Μπορει ο dev να ειναι η ubisoft και το αποτελεσμα να ειναι τραγικο σε ολες τις κονσολες με loading των 45' , με pop up , με κρασαρισματα καθε 2 ωρες παιχνιδιου κλπ . Μπορει ο dev να ειναι η Rockstar ή η naughty dog πχ και να προσπαθεις ωρες ολοκληρες να βρεις ψεγαδι σε ενα παιχνιδι και να αναρωτιεσαι πως στον π@@@ γινεται να βλεπεις τετοιο αποτελεσμα στην κονσολιτσα σου που ειναι 5 ετων .

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, james9tito είπε

Το θεμα του πως τρεχει ενα παιχνιδι σε μια κονσολα ειναι στο 99% των περιπτωσεων θεμα developer. Μπορει ο dev να ειναι η ubisoft και το αποτελεσμα να ειναι τραγικο σε ολες τις κονσολες με loading των 45' , με pop up , με κρασαρισματα καθε 2 ωρες παιχνιδιου κλπ . Μπορει ο dev να ειναι η Rockstar ή η naughty dog πχ και να προσπαθεις ωρες ολοκληρες να βρεις ψεγαδι σε ενα παιχνιδι και να αναρωτιεσαι πως στον π@@@ γινεται να βλεπεις τετοιο αποτελεσμα στην κονσολιτσα σου που ειναι 5 ετων .

1) το AC Odyssey δεν ειχε κανένα ιδιαίτερο θέμα

2) η Rockstar κάποιο λογο έχει που καθυστερεί τα pc ports

3) η Naughty Dog εδω και μια δεκαετία φτιαχνει games μονο για ενα μηχανημα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, jon_pallis είπε

1) το AC Odyssey δεν ειχε κανένα ιδιαίτερο θέμα

2) η Rockstar κάποιο λογο έχει που καθυστερεί τα pc ports

3) η Naughty Dog εδω και μια δεκαετία φτιαχνει games μονο για ενα μηχανημα

1) Σε ps4 ειναι γνωστο το θεμα με τα κρασαρισματα. Σε εμενα σε 70 ωρες παιχνιδιου συνεβη περιπου 10 φορες. Βεβαια μην ανοιξουμε το θεμα ubisoft γιατι δεν μας φτανει ο χρονος να γραφουμε. 

2) Αδιαφορο , το αποτελεσμα μετραει. 

3) Επισης αδιαφορο , κρινω σαν τελικος χρηστης. 

Διαφωνεις οτι δεν παιζει ρολο η μηχανη γραφικων αλλα πιο πολυ η "διαθεση" του dev? Το αν βιαζεται , αν τον πιεζει ο publisher, αν θελει να βγαζει καθε χρονο reskin για να αρμεξει (βλ far cry),  αν φτιαχνει παιχνιδια για 1 ή 10 κονσολες γιατι να με ενδιαφερει εμενα. 

Επεξ/σία από james9tito
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Socratis_g είπε

Τα είδα και εγώ αλλα δεν το ανέβασα γιατί είναι έθιμο να το κάνει ο mansa2k 😋

 

 

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, Malthador είπε

Περιμένω ανάλυση. :D

 

Μία από τα ίδια!

Σε άλλα νέα το Mario Kart Tour για τα κινητά μετακινήθηκε για το καλοκαίρι.

Επεξ/σία από EverythingYouBelieve
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...