Προς το περιεχόμενο

Nintendo Switch Topic v2


Praetorian

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, logistoulis είπε

εγώ θεωρώ πώς είναι όπως για κάθε παιχνίδι άλλωστε 

μην κοιτάς τωρα που σε συνεπήρε το gameplay, αν βγούν μερικά ακόμα ανάλογα παιχνίδια (αν όχι ότι είναι και εξίσου εύκολο) που έχουν ΚΑΙ ιστορία το botw απλά θα είναι "λίγο" πλέον 

επίσης εγώ πρόσωπικά όσο και να το απόλαυσα, έχω γράψει ίσως τις λιγότερες ώρες σε αυτό σε σχέση με κάθε άλλο ανάλογο παιχνίδι γιατι δεν υπήρχαν οι στιγμές που ασχολήθηκα ουσιαστικά με κάποιο σενάριο

Θεωρώ ότι υπάρχει χώρος για player focused παιχνίδια με υποτονική εισαγωγή ιστορίας. Βλέπεις την σειρά soulsborne παράδειγμα που είναι στο ίδιο μοτίβο. Δεν θέλω ποτέ να δω κανονική παρουσίαση ιστορίας σε αυτήν την σειρά, το θέλω μυστικιστικό και υποτονικό, να υπάρχει εκεί αλλά όχι μέσα στη μούρη μου. Το ίδιο θέλω και για το Zelda, θέλω την ιστορία να υπάρχει εκεί υπό την μορφή lore και ορισμένα μικρά κομματάκια όμως η πραγματική ουσία να έρχεται από τον παίκτη όπως ήταν πάντα άλλωστε, σε άλλα παιχνίδια λιγότερο και σε άλλα περισσότερο όμως πάντα με σχεδόν καθόλου οχλήσεις από πλευράς παιχνιδιού. 99% του παιχνιδιού ήσουν εσύ και ο κόσμος του (σου). Αυτή είναι η μαγεία της σειράς άλλωστε. 

Προτιμώ χίλιες φορές να αναπτύξουν ακόμα περισσότερο το gameplay, δεν θεωρώ ότι φτάσαμε ταβάνι με αυτήν την συνταγή με το συγκεκριμένο νέο σύστημα που έχει το BotW. Ιστορία μπορώ να πάρω από χίλιες άλλες διαφορετικές πλευρές, ατόφιο και καθαρόαιμο gameplay όμως με τόσα πράγματα μπορώ να το πάρω μόνο από ελάχιστες προτάσεις και δεν θέλω να χάσω μια από αυτές στο όνομα μιας δήθεν ιστορίας. 

  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε

Θεωρώ ότι υπάρχει χώρος για player focused παιχνίδια με υποτονική εισαγωγή ιστορίας. Βλέπεις την σειρά soulsborne παράδειγμα που είναι στο ίδιο μοτίβο. Δεν θέλω ποτέ να δω κανονική παρουσίαση ιστορίας σε αυτήν την σειρά, το θέλω μυστικιστικό και υποτονικό, να υπάρχει εκεί αλλά όχι μέσα στη μούρη μου. Το ίδιο θέλω και για το Zelda, θέλω την ιστορία να υπάρχει εκεί υπό την μορφή lore και ορισμένα μικρά κομματάκια όμως η πραγματική ουσία να έρχεται από τον παίκτη όπως ήταν πάντα άλλωστε, σε άλλα παιχνίδια λιγότερο και σε άλλα περισσότερο όμως πάντα με σχεδόν καθόλου οχλήσεις από πλευράς παιχνιδιού. 99% του παιχνιδιού ήσουν εσύ και ο κόσμος του (σου). Αυτή είναι η μαγεία της σειράς άλλωστε. 

Προτιμώ χίλιες φορές να αναπτύξουν ακόμα περισσότερο το gameplay, δεν θεωρώ ότι φτάσαμε ταβάνι με αυτήν την συνταγή με το συγκεκριμένο νέο σύστημα που έχει το BotW. Ιστορία μπορώ να πάρω από χίλιες άλλες διαφορετικές πλευρές, ατόφιο και καθαρόαιμο gameplay όμως με τόσα πράγματα μπορώ να το πάρω μόνο από ελάχιστες προτάσεις και δεν θέλω να χάσω μια από αυτές στο όνομα μιας δήθεν ιστορίας. 

κοίτα εγώ γούσταρα και παρά το υπερβολικό hype που συνήθως τελικά με "ξενερώνει" όταν προσγειώνομαι στην πραγματικότητα πέρασα πάρα πολύ ωραία με αυτό το παιχνίδι και θα το θυμάμαι για πάντα 

 

και σέβομαι αυτό το στυλάκι της μοναξιάς που έτσι κι αλλιώς ήθελαν οι δημιουργοί να νιώσεις, δεν είναι δηλαδή ότι το έκαναν μόνο για μείωση του budget εκεί ώστε να επικεντρωθούν στο gameplay και τον κόσμο

 

αλλά στο sequel μιας και πολλά πράγματα (αν όχι τα περισσότερα) τα έχουν έτοιμα θα ήθελα και κάτι διαφορετικό στην αφήγηση, ειδικά από τη στιγμή που πλέον δεν θα είσαι μόνος σου 

 

εντάξει μην γίνει και draqon quest με όλη την τρελοπαρέα, έστω να δώσουν έμφαση στο ότι θα είσαι εσύ με το γκομενάκι εναντίον όλων, εμένα με ψήνει γιατί υπάρχει υλικό για κάτι τέτοιο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ούτε και εμένα θα με χαλούσε ελαφρώς να αναπτύξουν την αφήγηση (ελαφρώς όμως, όσο πατάει η γάτα). Μπορεί η βάση να υπάρχει ήδη όμως οι δυνατότητες που μπορούν να αναπτύξουν πάνω σε αυτό είναι πραγματικά άπειρες και θέλω να το δω να πηγαίνει προς εκεί. Σκέψου παράδειγμα να δημιουργήσουν κανονικού παλαιού τύπου dungeons σε συνδυασμό με shrines μεγαλύτερου μεγέθους και όχι τόσα πολλά (ας πούμε σύνολο 30 dungeons, 10 major παλαιάς κοπής και απαιτήσεων και 20 μικρά προς μεσαία shrines όπου το καθένα από αυτά θα έχει το μέγεθος divine beast) όμως να είναι τα μισά από αυτά κρυφά εντελώς και να πρέπει να κάνεις ένα κάρο διάφορα σκηνικά σε όλο τον χάρτη για να ανοίξεις τις πόρτες σε ένα από αυτά. Τέτοιο εγχείρημα θα ήταν το τέλειο για εμένα όμως αναγνωρίζω ότι απαιτεί τρελή σκέψη και man power για να επιτευχθεί οπότε κρατάω απλά το όνειρο. Επίσης να εξελιχθεί το ήδη σύστημα physics και αλληλεπίδρασης των διάφορων αντικειμένων με επιπλέον ουσιαστικούς τρόπους και γενικά περισσότερα εργαλεία που προκαλούν διάφορες καταστάσεις έτσι ώστε να έχεις ακόμα περισσότερο αυξημένο ρεπερτόριο. 

Γενικά πιστεύω ότι υπάρχει χώρος για τεράστια βελτίωση στο κομμάτι που είναι γνωστό το Zelda ότι προσφέρει διαχρονικά και δεν θα ήθελα να δω ούτε 5% έκπτωση σε αυτό για να γίνει ένα ακόμα παιχνίδι της "γραμμής". Εχουμε ήδη δει παραδείγματα τέτοιας έκπτωσης στο Twilight princess και στο Skyward sword που ήταν τα Zelda με την μεγαλύτερη έμφαση σε αφήγηση ιστορίας και τα αποτελέσματα δυστυχώς φάνηκαν από αυτήν την μεταβολή. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

άσχετος με το switch , είδα τη προσφορά και κατι με έτρωγε μεσα μου κ το παράγγειλα αλλά δε το πλήρωσα ακόμα. -πληρωμή στο κατάστημα-

άρχισα να διαβάζω το νήμα εδώ κ άρχισα να αμφινταλανευομαι μήπως δεν είναι για μένα λίγο τα παιχνίδια της nintento (εχω ps4 με πολύ μεγάλη βιβλιοθήκη ) λίγο ότι διαβάζω για μοχλούς προβληματικους κ wifi. σκευτικα οτι hackarete μετα ειδα οτι το v2 #δεν ,οπότε άρχισα να λεω να μη το πάρω εν τελη. Σήμερα είδα το ring fit Κ ξετρελάθηκα 🤣🤣. θα μου πειτε 300 +80 σχεδόν 400 ε για κονσολα για 1 παιχνιδι? ε....... ακόμα με τρώει για κάποιο λόγο. Εχω 2-3 παιδικές ερωτήσεις κ συνχωρεστε με αν είναι χαζές αλλά θα καθορίσει αν θα σκάσω εν τέλη τόσα λευτα η θα πάνε για ps5 

a. τα παιχνίδια ειναι μεγάλα, μικρά? τι εννοώ. ειδα ένα mario odyssey playthrough και ηταν 3ς ωρες. τόσο μικρα ειναι τα exclusive της nintendo ?  

b. το ring fit το βλέπω παντου εξαντλημένο , αν κατάλαβα σωστά είναι λόγο κορονοιου κ θα εμφανιστεί καποια στιγμή σε 15 20 μέρες πάλι ? γενικά τα accessories της κονσόλας είναι εύκολο να βρεθούν σε stoκ ?

c. έχετε να μου προτείνετε καποια site Που να πουλάνε μεταχειρησμενα ακόμα κ εξωτερικό? γενικά από που αγοράζετε παλιότερα παιχνίδια  κ να μη πληρώνετε 60αρια? 

δ. είδα αυτό το animal crossing κ σίγουρα θα γουστάρει η σύντροφος. μπορώ να κάνω 2  account 1 για μένα 1 για εκείνη να παίζουμε το ίδιο παιχνίδι? 

 

εάν για κάποιο λόγο τελικά αποφασίσω ότι δεν,  θα γράψω εδώ ενα μήνυμα εαν υπάρχει άτομο που το θέλει, να συνενοηθουμε να πάει με τα στοιχεία μου να το παραλάβει στα 299.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, ikaruga24 είπε

Το σύστημα μάχης του witcher είναι στην καλύτερη μέτριο. Ενα σύστημα που το μόνο που κάνεις είναι να φροντίζεις να έχεις πάντα το μεγαλύτερο νούμερο σε attack power που μπορείς να έχεις (ένα γρίζο σπαθί με 150 damage είναι απείρως καλύτερο από ένα epic σπαθί με 140 damage και χύστα μέσα επιπλέον special effects) και το μόνο που χρειάζεσαι είναι το Axii sign για κάθε περίπτωση. Axii -> strong combo -> dodge -> repeat. Λειτουργεί σε όλες τις μάχες ότι και να είναι ο εχθρός. Ενα σύστημα μάχης που αλλάζει τον τρόπο που κινείσαι αν είσαι σε "combat mode" που αυτόματα δεν μπορείς να κάνεις άλλες λειτουργίες. Ειδικά όταν πας Skellige είναι για πολύ εκνευριστικές καταστάσεις λόγο μορφολογίας. Αν βγάλεις την ιστορία από το witcher τόμε μιλάμε απλά για ένα μέτριο προς κακό παιχνίδι. Η ιστορία είναι η κόλλα και το δέλεαρ του παιχνιδιού. 

Το Zelda από την άλλη σε θέμα ιστορίας ήταν πάντα σπαρτιάτικο. Ηταν απλά εκεί ίσα ίσα για να σπρώξει να εξερευνήσεις και να ασχοληθείς με το gameplay του. Το κάθε αντικείμενο να έχει παραπάνω από μια χρήση στον κόσμο του. Το BotW δεν διαφέρει σε αυτό το κομμάτι από τα προηγούμενα Zelda συνεπώς είναι κάπως άκυρο να λες ότι δεν έχει ιστορία. Αν θες να πεις ότι ήταν χαμένη ευκαιρία να αναπτύξουν κανονική παρουσίαση ιστορίας τότε οκ δεκτό αλλά δεν είναι και απαραίτητο για τέτοιο παιχνίδι. Αλλο είναι το focus του τίτλου. Δεν θέλω σε καμία περίπτωση να χώσουν παρουσίαση ιστορία και λοιπά θυσιάζοντας όμως το gameplay και τους μηχανισμούς που ανέπτυξαν. Δεν υπάρχει σύγκριση με τίποτε άλλο εκεί έξω. Δεν είναι τυχαίο που ακόμα και σήμερα βλέπεις αυτά που βλέπεις από παίκτες με πράγματα που μπορείς να κάνεις στο παιχνίδι που ούτε καν ήξερες ότι υπάρχουν μέσα. Πόσο μάλλον να μπεις στην διαδικασία να ψαχτείς. 

Μιλάμε για εντελώς διαφορετικά παιχνίδια μεταξύ τους. Δεν υπάρχει πουθενά καμία σύγκριση ως προς το τι κάνουν, πως το κάνουν και τι θέλουν να προσφέρουν. 

Σε αυτό θα συμφωνήσω, για αυτό το έβαλα 50% win-lose με το breath που επίσης δεν είναι κάτι ιδιαίτερα καλό. 

Στα άλλα γούστα είναι, προσωπικά περίμενα να υπάρχει μια υποτυπώδης ιστορία και όχι κάτι κοντά στο απόλυτο τίποτα και μια τέτοια ερημιά στον κόσμο (ιδίως όταν αυτά που είδα στα ριβιους μιλούσαν για "πλούσιο κόσμο που αξίζει να τον ζήσεις" ή κάτι ανάλογο). 

Τώρα εάν θεωρείς ότι το physics sandbox με ολίγη από παιχνίδι που ουσιαστικά σε σερβίρει σε πολλαπλά/περισσότερα σημεία αξίζει την θυσία μιας ιστορίας, μιας σωστής ηχητικής εμπειρίας και γενικότερα περιεχόμενου, καλώς.

Προσωπικά διαφωνώ και αυτό έγραψα. 

|

Για να μην μακρηγορούμε, ας πούμε ότι ήταν μια μεγάλη απογοήτευση μετά τους διθυράμβους που είδα/διάβασα, κάτι που δεν ένιωσα στα άλλα δύο και τον άλλο hit τίτλο της κονσόλας, Mario Odyssey. Το οποίο ήταν μακράν η καλύτερη/μεγαλύτερη έκπληξη της κονσόλας.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
3 hours ago, LongTom said:

Προσωπικά θεωρώ ότι τα άλλα δύο είναι πολύ ανώτερα (πέστα σχετικά παιχνίδια, να μην έχουμε τη νίλα με το πως τα λένε) και το BoTW εκτός από το αρχικό wow factor δεν προσφέρει τόσα όσα του καταλογίζουν. , 

Όχι, δεν είναι ανώτερα γενικώς. 

Είναι ανώτερα σε σενάριο/πλοκή, χαρακτήρες και γραφικά, αλλά είναι κατώτερα σε μάχες, gameplay και physics. 

Αν με το "ανώτερο" εννοείς στην πραγματικότητα "μου αρέσει περισσότερο" be my guest. 

Για όποιον προτιμάει gameplay το BotW είναι μονόδρομος. 

2 hours ago, logistoulis said:

εγώ θεωρώ πώς είναι όπως για κάθε παιχνίδι άλλωστε 

Σωστά, γιατί το Smash έχει οσκαρικό σενάριο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν γράφει αυτή τι στιγμή τις ώρες που έφαγα στο odyssey και δεν θυμάμαι πόσο ακριβός αλλά κάπου στις 50 ήταν σίγουρα.

Zelda πχ. θα φτάσεις για πλάκα στις 100 ώρες και θα σου λείπουν πολλά να βρεις ακομα.Xenoblade 2 θα φτάσεις στις 60 ώρες και ακόμα θα σου δείχνει tutorial για να συνεχίσεις κοντά άλλες τόσες.

Το βίντεο που είδες μπορεί να ήταν κάνα speed run.Μπορεις να μπεις στο how long to beat να γράψεις τα games που σε ενδιαφέρουν και να δεις πάνω κάτω πόσες ώρες θέλουν.

Τα περισσότερα games και μετά από 4 χρόνια μπορεί να τα βρεις στην καλυτερη κάνα 15ρι πιο φθηνά.Τωρα όμως αν πχ. βρεις με κάποιο τρόπο το odyssey ας πούμε στα 25€ και μετά από 4 χρόνια όπως είπα θέλεις να το πουλήσεις θα μπορέσεις να το βάλεις 40€ και να βρεθεί αγοραστής.

Γενικός να ξέρεις ότι αν επιλέξεις nintendo θα βάλεις βαθειά το χέρι στην τσέπη ειδικά για τα first party όσος καιρός και να περάσει εκτός και αν είσαι τυχερός και βρεις καλές τιμές σε μεταγχειρισμενα αλλά δεν πιστευω πιο φθηνά από 30ρι.

Εγώ πάντως ψιλοαπογοητευτικα με το switch σε θέματα που με ενδιαφέρουν όπως το online που είναι σημαντικό για μένα και πλέον στην πρώτη ευκαιρία θα φύγει για πούλημα και δύσκολα θα τους ξαναεμπιστευτω στο μέλλον εκτός και αν μετά από πολύ ψάξιμο δω ότι όντως έμαθαν από τα λάθοι τους.

Ξέρω ότι δεν φαίνεται και πολύ θετικό ότι έγραψα αλλά αν επιλέξεις nintendo τουλάχιστον θα ξέρεις ότι θα βρεις πολλά διασκεδαστικά games και νέες ιδέες όπως το ring fit και αν παίζεις μαζί με τη γυναίκα ή αν έχεις και παιδιά πιστεύω ότι θα σου φανεί ακόμα καλύτερο.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, LongTom είπε

Σε αυτό θα συμφωνήσω, για αυτό το έβαλα 50% win-lose με το breath που επίσης δεν είναι κάτι ιδιαίτερα καλό.

Δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο σε σχέση με τι; Με το Bayonetta; Θα σε παραπέμψω στο νήμα του ίδιου του BotW για το τελευταίο βίντεο που πόσταρα για το τι είδους βάθος και δυνατότητες υπάρχει στο σύστημα μάχης. Από καθαρό skill μέχρι τέρμα exploit και εντός εκτός και επί τα αυτά. Δεν θεωρείς ότι είναι κάτι το ιδιαίτερο γιατί δεν έψαξες περισσότερο. Κοίτα λίγο βαθύτερα. 

17 λεπτά πριν, LongTom είπε

Στα άλλα γούστα είναι, προσωπικά περίμενα να υπάρχει μια υποτυπώδης ιστορία και όχι κάτι κοντά στο απόλυτο τίποτα και μια τέτοια ερημιά στον κόσμο (ιδίως όταν αυτά που είδα στα ριβιους μιλούσαν για "πλούσιο κόσμο που αξίζει να τον ζήσεις" ή κάτι ανάλογο). 

Μα έχει υποτυπώδη ιστορία όπως όλα τα προηγούμενα Zelda. Σώσε την Zelda και φάε τον κακό. Τόσο απλό και λιτό. Ο κόσμος είναι πράγματι πλούσιος. Αν θες να ασχοληθείς με το lore έχει πράγματι τεράστιο κομμάτι που μπορείς να ασχοληθείς όμως δεν θα το πάρεις στο πιάτο μέσα από εκτεταμένα βιντεάκια. Εφόσον δεν επενδύεις ή δεν είσαι σε θέση για τον Χ, Ψ λόγο να μπεις σε τέτοια νοοτροπία τότε και το παιχνίδι δεν μπορεί να σε καλύψει στο κομμάτι αυτό. Θα σε παραπέμψω επίσης στα soulsborne παιχνίδια τα οποία έχουν μια υποτυπώδη ιστορία όμως έχουν άπειρο lore να ανακαλύψεις αν το θέλεις. Ποτέ όμως με το ζόρι στο πιάτο μέσα στην μάπα σου. 

21 λεπτά πριν, LongTom είπε

Τώρα εάν θεωρείς ότι το physics sandbox με ολίγη από παιχνίδι που ουσιαστικά σε σερβίρει σε πολλαπλά/περισσότερα σημεία αξίζει την θυσία μιας ιστορίας, μιας σωστής ηχητικής εμπειρίας και γενικότερα περιεχόμενου, καλώς.

Και εδώ κάνεις εσύ το λάθος να το θεωρείς ως ένα πασπαρτού physics sandbox που απέχει παρασάγγας από κάτι τέτοιο. Είναι πολύ απλοϊκός χαρακτηρισμός και δεν είναι καν εύστοχος κιόλας. Οπότε θα σε ρωτήσω, για ποιο λόγο όλα τα χρόνια του το Zelda ήταν τόσο επιτυχημένο και αγαπημένο με τόσο ρηχή παρουσίαση (στην ιστορία πάντα); Τι ήταν αυτό που σε έκανε να παίξεις τα παλιά παιχνίδια αλλά για κάποιο λόγο σε απογοήτευσε στο καινούργιο γιατί δεν θα σε πιστέψω αν μου πεις ότι έπαιξες τα παλιά για την ιστορία τους. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
8 minutes ago, ikaruga24 said:

Δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο σε σχέση με τι; Με το Bayonetta; Θα σε παραπέμψω στο νήμα του ίδιου του BotW για το τελευταίο βίντεο που πόσταρα για το τι είδους βάθος και δυνατότητες υπάρχει στο σύστημα μάχης. Από καθαρό skill μέχρι τέρμα exploit και εντός εκτός και επί τα αυτά. Δεν θεωρείς ότι είναι κάτι το ιδιαίτερο γιατί δεν έψαξες περισσότερο. Κοίτα λίγο βαθύτερα. 

Το είχα πει και στις αρχές, gameplay-wise το BotW μου θυμίζει πολύ Soulsborne, όχι στην δυσκολία προφανώς, αλλά στον τρόπο που είναι δομημένες οι μάχες του. Πρέπει να χρησιμοποιήσεις ότι έχεις διαθέσιμο, ειδικά στο Master Mode, αλλιώς δεν πας πουθενά. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, Malthador είπε

Το είχα πει και στις αρχές, gameplay-wise το BotW μου θυμίζει πολύ Soulsborne, όχι στην δυσκολία προφανώς, αλλά στον τρόπο που είναι δομημένες οι μάχες του. Πρέπει να χρησιμοποιήσεις ότι έχεις διαθέσιμο, ειδικά στο Master Mode, αλλιώς δεν πας πουθενά. 

Καλά το master mode μπορεί να θεωρηθεί και μαζοχιστικό και δεν προτείνεται σίγουρα για πρώτη φορά που θα ξεκινήσεις. Πρέπει να έχεις αρκετή γνώση εις βάθος των διάφορων μηχανισμών και μάχης πριν καν τολμήσεις να πατήσεις start master mode. Γι αυτό άλλωστε πιστεύω ότι το κρατάνε και σε διαφορετικό save slot σε σχέση με το base game.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατέβηκε και το Luigi's Mansion 3, για να πάω να το δω...

(αύριο πάω για κάμποσες μέρες στα πεθερικά, εκεί πιστεύω θα τα βγάλει τα λεφτά του στο ακέραιο του Switch αφού θα κλειστώ σε καμια αποθήκη και δεν πρόκειται να με δει άνθρωπος)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ikaruga24 είπε

Δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο σε σχέση με τι; Με το Bayonetta; Θα σε παραπέμψω στο νήμα του ίδιου του BotW για το τελευταίο βίντεο που πόσταρα για το τι είδους βάθος και δυνατότητες υπάρχει στο σύστημα μάχης. Από καθαρό skill μέχρι τέρμα exploit και εντός εκτός και επί τα αυτά. Δεν θεωρείς ότι είναι κάτι το ιδιαίτερο γιατί δεν έψαξες περισσότερο. Κοίτα λίγο βαθύτερα. 

Μα έχει υποτυπώδη ιστορία όπως όλα τα προηγούμενα Zelda. Σώσε την Zelda και φάε τον κακό. Τόσο απλό και λιτό. Ο κόσμος είναι πράγματι πλούσιος. Αν θες να ασχοληθείς με το lore έχει πράγματι τεράστιο κομμάτι που μπορείς να ασχοληθείς όμως δεν θα το πάρεις στο πιάτο μέσα από εκτεταμένα βιντεάκια. Εφόσον δεν επενδύεις ή δεν είσαι σε θέση για τον Χ, Ψ λόγο να μπεις σε τέτοια νοοτροπία τότε και το παιχνίδι δεν μπορεί να σε καλύψει στο κομμάτι αυτό. Θα σε παραπέμψω επίσης στα soulsborne παιχνίδια τα οποία έχουν μια υποτυπώδη ιστορία όμως έχουν άπειρο lore να ανακαλύψεις αν το θέλεις. Ποτέ όμως με το ζόρι στο πιάτο μέσα στην μάπα σου. 

Και εδώ κάνεις εσύ το λάθος να το θεωρείς ως ένα πασπαρτού physics sandbox που απέχει παρασάγγας από κάτι τέτοιο. Είναι πολύ απλοϊκός χαρακτηρισμός και δεν είναι καν εύστοχος κιόλας. Οπότε θα σε ρωτήσω, για ποιο λόγο όλα τα χρόνια του το Zelda ήταν τόσο επιτυχημένο και αγαπημένο με τόσο ρηχή παρουσίαση (στην ιστορία πάντα); Τι ήταν αυτό που σε έκανε να παίξεις τα παλιά παιχνίδια αλλά για κάποιο λόγο σε απογοήτευσε στο καινούργιο γιατί δεν θα σε πιστέψω αν μου πεις ότι έπαιξες τα παλιά για την ιστορία τους. 

Αυτό τώρα το είδα και εξεπλάγην ότι έβγαλαν κάτι τέτοιο, μοιάζει με over the top πιου-πίου που πρωταγωνιστεί μια στριπτιτζού;:wacko:

Δεν είναι κάτι ιδιαίτερο σε σχέση π.χ. με το PS4 spiderman, με το Kindom come και φυσικά με το dark messiah που προσωπικά πιστεύω ότι είχε ένα από τα καλύτερα ever. 

|

Άλλο απλότητα και μινιμαλισμός και άλλο ψάχνω με το κυάλι μπας και βρω κάτι. 

|

Το τελευταίο zelda που έπαιξα ήταν ένα στο gameboy, δεν θυμάμαι όνομα.

Όπως έγραψα, αγόρασα το συγκεκριμένο επειδή όλοι οι ρεβιούερς το έβγαζαν ως το απόλυτο παιχνίδι της κονσόλας μαζί με το Mario. Με πλούσιο κόσμο, ωραία ιστορία και άπειρα μυστικά σε έναν μεγάλο open world.

Εάν το αγόραζα κούτρα - δίχως να ακούσω τίποτα για αυτό από πριν - δεν θα ήμουν τόσο απογοητευμένος, αντίθετα μάλλον θα το διασκέδαζα αρκετά διότι έχει να δώσει το παιχνίδι. Αυτό που το χάλασε ήταν ότι πέρασε και δεν ακούμπησε από το ότι το βγάζει το hype.Τουλάχιστον για αυτά που περίμενα.

1 ώρα πριν, Malthador είπε

Όχι, δεν είναι ανώτερα γενικώς. 

Είναι ανώτερα σε σενάριο/πλοκή, χαρακτήρες και γραφικά, αλλά είναι κατώτερα σε μάχες, gameplay και physics. 

Αν με το "ανώτερο" εννοείς στην πραγματικότητα "μου αρέσει περισσότερο" be my guest. 

Για όποιον προτιμάει gameplay το BotW είναι μονόδρομος. 

Σωστά, γιατί το Smash έχει οσκαρικό σενάριο. 

Όλα που γράφουμε εδώ είναι σε επίπεδο "με αρέσει περισσότερο", δεν είναι peer reviewed papers να συγκρίνεις μεθοδολογίες, στατιστικά και αποτελέσματα. 

Επίσης από την αρχή έγραψα "προσωπικά", γιατί γράφω αυτά που περίμενα και αυτά που (δεν) είδα.

Εάν το θεωρείς μονόδρομο καλώς, προσωπικά το "gameplay" δεν μου έκανε και πολλά, ΟΚ γενικά αλλά όχι τίποτα παραπάνω. 

Γούστα.

|

|

Τεσπα, όπως έγραψα, αυτά πιστεύω και όπως διαφωνεί καλώς.

Πάμε παρακάτω. 

31 λεπτά πριν, nzeppos είπε

Κατέβηκε και το Luigi's Mansion 3, για να πάω να το δω...

(αύριο πάω για κάμποσες μέρες στα πεθερικά, εκεί πιστεύω θα τα βγάλει τα λεφτά του στο ακέραιο του Switch αφού θα κλειστώ σε καμια αποθήκη και δεν πρόκειται να με δει άνθρωπος)

Υπέροχη αίσθηση και σχεδίαση χαρακτήρων. 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, nzeppos είπε

Κατέβηκε και το Luigi's Mansion 3, για να πάω να το δω...

....

Αυτό είναι το επόμενο(ένα από τα 7-8 που θέλω μόνο) παιχνίδι που θα πάρω. 

Όσο για το Mario Odyssey ο μικρός το τερμάτισε σε 2-3 μέρες..το να έχει 50 ώρες παιχνιδιού μου ακούγετε πάρα πολύ για να είναι σωστό, γιατί ΟΚ το έκαψε ο μικρός αλλά όχι και 50 ώρες με τπτ. Εκτός και αν οι 30+ ώρες είναι για να μαζέψεις όλα τα αστεράκια πώς τα λένε.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
52 minutes ago, LongTom said:

 Όπως έγραψα, αγόρασα το συγκεκριμένο επειδή όλοι οι ρεβιούερς το έβγαζαν ως το απόλυτο παιχνίδι της κονσόλας μαζί με το Mario. Με πλούσιο κόσμο, ωραία ιστορία και άπειρα μυστικά σε έναν μεγάλο open world.

... 

Εάν το θεωρείς μονόδρομο καλώς, προσωπικά το "gameplay" δεν μου έκανε και πολλά, ΟΚ γενικά αλλά όχι τίποτα παραπάνω. 

Το 99% των reviews στο metacritic το εκθειάζει για το level design, τα mechanics, το στήσιμο του κόσμου, τέτοια πράγματα. Αν περίμενες να δεις κάποιο ground-breaking σενάριο ή κανένα σοβαρό character development (με τον πρωταγωνιστή μουγγό), sorry αλλά δεν φταίνε οι reviewers, αυτοί σαφείς είναι. 

Και δεν φημίζομαι ότι παίρνω το μέρος των reviewers γενικά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Mistwalker είπε

νέες ιδέες όπως το ring fit και αν παίζεις μαζί με τη γυναίκα ή αν έχεις και παιδιά πιστεύω ότι θα σου φανεί ακόμα καλύτερο.

Δεν είναι νέα ιδέα ακριβώς το ring fit. Από την προηγούμενη γενιά είχαμε το wii fit από την Nintendo, από την Sony το sports active και μερικούς άλλους τίτλους που χρησιμοποιουσαν το move. 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...