deligkos Δημοσ. 18 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2018 Η Google ακολούθησε τα βήματα του Facebook και προχώρησε στην αναβάθμιση των ρυθμίσεων για την προβολή των διαφημίσεων, ώστε να καθίσταται ευχερέστερο για τον χρήστη τόσο να γνωρίζει πώς εφαρμόζεται στην περίπτωσή του η στόχευσή των διαφημίσεων, όσο και να ελέγχει ποιες καταχωρήσεις από αυτές θα βλέπει. Οι χρήστες θα λαμβάνουν γνώση για όλους τους παράγοντες που καθορίζουν τη στόχευση του προωθητικού υλικού και ταυτόχρονα θα λαμβάνουν εξηγήσεις για την παρουσία των σχετικών διαφημίσεων. Επιπλέον, θα παρέχονται επιλογές για την απενεργοποίησή τους είτε την τροποποίηση των σχετικών ρυθμίσεων. Ο χρήστης δεν έχει τη δυνατότητα να απενεργοποιήσει πλήρως τις στοχευμένες διαφημίσεις, αλλά θα μπορεί να μειώνει την προβολή στοχευμένου περιεχομένου με βάση γενικά κριτήρια, όπως τα site που κάποιος επισκέπτεται και την ώρα. Το link "why this ad?" («γιατί αυτή η διαφήμιση») καθίσταται διαθέσιμο σε κάθε υπηρεσία που δείχνει τις Google ads καθώς και «σχεδόν σε όλα» τα sites και τις εφαρμογές που συνεργάζονται με τη Google για την προβολή διαφημίσεων. Εάν κάποιος επί παραδείγματι απορεί για μια διαφήμιση που βλέπει στο YouTube, θα γνωρίζει τους λόγους που συμβαίνει αυτό και θα μπορεί, τροποποιώντας τις ρυθμίσεις, να μην βλέπει ξανά αυτό το προωθητικό περιεχόμενο. Αυτά είναι καλά νέα για όσους θεωρούν ενοχλητικές τις στοχευμένες διαφημίσεις. Αποτελεί κατά κύριο λόγο αντίδραση στην εντεινόμενη πίεση στην Google, όσον αφορά την προσέγγισή της σε ζητήματα που αφορούν την προστασία της ιδιωτικότητας. Η εταιρεία βρέθηκε στο επίκεντρο επικρίσεων γι’ αυτά τα θέματα και επιχειρεί να διαμορφώσει μια νέα πολιτική. Εngadget Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2018 Αλλάζουν κάτι για να μας βάζουν να κάνουμε αποδοχή σε νέους όρους που περιέχει κάτι άλλο μέχρι να καταλάβουμε τι παίζει και να αντιδράσουμε ώστε να αλλάξουν κάτι για να μας βάζουν να κάνουμε αποδοχή σε νέους όρους που περιέχει κάτι άλλο μέχρι να καταλάβουμε τι παίζει και να αντιδράσουμε ώστε να αλλάξουν κάτι για να μας βάζουν να κάνουμε αποδοχή σε νέους όρους που περιέχει κάτι άλλο μέχρι να καταλάβουμε τι παίζει και να αντιδράσουμε ώστε να αλλάξ................................ Υ.Γ. για όλα φταίνε τα cookies που δεν τρώγονται
citelis Δημοσ. 18 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2018 Γενικά εφόσον είμαστε εμείς το εμπόρευμα δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά. Εκτός φυσικά από το να μην χρησιμοποιούμε Google! 1 1
telis Δημοσ. 18 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2018 Ζήτω τα κάθε λογής adblock.. Νέα πολιτική λέει. Θα σας τον φοράμε αλλά με κανόνες που συμφωνείτε....
panosveto12 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2018 1 ώρα πριν, citelis είπε Γενικά εφόσον είμαστε εμείς το εμπόρευμα δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά. Εκτός φυσικά από το να μην χρησιμοποιούμε Google! Δεν υπάρχει άλλη επιλογή η Google ελέγχει το internet . 2
GrandGamer Δημοσ. 19 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, panosveto12 είπε Δεν υπάρχει άλλη επιλογή η Google ελέγχει το internet . Υπάρχουν πολλές επιλογές αλλά άμα αισθάνεσαι έτσι υπάρχει και το www.startpage.com Επεξ/σία 19 Ιουνίου 2018 από GrandGamer
johncorfas Δημοσ. 19 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) 20 ώρες πριν, telis είπε Ζήτω τα κάθε λογής adblock.. Νέα πολιτική λέει. Θα σας τον φοράμε αλλά με κανόνες που συμφωνείτε.... Η νέα πολιτική λέει: "ελάτε να μάθετε το πώς και το γιατί χρησιμοποιούμε τα προσωπικά σας δεδομένα". Όπως και το ότι "δεν πουλάμε τα προσωπικά σας δεδομένα*". Το θέμα εδώ είναι να αισθάνεσαι ασφαλής, ώστε να αντιδράς πιο αυθόρμητα και τα δεδομένα σου να είναι πιο σωστά. Καλή προσπάθεια, αλλά προσωπικά δεν τρέφω αυταπάτες. Όσο επιτρέπεται να εμπορεύεσαι προσωπικά δεδομένα η κατάσταση δεν πρόκειται να αλλάξει. Τα λεφτά είναι πάρα πολλά εδώ... * με τον όρο προσωπικά δεδομένα εννοούν ό,τι δε σε στοχοποιεί άμεσα και προσωπικά και όχι όλα τα δεδομένα τα οποία συγκεντρώνονται από εσένα και σε σκιαγραφούν απόλυτα. Δηλαδή "θέλουμε απλά να μάθουμε πώς σκέφτεσαι, όχι πώς σε λένε". Έτσι κι αλλιώς για τις εταιρείες το όνομα του καθενός μας είναι "καταναλωτής" δεν εχει σημαντική αξία το πώς είναι το όνομά μας. Επεξ/σία 19 Ιουνίου 2018 από johncorfas
Επισκέπτης Δημοσ. 19 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2018 6 hours ago, GrandGamer said: Υπάρχουν πολλές επιλογές αλλά άμα αισθάνεσαι έτσι υπάρχει και το www.startpage.com Δεν το ηξερα και με λιγα τεστ που εκανα δεν ειναι κακο.....τουλαχιστον σε συγκριση με την search engine του epicbrowser που ειναι για τα πανηγυρια.
stefanos_th Δημοσ. 19 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2018 13 ώρες πριν, GrandGamer είπε Υπάρχουν πολλές επιλογές αλλά άμα αισθάνεσαι έτσι υπάρχει και το www.startpage.com βαλε μαζι και το www.duckduckgo.com
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα