Live in chaos Δημοσ. 29 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2018 Καλησπέρα σας, Αντιμετωπίζω ένα τεράστιο πρόβλημα με την εταιρία Asus , συγκεκριμένα έχει σταλεί μια από τις συσκευές μου για επισκευή σε επίσημο επισκευαστικο κέντρο στην Αθηνά (CPI) από τις 22/05/2018 με πρόβλημα στο ΛΣ εντός εγγύησης. Ύστερα από 20+ μέρες αποφάσισαν να με ενημερώσουν ότι δεν μπορούν να ολοκληρώσουν την επισκευή (άχρηστοι! άτεχνοι! τραγικοί! απατεώνες! ) και ότι η συσκευή μου θα δρομολογηθεί στο εξωτερικό και συγκεκριμένα στην Ολλανδία. Αφού περάσαν άλλες 10 ημέρες έλαβα ενημέρωση ότι η συσκευή μου είναι στην έδρα τους στην ολλανδια και ότι λόγο της μεγάλης καθυστέρησης εξετάζουν το αίτημα μου για πίστωση. Μετα από αλλεπάλληλες προσπάθειες επικοινωνίας είτε με email είτε τηλεφωνικός με τα κεντρικά της Asus με πάνε ακόμα μέχρι σήμερα από μέρα σε μέρα χωρίς καμιά ενημέρωση. Πλέον έχουμε ξεπεράσει τον 1 μήνα πάμε για 2ο. Δεν έχω αντιμετωπίσει χειρότερο support ποτέ στην ζωή μου. Μιλάμε για μια συσκευή η οποία ήταν σε άριστη κατάσταση χωρίς να έχει πέσει ούτε μια φορά κάτω και χωρίς να έχει πειραχτεί το ΛΣ πάρα μόνο τα offical update που ανακοίνωνε η ίδια η εταιρία, με λίγα λογία μιλάμε για μια συσκευή 8 μηνών με υπόλοιπο 14 μήνες εργοστασιακης εγγύησης που δεν μπορεί να βγει με τίποτα ΚΑΚΉ ΧΡΉΣΗ. Έχω δώσει διορία μέχρι της δεύτερα το μεσημέρι για τελική απάντηση καθώς σε διαφορετική περίπτωση θα κινηθώ νομικά και με δικηγόρο. Ερώτηση προς όλους εσάς, σας εχει συμβεί παρόμοιο σκηνικό αν γνωρίζεται κάποια ιδιάζουσα περίπτωση με την οποία θα μπορούσα να ενημερωθώ και να ενημερώσω τον δικηγόρο μου; Είμαι τρελός που μετά από 1 μήνα + ταλαιπωρία δεν μου έχουν δώσει λύση ;;; Τέλος είμαι ανοιχτός σε κάθε άποψη και διαφωνία επί του θέματος
Zaytsev Δημοσ. 29 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2018 Τρελός σίγουρα δεν είσαι, αφού ο νόμος ορίζει πως αν δε μπορούν να σου επισκευάσουν κι επιστρέψουν τη συσκευή σου εντός 15 ημερών, είναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν έστω μια ίδια ή καλύτερη να κάνεις τη δουλειά σου. Άρα, όσες δικαιολογίες κι αν έχουν (έλλειψη ανταλλακτικών πχ), το να μη σου δώσουν άλλη, είναι παράνομο. Quote Όταν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής για προϊόν εντός εγγύησης υπερβαίνει τις 15 εργάσιμες μέρες, δικαιούστε να ζητήσετε την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή (ά. 5, παρ. 5 του ν. 2251/1994). 1
kormos Δημοσ. 29 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2018 33 λεπτά πριν, Live in chaos είπε Καλησπέρα σας, Αντιμετωπίζω ένα τεράστιο πρόβλημα με την εταιρία Asus , συγκεκριμένα έχει σταλεί μια από τις συσκευές μου για επισκευή σε επίσημο επισκευαστικο κέντρο στην Αθηνά (CPI) από τις 22/05/2018 με πρόβλημα στο ΛΣ εντός εγγύησης. Ύστερα από 20+ μέρες αποφάσισαν να με ενημερώσουν ότι δεν μπορούν να ολοκληρώσουν την επισκευή (άχρηστοι! άτεχνοι! τραγικοί! απατεώνες! ) και ότι η συσκευή μου θα δρομολογηθεί στο εξωτερικό και συγκεκριμένα στην Ολλανδία. Αφού περάσαν άλλες 10 ημέρες έλαβα ενημέρωση ότι η συσκευή μου είναι στην έδρα τους στην ολλανδια και ότι λόγο της μεγάλης καθυστέρησης εξετάζουν το αίτημα μου για πίστωση. Μετα από αλλεπάλληλες προσπάθειες επικοινωνίας είτε με email είτε τηλεφωνικός με τα κεντρικά της Asus με πάνε ακόμα μέχρι σήμερα από μέρα σε μέρα χωρίς καμιά ενημέρωση. Πλέον έχουμε ξεπεράσει τον 1 μήνα πάμε για 2ο. Δεν έχω αντιμετωπίσει χειρότερο support ποτέ στην ζωή μου. Μιλάμε για μια συσκευή η οποία ήταν σε άριστη κατάσταση χωρίς να έχει πέσει ούτε μια φορά κάτω και χωρίς να έχει πειραχτεί το ΛΣ πάρα μόνο τα offical update που ανακοίνωνε η ίδια η εταιρία, με λίγα λογία μιλάμε για μια συσκευή 8 μηνών με υπόλοιπο 14 μήνες εργοστασιακης εγγύησης που δεν μπορεί να βγει με τίποτα ΚΑΚΉ ΧΡΉΣΗ. Έχω δώσει διορία μέχρι της δεύτερα το μεσημέρι για τελική απάντηση καθώς σε διαφορετική περίπτωση θα κινηθώ νομικά και με δικηγόρο. Ερώτηση προς όλους εσάς, σας εχει συμβεί παρόμοιο σκηνικό αν γνωρίζεται κάποια ιδιάζουσα περίπτωση με την οποία θα μπορούσα να ενημερωθώ και να ενημερώσω τον δικηγόρο μου; Είμαι τρελός που μετά από 1 μήνα + ταλαιπωρία δεν μου έχουν δώσει λύση ;;; Τέλος είμαι ανοιχτός σε κάθε άποψη και διαφωνία επί του θέματος Απ όσο γνωρίζω ο χρόνος που δικαιολογεί ένα εξουσιοδοτημένο σερβις είναι 20-25 εργάσιμες ημέρες. Όπως αναφέρεις σίγουρα έχει ξεφύγει κατά πολύ η όλη κατάσταση. Το σίγουρο είναι πως είναι υποχρεωμένοι να προβούν σε πίστωση άμεσα. . Από ποιό κατάστημα είχες κάνει την αγορά;* Για ποιό λόγο μπήκες σε διαδικασία να μιλάς εσύ με την CPI;* *ενημερωτικά μόνο οι 2 παραπάνω ερωτήσεις
Live in chaos Δημοσ. 30 Ιουνίου 2018 Μέλος Δημοσ. 30 Ιουνίου 2018 12 ώρες πριν, kormos είπε Απ όσο γνωρίζω ο χρόνος που δικαιολογεί ένα εξουσιοδοτημένο σερβις είναι 20-25 εργάσιμες ημέρες. Όπως αναφέρεις σίγουρα έχει ξεφύγει κατά πολύ η όλη κατάσταση. Το σίγουρο είναι πως είναι υποχρεωμένοι να προβούν σε πίστωση άμεσα. . Από ποιό κατάστημα είχες κάνει την αγορά;* Για ποιό λόγο μπήκες σε διαδικασία να μιλάς εσύ με την CPI;* *ενημερωτικά μόνο οι 2 παραπάνω ερωτήσεις Η αγορά είναι από κατάστημα Cosmote, Με την CPI στο επαγγελματικο κομμάτι είμαστε "συνεργάτες"
kormos Δημοσ. 30 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2018 3 ώρες πριν, Live in chaos είπε Η αγορά είναι από κατάστημα Cosmote, Με την CPI στο επαγγελματικο κομμάτι είμαστε "συνεργάτες" Νομίζω εδώ κάπου έχεις λειτουργήσει λάθος... Κακώς ενήργησες μόνος σου. Η σωστή διαδικασία ήταν να πάει στην Cosmote Αφού από εκεί έγινε η αγορά. Από εκεί και πέρα το μόνο που εύχομαι είναι καλά ξεμπερδέματα. Αν είχες ακολουθήσει τη σωστή διαδικασία διόλου απίθανο να είχε λυθεί το πρόβλημα σου παίρνοντας θέση η Cosmote και να σου πιστώσει τη συσκευή. . *δεν έπρεπε να μπλέξεις το "Ότι είστε συνεργάτες" με μια αγορά που έχεις κάνει από αλλού. Σ αυτή την περίπτωση καλείται η CPI να σου καλύψει το πρόβλημα (θεωρητικά πάντα) και όχι η Asus. Ο τίτλος σου θα έπρεπε Ποιο ορθά να λέει "Μήνυση κατά της CPI"
isay Δημοσ. 30 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Παιδιά λιγο προσοχή στο τι λέτε.Τα εχουμε γράψει πολλές φορές Ο νόμος (νομοθεσία περι εγγύησης) αναφέρει για αντικατάσταση/πίστωση ΑΝ τελικά η εταιρεία δηλώσει οτι δεν γίνεται επισκευή. Επισης ο νόμος γράφει οτι αν η επισκευή/αντικατάσταση δεν γίνεται σε "ευλογο" χρονικό διάστημα, πρεπει ο ΠΩΛΗΤΗΣ (και οχι η cpi) να παρέχει ΠΡΟΣΩΡΙΝΆ μηχάνημα αντικατάστασης. ΔΕΝ ορίζει συγκεκριμένες ημέρες Ορίζει σαν χρόνο τις 15 ημέρες και επισης το μηχάνημα αντικατάστασης μπορει να είναι οτιδήποτε αλλά οχι αναγκαία το ίδιο. Τώρα είσαι στο μήνα και εχει περάσει κατά πολύ το "ευλογο" διαστημα Μιλάς με την cosmote (εσυ ή ο δοκηγόρος σου) τους παραθέτεις το νόμο και απαιτείς συσκευη αντικατάστασης να κάνεις τη δουλειά σου. Επεξ/σία 30 Ιουνίου 2018 από isay
Zaytsev Δημοσ. 30 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2018 Just now, isay said: Παιδιά λιγο προσοχή στο τι λέτε.Τα εχουμε γράψει πολλές φορές Ο νόμος (νομοθεσία περι εγγύησης) αναφέρει για αντικατάσταση/πίστωση ΑΝ τελικά η εταιρεία δηλώσει οτι δεν γίνεται επισκευή. Επισης ο νόμος γράφει οτι αν η επισκευή/αντικατάσταση δεν γίνεται σε "ευλογο" χρονικό διάστημα, πρεπει ο ΠΩΛΗΤΗΣ (και οχι η cpi) να παρέχει ΠΡΟΣΩΡΙΝΆ μηχάνημα αντικατάστασης. ΔΕΝ ορίζει συγκεκριμένες ημέρες και επισης το μηχάνημα αντικατάστασης μπορει να είναι οτιδήποτε αλλά οχι αναγκαία το ίδιο. Μιλάς με την cosmote (εσυ ή ο δοκηγόρος σου) τους παραθέτεις το νόμο και απαιτείς συσκευη αντικατάστασης να κάνεις τη δουλειά σου. Μια που αναφέρεσαι στο "ΝΟΜΟ", δε βάζεις και κανένα link? Έτσι για την ιστορία βρε αδερφέ, γιατί εγώ δεν είδα πουθενά να λέει για τον "πωλητή". Αφού η αντιπροσωπεία αναλαμβάνει την επισκευή, το εύλογο και λογικό είναι η ίδια να δώσει αντικατάσταση. 16 hours ago, Zaytsev said: Όταν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής για προϊόν εντός εγγύησης υπερβαίνει τις 15 εργάσιμες μέρες, δικαιούστε να ζητήσετε την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή (ά. 5, παρ. 5 του ν. 2251/1994).
kormos Δημοσ. 30 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2018 15 λεπτά πριν, isay είπε Παιδιά λιγο προσοχή στο τι λέτε.Τα εχουμε γράψει πολλές φορές Ο νόμος (νομοθεσία περι εγγύησης) αναφέρει για αντικατάσταση/πίστωση ΑΝ τελικά η εταιρεία δηλώσει οτι δεν γίνεται επισκευή. Επισης ο νόμος γράφει οτι αν η επισκευή/αντικατάσταση δεν γίνεται σε "ευλογο" χρονικό διάστημα, πρεπει ο ΠΩΛΗΤΗΣ (και οχι η cpi) να παρέχει ΠΡΟΣΩΡΙΝΆ μηχάνημα αντικατάστασης. ΔΕΝ ορίζει συγκεκριμένες ημέρες και επισης το μηχάνημα αντικατάστασης μπορει να είναι οτιδήποτε αλλά οχι αναγκαία το ίδιο. Τώρα είσαι στο μήνα και εχει περάσει κατά πολύ το "ευλογο" διαστημα Μιλάς με την cosmote (εσυ ή ο δοκηγόρος σου) τους παραθέτεις το νόμο και απαιτείς συσκευη αντικατάστασης να κάνεις τη δουλειά σου. Να σε ρωτήσω κάτι; Με την Cosmote πως να επικοινωνήσει τώρα Αφού ακολούθησε λάθος σειρά; Η Cosmote πέρα από το παραστατικό πώλησης στον πελάτη δεν έχει κανένα άλλο που να λέει πως έχει παραλάβει συσκευή προς τεχνικό έλεγχο. Θα κρατήσω μια επιφύλαξη ότι αν για κάποιο λόγο η Cosmote δεν είχε (έχει) ως συνεργάτη για επισκευές την CPI, νομίμως να βγάλει εκτός εγγύησης την παρέμβαση από μη εξουσιοδοτημένο (συνεργάτη της) σέρβις. . Είναι απίθανο να συμβεί και κάτι τέτοιο; Γενικά με τις εγγυήσεις είναι πολύ αυστηροί όλοι και ψάχνουν το παραμικρό στα δύσκολα...
isay Δημοσ. 30 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2018 12 λεπτά πριν, Zaytsev είπε Μια που αναφέρεσαι στο "ΝΟΜΟ", δε βάζεις και κανένα link? Έτσι για την ιστορία βρε αδερφέ, γιατί εγώ δεν είδα πουθενά να λέει για τον "πωλητή". Αφού η αντιπροσωπεία αναλαμβάνει την επισκευή, το εύλογο και λογικό είναι η ίδια να δώσει αντικατάσταση. Είναι τα 2 πρώτα στο παρακατω link. διορθωσα στα γραφόμενα μου οτι οριζει τις 15 ημέρες. Οσο για το ποιος θα κάνει το τρέξιμο ο αγοραστης επιλέγει τι τον βολευει. Ο πωλητης ειναι υπευθυνος να αναλάβει ολη την ταλαιπωρία και έξοδα, αλλά αν βολευει τον αγοραστη μπορει να μιλά απευθείας με τον προμηθευτή (αλλος ο πωλητης και αλλο ο προμηθευτής). Ειδικά το τελευταίο να στο πω αλλιώς. Αν αγοράσω μια μεγαλη τηλεόραση απο τοπικό κατάστημα, σε πριπτωση προβλήματος με συμφερει να τρέξει το προβλημα το τοπικό κατάστημα με δικά του έξοδα αποστολής και διαχείρησης, ενώ αν μένω κοντά στο service center του προμηθευτή, εννοειται με συμφερει χρονικά να μιλώ μαζί τους http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_lawGreek.html 10 λεπτά πριν, kormos είπε Να σε ρωτήσω κάτι; Με την Cosmote πως να επικοινωνήσει τώρα Αφού ακολούθησε λάθος σειρά; Η Cosmote πέρα από το παραστατικό πώλησης στον πελάτη δεν έχει κανένα άλλο που να λέει πως έχει παραλάβει συσκευή προς τεχνικό έλεγχο. ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΗ η σκέψη σου. Τώρα η cosmote (γενικά οποιαδήποτε εταιρεία) θα βγάλει έξω την ουρίτσα της γιατί ο πελάτης την παρέκαμψε συν οτι συσκευή αντικατάστασης (για καθυστερήσεις) γίνεται απο τον πωλητη και οχι τον αντιπρόσωπο. Το μόνο παράθυρο ειναι αν η cosmote του ειπε να μιλήσει απευθείας με την cpi οπου εκεί μπορεί να πιέσει την cosmote να τρεξει το θεμα (επισκευής συν συσκευή αντικατάτασης) επειδή αυτοι του ειπαν να πάει εκει. Μπελάς.
Live in chaos Δημοσ. 30 Ιουνίου 2018 Μέλος Δημοσ. 30 Ιουνίου 2018 έχοντα διαβάσει όλα τα παραπάνω , ενημερώνω ότι άνοιξα κανονικά όπως ορίζει η ASUS ticket και ύστερα από οδηγία της εστάλη η συσκευή στην CPI ( Η οποία είναι επίσημο επισκευαστικο κέντρο για κινητά asus). Οταν στέλνεις μια συσκευή εντός εγγύησης για σέρβις και δεν χει ΚΑΚΗ ΧΡΗΣΗ τότε τα έξοδα αποστολής είναι 0€ ξέροντας αυτό και οτι η cosmote θα έκανε μια βδομάδα να ανοίξει ticket το έστειλα μόνος μου για πιο γρήγορα. Με βάση τα παραπάνω η cosmote δεν μπορεί να μου πει ότι κακός πήγε cpi ωστόσο η cpi έχει την μικρότερη ευθύνη πέρα οτι κράτησε 20 μέρες την συσκευή και δεν την έφτιαξε(ΆΧΡΗΣΤΟΙ). Οι επικοινωνίες είναι καθαρά με την ASUS GREECE η οποία απ όσα έχω καταλάβει δεν έχουν καμιά δύναμη στο να πιστώσουν τον πελάτη (απλό τηλεφωνικό κέντρο δλδ ). Ειλικρινά θέλω να δημοσιεύσω τα email ( 43 στο σύνολο ) αλλά μπορώ για τους νέους νομούς περί GDPR για να δείτε τι δούλεμα παίζει ! Εύχομαι να μου λήξουν το θέμα την δεύτερα σε άλλη περίπτωση θα υπάρξει περαιτέρω ενημέρωση στο συγκεκριμένο post,
kormos Δημοσ. 30 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2018 2 ώρες πριν, isay είπε Είναι τα 2 πρώτα στο παρακατω link. διορθωσα στα γραφόμενα μου οτι οριζει τις 15 ημέρες. Οσο για το ποιος θα κάνει το τρέξιμο ο αγοραστης επιλέγει τι τον βολευει. Ο πωλητης ειναι υπευθυνος να αναλάβει ολη την ταλαιπωρία και έξοδα, αλλά αν βολευει τον αγοραστη μπορει να μιλά απευθείας με τον προμηθευτή (αλλος ο πωλητης και αλλο ο προμηθευτής). Ειδικά το τελευταίο να στο πω αλλιώς. Αν αγοράσω μια μεγαλη τηλεόραση απο τοπικό κατάστημα, σε πριπτωση προβλήματος με συμφερει να τρέξει το προβλημα το τοπικό κατάστημα με δικά του έξοδα αποστολής και διαχείρησης, ενώ αν μένω κοντά στο service center του προμηθευτή, εννοειται με συμφερει χρονικά να μιλώ μαζί τους http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_lawGreek.html ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΗ η σκέψη σου. Τώρα η cosmote (γενικά οποιαδήποτε εταιρεία) θα βγάλει έξω την ουρίτσα της γιατί ο πελάτης την παρέκαμψε συν οτι συσκευή αντικατάστασης (για καθυστερήσεις) γίνεται απο τον πωλητη και οχι τον αντιπρόσωπο. Το μόνο παράθυρο ειναι αν η cosmote του ειπε να μιλήσει απευθείας με την cpi οπου εκεί μπορεί να πιέσει την cosmote να τρεξει το θεμα (επισκευής συν συσκευή αντικατάτασης) επειδή αυτοι του ειπαν να πάει εκει. Μπελάς. Έτσι ακριβώς γι αυτό νωρίτερα είπα καλά ξεμπερδέματα. 1 ώρα πριν, Live in chaos είπε έχοντα διαβάσει όλα τα παραπάνω , ενημερώνω ότι άνοιξα κανονικά όπως ορίζει η ASUS ticket και ύστερα από οδηγία της εστάλη η συσκευή στην CPI ( Η οποία είναι επίσημο επισκευαστικο κέντρο για κινητά asus). Οταν στέλνεις μια συσκευή εντός εγγύησης για σέρβις και δεν χει ΚΑΚΗ ΧΡΗΣΗ τότε τα έξοδα αποστολής είναι 0€ ξέροντας αυτό και οτι η cosmote θα έκανε μια βδομάδα να ανοίξει ticket το έστειλα μόνος μου για πιο γρήγορα. Με βάση τα παραπάνω η cosmote δεν μπορεί να μου πει ότι κακός πήγε cpi ωστόσο η cpi έχει την μικρότερη ευθύνη πέρα οτι κράτησε 20 μέρες την συσκευή και δεν την έφτιαξε(ΆΧΡΗΣΤΟΙ). Οι επικοινωνίες είναι καθαρά με την ASUS GREECE η οποία απ όσα έχω καταλάβει δεν έχουν καμιά δύναμη στο να πιστώσουν τον πελάτη (απλό τηλεφωνικό κέντρο δλδ ). Ειλικρινά θέλω να δημοσιεύσω τα email ( 43 στο σύνολο ) αλλά μπορώ για τους νέους νομούς περί GDPR για να δείτε τι δούλεμα παίζει ! Εύχομαι να μου λήξουν το θέμα την δεύτερα σε άλλη περίπτωση θα υπάρξει περαιτέρω ενημέρωση στο συγκεκριμένο post, Κακώς άνοιξες εσύ τικετ. Ας περίμενες μια εβδομάδα ακόμα. Μην κατηγορούμε τους πάντες άσκοπα όμως. Ακολούθησες λάθος διαδικασία. Αν εσύ το πήγαινες ορθά στην Cosmote και έπαιρνες χαρτί παραλαβής για σέρβις είναι καθαρά δικό τους πρόβλημα αν καθυστέρησαν να το στείλουν. Εσύ θα μιλούσες με το χαρτί παραλαβής... Λυπάμαι που το ξαναλέω αλλά έμπλεξαν χωρίς λόγο, επειδή λειτούργησες αυτόβουλα. Απλά κάνε υπομονή τώρα...
Salvation81 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2018 Το πηρες απο Cosmote, επρεπε να πας στην Cosmote. Το γιατι πηδηξες την Cosmote και πηγες στην CPI ενας θεος ξερει (εκτος αν θεωρεις πως εσυ εχεις μεγαλυτερη επιρροη στην CPI απο την Cosmote πχ). Οπως σου ειπαν και αλλοι επρεπε να ακολουθησεις αλλα βηματα οποτε τωρα υπομονη.
Live in chaos Δημοσ. 1 Ιουλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 1 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) Κύριοι δεν έχετε δίκιο σε αυτό που προαναφέρατε , οποιαδήποτε συσκευή εντός εγγύησης ο πελάτης μπορει να απευθυνθεί ο ίδιος με την αντίστοιχη εταιρία και να λάβει οδηγίες για την αποστολή της συσκευής και να μην περιμένει τον κάθε πωλητή-σερβισα να στείλει την συσκευή για επισκευή , ωστόσο αυτη την στιγμή με την κίνηση που έκανα και παρακαμψα την Cosmote χάνω τον " Μοχλό πιέσεως " θα το χαρακτήριζα που θα μπορούσα να ασκήσω σε έκανα κατάστημα cosmote για να με πιστώσει-αντικαταστήσει την συσκευή σαν εταιρία και να αφήσω μετά αυτούς να κυνηγήσουν την Asus.. Ο λόγος που δεν πήγα σε κάποιο κατάστημα ήταν απλός, δεν περίμενα για ένα downgrade - flash rom* να χρειαστούν παραπάνω απο 3 εργάσιμες ήμερες, μετα απο αναβάθμιση σε android 8.0 η συσκευή εμφάνισε τεράστια προβλήματα σταθερότητας (άρχισε να ανοιγοκλεινει εφαρμογές-τρελά lag -και πολλές φόρες εκανε restart) και δεν αναφέρομε σε συσκευή φτηνή αλλα στο καλύτερο μοντέλο της Asus (μέχρι τον Μάιο 2018) με τεράστιες δυνατότητες. Που να φανταστώ οτι οι άχρηστοι τεχνικοί( της CPI) που τους έχει ορίσει η Asus για επίσημο επισκευαστικο κέντρο στην Ελλάδα δεν μπορούσαν να το κάνουν ;;; Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση αν είχα κάποιο πρόβλημα ΣΟΒΑΡΌ (HARDWARE) θα είχα προβεί σε κάποιο κατάστημα εξ αρχής.. Όπως και να έχει ξανά λεω οτι το πρόβλημα είναι η asus greece και οχι cpi. H οποία (cpi) στέλνοντας την συσκευή μετά από 20 μέρες στην ολλανδια άπλα απόδειξε οτι είναι άτεχνοι-άχρηστοι στο κομμάτι επισκευών κινητών τουλάχιστον (το θέμα λήγει εκεί με αυτούς). Asus Greece φέρει κάθε ευθύνη για όλη την ταλαιπωρία μου απο την στιγμή που η συσκευή μου είναι στο εξωτερικό απο τις 22/06/2018 και για μια ολόκληρη βδομάδα δεν εχει επισκευαστεί με τα status να αλλάζουν καθημερινά σας καραμέλες. Και να επισκευαστεί μετά από τόσο χρόνο θα προβώ σε άρνηση παραλαβής και θα απαιτήσω διαφορετική προσεξηση ( αντικατάσταση - πιστωτικό ) πράγμα που θα το εξακριβώσω με τον δικηγόρο μου αν μου δίνεται αυτη η δυνατότητα. *προσπάθησα να το κάνω μόνος μου αλλα το asus tool μου εμφάνιζε ενα ερρορ και δεν ηταν δυνατή η εκκίνηση της διαδικασίας, επίσης δεν ήθελα να κάνω παρέμβαση στο ΛΣ και να χάσω την εγγύηση. Επεξ/σία 1 Ιουλίου 2018 από Live in chaos
isay Δημοσ. 1 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2018 Δε σου ειπε κανενας οτι δεν μπορεις να επιλέξεις, εννοείται εσύ διαλέγεις ΑΛΛΑ με τον τρόπο που το έκανες, έχασες διαπραγματευτικά οφέλη (προσωρινή συσκευή, κλπ) που σου δίνει ο νόμος. Επισης πρόσεχε τους χαρακτηρισμους σου γιατι δεν ξέρεις τι μπορεί πραγματικα να συμβαίνει. Στο δικό σου μυαλό ειναι ένα "απλό" firmware downgrade αλλά μπορει να υπάρχει σοβαρό προβλημα με τη μητρική που να φάνηκε με το upgrade. Δε σημαίνει οτι βάζοντας το παλιο ολα οκ.
Live in chaos Δημοσ. 1 Ιουλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 1 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, isay είπε Δε σου ειπε κανενας οτι δεν μπορεις να επιλέξεις, εννοείται εσύ διαλέγεις ΑΛΛΑ με τον τρόπο που το έκανες, έχασες διαπραγματευτικά οφέλη (προσωρινή συσκευή, κλπ) που σου δίνει ο νόμος. Επισης πρόσεχε τους χαρακτηρισμους σου γιατι δεν ξέρεις τι μπορεί πραγματικα να συμβαίνει. Στο δικό σου μυαλό ειναι ένα "απλό" firmware downgrade αλλά μπορει να υπάρχει σοβαρό προβλημα με τη μητρική που να φάνηκε με το upgrade. Δε σημαίνει οτι βάζοντας το παλιο ολα οκ. Και μητρική να ήταν το πρόβλημα είναι υποχρεωμένοι να έχουν ανταλλακτικό για 2 χρονιά οσο και η εγγύηση σε αλλη περίπτωση πρέπει να δώσουν λύση... Επεξ/σία 1 Ιουλίου 2018 από Live in chaos
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα