isay Δημοσ. 2 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2018 Κατανοώ τον εκνευρισμό σου προς την εταιρεία, αλλά εκτόνωσε τον προς τα εκεί. Εδώ ζήτησες βοήθεια και συζητήθηκαν διάφορες καταστάσεις. Το οτι δεν λύνουν άμεσα το προβλημα σου, καταννοώ οτι δεν σε βολευει, αλλά εδω είναι συζήτηση, οχι φορέας διεκπεραίωσης. Αυτό με τα ανταλλακτικά δεν ισχύει οπως το έχεις στο μυαλό σου, αλλά απο την άλλη δεν σου εχουν απαντήσει "δε φτιαχνει" ή "δεν εχουμε ανταλλακτικά, κάντε οτι νομιζετε". Σαν εταιρεία προσπαθεί να σου βρει λύση ακομα κι αν αυτό σημαίνει αποστολή στο επισκευαστικό κεντρο του εξωτερικου. Στην περιπτωση που δεν φτιάχνει να εισαι σιγουρος οτι θα στο αντικαταστήσουν ή θα σε στείλουν στην cosmote για επιστροφή χρημάτων. Το μόνο που πραγματικά βγήκες "χαμένος" ειναι οτι με το να μιλήσεις απευθείας με την εταιρεία, "έχασες" το νομικό όπλο της προσωρινής συσκευής αντικατάστασης, η οποία και πάλι δε σημαίνει οτι θα επαιρνες αναλογη ή καλύτερη συσκευή. Καλό κουράγιο
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα