Προς το περιεχόμενο
zacharis1955

Μικρόφωνο Trust Madell Vintage 21672 3.5 mm 6.49 €

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, lionheart75 είπε

...

Σκέφτομαι κάποια στιγμή να πάρω αυτό https://www.amazon.co.uk/Blue-Snowball-iCE-USB-Microphone/dp/B006DIA77E/ref=sr_1_3 μαζί με κάτι τέτοιο https://www.amazon.co.uk/Microphone-MAONO-Suspension-Recording-Broadcasting/dp/B06XW53WP7/ref=sr_1_16.

Σε αυτή την κατηγορία τιμής παίζει κάτι καλύτερο απο το snowball?

Oχι, δεν παίζει...

  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με πηραν σημερα πρωι τηλεφωνο. Ειχα κανει δυο διαφορετικες παραγγελιες σε διαστημα λιγων λεπτων και ηθελαν να ρωτησουν αν τις θελω και τις δυο.  Με ενημέρωσαν οτι θα παραλαβω καποια στιγμη γιατι θα το φερουν απο τις αποθηκες τους...

Σήμερα το μεσημερι μου εστειλαν μειλ και για τις δυο παραγγελίες 

Δυστυχώς το τελευταίο τεμάχιο της αποθήκης μας βρέθηκε σε κακή κατάσταση προς πώληση και ως εκ τούτου δεν δυνάμεθα να εκτελέσουμε την παραγγελία σας. Σας ζητούμε συγγνώμη για το γεγονός και παραμένουμε στη διάθεσή σας για οτιδήποτε άλλο χρειαστείτε. 

 

Απαράδεκτο...

Εύκολα θα πάρουν αρνητική στο skroutz...

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, vagdesign είπε

Με κάτι παραπάνω πας στο μεγάλο αδελφό του

https://www.amazon.co.uk/gp/product/B0722VZSRW

Είναι σε προσφορά και το σκέφτομαι αν και έχω μικρόφωνο XLR  δυναμικό καρδιοειδές.

Αν σκέφτεσαι να το χρησιμοποιήσεις σε μίκτη/κονσόλα, τότε πας σε αυτή την έκδοση

https://www.thomann.de/gb/blue_yeti_pro_studio.htm

Έχει σύνδεση USB και XLR (για κονσόλα)

Υ.Γ. Μου ακύρωσαν την παραγγελία και έστειλαν refund στο PayPal. Το πρωί μου είχαν πει μέσω email ότι όλα καλά και θα με ενημερώσουν για την αποστολή.

Μάλλον θα στείλω αρνητική κριτική στο Skroutz αν δεν απαντήσουν στο email που έστειλα πριν για να δικαιολογήσουν την ακύρωση.

ναι στελνουν την ιδια δικαιολογια σε ολους αλλα δεν ξερουν οτι ειμαστε ολοι συνενοημενοι εδω μεσα και φαινεται το ψεμα τους. Αρνητικη κι απο μενα στο σκρουτζ.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου απάντησε και επίσημα στο email μου με την ίδια δικαιολογία.

Του είπα ότι την έχουν γράψει σε παρά πολλά άτομα και ότι έχει ανοιχτεί θέμα σε μεγάλη online κοινότητα και ότι εγώ όπως και πολλοί άλλοι αναγκαστήκαμε και αφήσαμε αρνητική στο Skroutz.gr

Πρεπει να τους τη λες στα μούτρα μήπως και καταλάβουν ότι αυτά είναι φτηνά κόλπα και ότι μπορούν να προκαλέσουν μεγαλύτερο κακό παρά καλό.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ την ίδια απάντηση ελαβα...

Δεν πρόκειται για δικαιολογία αλλά για την πραγματικότητα, καθώς είχαμε παράπονο από πελάτη ότι παρέλαβε σπασμένο προιόν και μπήκαμε σε διαδικασία να ελέγξουμε πάνω από 100 τεμάχια ένα ένα ώστε να δούμε την κατάστασή τους.

Στο τέλος μου είπε οτι μπορω να πραξω οπως θέλω βεβαια οταν αναφερθηκα σε αρνητικη αξιολόγηση..

Ενω μπηκαν στην διαδικασια να απαντησουν παρ ολα αυτα μου φαίνεται fail η ολη φαση οποτε θα προχωρήσω σε αρνητική...

Να παρελαβε κανεις αραγε?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
15 λεπτά πριν, takkk είπε

Και εγώ την ίδια απάντηση ελαβα...

Δεν πρόκειται για δικαιολογία αλλά για την πραγματικότητα, καθώς είχαμε παράπονο από πελάτη ότι παρέλαβε σπασμένο προιόν και μπήκαμε σε διαδικασία να ελέγξουμε πάνω από 100 τεμάχια ένα ένα ώστε να δούμε την κατάστασή τους.

Στο τέλος μου είπε οτι μπορω να πραξω οπως θέλω βεβαια οταν αναφερθηκα σε αρνητικη αξιολόγηση..

Ενω μπηκαν στην διαδικασια να απαντησουν παρ ολα αυτα μου φαίνεται fail η ολη φαση οποτε θα προχωρήσω σε αρνητική...

Να παρελαβε κανεις αραγε?

Ακριβώς το ίδιο και σε μένα σήμερα το πρωί. Του τα είπα με το γάντι και ότι ως καταναλωτής εννοείται ότι θα πράξω όπως νομίζω.

Το ίδιο έγραψα και στο Skroutz, ελπίζω να τη δημοσιεύσουν την κριτική.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
20 λεπτά πριν, takkk είπε

Και εγώ την ίδια απάντηση ελαβα...

Δεν πρόκειται για δικαιολογία αλλά για την πραγματικότητα, καθώς είχαμε παράπονο από πελάτη ότι παρέλαβε σπασμένο προιόν και μπήκαμε σε διαδικασία να ελέγξουμε πάνω από 100 τεμάχια ένα ένα ώστε να δούμε την κατάστασή τους.

Στο τέλος μου είπε οτι μπορω να πραξω οπως θέλω βεβαια οταν αναφερθηκα σε αρνητικη αξιολόγηση..

Ενω μπηκαν στην διαδικασια να απαντησουν παρ ολα αυτα μου φαίνεται fail η ολη φαση οποτε θα προχωρήσω σε αρνητική...

Να παρελαβε κανεις αραγε?

Χαχαχαχαχαχα.

Για να καταλάβω:

1. Είχαν 100+ κομμάτια

2. Κάποιος παραπονέθηκε για σπασμένο

3. Έψαξαν τα 100 κομμάτια που είχαν μείνει ένα ένα

4. Βρήκαν ένα σπασμένο

5. Έφυγαν τα άλλα 99 όσο γινόταν αυτή η δουλειά ή αφού έγινε αυτή η δουλειά του ψαξίματος.

6. Τελείωσε το απόθεμα και μέχρι να κάνει update το site, έγιναν καμιά εικοσαριά παραγγελίες για το ένα και μοναδικό σπασμένο.

Seems legit.

  • Like 2
  • Haha 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
53 λεπτά πριν, saxos55 είπε

Χαχαχαχαχαχα.

Για να καταλάβω:

1. Είχαν 100+ κομμάτια

2. Κάποιος παραπονέθηκε για σπασμένο

3. Έψαξαν τα 100 κομμάτια που είχαν μείνει ένα ένα

4. Βρήκαν ένα σπασμένο

5. Έφυγαν τα άλλα 99 όσο γινόταν αυτή η δουλειά ή αφού έγινε αυτή η δουλειά του ψαξίματος.

6. Τελείωσε το απόθεμα και μέχρι να κάνει update το site, έγιναν καμιά εικοσαριά παραγγελίες για το ένα και μοναδικό σπασμένο.

Seems legit.

Όπως μου έγραψε, στο κάνω επικόλληση εδώ:

Δεν πρόκειται για δικαιολογία αλλά για την πραγματικότητα, καθώς είχαμε παράπονο από πελάτη ότι παρέλαβε σπασμένο προιόν και μπήκαμε σε διαδικασία να ελέγξουμε πάνω από 100 τεμάχια ένα ένα ώστε να δούμε την κατάστασή τους. Το ότι προχωρήσατε σε αρνητική αξιολόγηση ενώ σας ενημερώσαμε για την κατάσταση και, όπως είπατε και εσείς έχει γίνει η επιστροφή των χρημάτων σας αδυνατώ προσωπικά να καταλάβω τον λόγο.  Από εκεί και πέρα και εσείς όπως και όλοι οι υπόλοιποι πελάτες μας, ευχαριστημένοι ή δυσαρεστημένοι μπορείτε να πράξετε όπως επιθυμείτε.

Και ρωτάω μετά:
Μια εύλογη ερώτηση είναι: Δεν θα έπρεπε να προηγηθεί ο έλεγχος όλων αυτών των προϊόντων ΠΡΙΝ την προσφορά και το ξεστοκάρισμα;
Που βρίσκεις τη λογική εμπορική κίνηση να βγάλεις προσφορά κάτι που θα το αγοράσουν 70 π.χ. άτομα και θα χάσεις χρόνο στην επιστροφή χρημάτων σε όλους αυτούς;

Η απάντησή του:
Δυστυχώς σε σφραγισμένα προιόντα δεν υπάρχει η δυνατοτητα να να προχωράμε σε έλεγχο εσωτερικά της συσκευασίας, παρά μόνο αν προκύψει σοβαρό πρόβλημα. Δυστυχώς από τον εξωτερικό έλεγχο που κάναμε αρχικά δεν ήταν δυνατόν να διαπιστωθεί η κατάσταση στην οποία βρίσκονταν κάποια από τα προιόντα και μπήκαμε σε αυτή την διαδικασία που σας ανέφερα στο προηγούμενο email ώστε και να γλυτώσουμε εσάς από την ταλαιπωρία που θα μπαίνατε να μας στείλετε το προβληματικό προιόν πίσω και μετά να γίνει η επιστροφή χρημάτων.

Τα σχόλια δικά σας...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ έκανα μάλλον πρώτος παραγγελία και το δέμα μου ταξιδεύει με Γενική Ταχυδρομική.

Αριθμός Παραγγελίας: 149251        
Κατάσταση Παραγγελίας: Απεστάλη
Ημ/νία Παραγγελίας: Κυριακή 01 Ιούλιος, 2018

Ημερομηνία Καταχώρησης:    01/07/2018 11:49:01

Θα ενημερώσω 

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
9 λεπτά πριν, lefta_yparxoun είπε

Εγώ έκανα μάλλον πρώτος παραγγελία και το δέμα μου ταξιδεύει με Γενική Ταχυδρομική.

Αριθμός Παραγγελίας: 149251        
Κατάσταση Παραγγελίας: Απεστάλη
Ημ/νία Παραγγελίας: Κυριακή 01 Ιούλιος, 2018

Ημερομηνία Καταχώρησης:    01/07/2018 11:49:01

Θα ενημερώσω 

Εγώ την έκανα την παραγγελία στις 9:22πμ
Η καταχώρηση του PayPal το επιβεβαιώνει.

Jul 1, 2018 09:22:05 GMT+03:00
Transaction ID: 8NA175777J5985443 

Αποστολή email δεν έγινε ποτέ γιατί το σύστημά τους μάλλον δεν δουλεύει με iPad/iOS (που έγινε η παραγγελία).

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά εμένα έφτασε. Σε τετοιες περιπτώσεις, και αν το μαγαζί είναι γνωστό τα πλερω με κάρτα και έχεις προτεραιότητα! Θα σας πω εντυπώσεις σκ, θενξ τσ

Επεξ/σία από vins

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως για να λέμε και του στραβού το δίκιο έχω κάνει αρκετές παραγγελίες από play24 στο κοντινό παρελθόν, με τελευταία την προηγούμενη εβδομάδα που πήρα κάτι θήκες spigen για το s8 και ουδέποτε αντιμετώπισα πρόβλημα. Μάλιστα όσες φορές παρήγγειλα είτε ακουστικά, είτε θήκες είτε ότι άλλο ήταν πολύ γρήγοροι στις αποστολές τους και σου δίνουν, μέσω του courier που συνεργάζονται, τη δυνατότητα να επιλέξεις σημείο παραλαβής που σε βολεύει (clever point) για να περάσεις να το πάρεις όποτε μπορείς (βολεύει πάρα πολύ αν είσαι τα πρωινά εκτός λόγο δουλειάς).

Κρίμα για αυτό που έγινε πάντως γιατί το μαγαζί το είχα στα στάνταρ αξιόπιστα και γρήγορα του Skroutz....

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.