Προς το περιεχόμενο

Αγορές από χώρες εκτός Ε.Ε - Part 2


billdanos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, tobindax είπε

Τι μαλακίες είναι αυτές; Αφού ξεκάθαρα φαίνεται στο "Financial" ότι ΔΕΝ είναι χρήματα αλλά έκπτωση. Γκαβοί είναι;

Αυτή είναι η πολιτική. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

5 ώρες πριν, tobindax είπε

Τι μαλακίες είναι αυτές; Αφού ξεκάθαρα φαίνεται στο "Financial" ότι ΔΕΝ είναι χρήματα αλλά έκπτωση. Γκαβοί είναι;

Μπορείς να τους στείλεις απόδειξη από κάρτα που να φαίνεται το ποσό που πλήρωσες και να κάνεις ένσταση. Ομως θα πάρει χρόνο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, spartak1 είπε

Μπορείς να τους στείλεις απόδειξη από κάρτα που να φαίνεται το ποσό που πλήρωσες και να κάνεις ένσταση. Ομως θα πάρει χρόνο

Που; Το ΕΛΤΑ λέει ότι δεν υπάρχει τέτοια αίτηση. Επίσης ήταν αγενέστατοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, tobindax είπε

Που; Το ΕΛΤΑ λέει ότι δεν υπάρχει τέτοια αίτηση. Επίσης ήταν αγενέστατοι.

Διαφωνία για τις Τελωνειακές Χρεώσεις

Σε περίπτωση που διαφωνείτε για τις τελωνειακές χρεώσεις που καλείσθε να καταβάλλετε και επιθυμείτε αυτές να επανεξεταστούν από την αρμόδια τελωνειακή Αρχή, δεν παραλαμβάνετε το αντικείμενο σας, αλλά καταθέτετε στο Κατάστημα παραλαβής αιτιολογημένη αίτηση https://www.elta.gr/Portals/0/pdf/ΑΙΤΗΣΗ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΗΣ 2.pdf για τον επανυπολογισμό των δασμοφορολογικών επιβαρύνσεων, συνυποβάλλοντας υποχρεωτικά όλα τα απαραίτητα αποδεικτικά παραστατικά σχετικά με τη δασμολογητέα αξία,όπως εμβάσματα πληρωμής, απόδειξη πιστωτικής κάρτας, Paypal, κλπ.  Στη συνέχεια, τα ΕΛΤΑ υποβάλλουν το αίτημά σας, στο αρμόδιο Τελωνείο, όπου έγινε ο αρχικός εκτελωνισμός, για εξέταση με τις κατά περίπτωση προβλεπόμενες από τον Εθνικό Τελωνειακό  Κώδικα διαδικασίες.

Μετά το πέρας της διαδικασίας και στην περίπτωση που η απάντηση του Τελωνείου στο αίτημά σας είναι θετική, τα Ελληνικά Ταχυδρομεία προωθούν προς παράδοση το ταχυδρομικό αντικείμενο και σας ενημερώνουν σχετικά με ηλεκτρονικό μήνυμα εφόσον είναι διαθέσιμη η ηλεκτρονική σας διεύθυνσή. Σε περίπτωση αρνητικής απάντησης, τα ΕΛΤΑ σας πληροφορούν σχετικά, με συστημένη επιστολή, ενημερώνοντάς σας για τις εναλλακτικές της περαιτέρω διαχείρισης του αντικειμένου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έκανα μια αγορά από Aliexpress  36,5 ευρώ με αποστολή από Ισπανία.Σήμερα στέλνω στο πωλητή μήνυμα να μου στείλει το tracking number, και αυτό που μου στέλνει δείχνει ότι  το έχει στείλει από Κίνα.Του απαντάω ότι  έχω επιλέξει αποστολή από Ισπανία και μου λέει ότι η αποθήκη στην Ισπανία έχει κλείσει(!!) και γιαυτό το έστειλε από Κινα. Όταν του είπα ότι έτσι θα πληρώσω τελωνείο μου λέει τα κλασσικά οτι λυπάται πολύ και ότι μπορεί να μου επιστρέψει 2-3 δολάρια 😄.Το θέμα είναι τι κάνω τώρα .Ανοίγω  dispute τώρα ?,πληρώνω το τελωνείο και τα ζητάω μετά με dispute?

Κάποιος μια βοήθεια?

Επίσης να πω ότι αν δεν παραλάβω μέχρι τις 22/10 μπορώ να κάνω dispute και να πάρω όλα τα χρήματα πίσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, giorgosvet είπε

Έκανα μια αγορά από Aliexpress  36,5 ευρώ με αποστολή από Ισπανία.Σήμερα στέλνω στο πωλητή μήνυμα να μου στείλει το tracking number, και αυτό που μου στέλνει δείχνει ότι  το έχει στείλει από Κίνα.Του απαντάω ότι  έχω επιλέξει αποστολή από Ισπανία και μου λέει ότι η αποθήκη στην Ισπανία έχει κλείσει(!!) και γιαυτό το έστειλε από Κινα. Όταν του είπα ότι έτσι θα πληρώσω τελωνείο μου λέει τα κλασσικά οτι λυπάται πολύ και ότι μπορεί να μου επιστρέψει 2-3 δολάρια 😄.Το θέμα είναι τι κάνω τώρα .Ανοίγω  dispute τώρα ?,πληρώνω το τελωνείο και τα ζητάω μετά με dispute?

Κάποιος μια βοήθεια?

Επίσης να πω ότι αν δεν παραλάβω μέχρι τις 22/10 μπορώ να κάνω dispute και να πάρω όλα τα χρήματα πίσω.

 Τα τελωνειακά είναι γενικά ευθύνη του πελάτη.

Οπότε αν θέλει ο πωλητής να στα δώσει στα δίνει. Αν δε θέλει δύσκολα τα πράγματα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, giorgosvet είπε

Έκανα μια αγορά από Aliexpress  36,5 ευρώ με αποστολή από Ισπανία.Σήμερα στέλνω στο πωλητή μήνυμα να μου στείλει το tracking number, και αυτό που μου στέλνει δείχνει ότι  το έχει στείλει από Κίνα.Του απαντάω ότι  έχω επιλέξει αποστολή από Ισπανία και μου λέει ότι η αποθήκη στην Ισπανία έχει κλείσει(!!) και γιαυτό το έστειλε από Κινα. Όταν του είπα ότι έτσι θα πληρώσω τελωνείο μου λέει τα κλασσικά οτι λυπάται πολύ και ότι μπορεί να μου επιστρέψει 2-3 δολάρια 😄.Το θέμα είναι τι κάνω τώρα .Ανοίγω  dispute τώρα ?,πληρώνω το τελωνείο και τα ζητάω μετά με dispute?

Κάποιος μια βοήθεια?

Επίσης να πω ότι αν δεν παραλάβω μέχρι τις 22/10 μπορώ να κάνω dispute και να πάρω όλα τα χρήματα πίσω.

Dispute για τελωνείο το εχεις χαμενο.

Εκτός αν αιτιολογήσεις στο αλι οτι ηταν να έρθει απο Ισπανία, ίσως τοτε κατι να γίνει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Eκτός αν αιτιολογήσεις στο αλι οτι ηταν να έρθει απο Ισπανία, ίσως τοτε κατι να γίνει

E με αυτή τη λογική θα κάνω dispute. Εγώ παράγγειλα αποστολή από Ισπανία για να μην πληρώσω τελωνείο και ο πωλητής μου το στέλνει από Κίνα γιατί λέει έχει κλείσει τη αποθήκη στην Ισπανία.Η επιλογή όμως ship from Spain είναι ενεργή.

Εξάλλου φαίνεται  στις λεπτομέρειες της παραγγελίας στο ali ότι είναι να έρθει από Ισπανία

Επεξ/σία από giorgosvet
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν πληρώσεις πακέτο τελωνείου, γυρίζει στην κίνα, και στο Aliexpress φαίνεται ότι το παρέλαβε ο αποστολέας του (ώστε να είμαστε όλοι κύριοι με επιστροφή χρημάτων);

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, risingsun είπε

FB_IMG_1600935594552.jpg

Καλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα ή κατάσταση φαίνεται να βγαίνει από το 3μηνο τέλμα λόγω covid. Παρέλαβα σήμερα πακέτο από  ali σε 25 μέρες και έρχονται και τα επόμενα σύντομα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά το banggood πώς στέλνει Ελλάδα από Τσεχία; Παρήγγειλα πριν 20 μέρες με εγγυημένη παράδοση σε 5-10 εργάσιμες, δηλαδή στη χειρότερη θα έπρεπε να φτάσει χθες. Και δεν ήρθε ούτε σήμερα; Είναι σύνηθες αυτό ή να αρχίσω να ανησυχώ; Δεν έχουν tracking.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...