taxidriver109 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2018 Έχω αγοράσει ένα κρεβάτι πριν από 4 χρονια,το στρώμα έχει εγγύηση 10 χρονια αλλά τώρα εχει χαλάσει,το κακό είναι ότι εχω χασει την απόδειξη αγορας,πήγα στο μαγαζί που το αγόρασα να ζητήσω την αποδειξη ώστε να την στείλω στην εταιρία του στρώματος αλλα εδώ και κάνα 2 μήνες μου λέει ολο δικαιολογίες, οτι ήταν σε προσφορά ,θα δούμε τι θα κάνουμε και αλλα τετοια,δεν μου λεει οτι δεν εχει την αποδειξη.Θα μπορούσα να κάνω κάτι γιατί εχει καταντήσει αηδία το θεμα
kage Δημοσ. 8 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2018 Τι χαλασε? Πανω στο ταμπελακι στρωματος συνηθως εκτυπωνουν και ονομα + ημ.νια..
Βασίλης_29 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) Σιγά μην σου βρει το κστάστημα απόδειξη 10 ετών.... κακώς βέβαια που δεν στο λένε ξεκάθαρα και κοιτάνε να την σκαπουλάρουν με δικαιολογίες. Επεξ/σία 9 Ιουλίου 2018 από Βασίλης_29
Έλεος Δημοσ. 9 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2018 Δοκίμασε να απευθυνθείς στον συνήγορο του καταναλωτή. Με είχε βοηθήσει να μου αλλάξουν οθόνη σε iMac που ήταν εκτός εγγύησης πριν 5-6 χρόνια.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα