Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά.

Πριν από έναν μήνα περίπου αγόρασα ένα κινητό από το LightInTheBox. Φυσικά πλήρωσα ασφάλεια τελωνείου για να πάρω πίσω τα χρήματα σε περίπτωση που πλήρωνα τελωνείο. Παρόλο που έχω ανοίξει τρεις φορές ticket για να μου επιστραφούν τα χρήματα και η απάντησή τους ήταν και τις τρεις φορές θετική, τα χρήματα δεν μου τα επέστρεψαν ποτέ. Πιο συγκεκριμένα οι απαντήσεις τους ήταν οι εξής:

Την πρώτη φορά:

Dear customer,
Thank you for contacting us.
We'll refund xx.xx(το ποσό) € EUR (100% Tax Fee) to you since you paid for the Insurance for Duty & Tax of this order.
It normally takes 3-5 business days to complete the refund transaction. Please kindly check your PayPal account later.
We thank you for your understanding in this matter.

Την δέυτερη φορά:

Dear Customer,
We're sorry that the refund processing time might be a little bit longer than usual due to the unexpected proliferation of workload. We'll try our best to rush it for you.
We appreciate that if you could wait for another 2-3 businss days. Thank you so much for your support and understanding.

Την τρίτη φορά:

Dear Customer,
Thank you for your inquiry.
We've submitted the refund request, our financial department is processing this according to internal procedures with Paypal. Due to the required handling time with payment platform, you will receive the refund within 5-10 businss days. Thank you for your patience and understanding.
Thank you for your understanding and support.

Οι τύποι το παίζουν Κινέζοι μεταφορικά και κυριολεκτικά. Δεν σκοπεύω να αγοράσω ξανά από αυτό το σάιτ. Θα ήθελα αν κάποιοι από εσάς είχαν ανάλογη εμπειρία να την μοιραστείτε.

Ευχαριστώ.

Δημοσ.
13 ώρες πριν, Pseudonumo είπε

Πόσες μέρες περίιμενες το refund?

Περίμενα μέχρι να κλείσει το ticket. Ένας μήνας έχει περάσει κι ακόμα τίποτα. Μόνοι τους λένε την μία 3-5 εργάσιμες, μετά 5-10. Πόσο καιρό κάνει δηλαδή;

Δημοσ.

Στην περίπτωσή σου πέρασαν οι 2 βδομάδες -ουσιαστικά- απ'το τελευταίο email που σου έστειλαν? Αυτό ρωτάω, αν εξαντλήθηκε δηλαδή και το τελευταίο χρονικό όριο που έθεσαν.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Pseudonumo είπε

Στην περίπτωσή σου πέρασαν οι 2 βδομάδες -ουσιαστικά- απ'το τελευταίο email που σου έστειλαν? Αυτό ρωτάω, αν εξαντλήθηκε δηλαδή και το τελευταίο χρονικό όριο που έθεσαν.

Ναι.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...