Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά, είχα αγοράσει απο το Homemarkt ένα κατάστημα απο το skourtz 2 καρέκλες gaming. Το κόστος για την κάθε μια ήταν στα 57 ευρώ. Τις αγόρασα τον Δεκέμβριο τις παρέλαβα αρχές ιανουρίου 2018. Η μια καρέκλα είναι κομπλέ όλα τέλεια. Η δεύτερη καρέκλα όμως εδώ και κανά μήνα όμως η μπουκάλα της έχει χαλάσει και όταν κάποιος κάθετε επάνω είτε είναι πιο γεματούλης είτε αδύνατος αρχίζει σιγά σιγά και πάει πρός τα κάτω. Μίλησα με το κατάστημα και μου είπε ότι οι καρέκλες δεν έχουν εγγύηση. Ισχύει όντως κάτι τέτοιο ;

Βρηκα αυτο μολις τωρα στο ιντερνετ και τους εχω στηλει ηδη μηνυμα https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Ισχύει, δικαιούσαι 2ετή εγγύηση σε όλα τα προϊόντα που πωλήθηκαν εντός ΕΕ.

Σου απάντησαν τελικά; Αν όχι επικοινώνησε με τον Συνήγορο του Καταναλωτή.

Δημοσ.
Στις 12/7/2018 στις 10:27 ΜΜ, megaklhs είπε

 Μίλησα με το κατάστημα και μου είπε ότι οι καρέκλες δεν έχουν εγγύηση

Απο ποτε ισχυει αυτο?

Αγορασα πριν λιγο καιρο τον μηχανισμο gas lift(που ειναι για να ανεβοκατεβαινει η καρτα και η εταιρεια μου ειπε οτι κανονικα εχει εγγυηση αν χαλασει.

Τι παραμυθια πουλανε στον κοσμο ορισμενα καταστηματα?

Μαλλον για συνηγορο ή ΓΓΚ παει το θεμα αλλα ευτυχως για σενα ειναι πολυ ευκολη περιπτωση αφου η απαντηση που σου δινουν ειναι το λιγοτερο αστεια.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...