overpower Δημοσ. 14 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2018 Καλησπερα, Προσφατα δημιουργηθηκε ενα θεμα με τα παραπανω ακουστικα, οπου κυριως στο αριστερο ακουστικο, ακουγεται σαν κατι να εχει ξεκολλησει. Ακουγεται σαν να χτυπανε μεταξυ τους τα πλαστικα σε αποτομες κινησεις (κατεβαινω σκαλια, ή πχ με λεωφορειο οταν πεφτει σε λακουβα). Η αποστολη εγινε απο το καταστημα στην Παιανια. Βλεπω ομως οτι εχει αρκετα υποκαταστημα, ή καταστηματα franchise σε ολη την Ελλαδα. Μπορω να το επιστρεψω εκει? Εχει κανεις αναλογη εμπειρια με την συγκεκριμενη αλυσιδα καταστηματων? Επισης, επειδη αφορα μεταχειρισμενο προιον, θα υπαρξει θεμα που τα στοιχεια αποστολης δεν θα ειναι τα ιδια με της αγορας? *Θα ρωτουσα το καταστημα, αλλα πλεον απο Δευτερα.
overpower Δημοσ. 15 Ιουλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 15 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) Κανείς? Επίσης να αναφέρω ότι δεν έχω και το εξωτερικό κουτί τους, αλλά μόνο την θήκη και τα χαρτιά τους (+αποδειξη). Ελπίζω να μην έχω θέμα επειδή δεν θα μπορούν να δουν το S/N Επεξ/σία 15 Ιουλίου 2018 από overpower
mclein Δημοσ. 15 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2018 για αρχη νομιζω πρεπει να δεις αν το προβλημα ειναι εντος της "εγγυησης". δε βρηκα κατι στα ελληνικα, οποτε δινω λινκ απο εξωτερικο : https://en-us.sennheiser.com/service-support-services-warranty-conditions
overpower Δημοσ. 15 Ιουλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 15 Ιουλίου 2018 4 λεπτά πριν, mclein είπε για αρχη νομιζω πρεπει να δεις αν το προβλημα ειναι εντος της "εγγυησης". δε βρηκα κατι στα ελληνικα, οποτε δινω λινκ απο εξωτερικο : https://en-us.sennheiser.com/service-support-services-warranty-conditions Ναι, δεν νομιζω οτι ειναι απο δικια μου μερια το λαθος, αφου απο την αρχη το εκανε και μαλλον το αφησα καιρο χωρις λογο. Μια απαντηση που πηρα ειναι οτι σε αυτες τις περιπτωσεις μαλλον φταινε "χαλαρα" καλωδια μεσα στα caps, οποτε μπορει να μην ειναι καποιο πλαστικο, αλλα καποιο καλωδιο που να μην κανει καλη επαφη. 1
mclein Δημοσ. 15 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2018 ευχομαι να πανε ολα καλα γιατι καποια στιγμη ειχα στα χερια μου Bose και ειχα γινει μπαλακι μεταξυ των υπευθυνων εδω στην ελλαδα...
overpower Δημοσ. 15 Ιουλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 15 Ιουλίου 2018 Τελικά το s/n φαίνεται κάτω από το αριστερό ear pad, οπότε δεν νομίζω να υπάρχει θέμα όσον αφορά την αρχική συσκευασία. Θα δείξει αύριο που θα πάρω τηλ. 1
overpower Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Επανερχομαι. Ειναι λογικο στους ορους να λενε οτι ο πελατης πληρωνει τα εξοδα αποστολης προς/απο την εταιρια? Προσωπικα με ενα αλλο καταστημα που εστειλα 2 καρτες γραφικων, πηρα τα λεφτα πισω μετα απο αρνητικη κριτικη στο σκρουτζ
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα