Προς το περιεχόμενο

Aπάτη απο 54666 και 54422


Sheogorath

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 588
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

7 hours ago, nikangel said:

Θα πω 2 πράγματα και όποιος κατάλαβε κατάλαβε.  

Αν έχεις αριθμό με συμβόλαιο και ΔΕΝ έχεις καταχωρήσει τον αριθμό σου σε διαγωνισμό ή έχεις επισκεφθεί ηλίθιες σελίδες ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση να σου στείλουν μήνυμα χρέωσης. 

Αν έχεις καρτοκινητό αγορασμένο από επίσημο κατάστημα, ισχύουν οτι και παραπάνω

Αν έχεις καρτοκινητό αγορασμένο από πλανόδιους εξωτερικούς συνεργάτες τότε είναι δεδομένο πως κάποια στιγμή θα δεχτείς μήνυμα γιατί θεωρώ πως οι εξωτερικοί συνεργάτες δίνουν λίστες ενεργών συνδέσεων σε εταιρείες με 5ψηφια 

Αν έχεις "παράτυπη" σύνδεση φοιτητικό - προνομιακό που δεν θα έπρεπε να έχεις στην κατοχή σου γιατί δεν πληροίς τις προδιαγραφές τότε πάλι θα σου έρθει μήνυμα κάποια στιγμή γιατί ισχύει οτι και με το καρτοκινητό που αγοράστηκε από πλανόδιους 

Κάντε λοιπόν μια έρευνα σε ποια κατηγορία ανήκουν αυτοί δέχτηκαν μήνυμα.    

Διάβασε. 

Πέρα από αυτά που σου είπαν παραπάνω

να πω επίσης ότι θεωρητικά υπάρχει η δικλείδα ασφαλείας της εισαγωγής του Πιν που στέλνουν στο πρώτο μήνυμα.

Αλλιώς, θα μπορούσε ο καθένας μας να πήγαινε σε αυτά τα σάιτ, διαγωνισμούς κλπ και να έβαζε τους αριθμούς τηλεφώνου όποιου δε γουστάρει προκειμένου να τους χρεώσει εσκεμμένα.

Υπάρχει (θεωρητικά) το πιν ώστε να προστατεύει όσους δεν θέλουν να χρεωθούν από κακόβουλη χρήση.

Εγώ όπως και οι άλλοι σου λέμε ότι δεν βάλαμε πουθενά το πιν (που ήρθε στο πρώτο sms) και παρόλα αυτά προχώρησε κανονικά η χρέωσή μας.

Οπότε τι συζητάμε από εκεί και πέρα.. Οι τύποι είναι λαμόγια. Ο χρήστης δεν έχει καμία ευθύνη.  Στη δική μου περίπτωση έγινε και 4 το πρωί όπως είπα. Φαίνεται χτυπάνε σε ώρες που κοιμάται ο κόσμος.

 

Να πω ότι μετά από email που έστειλα στην Paydash μου απάντησαν

"Καλησπέρα σας,

Η εντολή πίστωσης έχει σταλεί στη Vodafone, η οποία θα αποδώσει το ποσό σε επόμενο λογαριασμό ή θα το επιστρέψει στην κάρτα σας εάν πρόκειται για καρτοκινητό.

Στη διάθεση σας,"

 

Επειδή είναι καρτοκινητό, γίνεται αυτό που λένε ή με δουλεύουνε ;

 

 

 

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ απο τον Αύγουστο πρόβλημα με την dimoco. Είχα προχωρήσει από τότε σε καταγγελία στην ΕΕΤΤ χωρίς αποτέλεσμα. Να πω ότι τότε ήμουν πελάτης cyta . Έχω κάνει και σε αυτούς καταγγελία και αίτηση αμφισβήτησης η οποία απορρίφθηκε. Τα λεφτά τους έχω πει ότι δεν πρόκειται να τους τα δώσω και να με πάνε δικαστικά. (Πολυ θα το ήθελα αλλά δεν υπάρχει περίπτωση). Πλέον έχω μεταφέρει το κινητό από τη cyta στη Vodafone. (Αν και η ταλαιπωρία με τη cyta συνεχίζεται)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, Joe-4 είπε

Τότε θα είσαι πολύ ψαγμένος. Και εγώ έχω συμβόλαιο 70€+ το μήνα με Vodafone και δέχθηκα μηνύματα από 5ψηφια. Πήρα τηλέφωνο στη Vodafone και ζήτησα φραγή χωρίς να ασχοληθώ περαιτέρω.

Δεν μας είπες και τι site επισκέπτεσαι από το κινητό σου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, nikangel είπε

Δεν μας είπες και τι site επισκέπτεσαι από το κινητό σου

Και feature phones, και κινητά συναγερμού... Λες να μπήκε πορνχαμπ ο συναγερμός με το Νοκια 3310;

Το θεωρώ απίθανο, δεν έχουμε ακομα ΑΙ με ανάγκες για εκτόνωση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, nikangel είπε

Δεν μας είπες και τι site επισκέπτεσαι από το κινητό σου

Πες μας εσύ που έχεις ψαχτεί πως ένας ιστότοπος από την επίσκεψη και μόνο μπορεί να υποκλέψει το νούμερο του τηλεφώνου. Γνωρίζεις καθόλου τι πληροφορίες περιέχουν τα πακέτα που αποστέλλονται για να καθιερωθεί μια σύνδεση με το site?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 minutes ago, Ukforthemoment said:

Επιμένεις!

 

On 20/11/2019 at 12:16, nikangel said:

Επειδή το έχω ψάξει στα λέω. 

Λεει πως το εχει ψαξει, μαλλον γιαυτο.

Που ομως δεν μαθαμε ακομα.

Επεξ/σία από Getta Robo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο Sheogorath έχει δίκιο και επιβεβαιώνω. Μπορούν να σου στείλουν "διαφημιστικά" μυνήματα κι ας μην έχει γίνει από εσάς εγγραφή στην υπηρεσία τους. Αν ο πάροχος κινητής είναι η Wind και θέλετε να φράξετε όλα τα 5ψήφια για σιγουριά, τότε:

  • Στέλνετε εσείς από το κινητό σας ένα SMS στον αριθμό 1213 με την λέξη   STOP   και τέλος!

Αν πάλι θέλετε να φράξετε μόνο συγκεκριμένο 5ψήφιο τότε (πάλι μόνο για Wind):

  • Στέλνετε εσείς από το κινητό σας ένα SMS στον αριθμό 1213 με την λέξη   STOP κενό 5ψήφιο   και φράζεται μόνο το συγκεκριμένο 5ψήφιο!
Επεξ/σία από skapodis
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, Getta Robo είπε

Λεει πως το εχει ψαξει, μαλλον γιαυτο.

Που ομως δεν μαθαμε ακομα.

Φίλε μου , το που έχω ψάξει και τι συμπεράσματα έχω βγάλει είναι δικό μου θέμα.  Ευτυχώς ζούμε σε ένα ευνομούμενο κράτος που ο κάθε πολίτης έχει τα εργαλεία να καταγγείλει και να αποζημιωθεί αν νοιώθει οτι θίγονται τα οικονομικά του συμφέροντα. Η μπαρούφα που πετάτε κάποιοι πως απο τους 100 χρεωμένους πελάτες θα το ψάξουν οι 5 είναι δίκη σας καθαρά αντίληψη και δείχνει ωχαδελφισμό. Απο τον στιγμή που "γραφτεί" κάποιος στην υπηρεσία με τους τρόπους που έχω αναφέρει σε παλιότερο μήνυμα  τότε η υπηρεσία σου στέλνει συνεχώς μηνύματα με μέγιστο αριθμό τα 6 ανα εβδομάδα.  Αρα η αντίδραση του κάθε θιγμένου χρήστη είναι άμεση καθώς κανείς νοήμον άνθρωπος δεν πληρώνει καπέλο 80-100 ευρώ τον μήνα. Είναι αστείο με ένα υπολογιστή στα χέρια μας "smartphone"  να αναρωτιούνται κάποιοι πως ένα πρόγραμμα υπέκλεψε τον αριθμό της sim μας και έδωσε εξουσιοδοτηση για χρήση - χρέωση.     Οι τρόποι αντιμετώπισης έχουν γραφτεί παραπάνω. Μπλοκάρισμα όλων των 5ψηφιων και επικοινωνία με την εταιρεία που μας χρέωσε μέσω e mail για πίστωση του ποσού. Το αν είναι νόμιμη η λειτουργία αυτών των εταιρειών ας το κρίνουν οι αρμόδιες αρχές. Το οτι αυτές οι εταιρείες έχουν την έδρα τους Λουξεμβούργο και άλλου σημαίνει πως ακολουθούν το δίκαιο της περιοχής τους .. 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 20/11/2019 στις 12:12 ΜΜ, nikangel είπε

Θα πω 2 πράγματα και όποιος κατάλαβε κατάλαβε.  

Αν έχεις αριθμό με συμβόλαιο και ΔΕΝ έχεις καταχωρήσει τον αριθμό σου σε διαγωνισμό ή έχεις επισκεφθεί ηλίθιες σελίδες ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση να σου στείλουν μήνυμα χρέωσης. 

Αν έχεις καρτοκινητό αγορασμένο από επίσημο κατάστημα, ισχύουν οτι και παραπάνω

Αν έχεις καρτοκινητό αγορασμένο από πλανόδιους εξωτερικούς συνεργάτες τότε είναι δεδομένο πως κάποια στιγμή θα δεχτείς μήνυμα γιατί θεωρώ πως οι εξωτερικοί συνεργάτες δίνουν λίστες ενεργών συνδέσεων σε εταιρείες με 5ψηφια 

Αν έχεις "παράτυπη" σύνδεση φοιτητικό - προνομιακό που δεν θα έπρεπε να έχεις στην κατοχή σου γιατί δεν πληροίς τις προδιαγραφές τότε πάλι θα σου έρθει μήνυμα κάποια στιγμή γιατί ισχύει οτι και με το καρτοκινητό που αγοράστηκε από πλανόδιους 

Κάντε λοιπόν μια έρευνα σε ποια κατηγορία ανήκουν αυτοί δέχτηκαν μήνυμα.    

Διάβασε. 

δεν ισχύουν αυτά που λες φίλε μου

Σε αριθμό με συμβόλαιο οποίος προορίζεται για ηλικιωμένο (συγγενή) ο οποίος έχει συσκευή για ηλικιωμένους (μεγάλα πλήκτρα/μεγάλη οθόνη)

δεν έχει δεδομένα ούτε φυσικά πρόσβαση στο διαδίκτυο

του ήρθαν γραπτά μηνύματα από τις γνωστές εταιρείες με τα πενταψήφια

έγιναν οι ανάλογες καταγγελίες και του επιστράφηκαν τα χρήματα των παράνομων χρεώσεων

Σε αριθμό που είναι καρτοκινητό αγορασμένο από κατάστημα WIND και χρησιμοποιείται μόνο για τηλεφωνικές κλήσεις δεν έχει δεδομένα ενεργοποιημένα ούτε πακέτο δεδομένων καθώς στην ίδια συσκευή υπάρχει αριθμός καρτοκινητό πάλι αγορασμένο από κατάστημα COSMOTE οποίος χρησιμοποιείται μόνο για δεδομένα και πρόσβαση στο διαδίκτυο

ήρθαν γραπτά μηνύματα από τις γνωστές εταιρείες με τα πενταψήφια

έγιναν οι ανάλογες καταγγελίες και επιστράφηκαν τα χρήματα

εκκρεμεί το δικαστήριο...

υπάρχουν πάρα πολλά παραδείγματα που μπορώ να σου αναφέρω και ανήκουν στο συγγενικό/φιλικό/εργασιακό περιβάλλον μου με τα οποία μπορώ να σου αποδείξω ότι κάνεις λάθος

επίσης να σε ρωτήσω κάτι απλό

γιατί όταν κάνεις καταγγελία με κοινοποίηση στον πάροχο και στην εταιρεία με τα πενταψήφια

αμέσως μόλις την λάβει η ΕΕΤΤ πριν την απάντηση τους

έχουν επιστραφεί τα χρήματα

αλλιώς αν δεν κάνεις τα κλαις...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 minutes ago, nikangel said:

Φίλε μου , το που έχω ψάξει και τι συμπεράσματα έχω βγάλει είναι δικό μου θέμα.  Ευτυχώς ζούμε σε ένα ευνομούμενο κράτος που ο κάθε πολίτης έχει τα εργαλεία να καταγγείλει και να αποζημιωθεί αν νοιώθει οτι θίγονται τα οικονομικά του συμφέροντα. Η μπαρούφα που πετάτε κάποιοι πως απο τους 100 χρεωμένους πελάτες θα το ψάξουν οι 5 είναι δίκη σας καθαρά αντίληψη και δείχνει ωχαδελφισμό. Απο τον στιγμή που "γραφτεί" κάποιος στην υπηρεσία με τους τρόπους που έχω αναφέρει σε παλιότερο μήνυμα  τότε η υπηρεσία σου στέλνει συνεχώς μηνύματα με μέγιστο αριθμό τα 6 ανα εβδομάδα.  Αρα η αντίδραση του κάθε θιγμένου χρήστη είναι άμεση καθώς κανείς νοήμον άνθρωπος δεν πληρώνει καπέλο 80-100 ευρώ τον μήνα. Είναι αστείο με ένα υπολογιστή στα χέρια μας "smartphone"  να αναρωτιούνται κάποιοι πως ένα πρόγραμμα υπέκλεψε τον αριθμό της sim μας και έδωσε εξουσιοδοτηση για χρήση - χρέωση.     Οι τρόποι αντιμετώπισης έχουν γραφτεί παραπάνω. Μπλοκάρισμα όλων των 5ψηφιων και επικοινωνία με την εταιρεία που μας χρέωσε μέσω e mail για πίστωση του ποσού. Το αν είναι νόμιμη η λειτουργία αυτών των εταιρειών ας το κρίνουν οι αρμόδιες αρχές. Το οτι αυτές οι εταιρείες έχουν την έδρα τους Λουξεμβούργο και άλλου σημαίνει πως ακολουθούν το δίκαιο της περιοχής τους .. 

Κοιταξε, εσυ εχεις την ερευνα και τα συμπερασματα που δεν γνωριζει κανενας αλλος, αλλα πολλοι αλλοι επισης εχουν συμπερασματα και ερευνες που λενε ολα οσα εχουν υποθει εδω και χρονια. Αν πιστευεις πως οι ελεγκτικες αρχες και οι λοιποι οργανισμοι λειτουργουν και αποδιδουν, αποψη σου αλλα προβλημα συνεχιζει να υφισταται.

Η "μπαρουφα" τωρα που αναφερεσαι, προφανως δεν εκανες και τοσο καλη ερευνα οπως εγινε πχ σε αλλη κοινοτητα, απο ανθρωπους που τελος παντων σχετιζονται με τον χωρο και δεν ειναι τυχαιοι καταναλωτες, οπως πολλοι ηλικιωμενοι που δεν εχουν καν smartphones, αλλα και ουτε καν να χρησιμοποιουν περαν απο το να δεχονται κλησεις στα κινητα τους. Ξεχωρα φυσικα που εχουν χρεωθει ανθρωποι οπου απλα εχουν την SIM και για διαφορους λογους επισης δεν ηταν συνδεδεμενη σε συσκευη ικανη να στειλει SMS.

Δεν αμφιβαλω πως θα υπαρχουν ανθρωποι που οντως για καποιο λογο εβαλαν οι ιδιοι τα στοιχεια τους και εγιναν οι χρεωσεις, αλλα εδω μιλαμε για πολυ κοσμο που απλα τους ηρθαν μηνυματα και υπερογκα ποσα διχως να εχουν κανει το παραμικρο.

Για την υποκλοπη που αναφερεις ξανα, προφανως επισης δεν ξερεις τι γινοτανε με τις βασεις δεδομενων των videoclubs και αλλων αντιστοιχων υπηρεσιων πριν απο 10+ χρονια πριν. Δεν χρειαζεται να δωσεις στοιχεια, εχουν διαρρευσει χρονια πριν η και γινονται αυτοματοποιημενα.

Τελος, ανθρωποι που κατειγγειλαν την παρανομη αυτη διαδικασια, και ζητησαν κινησεις οπου και καλα ισχυριζοντε οι απατεωνες πως εκαναν, δεν τους απαντησαν. Γιατι αραγε;

Αν θες κοιταξε τι εγινε γινει σε παρα πολυ κοσμο και σε πολλες κοινοτητες, οπου μεταξυ αυτων ειναι προγραμματιστες, δικηγοροι και τελος παντων οχι τυχαιο καθημερινο κοσμο που θελημενα γραφτηκε σε αυτες τις υπηρεσιες, και μετα αναθεωρησε για την ερευνα και τις αποδειξεις σου.

 

Επεξ/σία από Getta Robo
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, ikorolis είπε

δεν ισχύουν αυτά που λες φίλε μου

Σε αριθμό με συμβόλαιο οποίος προορίζεται για ηλικιωμένο (συγγενή) ο οποίος έχει συσκευή για ηλικιωμένους (μεγάλα πλήκτρα/μεγάλη οθόνη)

δεν έχει δεδομένα ούτε φυσικά πρόσβαση στο διαδίκτυο

του ήρθαν γραπτά μηνύματα από τις γνωστές εταιρείες με τα πενταψήφια

έγιναν οι ανάλογες καταγγελίες και του επιστράφηκαν τα χρήματα των παράνομων χρεώσεων

Σε αριθμό που είναι καρτοκινητό αγορασμένο από κατάστημα WIND και χρησιμοποιείται μόνο για τηλεφωνικές κλήσεις δεν έχει δεδομένα ενεργοποιημένα ούτε πακέτο δεδομένων καθώς στην ίδια συσκευή υπάρχει αριθμός καρτοκινητό πάλι αγορασμένο από κατάστημα COSMOTE οποίος χρησιμοποιείται μόνο για δεδομένα και πρόσβαση στο διαδίκτυο

ήρθαν γραπτά μηνύματα από τις γνωστές εταιρείες με τα πενταψήφια

έγιναν οι ανάλογες καταγγελίες και επιστράφηκαν τα χρήματα

εκκρεμεί το δικαστήριο...

υπάρχουν πάρα πολλά παραδείγματα που μπορώ να σου αναφέρω και ανήκουν στο συγγενικό/φιλικό/εργασιακό περιβάλλον μου με τα οποία μπορώ να σου αποδείξω ότι κάνεις λάθος

επίσης να σε ρωτήσω κάτι απλό

γιατί όταν κάνεις καταγγελία με κοινοποίηση στον πάροχο και στην εταιρεία με τα πενταψήφια

αμέσως μόλις την λάβει η ΕΕΤΤ πριν την απάντηση τους

έχουν επιστραφεί τα χρήματα

αλλιώς αν δεν κάνεις τα κλαις...

Δεν αντιλέγω πως μπορεί να ενεργοποιηθεί χρέωση και με άλλους τρόπους. Συνηθέστεροι είναι αυτοί  που περιγράφω. Συγγενής δικός μου με ίδια χαρακτηριστικά τηλεφώνου με αυτό που περιγράφεις άρχισε να χρεώνεται με μηνύματα απο την στιγμή που του ήρθε τυχαία διαγωνισμός με δηθεν μεγαλα κερδη και απαντησε ΝΑΙ με γραπτό μήνυμα για την συμμετοχή του. Από εκείνη την στιγμή και μετά άρχισε να λαμβάνει συνεχώς χρεώσιμα μηνύματα . 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είχα την υπομονή να διαβάσω ολόκληρο το νήμα αλλά από νομικής άποψης (δεν είμαι νομικός) εγώ έχω συνάψει μια σύμβαση με τον πάροχο για Ιντερνετ και τηλεφωνία, όχι για υπηρεσίες τρίτων και να με χρεώνει μέσω του λογαριασμού που φορά σε αυτά τα δύο. Ό,τι και να με χρεώσει δεν μπορώ να του πω "δεν τα πληρώνω γιατί δεν έχεις  το δικαίωμα να με χρεώσεις για υπηρεσίες τρίτων"? 

Ακόμα και αν υποθέσουμε ότι στα ψιλά γράμματα της σύμβασης έχει αυτό το δικαίωμα, με ποιό τρόπο έδωσα την συγκατάθεσή μου ?

Δεν μπορεί να είμαστε συνέχεια στην τσίτα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, Getta Robo είπε

Κοιταξε, εσυ εχεις την ερευνα και τα συμπερασματα που δεν γνωριζει κανενας αλλος, αλλα πολλοι αλλοι επισης εχουν συμπερασματα και ερευνες που λενε ολα οσα εχουν υποθει εδω και χρονια. Αν πιστευεις πως οι ελεγκτικες αρχες και οι λοιποι οργανισμοι λειτουργουν και αποδιδουν, αποψη σου αλλα προβλημα συνεχιζει να υφισταται.

Η "μπαρουφα" τωρα που αναφερεσαι, προφανως δεν εκανες και τοσο καλη ερευνα οπως εγινε πχ σε αλλη κοινοτητα, απο ανθρωπους που τελος παντων σχετιζονται με τον χωρο και δεν ειναι τυχαιοι καταναλωτες, οπως πολλοι ηλικιωμενοι που δεν εχουν καν smartphones, αλλα και ουτε καν να χρησιμοποιουν περαν απο το να δεχονται κλησεις στα κινητα τους. Ξεχωρα φυσικα που εχουν χρεωθει ανθρωποι οπου απλα εχουν την SIM και για διαφορους λογους επισης δεν ηταν συνδεδεμενη σε συσκευη ικανη να στειλει SMS.

Δεν αμφιβαλω πως θα υπαρχουν ανθρωποι που οντως για καποιο λογο εβαλαν οι ιδιοι τα στοιχεια τους και εγιναν οι χρεωσεις, αλλα εδω μιλαμε για πολυ κοσμο που απλα τους ηρθαν μηνυματα και υπερογκα ποσα διχως να εχουν κανει το παραμικρο.

Για την υποκλοπη που αναφερεις ξανα, προφανως επισης δεν ξερεις τι γινοτανε με τις βασεις δεδομενων των videoclubs και αλλων αντιστοιχων υπηρεσιων πριν απο 10+ χρονια πριν. Δεν χρειαζεται να δωσεις στοιχεια, εχουν διαρρευσει χρονια πριν η και γινονται αυτοματοποιημενα.

Τελος, ανθρωποι που κατειγγειλαν την παρανομη αυτη διαδικασια, και ζητησαν κινησεις οπου και καλα ισχυριζοντε οι απατεωνες πως εκαναν, δεν τους απαντησαν. Γιατι αραγε;

Αν θες κοιταξε τι εγινε γινει σε παρα πολυ κοσμο και σε πολλες κοινοτητες, οπου μεταξυ αυτων ειναι προγραμματιστες, δικηγοροι και τελος παντων οχι τυχαιο καθημερινο κοσμο που θελημενα γραφτηκε σε αυτες τις υπηρεσιες, και μετα αναθεωρησε για την ερευνα και τις αποδειξεις σου.

Σέβομαι το γεγονός πως μου παραθέτεις τις απόψεις σου και θα σου απαντήσω με κάθε ειλικρίνεια. Το 2011- 2012 που ήταν στα φόρτε της η οικονομική κρίση  δημιούργησα ή μαλλον προσπαθησα να δημιουργήσω μιας και έμεινε στα χαρτιά μια startup που θα μπορούσε ο κάθε  πολίτης να αγοράσει φαγητό με χρέωση στο κινητό του ή σταθερό του τηλέφωνο. Η λογική μου σκέψη ήταν πως πολλοί εκείνη την περίοδο,  αδυνατούσαν να εξασφαλίσουν  έστω και ένα πιάτο φαγητό και σε συνεργασία με εταιρείες σίτισης θα παραλάμβαναν φαγητο μεσω ντελίβερι και ουσιαστικα θα μετακυλούσαν την πληρωμή  στον λογαριασμό του τηλεφώνου όταν αυτός ερχόταν. Ο τρόπος να γίνει αυτό ήταν μόνο με χρήση 5ψήφιου αριθμού. Μίλησα με νομικούς με προγραμματιστές , με την επιτροπή τηλεπικοινωνιών με εταιρείες και πολλούς άλλους.  Από αυτή μου την εμπειρία αποκόμισα κάποια στοιχεία σχετικά τον τρόπο που λειτουργούν οι 5ψήφιοι αριθμοί. Το εγχείρημα δεν προχώρησε για διάφορους λόγους αν και στο μυαλό μου φάνταζε ιδανικό σχέδιο επίλυσης έστω και προσωρινά της επιβίωσης κάποιων συνανθρώπων μας. Χρειαζόντουσαν κεφάλαια και συνεργασία με κάποιους φορείς για να προχωρήσει  Μια από τις παραμέτρους ήταν η τυχαία αποστολή μηνυμάτων σε συνδρομητές ΚΑΙ αν και εφόσον  αποδεχόντουσαν την χρέωση να παραλάμβαναν κωδικό που θα μπορούσαν να αγοράσουν φαγητό σε κατάστημα του δικτυου συνεργαζόμενων....

Επεξ/σία από nikangel
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...