Προς το περιεχόμενο

Aπάτη απο 54666 και 54422


Sheogorath

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 588
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 ώρες πριν, MaXmaD είπε

απαντηση πηρες; γιατι ξεκινησαν νεο κρεσεντο φαινεται...

Πήρα απάντηση σήμερα και μου είπαν να διαλέξω ρον τρόπο με τον οποίο θα πιστωθει το ποσό 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 20/11/2019 στις 12:12 ΜΜ, nikangel είπε

Θα πω 2 πράγματα και όποιος κατάλαβε κατάλαβε.  

Αν έχεις αριθμό με συμβόλαιο και ΔΕΝ έχεις καταχωρήσει τον αριθμό σου σε διαγωνισμό ή έχεις επισκεφθεί ηλίθιες σελίδες ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση να σου στείλουν μήνυμα χρέωσης. 

Αν έχεις καρτοκινητό αγορασμένο από επίσημο κατάστημα, ισχύουν οτι και παραπάνω

Αν έχεις καρτοκινητό αγορασμένο από πλανόδιους εξωτερικούς συνεργάτες τότε είναι δεδομένο πως κάποια στιγμή θα δεχτείς μήνυμα γιατί θεωρώ πως οι εξωτερικοί συνεργάτες δίνουν λίστες ενεργών συνδέσεων σε εταιρείες με 5ψηφια 

Αν έχεις "παράτυπη" σύνδεση φοιτητικό - προνομιακό που δεν θα έπρεπε να έχεις στην κατοχή σου γιατί δεν πληροίς τις προδιαγραφές τότε πάλι θα σου έρθει μήνυμα κάποια στιγμή γιατί ισχύει οτι και με το καρτοκινητό που αγοράστηκε από πλανόδιους 

Κάντε λοιπόν μια έρευνα σε ποια κατηγορία ανήκουν αυτοί δέχτηκαν μήνυμα.    

Διάβασε. 

Μην είσαι τόσο απόλυτος. Τα πράγματα δεν είναι πάντοτε έτσι. Εμένα μου ήρθαν τις προάλλες απανωτά μηνύματα (5) από την Telebox Και όταν τους πήρα τηλέφωνο να ζητήσω τα λεφτά μου πίσω, μου λέγανε κάτι ανοησίες ότι δήθεν εγγράφηκα σε έναν διαγωνισμό για ένα κινητό Samsung και τέτοια. Όταν τους ξέ&εσα και τους είπα ότι δεν υπάρχει καμμία περίπτωση να έχει γίνει κάτι τέτοιο, άρχισαν οι υπαναχωρήσεις και μετά από 1 μέρα με πήραν και μου είπαν ότι θα μου επιστρέψουν τα χρήματα που δολίως μου χρέωσαν στον λογαριασμό μου.

Εκτός και αν κάποιος, που ήθελε να με εκδικηθεί, έδωσε το κινητό μου...

Επεξ/σία από kenev
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πω ότι και σε εμένα πίστωσαν τα χρήματα στο καρτοκινητό CU μετά από επικοινωνία με την Paydash και τη Vodafone.

Βέβαια μυαλό δεν έβαλαν, την επόμενη μέρα πάλι τα ίδια ήρθαν τα πρώτα 2 sms από το 54303 (χωρίς χρέωση) και φαίνεται με έσωσε η φραγή στα 5ψήφια από το να έρθουν τα επόμενα 3 με χρέωση.

Κλασικά πάλι πιν και συγχαρητήρια και καλωσηρθες στην Gamemob

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μου κοινοποιησε η Telebox απαντηση που εστειλε στην ΕΕΤΤ μετα απο καταγγελια μου.

Σας την παραθετω στο spoiler με καλυμενα τα προσωπικα μου στοιχεια.

Spoiler

Κύριοι,
 
Αναφορικά με την επιστολή σας με ημερομηνία 2019-11-11 και με Aριθ. Πρωτ. ***** τα ερωτήματα που έγειρε στην επιστολή με ημερομηνία 2019-11-11 (αριθμός αναφοράς ********) ο κ. *********************, παραθέτουμε την απάντηση μας.
 
Το παρόν κοινοποιείται στον καταγγέλλοντα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
 
 
Ο κάτοχος του κινητού ***************εγγράφηκε στην υπηρεσία του πελάτη μας Mobyzo στις 2019-11-09  και ώρα 04:06 μέσω ιστοσελίδας. Οι όροι χρήσης της ιστοσελίδας καθώς και τα μηνύματα επιβεβαίωσης εγγραφής, τον ενημερώνουν για τη φύση και τις χρεώσεις της υπηρεσίας. Η υπηρεσία προσφέρει περιεχόμενο για κινητά και παρέχεται από πελάτη μας του εξωτερικού.
 
Ο κάτοχος του κινητού ***************αιτήθηκε εγγραφής στην υπηρεσία εισάγοντας τον αριθμό κινητού του στην ιστοσελίδα όταν του ζητήθηκε. Η επιβεβαίωση της επιθυμίας του για εγγραφή πραγματοποιήθηκε όταν εισήγαγε στην ιστοσελίδα τον μοναδικό αριθμό επιβεβαίωσης (PIN) που απεστάλη σε αυτόν, μέσω ενός SMS χωρίς χρέωση το οποίο περιλάμβανε επίσης τη φύση και το κόστος της υπηρεσίας.
 
Όπως επιβάλλουν οι κανονισμοί, το πρώτο μήνυμα που αποστάλθηκε στο *************μετά την εγγραφή του στην υπηρεσία, τον καλωσόρισε σε αυτήν και ανέφερε ξανά τους όρους χρήσης της, καθώς και το κόστος των μηνυμάτων που θα ακολουθήσουν.
 
Ο κάτοχος του κινητού έχει απενεργοποιηθεί από την υπηρεσία στις 2019-11-11.
 
Εκτός της αποστολής γραπτού μηνύματος με τη λέξη STOP για απενεργοποίηση, οι καταναλωτές μπορούν να απενεργοποιούνται από την υπηρεσία και με άλλους τρόπους όπως αναγράφονται και στην  ιστοσελίδα αλλά και στο πρώτο δωρεάν γραπτό μήνυμα το οποίο λαμβάνει ο συνδρομητής στο κινητό του τηλέφωνο.
 
Να ενημερώσουμε ότι ο αριθμός του κινητού ***************δεν έχει χρεωθεί από την υπηρεσία Mobyzo.
 
Η εταιρεία μας είναι αδειοδοτημένη από την ΕΕΤΤ και οι υπηρεσίες μας συμμορφώνονται πλήρως με τον Κώδικα Δεοντολογίας της ΕΕΤΤ για την Παροχή Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης.
 
Με εκτίμηση, Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών TELEBOX

Στην ουσια γραφουν οτι εγω μπηκα και καλα σε σελιδα και εβαλα οχι μονο το νουμερο μου αλλα και μετα και το πιν που μου εστειλα,παραμυθια δλδ.

Ουτε σε πια σελιδα λενε,ουτε με τι συσκευη και το κυριοτερο ουτε με ποια IP μπηκα.......Μαλλον καμια Λατινικης Αμερικης θα ημουν.

Εκτος οτι παρεπεμπαν για διαγραφη σε αριθμο αλλης εταιρειας (54422)που εχει εδρα αγ.δημητριο αθηνα αντι της ιδιας της telebox(54666) που εχει Κυπρο και εδω ειναι η κομπινα γιατι αν στειλεις ΣΤΟΠ χρεωνεσαι χωρις να εχεις γραφτει καπου.

Οντως δεν μου χρεωσαν κανενα ποσο.

Αυριο θα στειλω στην εεττ email για να τους ζητησω να προβουν σε περαιτερω ερωτηματα προς την εταιρεια αυτη και αν φυσικα θελουν να την προωθησουν στην εισαγγελεια.Δε με ενδιαφερει και ας με καλεσει και ο εισαγγελεας να καταθεσω.No problem.

 

Επισης να πω σε καποιο φιλο παραπανω που εγραψε οτι υποκλεπτουν απο σελιδες στοιχεια SIM,ο οποιος θεωρω το εκανε με διαθεση να ενημερωσει για κινδυνους υποκλοπης στοιχειων μεσω καποιων σελιδων, να του πω οτι και αυτο φυσικα ειναι παρανομο και διωκεται ποινικα(απατη 386πκ κτλ).Οποτε αυτο δεν ειναι αλλοθι για καμια εταιρεια να κλεβει στοιχεια.

Να αναφερω οτι οσο μεγαλυτερο αριθμο καταγγελιων εχει η ΕΕΤΤ τοσο πιο ευκολα μπορει να ξεκινησει διαδικασιες προστιμων κτλ γτ με μεμονωμενες ειναι σιγουρο οτι θα σκεφτουν ''ελα μωρε,γραφικοι ειναι οι 2-3 που στελνουν'' ενω οταν υπαρχει ογκος θα το δουν αλλιως γτ θα σκεφτουν ''ωπα...κατι παιζει εδω''.Πραγμα λογικο γτ ετσι θα σκεφτομασταν και εμεις.

 

Ενας φιλος ο ikorolis αν δεν κανω λαθος που το κυνηγησε νομικα το θεμα αν θελει φυσικα να μου γραψει εδω η να μου στειλει πμ τι παιχτηκε γτ εχω διαθεση να το προχωρησω μπας και τιμωρηθουν.......

Δε με νοιαζει που δεν χρεωθηκαν......αδιαφορο μου ειναι.......+

 

Οτι υπαρχει στη συνεχεια θα σας ξανα ενημερωσω.

 

ΥΓ.Και απο τη Wind ελαβα συστημενη επιστολη σπιτι που μεσες ακρες εγραφε οτι δεν  εγιναν χρεωσεις,λειτουργουν νομιμα(η Wind) και οτι καναν φραγη σε μενα στα 5ψηφια και αρμοδια να δωσει εξηγησεις ειναι η εταιρεια με το 5ψηφιο.

Επεξ/σία από donstefano
  • Like 2
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Shadows είπε

Σε εμενα ερχεται το μηνυμα για ενα pin,αλλα δεν εχει κανει καποια χρεωση,ειναι απλα παγιδα για να στειλω και να χρεωθω?

Μπορεί να σε δήλωσε κάποιος για πλάκα ή γιατί είναι μλκας. Μην δώσεις το πιν πουθενά εννοείται.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ευχαριστω για το ενδιαφερον.Ειναι λιγο παραδοξο αυτο με τα μηνυματα,γιατι το πρωτο μηνυμα μου ηρθε πριν 3-4 βδομαδες.Με το που ειδα αρχικα θυμηθηκα τα θεματα εδω και λεω ''παει η καρτα'',εν τελη βλεπω οτι δεν ειχα καμια χρεωση.Μετα απο 1 μηνα παλι μου ηρθε παρομοιο μηνυμα με pin παλι καμια χρεωση.Τον αριθμο αυτον δεν τον εχει σχεδον κανενας και ειναι αγορασμενος κανονικα απο μαγαζι,τωρα βεβαια ποτε δεν ξερεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις μου έστειλαν κι εμένα μηνύματα. 

Συνολικά 5 μηνύματα και με χρέωσαν.

Εχω καρτοκινητο της Q. 

Δεν έχω μπει σε κανέναν διαγωνισμό και καμία σελίδα και ποτέ δεν έστειλα πιν ή οτιδήποτε τέτοιο. 

Τι είναι αυτό το ΕΕΤΤ που λέτε κάποιοι και πως κάνω καταγγελία? 

 

Αυτά τα μηνύματα έλαβα. 

Screenshot_20191209-031113.jpg

Screenshot_20191209-031108.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έστειλα στοπ στην wind η οποία μου έστειλε SMS alert για υψηλές χρεώσεις. 

Έστειλα μέιλ στην wind και περιμένω απάντηση τους. 

Πήρα τηλέφωνο στην κωλοεταιρεία την άλλη, αλλά το σήκωσε μια αδαής κοπελίτσα... 

Τζάμπα κόπος... 

Ζήτησα να με καλέσει κάποιος υπεύθυνος. 

Νομίζω θα τους πάω αυτοπροσώπως εξώδικο... 

😂 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Την έπαθα και εγώ!!!!!.  Είμαι στον πάροχο WindFree2Go  και όπως συνήθως σκάσανε δύο μηνύματα( απο SPACE GAMES Πάροχος PAYDASH)  με χρέωση 6.24e. Τι μπορώ να κάνω ρε παιδιά για αυτό? Η Wind επιστρέφει τα λεφτά ?

 Α και κάτι ακόμα!!  Οι εταιρείες μας χρεώνουν  πού μας χρεώνουν πανάκριβα στα data και στις χρεώσεις κινητής από ότι σε άλλα σημεία στην Ευρώπη, δεν μπορούν οταν εγώ θέλω να στείλω  μήνυμα σε πενταψήφιους αριθμούς με ένα sms να μας ρωτάν αν όντως επιθυμούμε αυτή τη μεγαλη χρέωση,να απανταμε με ενα SMS απλα ΟΚ και μετά πολύ ευχαρίστως να μου τραβήξουν τα λεφτά. Δεν το έχουν σκεφτεί ε? Μπα !!!!! Να με ζαλίζουν με μηνύματα πάρε τώρα με 5 ευρώ Η μπες στην κλήρωση τωρα για το μεγάλο διαγωνισμό…. μπλα μπλα μπλα εκει ξερουν.!!!!#$$$ ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτή είναι η απάντηση τους... 

Αλλά εμένα δεν με καλύπτει καθόλου αυτό. 

 

Screenshot_20191212-113956.jpg

Στις 10/12/2019 στις 10:38 ΜΜ, piramidas! είπε

Την έπαθα και εγώ!!!!!.  Είμαι στον πάροχο WindFree2Go  και όπως συνήθως σκάσανε δύο μηνύματα( απο SPACE GAMES Πάροχος PAYDASH)  με χρέωση 6.24e. Τι μπορώ να κάνω ρε παιδιά για αυτό? Η Wind επιστρέφει τα λεφτά ?

 Α και κάτι ακόμα!!  Οι εταιρείες μας χρεώνουν  πού μας χρεώνουν πανάκριβα στα data και στις χρεώσεις κινητής από ότι σε άλλα σημεία στην Ευρώπη, δεν μπορούν οταν εγώ θέλω να στείλω  μήνυμα σε πενταψήφιους αριθμούς με ένα sms να μας ρωτάν αν όντως επιθυμούμε αυτή τη μεγαλη χρέωση,να απανταμε με ενα SMS απλα ΟΚ και μετά πολύ ευχαρίστως να μου τραβήξουν τα λεφτά. Δεν το έχουν σκεφτεί ε? Μπα !!!!! Να με ζαλίζουν με μηνύματα πάρε τώρα με 5 ευρώ Η μπες στην κλήρωση τωρα για το μεγάλο διαγωνισμό…. μπλα μπλα μπλα εκει ξερουν.!!!!#$$$ ?

Μην λέτε την έπαθα κι εγώ. 

Με έκλεψαν κι εμένα είναι η σωστή έκφραση. 

Την έπαθα υποδηλώνει λάθος χειρισμό σε κάτι. 

Αυτό είναι κλοπή. Ούτε καν απάτη.... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, emoytoyidioy είπε

Αυτή είναι η απάντηση τους... 

Αλλά εμένα δεν με καλύπτει καθόλου αυτό. 

Screenshot_20191212-113956.jpg

Μην λέτε την έπαθα κι εγώ. 

Με έκλεψαν κι εμένα είναι η σωστή έκφραση. 

Την έπαθα υποδηλώνει λάθος χειρισμό σε κάτι. 

Αυτό είναι κλοπή. Ούτε καν απάτη.... 

Καλησπέρα, και εσυ καταγγελία στο ΕΕΤ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...