Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, palasd είπε

Το leasing συμφέρει μόνο σε περίπτωση εταιρείας (φορολογικά) γιατί αλλιώς στα 5 χρόνια έχεις πληρώσει περίπου το 80% αλλά δεν σου μένει τίποτα καβάτζα για το επόμενο

Κοίτα να δεις, με ένα γνωστό που το βάλαμε κάτω με ορίζοντα τετραετίας και μέσες εκτιμήσεις, συν την απώλεια αξίας του καινούργιου, έβγαινε μάλλον να αξίζει το leasing (ο γνωστός ενδιαφέρεται μεν για εταιρικό, αλλά έτσι, δοκιμαστικά, το υπολογίσαμε για ιδιώτη). Εξαρτάται βέβαια από πολλούς παράγοντες. Βάλε κάτω και το ότι αγοράζοντας καινούργιο θες και όλο το ποσό στο χέρι (εκτός αν πας με τραπεζικό δανεισμό άρα βάζεις και τόκους από πάνω), ενώ στο leasing έχεις και διαχειρίζεσαι τα λεφτά σου (το 75% αν το πάρεις με 25% προκαταβολή).

Βέβαια δεν κάτσαμε να υπολογίσουμε τι γίνεται αν θεωρήσουμε ότι κρατάς το αμάξι για 8 ή 12 χρόνια (2 ή 3 συμφωνίες leasing, δηλαδή), αλλά στην τετραετία θα έλεγα ότι συμφέρει. Συν τοις άλλοις, υπάρχουν και οι μικτές λύσεις, τύπου leasing+εξαγορά, τις οποίες δεν έχω ψάξει.

Επεξ/σία από Orestis_G
  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
6 ώρες πριν, palasd είπε

Δεν νομίζω στην πενταετία να χάνει μόνο 5 χιλιάδες

ε το παραδειγμα (χικ χικ χικ) αφορουσε TOYOTA COROLLA 1.4 diesel. και ντιζελ για μακροζοΪα και κορολλα για δημοφιλια και διατηρηση αξιας.

6 ώρες πριν, AristidisZ είπε

Ιδού:

 

6 ώρες πριν, Orestis_G είπε

Ο λάκκος στη φάβα έχει να κάνει και με τις γενικότερες εκτιμήσεις στο κόστος κτήσης, καθώς και με αυτά που αναφέρει ο @sphinxgr. Εγώ πάντως να βάλω και την τρίτη εναλλακτική: Κάνεις leasing (ως ιδιώτης) το ίδιο αμάξι, με πλεονεκτήματα ότι (α) δεν μπλέκεις με αγοραπωλησίες, (β) δεν τα σκας μαζεμένα (ένα 25% στην αρχή και τη μηνιαία δόση), (γ) μάλλον συμφέρει οικονομικά έναντι της συχνής αλλαγής μέσω αγορών, (δ) δεν έχεις τα διάφορα απρόοπτα έξοδα (και γενικά πλην του καυσίμου σε καλύπτει η δόση σου).

τα εχεις αυτα τα εξοδα μιας και τα πληρωνεις στο μηνιαιο μισθωμα, μαζι με το κοστος κεφαλαιου της εταιρειας... και προφανως η εταιρια λογαριαζει τις ζημιες με την μεγαλυτερη δυνατη τιμη μιας και προφανως δεν θελει να χασει

5 ώρες πριν, tzelen είπε

Το leasing συμφέρει επίσης και ιδιώτη, αλλά θέλει να τα βάλεις κάτω αναλυτικά. Πόσα δίνεις για ασφάλεια, λάστιχα, σέρβις, τυχόν τρακαρίσματα, μικροφαναρτζοδουλειές, κτλ. Αυτά σου δημιουργούν ένα Χ ποσό ανα μήνα (ή έτος) και το συγκρίνεις με κόστος leasing, τα οποία ως επί το πλείστον είναι all inclusive και δεν πληρώνεις ούτε για αλλαγή ελαστικών. Αν είναι πιο λίγα αυτά που πρέπει να ξοδέψεις για leasing, γιατί να μην το κάνεις;  

Εγώ το έψαξα αρκετά και δε με συμφέρει, με τον τρόπο (και τη συχνότητα) που χρησιμοποιώ αυτοκίνητο. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν θα συμφέρει κάποιον άλλο.

Μια σημαντική παράμετρος, την οποία δεν γνωρίζω, είναι τί ισχύει φορολογικά, σε περίπτωση που δεν έχεις όχημα (άρα δεν έχεις τεκμήριο) και έχεις leasing. Μπορεί να έχεις επιπλέον όφελος από εδώ.

πληρωνεις (προφανως)

ειναι μεσα στο μισθωμα, και εννοειται εχουν κοστολογησει τα καλυτερα/ακριβοτερα λαστιχα στην τιμη, ασχετα αν βαλουν μετριας ποιοτητας τσεχικα/βουλγαρικα/ κινεζικα/απο το μαλαουι ωστε να καρπωθουν και την διαφορα απο την αρχικη εκτιμηση

6 ώρες πριν, dtzgr είπε

Ας δεχτούμε ότι τα δεδομένα είναι όπως τα περιγράφεις (χικ).

Ο πρώτος (χικ) έδωσε 20,000 για την αρχική αγορά και 5,000 για λάστιχα / σέρβις κλπ στην εικοσαετία. Αυτό σημαίνει ότι στην εικοσαετία έχει δώσει 25,000 και έχει ένα αμάξι που κινείται, αλλά χωρίς μεταπωλητική αξία.

Ο δεύτερος (χικ) έδωσε 20,000 για την αρχική αγορά, και κάθε 5 χρόνια δίνει 5,000 για να ανανεώσει το όχημα + ποσά για ενδιάμεσα σέρβις, λάδια κλπ. Στην εικοσαετία θα έχει δώσει 20,000 + 4x5,000 + σέρβις = 40,000 + σέρβις και θα έχει ένα αμάξι με μεταπωλητική αξία σημαντικά μικρότερη από 20,000 (δεδομένου ότι μόλις πάρεις το αμάξι από την αντιπροσωπεία έχασες αμέσως ένα σεβαστό ποσό αξίας).

Με τα νούμερα που έδωσες είναι περίπου στα ίδια (χικ), αλλά:

- Από ένα σημείο και μετά ο πρώτος έχει (χικ) σημαντικά μικρότερη ζημιά σε περίπτωση σημαντικής βλάβης, ατυχήματος κλπ ενώ ο δεύτερος χάνει όλη τη μεταπωλητική αξία (και τα προηγούμενα χρήματα που έδινε για να διατηρεί αυτή τη μεταπωλητική αξία).

- Αν τα νούμερα αλλάξουν, ο δεύτερος είναι ευκολότερο να μπει μέσα (χικ): αν πχ η αξία μετά απο 5 χρόνια δεν είναι το 75% αλλά πχ το 66%, ή αν συμβεί κάτι που του μειώνει την αξία ή χρειάζεται χοντρή επισκευή, τότε αυτόματα ο δεύτερος πλέον έχει μπει μέσα και μάλιστα χοντρά.

- Ο πρώτος ΔΕΝ ενδιαφέρεται για τη μεταπωλητική αξία, οπότε χαίρεται το αμάξι του περισσότερο και διατηρεί την ψυχική του υγεία (χικ).

Άντε γειά μας και άσπρο πάτο!

ειδικα το πρωτο δεδομενο , οτι ειχα πιει ειναι 100% αληθινο και επιβεβαιωμενο 🤗

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καποιες αντ.πιες δίνουν  σε φαση leasing αυτοκ.και ελεγαν στα χ χρονια πληρωνεις big balloon εξαγορα ή απλα το  αλλαζεις με νεο μοντελο και συνεχιζεις..

Οι χρηματοδοτήσεις Audi Auto Credit, BMW Select και Mini Select είναι προγραμμάτα Balloon

Σε ολα τα συμβολαια αναφέρονται τα σερβις που γίνονται και τα λαστιχα..προφανως δεν συμφερει να βαλουν αχρηστο λαστιχο και να τρακαρουν ή να ζητησουν ξανα αντικατασταση λογω φθορας

Εχω την εντυπωση οτι φορολογείται ακομη και αν ειναι εταιρικο σαν εισοδημα!

Επεξ/σία από kage
Δημοσ.

Απλά κανείς δεν σου δίνει μετρητά 15.000 ευρώ να πάρει ένα αυτοκίνητο 5ετίας όταν μπορεί να βάλει και 5.000 ακόμη έστω και σε δόσεις να πάρει σε πιο νέα  έκδοση το καινούργιο.

Μόνο στην αντιπροσωπεία μπορείς να το πας για αντικατάσταση με καινούργιο αλλά εκεί θα σου πουν 10.000 άντε 12.000 το πολύ.

  • Like 3
Δημοσ.
4 ώρες πριν, papoys1 είπε

Απλά κανείς δεν σου δίνει μετρητά 15.000 ευρώ να πάρει ένα αυτοκίνητο 5ετίας όταν μπορεί να βάλει και 5.000 ακόμη έστω και σε δόσεις να πάρει σε πιο νέα  έκδοση το καινούργιο.

Μόνο στην αντιπροσωπεία μπορείς να το πας για αντικατάσταση με καινούργιο αλλά εκεί θα σου πουν 10.000 άντε 12.000 το πολύ.

αρα εγω που σαν πιωμενος κατι δεν μου κολλουσε ειχα δικαιο ετσι?

😂

  • Like 1
Δημοσ.

Αν αλλάζεις κάθε 5 χρόνια αμάξι δεν θα βλέπεις και τις απίστευτες τεχνολογικές διάφορες από το ένα στο άλλο πχ gullieta 10 gullieta 15 golf κλπ αλλα μικροπράγματα. Σαν αυτό που κάνουν αρκετοί με τα iphone άλλαξαν το 6 με το 7 και το 7 με το 8 η το Χ. Ενώ αν αλλάξεις αμάξι στα 15 20 χρόνια τότε ναι μπορει να μπεις και να νιώσεις ότι είσαι σε διαστημόπλοιο.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για να κρατησει καποιος ενα αμαξι τον 20.000 για 20 χρονια ενα πραγμα μου λεει εμενα , οτι ο ανθρωπος αυτος δεν εχει λεφτα για να παρει αλλο :P  :P

εκτος και ειναι κανενα συλλεκτικο  η το κανει απο χόμπι :)

Επεξ/σία από darkman
Δημοσ.
2 ώρες πριν, darkman είπε

Για να κρατησει καποιος ενα αμαξι τον 20.000 για 20 χρονια ενα πραγμα μου λεει εμενα , οτι ο ανθρωπος αυτος δεν εχει λεφτα για να παρει αλλο :P  :P

εκτος και ειναι κανενα συλλεκτικο  η το κανει απο χόμπι :)

εγω παροτι εχω αρκετα  λεφτα δεν αλλαζω ταα αμαξια μου..το ενα ειναι 20 χρονων το αλλο 10 ακριβως

δεν ειναι θεμα τζιγκουνιας, το θεωρω αχρειαστο πλεον να αλλαξω απο την στιγμη που και τα 2 ειναι σε τελεια κατασταση...κυριολεκτικα βιτρινας...

επισης ειναι και η ανεκτιμητη συναισθηματικη αξια που τα θεωρω κομματι της οικογενειας πλεον...

Δημοσ.
1 ώρα πριν, opcorsa είπε

εγω παροτι εχω αρκετα  λεφτα δεν αλλαζω ταα αμαξια μου..το ενα ειναι 20 χρονων το αλλο 10 ακριβως

δεν ειναι θεμα τζιγκουνιας, το θεωρω αχρειαστο πλεον να αλλαξω απο την στιγμη που και τα 2 ειναι σε τελεια κατασταση...κυριολεκτικα βιτρινας...

επισης ειναι και η ανεκτιμητη συναισθηματικη αξια που τα θεωρω κομματι της οικογενειας πλεον...

Τι αμαξι ειναι αυτο που εχεις 20 χρονια αν επιτρέπετε ? :) 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, darkman είπε

Για να κρατησει καποιος ενα αμαξι τον 20.000 για 20 χρονια ενα πραγμα μου λεει εμενα , οτι ο ανθρωπος αυτος δεν εχει λεφτα για να παρει αλλο :P  :P

εκτος και ειναι κανενα συλλεκτικο  η το κανει απο χόμπι :)

Για να δικαιώσω πλήρως και τον opcorsa να σου πω τη δική μου ιστορία,

Έχω το opel vectra 1600 το οποίο πήρα καινούργιο το 2005  17.000 ευρώ.Το 2002 και λόγω κρίσης - μνημονίων αποφάσισα να το δώσω να πάρω ένα μικρότερο.Το έβαλα αγγελία από 5.500 ευρώ και το έφτασα 3.900.Δεν με πήρε κανείς ούτε ένα τηλέφωνο και ευτυχώς.

Το έκανα υγραέριο έχω κάνει από τότε  σχεδόν 130.000 χιλιόμετρα με υγραέριο έχω κερδίσει από καύσιμα σχεδόν 6.000 ευρώ.Για ποιο λόγο να το αλλάξω ;;;;Βάζω 30 ευρώ υγραέριο και κάνω 500 με 510 χιλιόμετρα. Είναι πιο οικονομικό και από πετρέλαιο που για να το αγοράσεις θέλεις 20.000 ευρώ.

Θα το συντηρώ και θα το κρατήσω άλλα 10 χρόνια.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Επειδή ο προβληματισμός είναι αυθαίρετος και καθαρά οικονομικής φύσεως, και δείχνει να μην απευθύνεται σε λάτρεις χομπίστες του αυτοκινήτου αλλά σε καθημερινούς ανθρώπους από αυτή την άποψη μάλλον το καινούριο είναι ορθότερη επιλογή..., αλλά ΑΝ μιλάμε για λάτρεις του αυτοκινήτου, προσοχή μιλώ για λάτρεις του αυτοκινήτου όχι για πιτσιρίκια και λίγο μεγαλύτερους που όλο το κλού της κατοχής ενός αυτοκινήτου είναι το 0-100, και αν είναι κωλοφτιαγμένο...........

Αλλά με καθαρά υποκειμενικά κριτήρια και όχι οικονομικά ΔΕΝ γερνούν όλα τα αμάξια το ίδιο, Εγω δεν θα έδινα μια alfa romeo gtv 6, mia spider,  ενα mx-5 ή ένα rx-7 ή ενα subaru b 22, και ας είναι και 30 ετών......., τώρα για όποιον άσχετο αλλάζει αμάξια λες και είναι κάρτες γραφικών no problem, αλλά λάτρης της αυτοκίνησης ΔΕΝ είναι......σίγουρα, όσο για τα diesel πρέπει να εξαφανιστούν, δε θα ήταν ωραία να ακούμε μόνο μελωδικούς v6 και v8

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Για να δικαιώσω πλήρως και τον opcorsa να σου πω τη δική μου ιστορία,

Έχω το opel vectra 1600 το οποίο πήρα καινούργιο το 2005  17.000 ευρώ.Το 2002 και λόγω κρίσης - μνημονίων αποφάσισα να το δώσω να πάρω ένα μικρότερο.Το έβαλα αγγελία από 5.500 ευρώ και το έφτασα 3.900.Δεν με πήρε κανείς ούτε ένα τηλέφωνο και ευτυχώς.

Το έκανα υγραέριο έχω κάνει από τότε  σχεδόν 130.000 χιλιόμετρα με υγραέριο έχω κερδίσει από καύσιμα σχεδόν 6.000 ευρώ.Για ποιο λόγο να το αλλάξω ;;;;Βάζω 30 ευρώ υγραέριο και κάνω 500 με 510 χιλιόμετρα. Είναι πιο οικονομικό και από πετρέλαιο που για να το αγοράσεις θέλεις 20.000 ευρώ.

Θα το συντηρώ και θα το κρατήσω άλλα 10 χρόνια.

Opel meriva 1800cc 2005 21.000 ευρω, εβγαλε πολλα αλλα οπως λες και εσυ λόγω κρίσης  μνημονίων το συντηρώ και ολα οκ , και εγω γκαζι και ολα μια χαρα με το γκαζι :) ομως και εδω θελω την προσοχη σου, γύρισε υγραέριο, και μετα απο 10 δευτερα εκοψε τον σωλήνα τροφοδοσίας βενζίνης μπροστά στον κινητήρα. αποτέλεσμα ???? επεφτε η βενζινη στην μιζα και το αμαξι δεν εκανε ουτε ρεταρισμα ουτε τιποτα :( ακουγα ενα μικρο θόρυβο και σταματησα αμεσως ,βγηκα εξω και βλεπω ενα αμαξι να δουλευει κανονικά  και απο κατω η βενζινες να τρεχουν , αμεσως το εσβησα και πηγα στην οπελ :( μου λεει το οτι δεν πηρες φωτια και να γινεις απολλο 15 ειναι θαυμα :( και λεω εγω παλι καλα που δεν το ειχε παρει η γυναικα εκεινη την μερα μαζι με το παιδι :)  το αμαξι θα παει για πούλημα και δεν θελει να του βαλεις ουτε βιδα ολα πανω ειναι new , αλλα με το υγραέριο δεν ξαναπαιζω εγω :(  

Επεξ/σία από darkman
Δημοσ.

Πολλοί πάρα πολλοί "επαγγελματίες" και "ειδικοι" που εγκαθιστούν υγραέριο σε αυτοκίνητα με κινητήρες βενζίνης δεν λένε όλη την αλήθεια.. ή απλώς καθησυχάζουν τους άσχετους πελάτες τους και όλοι είναι ευτυχισμένοι μέχρι να γίνει το κράου......

ΟΣΑ οχήματα έχουν εργοστασιακό lpg, έχουν διαφορετικές βαλβίδες, εκκεντροφόρους, πιστόνια..., για να ανταποκριθούν καλύτερα στην καταπόνηση από το μεγαλύτερο θερμικό φορτίο στους θαλάμους καύσης λόγω lpg, και στην έλλειψη λιπαντικής ιδιότητας σε σχέση με την βενζίνη, (αυτό αφορά τις βαλβίδες κυρίως) αυτός είναι και ο λόγος που το αέριο ΔΕΝ είναι για κίνηση σε υψηλή ταχύτητα κλπ, γι αυτό γυρνάει και σε βενζίνη κλπ.....

Κάποτε όταν άρχσαν να φλασάρονται οι ecus των αυτοκινήτων, και η κουτσή Μαρία είχε γίνει tuner και έβαζε πρόγραμμα σε οτιδήποτε, μετ'α το ΝΟS, τώρα το lpg, και πάντα ΑΥΤΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ο κατασκευαστής του οχήματος, που έχει χαλάσει 1000δες ώρες στο r&d για να δώσει ΄ένα σωστό όχημα φυσικά και όχι.... ο νοών νοείτω.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, Qless είπε

Πολλοί πάρα πολλοί "επαγγελματίες" και "ειδικοι" που εγκαθιστούν υγραέριο σε αυτοκίνητα με κινητήρες βενζίνης δεν λένε όλη την αλήθεια.. ή απλώς καθησυχάζουν τους άσχετους πελάτες τους και όλοι είναι ευτυχισμένοι μέχρι να γίνει το κράου......

ΟΣΑ οχήματα έχουν εργοστασιακό lpg, έχουν διαφορετικές βαλβίδες, εκκεντροφόρους, πιστόνια..., για να ανταποκριθούν καλύτερα στην καταπόνηση από το μεγαλύτερο θερμικό φορτίο στους θαλάμους καύσης λόγω lpg, και στην έλλειψη λιπαντικής ιδιότητας σε σχέση με την βενζίνη, (αυτό αφορά τις βαλβίδες κυρίως) αυτός είναι και ο λόγος που το αέριο ΔΕΝ είναι για κίνηση σε υψηλή ταχύτητα κλπ, γι αυτό γυρνάει και σε βενζίνη κλπ.....

Κάποτε όταν άρχσαν να φλασάρονται οι ecus των αυτοκινήτων, και η κουτσή Μαρία είχε γίνει tuner και έβαζε πρόγραμμα σε οτιδήποτε, μετ'α το ΝΟS, τώρα το lpg, και πάντα ΑΥΤΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ο κατασκευαστής του οχήματος, που έχει χαλάσει 1000δες ώρες στο r&d για να δώσει ΄ένα σωστό όχημα φυσικά και όχι.... ο νοών νοείτω.

Το σίγουρο περα απο τα χρονια του αμαξιου  και  τι καύσιμο εχει ειναι και η ασφαλεια που μας παρέχει :) αν μου ελεγες κακο για το γκαζι πριν μου κατσει αυτο θα τσακωνομασταν χαλαρα :P αυτα που γραφεις ειναι σωστα, αν και το δικο μου το θεμα εγινε εξαιτιας του γκαζιου και οχι απο το γκαζι , το γκαζι δουλευει αψογα απο τοτε που το εβαλα και με 30 ευρω  που λεει και ποιο πανω ο φιλος κανω 450χλ :) 
δεν μπορει ενα αμαξι πριν 20 χρονια να σου παρεχει την ιδια ασφάλεια με ενα νεο . ουτε αμα βαλεις γκαζι εισαι παλι 100% οτι με τα χρονια δεν θα εχεις θεμα .... και δεν λεω να σου καψει κανα μοτερ :( στα παπακια σου , σιδερα ειναι περνεις ενα αλλο :P το θεμα ειναι μην κανεις καμια προσσελήνωση στο φεγγαρι :P 

Επεξ/σία από darkman
Δημοσ.
2 ώρες πριν, darkman είπε

Τι αμαξι ειναι αυτο που εχεις 20 χρονια αν επιτρέπετε ? :) 

το 20ετιας ειναι Toyota Hilux LN150 Exω ποσταρει και φωτο πλεον σε αναλογο θρεντ

το 10ετιας ειναι ενα Skoda fabia 1.2

 

το ΤΟΥΟΤΑ 360 Χιλ χλμ

το SKODA 160 xil xlm

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...