Προς το περιεχόμενο

Αμαξι για νεους


Racerr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

TS παρε οτι θελεις αρκει να ειναι αυτοκινητο! Πατημα,βαρος,επιδοσεις(τραβηγμα),αξιόπιστο,φθηνα ανταλλακτικα και γενικοτερα να μη σου βγει λαδι.... επισης αν θες αξιοπιστια>Ιαπωνας!

Δε διαφωνω ειναι οπως θα το φροντισεις(τυπικα service) αλλα οπως και να χει ο Ιαπωνας ειναι Ιαπωνας!

Επισης απο Γαλλια μερια δεν προτεινω κατι(με τα renault δεν ξερω τι παιζει)

Επισης γιατι πεφτει κραξιμο για το starlet? Μια χαρα αυτοκινητο δεν ειναι;; Η επειδη ειναι μικρο οτι δεν ειναι ασφαλες απο πολλες αποψεις;(βαρος,κρατημα και τετοια;;)

 

Τωρα γεροντιστικο δεν θα το ελεγα!! Αμα φτιαχτει λιγακι....

Επεξ/σία από olimpiakos 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 218
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Αμάν πια μ αυτό το Starlet. Ήταν μια χαρά αυτοκίνητο όταν βγήκε, το 1830, τώρα είναι απλά επικίνδυνο όταν συγκριθεί με οποιοδήποτε supermini απ το 2002 και μετά. Καλή η αξιοπιστία παιδιά αλλά δεν είναι το παν.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, angmar είπε

Με τα μαργαριτάρια που ακούγονται δε γίνεται. Θα πάει κανένας καημένος και θα πάρει αμάξι 20ετιας νομίζοντας ότι εκεί μέσα αυτός και η οικογένειά του θα είναι πιο ασφαλείς. Επειδή η ασφάλεια πάει με το μήκος ή με το κιλό, σα το review των τροφοδοτικών, βαρύ === καλό.

Εσύ το χαβα σου.Κολλησες με την 20αετια.Λες και τότε τα θανατηφόρα τροχαία ηταν περισσότερα ενω τώρα με τα σουπερ ασφαλή αμάξια είναι σπάνια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγω του πατέρα μου το jetta 1.4 tsi 122 άλογα το.εχω ερωτευτεί. Και όλοι οι φίλοι μου 24-26 χρονών ήμαστε λενε να περνω εγω αμάξι. Γιατι χορούς γιατι κλιματιστικό καλο. Γιατι πολλά πράγματα.να έβλεπες πως έκανε μια κοπέλα Για το αμάξι. 15 λεπτα διαδρομή δεν σταμάτησε να λέει πόσο ωραίο αμάξι είναι. Καθόλου μαουνα. Πανέμορφο και δυνατό στιβαρό. Με κάτι ceed κάτι focus

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, angmar είπε

 Καλή η αξιοπιστία παιδιά αλλά δεν είναι το παν.

Εαν εισαι φορτωμενος με οικογενεια, μπαγκαζια και πας για ενα 4-5ημερο και σηκωσεις καπο, νταλα ηλιο με 40c στην μεση του πουθενα, αλλαζεις γνωμη.Η να θες να πας για δουλεια και να μην παιρνει μπροστα, παλι αλλαζεις γνωμη.Θες κατι αξιοπιστο, ας ειναι και πιο αργο στα 0-100.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλή η ασφάλεια των καινούριων αυτοκινήτων παιδιά, αλλά ας μιλήσουμε λίγο και για το κόστος που φέρουν. Υπάρχουν άτομα όπως εγώ που δε μπορούν να δώσουν πάνω από 5+ χιλιάδες για αμάξι και το λέω έχοντας δώσει 700 για corolla του 93. Εκτός από αξιοπιστία ασφάλεια κτλ, βάλτε μέσα και το κόστος, όχι πως δε συμφωνώ πως είναι καλύτερο για την ασφάλειά σου να πάρεις καινούριο αμάξι, αλλά δε δέχομαι σαν απάντηση να πάρεις καινούριο ή να μην πάρεις καν. Για την ασφάλειά σου προ πάντων είναι η ασφαλής οδήγηση, να μην προκαλέσεις αλλά και να αποφύγεις ατυχήματα και να μην αναπαύεσαι στο ότι έχεις ασφαλή αμάξι, γιατί κάνεις απόπειρα φόνου όταν δεν οδηγείς σωστά.

Και ξανά λέω φυσικά το καλύτερο είναι να πάρεις ένα αξιόπιστο και πρόσφατα κυκλοφορηθέν αμάξι, αν βέβαια έχεις τη δυνατότητα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, toyo73 είπε

Εαν εισαι φορτωμενος με οικογενεια, μπαγκαζια και πας για ενα 4-5ημερο και σηκωσεις καπο, νταλα ηλιο με 40c στην μεση του πουθενα, αλλαζεις γνωμη.Η να θες να πας για δουλεια και να μην παιρνει μπροστα, παλι αλλαζεις γνωμη.Θες κατι αξιοπιστο, ας ειναι και πιο αργο στα 0-100.

Φυσικά. Και να τρακάρεις και δε πάθεις απολύτως τίποτα, παρά μόνο καμιά μελανιά, θα λες «πάλι καλά που είχα σοβαρό αμάξι και σώθηκα, κι ας καίει και λίγο λάδι».

Όλα θέμα προτεραιοτήτων είναι. Ασφάλεια > αξιοπιστία > fun to drive. Ελπίζω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 minutes ago, therion13 said:

Και εγω του πατέρα μου το jetta 1.4 tsi 122 άλογα το.εχω ερωτευτεί. Και όλοι οι φίλοι μου 24-26 χρονών ήμαστε λενε να περνω εγω αμάξι. Γιατι χορούς γιατι κλιματιστικό καλο. Γιατι πολλά πράγματα.να έβλεπες πως έκανε μια κοπέλα Για το αμάξι. 15 λεπτα διαδρομή δεν σταμάτησε να λέει πόσο ωραίο αμάξι είναι. Καθόλου μαουνα. Πανέμορφο και δυνατό στιβαρό. Με κάτι ceed κάτι focus

 

Ίδια κατηγορία είναι τα Focus και Ceed με το Jetta. 

Μονό μεγαλύτερο χώρο αποσκευών έχει άλλα με πιο δύσκολη εκμετάλλευση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, NickTG είπε

Ίδια κατηγορία είναι τα Focus και Ceed με το Jetta. 

Μονό μεγαλύτερο χώρο αποσκευών έχει άλλα με πιο δύσκολη εκμετάλλευση. 

Απλος ισως τα λεγαμε και αμάξι τον νέων αλλά θελω να πω ότι όταν από το jetta έπιασα το ceed ψεύτικο αμάξι. Με το jetta το πως στρίβει το πως δίνει γκάζι σου δίνει μια αίσθηση πιο γερή κατασκευή. Από αυτήν την άποψη το λέω. Αλλιώς όλα είναι όμορφα. 110hp νομίζω ήταν το ceed

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, thodoris5321 είπε

Καλή η ασφάλεια των καινούριων αυτοκινήτων παιδιά, αλλά ας μιλήσουμε λίγο και για το κόστος που φέρουν. Υπάρχουν άτομα όπως εγώ που δε μπορούν να δώσουν πάνω από 5+ χιλιάδες για αμάξι και το λέω έχοντας δώσει 700 για corolla του 93. Εκτός από αξιοπιστία ασφάλεια κτλ, βάλτε μέσα και το κόστος, όχι πως δε συμφωνώ πως είναι καλύτερο για την ασφάλειά σου να πάρεις καινούριο αμάξι, αλλά δε δέχομαι σαν απάντηση να πάρεις καινούριο ή να μην πάρεις καν. Για την ασφάλειά σου προ πάντων είναι η ασφαλής οδήγηση, να μην προκαλέσεις αλλά και να αποφύγεις ατυχήματα και να μην αναπαύεσαι στο ότι έχεις ασφαλή αμάξι, γιατί κάνεις απόπειρα φόνου όταν δεν οδηγείς σωστά.

Και ξανά λέω φυσικά το καλύτερο είναι να πάρεις ένα αξιόπιστο και πρόσφατα κυκλοφορηθέν αμάξι, αν βέβαια έχεις τη δυνατότητα.

Φίλε μου το οικονομικό πρόβλημα το σέβονται όλοι.

Αλλά αλλο είναι το να πεις ότι αναγκάζομαι να αγοράσω αυτο το μοντέλο γιατί δεν εχω χρήματα και το αγοράζω γνωρίζοντας ότι έχει χάλια για τα σημερινά δεδομένα ενεργητική ή παθητική ασφάλεια, και αλλο είναι να λες ότι επειδή είμαι νέος οδηγός και νέος σε ηλικία θα αγοράσω την μαούνα για να εχω κύρος και οτι η μαούνα 15-20 ετών είναι καλύτερη από οποιοδήποτε καινούργιο μικρό ή μικρομεσαίο σε ασφάλεια...

Επεξ/σία από bromiaris
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 minutes ago, therion13 said:

Απλος ισως τα λεγαμε και αμάξι τον νέων αλλά θελω να πω ότι όταν από το jetta έπιασα το ceed ψεύτικο αμάξι. Με το jetta το πως στρίβει το πως δίνει γκάζι σου δίνει μια αίσθηση πιο γερή κατασκευή. Από αυτήν την άποψη το λέω. Αλλιώς όλα είναι όμορφα. 110hp νομίζω ήταν το ceed

 

Αυτό είναι άλλο θέμα. Από την άποψη χώρων το λέω κυρίως. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν, εγώ ως νέος οδηγός είχα είτε το opel agila του 2010, είτε το jeep compass του 2007.

Σας πληροφορώ ότι το μεν μου φάνηκε πολύ ασφαλέστερο σε συνθήκες πόλης, γιατί βλέπεις άψογα όλο το οδόστρωμα, όλες τις γωνίες και έχει καλό φρενάρισμα με παράλληλο "τρελιάρικο" 1200άρι κινητηράκι που δίνει άνετο ξεκίνημα σε φανάρια και αξιοπρεπείς ταχύτητες (90 χωρίς κόπο στην πόλη, 120 σε εθνική οδό).

Επέμεναν να μου δίνουν το τζιπ για να είναι πιθανότερο να σκοτώσω από το να σκοτωθώ σε περίπτωση τρακαρίσματος, και πάθαινα σχεδόν πανικό όποτε κατέβαινα κέντρο. Όχι μόνο με το παρκάρισμα, αλλά και με το ότι η τεράστια μούρη του ήταν επιρρεπής στο να παραβιάσω ΣΤΟΠ μέχρι να καταφέρω να δω ΑΝ έρχεται κανείς.

Άρα για κάποιους είναι ασφαλέστερο το κουβαδάκι σε σχέση με τον 1,5 τόνο ατσάλι. Ειδικά σε συνθήκες πόλης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, NickTG είπε

Αυτό είναι άλλο θέμα. Από την άποψη χώρων το λέω κυρίως. 

Για χώρους αποθηκεύσεις jetta/passat αλλά το ceed και πιο ψηλοταβανο είναι και 3 ατομα πισω κάθονται πιο αμρτα από το jetta. 1.87 Είμαι πισω στο jetta δεν την παλεύω (άλλο που έβαλα 7 άτομα πίσω). Μεγάλο αμάξι τεράστιο πορτ-μπαγκάζ αλλα τα πίσω καθίσματα κακο σχεδιασμό για (ψηλούς)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, qwertyuiop2 είπε

Λοιπόν, εγώ ως νέος οδηγός είχα είτε το opel agila του 2010, είτε το jeep compass του 2007.

Σας πληροφορώ ότι το μεν μου φάνηκε πολύ ασφαλέστερο σε συνθήκες πόλης, γιατί βλέπεις άψογα όλο το οδόστρωμα, όλες τις γωνίες και έχει καλό φρενάρισμα με παράλληλο "τρελιάρικο" 1200άρι κινητηράκι που δίνει άνετο ξεκίνημα σε φανάρια και αξιοπρεπείς ταχύτητες (90 χωρίς κόπο στην πόλη, 120 σε εθνική οδό).

Επέμεναν να μου δίνουν το τζιπ για να είναι πιθανότερο να σκοτώσω από το να σκοτωθώ σε περίπτωση τρακαρίσματος, και πάθαινα σχεδόν πανικό όποτε κατέβαινα κέντρο. Όχι μόνο με το παρκάρισμα, αλλά και με το ότι η τεράστια μούρη του ήταν επιρρεπής στο να παραβιάσω ΣΤΟΠ μέχρι να καταφέρω να δω ΑΝ έρχεται κανείς.

Άρα για κάποιους είναι ασφαλέστερο το κουβαδάκι σε σχέση με τον 1,5 τόνο ατσάλι. Ειδικά σε συνθήκες πόλης.

 

Ξέρεις μπορείς να φτιάξεις και το κάθισμα σου και τους καθρέφτες και να έχεις ιδία άποψη για όλο τον όγκο του οχήματος σου, είτε οδηγείς κουβά είτε SUV.

 

Προσωπικά θέλω το SUV είτε πάω στο περίπτερο είτε πάω ταξίδι. Και το παρκάρισμα με τις ανέσεις που έχουν τα νέα κτήνη είναι piece of cake αρκεί να βρεις χώρο φυσικά. Τα SUV τα παρκάρω με κλειστά μάτια, τους κουβάδες μας με ανοιχτά.

Στο δρόμο δεν κυκλοφορείς μόνος σου. Κυκλοφορεί κάθε καρυδιάς καρύδι. Ο πιο προσεκτικός να είσαι ο κίνδυνος παραμένει γιατί εσύ είσαι ο x σε μια εξίσωση με άπειρους αγνώστους. Αν είναι να μπλέξω σε ατύχημα προτιμώ χίλιες φορές να μαι στο SUV παρά στον κουβά.

Προσωπικά με τα νέα οχήματα ξανανακαλύπτω την οδήγηση.

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, chill είπε

Ξέρεις μπορείς να φτιάξεις και το κάθισμα σου και τους καθρέφτες και να έχεις ιδία άποψη για όλο τον όγκο του οχήματος σου, είτε οδηγείς κουβά είτε SUV.

Προσωπικά θέλω το SUV είτε πάω στο περίπτερο είτε πάω ταξίδι. Και το παρκάρισμα με τις ανέσεις που έχουν τα νέα κτήνη είναι piece of cake αρκεί να βρεις χώρο φυσικά. Τα SUV τα παρκάρω με κλειστά μάτια, τους κουβάδες μας με ανοιχτά.

Στο δρόμο δεν κυκλοφορείς μόνος σου. Κυκλοφορεί κάθε καρυδιάς καρύδι. Ο πιο προσεκτικός να είσαι ο κίνδυνος παραμένει γιατί εσύ είσαι ο x σε μια εξίσωση με άπειρους αγνώστους. Αν είναι να μπλέξω σε ατύχημα προτιμώ χίλιες φορές να μαι στο SUV παρά στον κουβά.

Προσωπικά με τα νέα οχήματα ξανανακαλύπτω την οδήγηση.

ΟΣΟ και να φτιάξεις καθρέπτες και κάθισμα, άλλη άνεση δίνει η μούρη 1,5 μέτρο και άλλη η μούρη 70εκ.

Για τα νέα κτήνη δεν ξέρω, το δικό μας κτήνος του 2007 έχει ένα πολύ ακριβές "μπιπ-μπιπ" στην όπισθεν με μέτρηση απόστασης ανά αισθητήρα. Στιλ δεν είναι ευκολότερο από τον "κουβά" του 2011 που έχει το ίδιο σύστημα, χωρίς όμως μετρητή απόστασης.

Χώρια του ότι καίνε τη βενζίνη σα τρίχες. 12 κατανάλωση εντός πόλης vs 5,5 σημαίνει 100%+ διαφορά.

Σε θέματα ασφάλειας ΑΝ τη φας την τράκα, συμφωνώ είναι καλύτερα. Κάποτε οδηγώντας τον κουβά τράκαρα με πολύ χαμηλή ταχύτητα (30-40 ολική) ένα compass, εγώ είχα 800 ευρώ ζημιά σε φτερό , φανάρι και καπό, ο άλλος είχε ένα σπασμένο φλας και έναν ελαφρώς ξεχαρβαλωμένο προφυλακτήρα ο οποίος δεν έχασε καν το χρώμα του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...