Προς το περιεχόμενο

Αμαξι για νεους


Racerr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 23/7/2018 στις 1:51 ΜΜ, Rzarector είπε

To σωστό αυτοκίνητο για έναν νέο οδηγό είναι το ασφαλές αυτοκίνητο. Επέλεξε το αυτοκίνητο που μπορείς να συντηρήσεις, να έχει πάντα καλά ελαστικά, καλά φρένα, αμορτισέρ σε καλή κατάσταση και κατά προτίμηση σκληρότερα από το standard, καθαρά φώτα που λειτουργούν κανονικά, ABS, και πέντε ή έστω 4 αστέρια στο NCAP crash test. Αν ένα αυτοκίνητο έχει τα παραπάνω, είναι ιδανικό για οποιονδήποτε νέο οδηγό. Τα υπόλοιπα είναι θέμα γούστου και πρακτικότητας. 

Το παιδί είναι αλάνι οδηγάει από τα 15 του . Αφού δεν έχει σκοτωθεί η σκοτώσει κανένα είναι πολύ τυχερός . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 218
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Περσι αγορασα καινουριο αυτοκινητο προς αντικατασταση του xsara 2003 1.4 που ειχα απο τα 20 μου. Ο λογος οτι αν και το αυτοκινητο ειχε καλη οδηγικη συμπεριφορα, 0 προβληματα κτλ στο τεστ του ncap οταν ηταν ακομα νεο μοντελο ειχε παρει 3 αστερια. Οποτε εψαχνα οποσδηποτε αυτοκινητο με 5 αστερια. Ετσι πηρα το qashqai, μεχρι εκει ηταν το βαλαντιο μου και μου αρεσε κ εμφανισιακα. Το μονο προβλημα μου ειναι η ΚΑΚΗ ηχομονωση της καμπινας που δε θα την ειχα με ενα bmw ή ενα mercedes, αλλα θα επρεπε να δωσω τουλαχιστον 10-15 χηνες παραπανω για τις ιδιες παροχες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, qwertyuiop2 είπε

ΟΣΟ και να φτιάξεις καθρέπτες και κάθισμα, άλλη άνεση δίνει η μούρη 1,5 μέτρο και άλλη η μούρη 70εκ.

Για τα νέα κτήνη δεν ξέρω, το δικό μας κτήνος του 2007 έχει ένα πολύ ακριβές "μπιπ-μπιπ" στην όπισθεν με μέτρηση απόστασης ανά αισθητήρα. Στιλ δεν είναι ευκολότερο από τον "κουβά" του 2011 που έχει το ίδιο σύστημα, χωρίς όμως μετρητή απόστασης.

Χώρια του ότι καίνε τη βενζίνη σα τρίχες. 12 κατανάλωση εντός πόλης vs 5,5 σημαίνει 100%+ διαφορά.

Σε θέματα ασφάλειας ΑΝ τη φας την τράκα, συμφωνώ είναι καλύτερα. Κάποτε οδηγώντας τον κουβά τράκαρα με πολύ χαμηλή ταχύτητα (30-40 ολική) ένα compass, εγώ είχα 800 ευρώ ζημιά σε φτερό , φανάρι και καπό, ο άλλος είχε ένα σπασμένο φλας και έναν ελαφρώς ξεχαρβαλωμένο προφυλακτήρα ο οποίος δεν έχασε καν το χρώμα του.

Εγώ δεν έχω κανένα θέμα στα SUV κ δεν με λες κ ψηλό (1.76 m). 

Τα νέα κτήνη που έχω στη διάθεσή μου (xc60, Q5, άνα περιόδους αμφότερα, εταιρικά οχήματα όχι δικά μου δυστυχώς) είναι αστεία στο παρκάρισμα. Σε ειδοποιεί η οθόνη περί απόστασης σε όλα τα άκρα του οχήματος. Ακόμα κ εν κινήσει έχουν ειδοποίηση όγκου για να αποφύγεις την οποιαδήποτε επαφή. 

Για την κατανάλωση έχω διαφορετική άποψη τουλάχιστον για το blue Q5 diesel. Το volvo ναι καίει πάνω από 10 lt (βενζίνη 250hp). Το audi γεμίζεις και ξεχνάς. Με ένα γέμισμα έχω βγάλει 950km....τα μισά κ πλέον με dynamic σύστημα οδήγησης. 

Από την άλλη οι κουβάδες μας καίνε πάνω από το Q5... Οκ μιλάω για κουβάδες 13 κ 8 ετών όχι σύγχρονους αλλά κ πάλι... 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Spoiler

 

13 ώρες πριν, jmmys είπε

Εσύ το χαβα σου.Κολλησες με την 20αετια.Λες και τότε τα θανατηφόρα τροχαία ηταν περισσότερα ενω τώρα με τα σουπερ ασφαλή αμάξια είναι σπάνια.

Εννοείται ότι είναι λιγότερα πλέον.Από το 2000 και μετά είναι χαοτική η μείωση στα θανατηφόρα ατυχήματα εντός ΕΕ.Ακόμα και στην Ελλάδα υπάρχει σοβαρή μείωση (αν και αυτή σε μεγάλο βαθμό λένε ότι οφείλεται απλά στην μείωση του χρόνου που πλέον περνάμε στον δρόμο λόγω οικονομικής στενότητας).Εάν κάποιος τα εμπιστεύεται παραπάνω από την αυθαίρετη πεποίηθησή του, μπορεί να δει τα στατιστικά της ευρωπαϊκής επιτροπής. Εντελώς ενδεικτικά η έκθεση του 2018: https://ec.europa.eu/transport/road_safety/sites/roadsafety/files/vademecum_2018.pdf

Και μπορεί επίσης να δει και σε τι τομείς εστιάζει η επιτροπή ότι πρέπει να γίνουν επιπλέον παρεμβάσεις μέσα από άλλα έγγραφά της. Κοντολογίς, όλα συνέβαλαν στη μείωση των θανατηφόρων: βελτίωση οδικών και ιατρικών υποδομών και βελτίωση ασφάλειας των οχημάτων.Είχα μάλιστα πολύ πρόσφατα δει σε ένα δημοτικό κατάστημα μία πολύ ενδιαφέρουσα έκθεση στα ελληνικά από κάποιον διεθνή οργανισμό, η οποία παρουσίαζε φοβερά όλα αυτά τα στατιστικά και πρότεινε να ενταθούν οι προσπάθειες σε συγκεριμένους τομείς. Εάν κάποιος δεν το αντιλαμβάνεται και επιμένει ότι το τογιότα κορόλα του ενενήντα δύο είναι ακόμα ότι πιο κορυφαίο κυκλοφορεί, μπορεί να το πάρει και να κοιμάται και μέσα σε αυτό. Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα (για τους τρίτους ειδικά). Αλλά να μην αμφισβητούμε και τα αυτονόητα τώρα. Η παθητική ασφάλεια των οχημάτων έχει βελτιωθεί εντυπωσιακά την τελευταία 20ετία. Ακόμα και την τελευταία δεκαετία.Και οι δρόμοι έχουν βελτιωθεί αρκετά στις πιο πολλές χώρες βέβαια.Αλλά τώρα τσακωνόμαστε για την παθητική ασφάλεια, την οποία πολλοί σαν όρο δεν αντιλαμβάνονται καν τι σημαίνει.

 

 

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, Bigi444444 είπε

Εννοείται ότι είναι λιγότερα πλέον.Από το 2000 και μετά είναι χαοτική η μείωση στα θανατηφόρα ατυχήματα εντός ΕΕ.Ακόμα και στην Ελλάδα υπάρχει σοβαρή μείωση (αν και αυτή σε μεγάλο βαθμό λένε ότι οφείλεται απλά στην μείωση του χρόνου που πλέον περνάμε στον δρόμο λόγω οικονομικής στενότητας).Εάν κάποιος τα εμπιστεύεται παραπάνω από την αυθαίρετη πεποίηθησή του, μπορεί να δει τα στατιστικά της ευρωπαϊκής επιτροπής. Εντελώς ενδεικτικά η έκθεση του 2018: https://ec.europa.eu/transport/road_safety/sites/roadsafety/files/vademecum_2018.pdf

Και μπορεί επίσης να δει και σε τι τομείς εστιάζει η επιτροπή ότι πρέπει να γίνουν επιπλέον παρεμβάσεις μέσα από άλλα έγγραφά της. Κοντολογίς, όλα συνέβαλαν στη μείωση των θανατηφόρων: βελτίωση οδικών και ιατρικών υποδομών και βελτίωση ασφάλειας των οχημάτων.Είχα μάλιστα πολύ πρόσφατα δει σε ένα δημοτικό κατάστημα μία πολύ ενδιαφέρουσα έκθεση στα ελληνικά από κάποιον διεθνή οργανισμό, η οποία παρουσίαζε φοβερά όλα αυτά τα στατιστικά και πρότεινε να ενταθούν οι προσπάθειες σε συγκεριμένους τομείς. Εάν κάποιος δεν το αντιλαμβάνεται και επιμένει ότι το τογιότα κορόλα του ενενήντα δύο είναι ακόμα ότι πιο κορυφαίο κυκλοφορεί, μπορεί να το πάρει και να κοιμάται και μέσα σε αυτό. Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα (για τους τρίτους ειδικά). Αλλά να μην αμφισβητούμε και τα αυτονόητα τώρα. Η παθητική ασφάλεια των οχημάτων έχει βελτιωθεί εντυπωσιακά την τελευταία 20ετία. Ακόμα και την τελευταία δεκαετία.Και οι δρόμοι έχουν βελτιωθεί αρκετά στις πιο πολλές χώρες βέβαια.Αλλά τώρα τσακωνόμαστε για την παθητική ασφάλεια, την οποία πολλοί σαν όρο δεν αντιλαμβάνονται καν τι σημαίνει.

Πες μου σε παρακαλώ ΕΝΑΝ ο οποίος θα είχε 15κ € και δεν θα έπαιρνε καινούργιο αυτοκίνητο αλλά ένα παλιό επειδή όπως πιστεύεις το θεωρεί καλύτερο, ΚΑΝΕΝΑΣ. Μεγάλος ( αν όχι ο μεγαλύτερος) παράγοντας στην αγορά αυτοκινήτου είναι τα χρήματα που μπορεί κάποιος να διαθέσει. Όταν βγαίνει ο οποιοσδήποτε και λέει ότι το corolla της χ χρονιας είναι καλύτερο εννοεί ότι είναι καλύτερο στα λεφτά που βρηκε. Αν εσύ είχες στενό budget θα προτιμουσες ένα corolla ή ένα fiat punto? 🤔

Επεξ/σία από dimosss
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, dimosss είπε

Πες μου σε παρακαλώ ΕΝΑΝ ο οποίος θα είχε 15κ € και δεν θα έπαιρνε καινούργιο αυτοκίνητο αλλά ένα παλιό επειδή όπως πιστεύεις το θεωρεί καλύτερο, ΚΑΝΕΝΑΣ. Μεγάλος ( αν όχι ο μεγαλύτερος) παράγοντας στην αγορά αυτοκινήτου είναι τα χρήματα που μπορεί κάποιος να διαθέσει. Όταν βγαίνει ο οποιοσδήποτε και λέει ότι το corolla της χ χρονιας είναι καλύτερο εννοεί ότι είναι καλύτερο στα λεφτά που βρηκε. Αν εσύ είχες στενό budget θα προτιμουσες ένα corolla ή ένα fiat punto? 🤔

Μην το λες.ξερεις ποσα ψωνια δινουν 15000 για μτχ επειδη θελουν premium .Πολλα παραδειγματα εδω.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εγω ειμαι ενας, που ειναι υπερ καλου μεταχειρισμενου και οχι ψωνιστικα.

αλλα θα θελα καποια επιχειρηματα για το αντιθετο. γιατι πχ να μη παρεις ενα volvo v60 ψιλοκαλο με 15Κ η καμια bmw καπως οικογενειακη (θεωρωντας τα μεγαλα ασφαλη αυτοκινητα με καλη οδικη συμπεριφορα, καταλληλα για ταξιδια με ησυχια πχ) και να παρεις ενα καινουριο... ποιο θα ειναι αυτο... huyndai i30? τι?

δε βαζω μεσα τον παραγοντα συντηρησης η βλαβων η δωρεαν σερβις στα καινουρια. συγκρινουμε 2 οχηματα για οικογενειακη χρηση.

ειναι δυνατον πχ να εχει καλυτερη ενεργητικη η παθητικη ασφαλεια ενα καινουριο των 15000 απο ενα μεταχειρισμενο 7-10 ετιας που εκανε 30-40Κ?

Επεξ/σία από fuz10n
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν νομίζω ότι είμαι ψώνιο επειδή εγώ που είχα 15000, πήρα αυτοκίνητο λίγων χρόνων που καινούργιο έχει 45.000+. Αυτό το αυτοκίνητο είναι πολύ καλύτερο από τα καινούργια που θα αγόραζα με 15 χιλιάρικα, αρκεί να ελεγχθεί σωστά. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν μεταχειρισμένα premium, σχετικά καινούργια, σε τιμές που αν ψαχτεί κανείς είναι τσάμπα. Πολλοί πλέον τα πουλάνε επειδή δεν τα δικαιολογούν από άποψη κυβικών και τεκμηρίων.   

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, fuz10n είπε

εγω ειμαι ενας, που ειναι υπερ καλου μεταχειρισμενου και οχι ψωνιστικα.

αλλα θα θελα καποια επιχειρηματα για το αντιθετο. γιατι πχ να μη παρεις ενα volvo v60 ψιλοκαλο με 15Κ η καμια bmw καπως οικογενειακη (θεωρωντας τα μεγαλα ασφαλη αυτοκινητα με καλη οδικη συμπεριφορα, καταλληλα για ταξιδια με ησυχια πχ) και να παρεις ενα καινουριο... ποιο θα ειναι αυτο... huyndai i30? τι?

δε βαζω μεσα τον παραγοντα συντηρησης η βλαβων η δωρεαν σερβις στα καινουρια. συγκρινουμε 2 οχηματα για οικογενειακη χρηση.

ειναι δυνατον πχ να εχει καλυτερη ενεργητικη η παθητικη ασφαλεια ενα καινουριο των 15000 απο ενα μεταχειρισμενο 7-10 ετιας που εκανε 30-40Κ?

Αμα το παρεις το v60  και αλλαξεις αμορτiσερ , δισκους φρενων ,τακακια , σωληνακια , υγρα φρενων  , λαστιχα  αυτα μονο για αρχη να εχεις μια ασφαλεια ελα να το συζητησουμε.μην συγκρινουμε ενα καταπονημενο αυτοκινητο 100000χλμ 7ετιας με ενα καινουργιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, mp123 είπε

Αμα το παρεις το v60  και αλλαξεις αμορτiσερ , δισκους φρενων ,τακακια , σωληνακια , υγρα φρενων  , λαστιχα  αυτα μονο για αρχη να εχεις μια ασφαλεια ελα να το συζητησουμε.μην συγκρινουμε ενα καταπονημενο αυτοκινητο 100000χλμ 7ετιας με ενα καινουργιο.

Κι αν το πάρεις ενώ έχουν όλα αυτά αλλαχτεί στην αντιπροσωπεία ένα μήνα πριν, πάλι είναι κακή επιλογή; Δεν νομίζω. Απλά το μεταχειρισμένο θέλει τρια πράγματα. Έλεγχο, υπομονή και τα λεφτά στο χέρι (απαραιτήτως). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, BritGreek είπε

Κι αν το πάρεις ενώ έχουν όλα αυτά αλλαχτεί στην αντιπροσωπεία ένα μήνα πριν, πάλι είναι κακή επιλογή; Δεν νομίζω. Απλά το μεταχειρισμένο θέλει τρια πράγματα. Έλεγχο, υπομονή και τα λεφτά στο χέρι (απαραιτήτως). 

Εχω παρει 3 μτχ και 6 καινουργια.οπως να το κανουμε το καινουργιο ειναι καινουργιο. αλλα οκ .αποψεις λεμε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, mp123 είπε

Εχω παρει 3 μτχ και 6 καινουργια.οπως να το κανουμε το καινουργιο ειναι καινουργιο. αλλα οκ .αποψεις λεμε.

Συμφωνώ μαζί σου, αλλά εν μέρει. Αλλά υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ premium και μη premium. Τελείως διαφορετικά δεδομένα, κατά τη γνώμη μου, μετά από 2.500.000 χιλιόμετρα που έχω κάνει. Η Octavia πχ, δεν είναι Passat, και το Passat δεν είναι Α4. Εγώ είμαι απόλυτος fan της Mercedes από C Class και πάνω. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι καλύτερο ως αυτοκίνητο. Προσωπική μου γνώμη. Όπως για αυτοκίνητα πόλης, είμαι ξεκάθαρα υπέρ των Κορεάτικων, με τεράστια εκτίμηση στην αξιοπιστία της Hyundai, από την εμπειρία μου. Toyota δεν είχα ποτέ, άρα δεν μπορώ να εκφέρω άποψη.

Εννοείται ότι λέμε απόψεις. :) 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στη ηλικια σου,και μόνο επειδή θεωρώ οτι το χρήμα δε ρέει αφθονο,θα επέλεγα με κριτήριο την αξιοπιστία(να μην βγάζει προβλήματα,και αν βγάζει,να κοστίζουν λίγο).
Μετά ειναι το πρακτικό μέρος.Δεν συνηθίζεται να οδηγάνε μεγάλα αυτοκίνητα ατομα της ηλικίας σου,απλά επειδή δε χρειάζονται τόσους χώρους.Συνηθως τετοιους χώρους χρειάζονται οικογένειες.
Οπότε ειναι ασύμφορο να κυκλοφορείς ενα όχημα 1,5 τόνου που δεν αξιοποιείς.
Οπως βλέπεις,όλα γυρίζουν γύρω απ το χρήμα.Aν μπορεις να το συντηρείς,go for it.
Απο εκει κ πέρα,ειναι ωραία να βλέπεις το αμαξι σου και  να το γουστάρεις και να θες να το οδηγήσεις.Να μη νιώθεις οτι συμβιβάζεσαι.
Αμα γουστάρεις και fiat multipla,ας είναι.

 

Επεξ/σία από suffocater
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
12 ώρες πριν, chill είπε

Τα νέα κτήνη που έχω στη διάθεσή μου (xc60, Q5, άνα περιόδους αμφότερα, εταιρικά οχήματα όχι δικά μου δυστυχώς) είναι αστεία στο παρκάρισμα. Σε ειδοποιεί η οθόνη περί απόστασης σε όλα τα άκρα του οχήματος. Ακόμα κ εν κινήσει έχουν ειδοποίηση όγκου για να αποφύγεις την οποιαδήποτε επαφή. 

Στο δικό μου όταν παρκάρεις εάν κανείς λαλακια και δεν δώσεις σημασία στα μπι/οθόνη φρενάρει μόνο του πριν το μπαμ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, mp123 είπε

Αμα το παρεις το v60  και αλλαξεις αμορτiσερ , δισκους φρενων ,τακακια , σωληνακια , υγρα φρενων  , λαστιχα  αυτα μονο για αρχη να εχεις μια ασφαλεια ελα να το συζητησουμε.μην συγκρινουμε ενα καταπονημενο αυτοκινητο 100000χλμ 7ετιας με ενα καινουργιο.

αλλα 1000-1500€ μαξ δηλαδη (500, 150, 100, σωληνακια?, 10, 500)

για τι αλλη καταπονηση μιλαμε που επηρεαζει την ασφαλεια και την οδικη συμπεριφορα? το premium ειναι premium για καποιους λογους παντα. δεν εχει μια 3ρα τα τριπλα λεφτα απο ενα huyndai μονο για το πρεστιζ της μαρκας...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...